Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Det ser ondskabsfuldt ud champ! Godt jeg først skal til at køre FB når vi ska til at bulke, hehe!! Havde sgu ikk overlevet den omgang der - hatten af for det! :4thumbup:

Hehe, nappede også lige den der test på nettet fra TV2 - fik 56 så mit cabeza er da heller ikke HELT stået af! :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser ondskabsfuldt ud champ! Godt jeg først skal til at køre FB når vi ska til at bulke, hehe!! Havde sgu ikk overlevet den omgang der - hatten af for det! :4thumbup:

Hehe, nappede også lige den der test på nettet fra TV2 - fik 56 så mit cabeza er da heller ikke HELT stået af! :superman::wink:

Trak sgu også tænder ud da..! :crazy: Nu skal jeg først træne igen torsdag, kan ikke nå det onsdag pga. arbejde..! :dry:

Kommer du derned imorgen..? Skal ned og ro..

Lækkert der champ.. Helt ved siden af er vi ikke da..! :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Trak sgu også tænder ud da..! :crazy: Nu skal jeg først træne igen torsdag, kan ikke nå det onsdag pga. arbejde..! :dry:

Kommer du derned imorgen..? Skal ned og ro..

Lækkert der champ.. Helt ved siden af er vi ikke da..! :superman: :4thumbup:

Ja jeg kommer ned kl. 17 - har lige taget 3 timer i trøjen. Ska træne bagefter. Hvornår kommer du ned og rykker Concept II'eren fra hinanden? :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg kommer ned kl. 17 - har lige taget 3 timer i trøjen. Ska træne bagefter. Hvornår kommer du ned og rykker Concept II'eren fra hinanden? :devil::superman:

Jeg regner med at være dernede ved 16 tiden tror jeg..! Skal lige have lidt :sun: og så må jeg se om ikke jeg kan skille det lort ad i hoveddele..! :devil:

Så vi når nok lige at hilse, alt efter hvor meget jeg :blahblah: ...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12/9 - 2006

Hmmm..! :dry: Nu har jeg rendt i 4 forskellige butikker (Netto, Aktiv Super, 2xFøtex og Kvickly) og har ikke kunnet finde riskager UDEN salt! :nonono: Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogen..????

Nå men ellers har jeg haft en fin dag idag, energien har været god, og der har været en masse at lave med projektet..!

Ingen styrketræning idag, men jeg håber jeg måske kan klemme det ind imorgen, ellers må det blive torsdag. Jeg var bare dernede for at tage lidt sol og ro idag..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Jeg kom til at tænke på hvem din vejleder er, hvad det helt præcist er han hjælper dig med, og hvad sådan en fætter overhovedet koster at have til rådighed?

Derudover ser det utrolig godt ud med formen, håber virkelig du ender i den gode ende den 23. :4thumbup:

// Mads

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Jeg kom til at tænke på hvem din vejleder er, hvad det helt præcist er han hjælper dig med, og hvad sådan en fætter overhovedet koster at have til rådighed?

Derudover ser det utrolig godt ud med formen, håber virkelig du ender i den gode ende den 23. :4thumbup:

// Mads

Hejsa..!

Jeg har min ven Michael til at hjælpe mig, så det koster ikke en rød reje..! :smile:

Han er en erfaren herre indenfor BB, så han hjælper mig med selve strukturen.. Jeg har selv stået 100% for diæten, men det er mere de ting jeg som førstegangs atlet ikke ville vide han hjælper mig med.. Posering, farve, udtømning osv...

Og jeg siger mange tak.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa..!

Jeg har min ven Michael til at hjælpe mig, så det koster ikke en rød reje..! :smile:

Han er en erfaren herre indenfor BB, så han hjælper mig med selve strukturen.. Jeg har selv stået 100% for diæten, men det er mere de ting jeg som førstegangs atlet ikke ville vide han hjælper mig med.. Posering, farve, udtømning osv...

Og jeg siger mange tak.. :superman:

Det lyder da lækkert :) Var bare blevet en smule nysgerrig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tirsdag d. 12/9 - 2006

Hmmm..! :dry: Nu har jeg rendt i 4 forskellige butikker (Netto, Aktiv Super, 2xFøtex og Kvickly) og har ikke kunnet finde riskager UDEN salt! :nonono: Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogen..????

Nå men ellers har jeg haft en fin dag idag, energien har været god, og der har været en masse at lave med projektet..!

Ingen styrketræning idag, men jeg håber jeg måske kan klemme det ind imorgen, ellers må det blive torsdag. Jeg var bare dernede for at tage lidt sol og ro idag..! :smile:

Prøv Superbrugsen - de har dem!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13/9 - 2006

En okay dag idag, ik' den store sult, men kan mærke på tålmodigheden, at det er godt jeg snart skal have lidt mere at spise..! Heldigvis er jeg opmærksom på det, så det ikke går ud over andre..! Det er dog ikke lige i alle tilfælde, at jeg får fulgt lige meget med i samtalerne..! :tongue:

Ingen styrketræning idag heller, føler mig nærmest ål agtig når jeg ikke får trænet, men jeg tog da derned inden instruktør arbejdet for at rive lidt i ro maskinen..! Jeg kan tydeligt mærke forskel, syntes slet ikke den er så slem mere, men jeg har stadig problemer med at den ene fod løsner et spænde.. :dry: Men med løs fod igennem halvdelen af turen napper jeg stadig 500 m. på ca. 1:30! :superman: Jeg bruger de næste par gange til at eksperimenterer lidt med spændet..

Imorgen står den på en gang fullbody, sans ben, og ren afslapning efter..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12/9 - 2006

Hmmm..! :dry: Nu har jeg rendt i 4 forskellige butikker (Netto, Aktiv Super, 2xFøtex og Kvickly) og har ikke kunnet finde riskager UDEN salt! :nonono: Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan nogen..????

Nå men ellers har jeg haft en fin dag idag, energien har været god, og der har været en masse at lave med projektet..!

Ingen styrketræning idag, men jeg håber jeg måske kan klemme det ind imorgen, ellers må det blive torsdag. Jeg var bare dernede for at tage lidt sol og ro idag..! :smile:

I Odense har de dem i Helsam... I må næsten også have sådan en i Århus. Ellers en anden form for helsekost.

Tager hatten af for din træning!!

Keep smiling :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I Odense har de dem i Helsam... I må næsten også have sådan en i Århus. Ellers en anden form for helsekost.

Tager hatten af for din træning!!

Keep smiling :4thumbup:

Hej Trille..! Og velkommen til i loggen.. :smile:

Sidste udvej er, at jeg skal forbi en helsekost forretning, men syntes nu bare at jeg har set dem i supermarkederne..! :smile:

Og mange tak! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 14/9-2006 - 9 dage igen...

En lang dag i skolen gjorde ikke just lysten til at træne større..! Men det var nu rart at komme ned og koble lidt af..! :smile: Fik også snakket en del med nogle af gutterne dernede, så det er fint! :cool:

Nu skuller der gerne være fuldstændig styr på alt op til konkurrencen, jeg har handlet stort set alt det der skal bruges, og jeg føler mig klar! Men det har ikke været nogen helt billig omgang, når man i forevejen ikke har for mange midler at gøre godt med... :dry: Det gør det ikke just bedre, at min uddannelsesopsparing er ved at løbe tør.. bli'r nogle pressede sidste 4 måneder.. :unhappy: Men, jeg står jo og gerne skulle være færdig som IT ingeniør til januar, og jobmulighederne er rigtig rigtig gode for tiden.. Jeg må vel bare tage det sure før det søde.. Jeg vil i hvert fald ikke lade det gå mig på.. :cool:

Fullbody (sans ben):

Chins:

4x12 @ BW

Incline Benchpress (smith, kg angivet uden stangen):

1x15 @ 40 kg

1x15 @ 60 kg

2x13 @ 60 kg

1x13 @ 50 kg

Puuha jeg føler mig slap..! :mad:

Standing Lateral Raise:

1x15 @ 8 kg

3x15 @ 9 kg

Det ser så dejlig lee'd ud i spejlet.. Altså stregerne, vægten er jo ik' ligefrem noget at prale med, selvom jeg generelt er ret slap i denne øvelse.. :tongue:

One Arm DB Row:

1x15 @ 28 kg

2x15 @ 30 kg

Cable Flyes:

2x15 @ 35 kg

1x15 @ 40 kg

1x15 @ 35 kg

Ez bar curls:

1x15 @ 28 kg

3x12 @ 33 kg

Dips:

1x30 @ BW

1x20 @ BW

2x15 @ BW

Ganske fine og med ok overskud.. :smile:

Rear Lateral raise:

4x12 @ 9 kg

+ 4 sæt hyperextensions..

Fin omgang, men syntes jeg manglede lidt intensitet idag..! Nå, men hjem og se tv.. Med benene oppe..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 15/9-2006 - 8 dage igen...

En lidt kort dag i skolen idag...Men min makker og jeg var begge rimelig ristede, jeg har diæthjerne og han er halvsyg.. Så det bli'r i stedet til lidt weekendarbejde..! :smile: Men det passer mig også fint, da weekenden skal bedrives med så lidt som muligt ellers..!

Var en smut i kælderen og ro og sole mig idag..! Roningen er efterhånden så god, at jeg ligefrem ser frem mod den disciplin også.. Tiderne bli'r ikke rigtig bedre, men måden jeg opnår den på gør..! :smile:

Imorgen står den på fullbody, uden ben..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Var en smut i kælderen og ro og sole mig idag..! Roningen er efterhånden så god, at jeg ligefrem ser frem mod den disciplin også.. Tiderne bli'r ikke rigtig bedre, men måden jeg opnår den på gør..! :smile:

1:30 er jo os godt! så lad os se om din fod sidder fast til DM. måske bliver det så 1:20 eller 1:25 ? :w00t::w00t::w00t:
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fredag d. 15/9-2006 - 8 dage igen...

En lidt kort dag i skolen idag...Men min makker og jeg var begge rimelig ristede, jeg har diæthjerne og han er halvsyg.. Så det bli'r i stedet til lidt weekendarbejde..! :smile: Men det passer mig også fint, da weekenden skal bedrives med så lidt som muligt ellers..!

Var en smut i kælderen og ro og sole mig idag..! Roningen er efterhånden så god, at jeg ligefrem ser frem mod den disciplin også.. Tiderne bli'r ikke rigtig bedre, men måden jeg opnår den på gør..! :smile:

Imorgen står den på fullbody, uden ben..! :smile:

Hey Anders

Tror ogå du skal være mere end tilfreds med tiden 1.30 :superman: Jeg ser også frem til netop den øvelse :devil::devil::devil: Men så frit jeg har forstået er det "kun" de fem der når finale der kommer til at vise deres evner på romaskinen :4thumbup: .

Men selv om jeg ikke er dommer :tongue: tror jeg dine chancer er gode :tongue: Har kikket lidt på dine billeder i dit galleri :smile: og det ser virkelig godt ud :devil::devil: din symetri hænger godt sammen :superman: Det eneste jeg mener du skal arbejde på er dine arme :wink:.

Jeg har selv brugt det sidste år på at gøre mit bryst bedre :superman: ved ikke helt om det er lykkes!, men som sagt væske udtømningkan gøre underværker :superman: .

God weekend herfra :4thumbup: Jeg er blevet syg :bigsmile: ondt i halsen og snotforkølet :devil: så må tage den lidt med ro :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nu kender jeg ikke alle deltagerne, men Anders og Jonas Nygaard fra OBBC kommer formodenlig begge i top 3 (i lineuppen). :smile:

Rock'n Roll :stat:

SaintPauli

Takker for tilliden champ..! :smile: Men nu må vi se hvordan det arter sig næste lørdag..! En ting er helt sikkert, jeg glæder mig virkelig meget, og er heldigvis ikke nået at blive træt af hele diæt ræset så jeg bare vil have det overstået.. (endnu :tongue: ) ...

Hey Anders

Tror ogå du skal være mere end tilfreds med tiden 1.30 :superman: Jeg ser også frem til netop den øvelse :devil::devil::devil: Men så frit jeg har forstået er det "kun" de fem der når finale der kommer til at vise deres evner på romaskinen :4thumbup: .

Men selv om jeg ikke er dommer :tongue: tror jeg dine chancer er gode :tongue: Har kikket lidt på dine billeder i dit galleri :smile: og det ser virkelig godt ud :devil::devil: din symetri hænger godt sammen :superman: Det eneste jeg mener du skal arbejde på er dine arme :wink: .

Jeg har selv brugt det sidste år på at gøre mit bryst bedre :superman: ved ikke helt om det er lykkes!, men som sagt væske udtømningkan gøre underværker :superman: .

God weekend herfra :4thumbup: Jeg er blevet syg :bigsmile: ondt i halsen og snotforkølet :devil: så må tage den lidt med ro :cool:

Vi skal skam alle ro Keld..! Det er ikke kun top 5..! :smile:

Se du nu lige at blive rask i et ruf..! Går ikke at være syg op til konkurrence da!

Link to comment
Share on other sites

Tror du vinder!, men jeg har jo heller ik set så mange af de andre deltager. Dette er ingen fornærmelse til andre der stiller op :smile:

Det kan man ikke sige ud fra et billeder hist og her :wink:

Man ved aldrig hvilken form de andre stiller med på dagen!!

Anders er uden tvivl og at dømme fra billederne en super flot og symmetrisk atlet men der også et par andre i hans klasse som også er gudeskønne... så der bliver kamp!!

... og så er der jo lige de fysiske forhindringer hvor meget kan ske, folk kan kikse pga. for kraftig dehydrering, nogle kan risikere at glide af sædet under roning osv.... så meget kan ske!!

Sælg aldrig skinnet før fitnessatleten er skudt :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share