Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Mandag d. 4/9-2006

Masser af fin energi her til morgen..! :4thumbup: Lidt god musik i ørene og før jeg ser mig om, er morgenens tur overstået! :superman:

40 min. powerwalk...

Hallooooo

JA JA et godt tegn på en diæt hjerne :4thumbup: er at man ikke husk at man har gået pw om morgenen :tongue::tongue: som du skriver er den overstået før man ser sig om :w00t::w00t: så du er ved at være dernede fætter guf :wink: .

Og dit foto ser sku også ret giftig ud :devil::devil: det ender jo med at jeg bliver bange :tongue::tongue: heldigvis er du ikke så høj ! ! at jeg kommer ikke til at slås med dig. :4thumbup: :4thumbup: Men der skal nok være et par farlige gutter i min klasse :w00t: Men satser på en finale plads :devil::devil::devil: .

Ja og til det angående hvor langtid der er igen/nedtælling så er der 19 dage igen :bigsmile: og mig diæthjerne :tongue: er det fredag idag ? ? :laugh::laugh::laugh:

Hilsen Keld

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/9-2006

Smuttede lige en smut ned i centret for at hive lidt i romaskinen, ik' ligefrem noget jeg så frem til..! :tongue: Men det skal jo til..!

Fik mig en tid på 1:29, hvilket helt sikkert er godkendt!

Bagefter tog jeg et par ture uden at give fuld gas..! :smile:

Er helt balret nu, så det er godt jeg ingen planer har..! :tongue:

Hvor langt er det man skal ro?

Link to comment
Share on other sites

Hallooooo

JA JA et godt tegn på en diæt hjerne :4thumbup: er at man ikke husk at man har gået pw om morgenen :tongue::tongue: som du skriver er den overstået før man ser sig om :w00t::w00t: så du er ved at være dernede fætter guf :wink: .

Og dit foto ser sku også ret giftig ud :devil::devil: det ender jo med at jeg bliver bange :tongue::tongue: heldigvis er du ikke så høj ! ! at jeg kommer ikke til at slås med dig. :4thumbup: :4thumbup: Men der skal nok være et par farlige gutter i min klasse :w00t: Men satser på en finale plads :devil::devil::devil: .

Ja og til det angående hvor langtid der er igen/nedtælling så er der 19 dage igen :bigsmile: og mig diæthjerne :tongue: er det fredag idag ? ? :laugh::laugh::laugh:

Hilsen Keld

Der er et par RIGTIGE giftige i +180 :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4/9-2006

Uff.. fik cravings imorges..! Var lige mødt i skolen og morgenmaden havde slet ikke mættet.. Og så gud hjælpe mig om ikke min makker i skolen startede dagen med 2 nybagte og lune chokolade-boller..! :crazy: Fåååårk de duftede godt! :blink:

Men det må vente 19 dage endnu..! :superman:

Ryg:

Chins (Strict):

4x12 @ BW

Nemme..! :4thumbup:

Front pulldowns

2x15 @ 65 kg

2x15 @ 70 kg

Pulley row:

2x15 @ 70 kg

2x15 @ 80 kg

One arm DB row:

4x15 @ 28 kg

Bed ufattelig godt..! :smile:

Hyperextensions:

4x15 @ BW + 10 kg

Biceps:

spidercurls:

1x15 @ 28 kg

1x13 @ 28 kg

1x10 @ 28 kg

1x13 @ 23 kg

Uff de blev tunge lige pludselig da..! :crazy:

Standing Cable cross curls:

3x13 @ 25 kg

1x13 @ 30 kg

cable curls:

1x15 @ 35 kg

1x15 @ 40 kg

Fin omgang idag, især chins'ne var gode..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tirsdag d. 5/9-2006

Gal et blæsevejr der var imorges..! :crazy: Det gjorde det ikke just morsomt at gå..! Hmm.!

40 min. powerwalk...

HEY Anders

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget omkring , hvad tøj/bukser/bluse/tank man skal have på under fitnessrunden ?. :smile: Og syntes at det ikke helt kan passe at man skal ro 500 meter i bar overkrop ? :tongue:

Til fitnesscuppen skal man have sort tank top på :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

HEY Anders

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget omkring , hvad tøj/bukser/bluse/tank man skal have på under fitnessrunden ?. :smile: Og syntes at det ikke helt kan passe at man skal ro 500 meter i bar overkrop ? :tongue:

Til fitnesscuppen skal man have sort tank top på :4thumbup:

Sort Tank top er det du skal have på..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HEY Anders

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget omkring , hvad tøj/bukser/bluse/tank man skal have på under fitnessrunden ?. :smile: Og syntes at det ikke helt kan passe at man skal ro 500 meter i bar overkrop ? :tongue:

Til fitnesscuppen skal man have sort tank top på :4thumbup:

Hej Keld

Tror bare du skal tage det samme med til DM... Nogen gange har de en sponsor stroptank du skal have på - men det er forskelligt... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sort Tank top er det du skal have på..! :smile:

Der står faktisk i de papirer som forbundet har sendt ud at man selv kan vælge farve på poseringsbukserne :tongue: så har valgt et par hvide med supermandslogo på :laugh::laugh:

Ellers taget jeg de grønne med skipper skæk på :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der står faktisk i de papirer som forbundet har sendt ud at man selv kan vælge farve på poseringsbukserne :tongue: så har valgt et par hvide med supermandslogo på :laugh::laugh:

Ellers taget jeg de grønne med skipper skæk på :laugh::laugh:

Hmmm :laugh::laugh::laugh::laugh: tror sgu de har lavet fejl der - de skal efter hvad jeg ved være sorte... :devil:

SKIPPER SKRÆK??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Super :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/9-2006

Godt at se der bliver hygget i loggen når jeg ikke selv kan være til stede..! :tongue:

Endnu en fin dag idag, med masser at se til i skolen. Teamede op med Hr. Kamp, der absolut skulle fortælle om hans fødselsdags-eksapader :nonono: , til dagen træning..!

:tongue:

Bryst:

Incline BB bench press (længe længe siden da..!):

1x15 @ 40 kg

1x15 @ 70 kg

1x15 @ 80 kg

3x15 @ 70 kg

Db bench press (kg. pr. arm)

3x15 @ 28 kg

1x13 @ 28 kg

1x14 @ 38 kg

Pec deck:

1x15 @ 50 kg

1x15 @ 45 kg

2x15 @ 50 kg

1x15 @ 55 kg

Efter sådan en omgang kommer viften virkelig godt frem på pecs..! :superman:

Triceps:

Dips:

1x25 @ BW

1x20 @ BW

1x18 @ BW

1x17 @ BW

Overhead rope tricep extensions:

1x15 @ 50 kg

1x15 @ 55 kg

2x13 @ 55 kg

Kickbacks:

3x15 @ 8 kg

1x12 @ 10 kg

Totalt ristede triceps..! :crazy: Lækkert! :w00t: Det var det for idag..! Imorgen er der træningsfri, udover morgen turen altså..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Utroligt du holder sådan en styrke - men 3000 kals kunne nok gøre underværker hos mig os :bigsmile:

Ser godt ud mester :superman:

Hey Buddy..! :cool:

3000 kcal..? I wish..! :tongue: Er helt nede omkring 2600 nu.. :crazy::tongue:

Men ja styrken er da okay i behold, selvom jeg godtnok føler mig lidt slap med de mange gentagelser.. :dry:

Heller ik' længe igen mester..! Bli'r sgu fedt! :superman:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Old geezer!!! :tongue:

Jeg kan jo bare lade være med at bælle 1 L saftevand inden jeg går i seng..! :laugh::tongue:

Torsdag d. 7/9-2006

I aftes fik jeg så lige hilst på Keld IRL. Altid en fornøjelse at kæwe den lidt med en anden konkurrence fætter.. Og han ser da helt sikkert også ud til snart at være klar..! :smile:

Puuuha..! Det krævede lige lidt ekstra overtalelse at komme op om imorges..! :blink:

Benene var trætte og tunge, så ikke den mest spændende tur. Men solopgangen var helt fantastisk, så det tog lige det værste.. En skam jeg ikke havde kamera med..

Senere står den på ben og skuldertræning. :superman:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share