Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Tirsdag d. 19/9-2006

Idag har jeg arbejdet hjemmefra, hvilket har været ganske fint, dog liidt for mange distraktioner til, at det blev helt seriøst.. Men fik da lavet det jeg skulle..! :smile:

Ellers har jeg fået handlet de sidste fornødenheder til DM, så nu skulle jeg være helt klar! :4thumbup:

Dagens tal:

Chins

1x20 @ BW

Ganske fine..! Tegner godt til lørdag! :superman:

Front pulldown:

1x15 @ 65 kg

3x15 @ 60 kg

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

4x15 @ 26 kg

Lateral raise:

4x15 @ 7 kg

Cable one arm row

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 35 kg

1x15 @ 30 kg

Cable flyes:

1x15 @ 30 kg

2x15 @ 32½ kg

1x15 @ 30 kg

BB curls:

3x15 @ 25 kg

Supersetted med

One arm OH triceps extension:

3x15 @ 9 kg

En god omgang strict træning idag..! Sidste træning falder imorgen! :smile:

Så er det sidste træningsdag inden DM :superman: fuck fuck jeg er vild og se på :laugh::laugh: blodårene pumper som olieledningen på overarbejde :devil::devil::violin::violin::violin::violin::violin: NU "KUN" TRE DAGE. :4thumbup: :cool: :4thumbup: :4thumbup: Det spiller for VILDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT de andre får kamp til stregen :tongue::tongue::tongue: Glæder mig som en lille skoledreng som skal begynde i 1 klasse :superman::rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore:

Håber at væsken gør at de andre "dø" ses fætter.............

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Så er det sidste træningsdag inden DM :superman: fuck fuck jeg er vild og se på :laugh::laugh: blodårene pumper som olieledningen på overarbejde :devil::devil::violin::violin::violin::violin::violin: NU "KUN" TRE DAGE. :4thumbup: :cool: :4thumbup: :4thumbup: Det spiller for VILDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT de andre får kamp til stregen :tongue::tongue::tongue: Glæder mig som en lille skoledreng som skal begynde i 1 klasse :superman::rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore:

Håber at væsken gør at de andre "dø" ses fætter.............

KELD - bla bla bla bla bla bla.... Du vrøvler....

Link to comment
Share on other sites

Så er det sidste træningsdag inden DM :superman: fuck fuck jeg er vild og se på :laugh::laugh: blodårene pumper som olieledningen på overarbejde :devil::devil::violin::violin::violin::violin::violin: NU "KUN" TRE DAGE. :4thumbup: :cool: :4thumbup: :4thumbup: Det spiller for VILDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT de andre får kamp til stregen :tongue::tongue::tongue: Glæder mig som en lille skoledreng som skal begynde i 1 klasse :superman::rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore:

Håber at væsken gør at de andre "dø" ses fætter.............

Er det kun mig... eller er der andre som tror at Keld enten har kigget for dybt i glasset med fedtforbrændere eller blot er en "smule" hyperaktiv :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 20/9-2006 - 3 dage igen...

Sidste træning inden DM idag, og sidste alm. diæt dag..! :smile: Dagen har været stille og rolig, siddet og passet mig selv med afgangsprojektet! :bigsmile:

Dagens tal:

BB Benchpress:

1x15 @ 60 kg

1x15 @ 75 kg

1x15 @ 80 kg

2x15 @ 70 kg

Front pulldown:

1x15 @ 60 kg

2x15 @ 65 kg

2x15 @ 60 kg

Incline DB benchpress:

4x15 @ 26 kg

Yates Row:

1x15 @ 61 kg

3x15 @ 71 kg

Lateral raise:

3x12 @ 7 kg

Supersetted med:

BB curl:

3x12 @ 25

Supersetted med:

One arm OH tricep extension:

3x12 @ 10 kg

Lee'd! :smile:

+ Hyperextensions..!

Fin sidste omgang idag, hvor jeg fik kæwet den en hel del..! Dejligt med en hulens masse klap på skulderen og held og lykker..! :4thumbup: Nu skal jeg lige til generalforsamling, og så slappe af indtil lørdag da..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders, har et spørgsmål jeg håber du lige kan svare mig på.

Alle folk der stiller op til sådanne konkurrencer ser altid dejlig spejlblanke ud. Går ud fra at det er fordi de shaver HELE kroppen? Am i right? Og hvis ja - Er det så egentlig et krav for at vinde at man ikke har et hår på kroppen eller hvad :smile: ?

// klowN

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke i weekenden herfra også... Kan slet ikke vente på King Kong Kent for uploaded billeder fra stævnet :4jumpy:

1000 tak Skjold! :superman: Ja, håber også der bli'r skudt en masse go'e billeder! :4thumbup:

Hey Anders, har et spørgsmål jeg håber du lige kan svare mig på.

Alle folk der stiller op til sådanne konkurrencer ser altid dejlig spejlblanke ud. Går ud fra at det er fordi de shaver HELE kroppen? Am i right? Og hvis ja - Er det så egentlig et krav for at vinde at man ikke har et hår på kroppen eller hvad :smile: ?

// klowN

Hej Klown..!

Ja, hårene barberes, eller fjernes på anden vis fra kroppen. Det skyldes, at den farve der skal på, ikke ser godt ud, hvis der er kropsbehåring under. Desuden kan hår også 'skjule' musklerne lidt, alt efter hvor meget der er..

Det er ikke et krav som sådan for at stille op, så vidt jeg ved, men du ser nok ik' mange der ikke har fjernet hårene.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

1000 tak Skjold! :superman: Ja, håber også der bli'r skudt en masse go'e billeder! :4thumbup:

Hej Klown..!

Ja, hårene barberes, eller fjernes på anden vis fra kroppen. Det skyldes, at den farve der skal på, ikke ser godt ud, hvis der er kropsbehåring under. Desuden kan hår også 'skjule' musklerne lidt, alt efter hvor meget der er..

Det er ikke et krav som sådan for at stille op, så vidt jeg ved, men du ser nok ik' mange der ikke har fjernet hårene.. :smile:

Det var også det jeg umiddelbart tænkte :) - Går da os ud fra at du selv fjerner hår diverse steder?

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders din cuttede motherfucker :cool:

Held og lykke med dig på lørdag.. Ser frem til at se dig oppe på scenen, hvor du trækker dine mange modstandere ned i helvede, fordi du er så fucking cut!!!

Ud fra billederne er din medalje allerede fortjent!!!

GI' DEN GAS!!! :w00t:

Hey Hr. Baron..! Altid fedt når du kigger forbi loggen! :4thumbup:

1000 tak, jeg skal gøre mit bedste lørdag, så må vi se hvor langt det rækker! :superman::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21/9-2006 - 2 dage til DM.. :4thumbup:

Dette bliver nok mit sidste indlæg i loggen før DM.

Alt er pakket og klar til begivenheden, maden er lavet og klar til at blive fortærret! :4mewantfood:

Jeg glæder mig virkelig meget til hele oplevelsen, det er at stille op ved sådan en konkurrence. Hvor jeg håber jeg kan hive et godt resultat hjem! :smile:

Men jeg vil gerne lige give et stort tak til alle der har vist deres støtte, på den ene eller anden måde, gennem mine forberedelser op til DM. :4thumbup: Det har været klasse! :superman:

Jeg håber jeg kan få sludret med mange af de MOL'ere der stiller op, samt dem der nu kommer som tilskuer! Så hvis du ser mig, syntes jeg da lige du skal sige hej! :smile:

Efter DM vil der komme en længere beretning om mine oplevelser med hele dette forløb!

Så, stay tuned..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21/9-2006 - 2 dage til DM.. :4thumbup:

Dette bliver nok mit sidste indlæg i loggen før DM.

Alt er pakket og klar til begivenheden, maden er lavet og klar til at blive fortærret! :4mewantfood:

Jeg glæder mig virkelig meget til hele oplevelsen, det er at stille op ved sådan en konkurrence. Hvor jeg håber jeg kan hive et godt resultat hjem! :smile:

Men jeg vil gerne lige give et stort tak til alle der har vist deres støtte, på den ene eller anden måde, gennem mine forberedelser op til DM. :4thumbup: Det har været klasse! :superman:

Jeg håber jeg kan få sludret med mange af de MOL'ere der stiller op, samt dem der nu kommer som tilskuer! Så hvis du ser mig, syntes jeg da lige du skal sige hej! :smile:

Efter DM vil der komme en længere beretning om mine oplevelser med hele dette forløb!

Så, stay tuned..! :bigsmile:

Hej Anders,

Jeg ville lige ønske dig et stort held og lykke på lørdag :smile: Jeg glæder mig meget til at se dig og de andre atleter på scenen -det bliver så fedt!! :w00t:

Det har været spændende at følge en atlet op til et stævne som DM, og lyder til at ha været en sej og hård kamp -men du har gjort det godt!

Pøj-pøj! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Hr. Baron..! Altid fedt når du kigger forbi loggen! :4thumbup:

1000 tak, jeg skal gøre mit bedste lørdag, så må vi se hvor langt det rækker! :superman::bigsmile:

Hej Anders....

Så er det imorgen vi sparker en hvis del af kroppen ad helvedes til :superman: Ja når du læser dette ? så er du nok kommet hjem fra Herning med en medalje :tongue::tongue: Men hvad karat det er må de næste 24 timer jo afgøre. :4thumbup: :4thumbup:

Jeg er ved at være klar :strat::strat::strat: og har fået den første gang protan :w00t: Blev dog lidt i trivl om supermand bruger protan ? ? :laugh::laugh: .Da jeg så ham i mit spejl her til morgen :devil::devil: Sindsygt fedt....................Men vi har jo nok snakket til indvejning idag ! , glæder mig til at se alle de andre der stiller op :wink: Især mændene i AF : :violin::violin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders boy..

Du får også et "knæk og bræk" eller nok nærmere "Held og lykke" på lørdag..

Jeg er tøsen på 10 række som sidder med et stort smil, når i skal stå der og vise jer frem.. :4thumbup: :tongue:

Uanset hvad, så er det sku godt kæmpet, og det kan man kun blive VILDT imponeret over.. :bigsmile:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har hørt den gode nyhed!

Tillykke med det skipper, det er fandeme flot! Super godt gået... :4thumbup:

:devil:

Hej Anders...

Uanset hvordan det gik - du var satme god mester... Virkelig god... Rart at hilse på dig - du er en herreflink fyr...

Tillykke med Guldet håber jeg????? :superman:

Hilsen en træt og meget meget meget sur Iver- Far er ikke skuffet - far er sur!!!! He he...

TILLYKKE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share