Sign in to follow this  
AndersHolm

Anders Holm's Fitness Fever...

Recommended Posts

Tillykke med guldet!!! :4thumbup:

Dælme godt klaret!! Heppede på dig hele vejen igennem :smile:

:superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Træls jeg ikke fik hilst på men kunne ikke finde dig blandt publikum :dry:

Edited by Keler

Med den skræmmende form du har fremvist på det seneste var det vel også kun retfærdigt at du vandt!

Tillykke med guldet! :4thumbup:

Kæmpe tilykke mester! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Du så svinegodt ud på scenen og strålede af selvtillid. Fandme godt driblet min ven! :cool:

Jeg fik desværre ikke hilst på dig, for da jeg endelig spottede dig ude i siden, da jeg var kommet tilbage i salen efter pausen, så sagde de over lydanlæget at man skulle finde sine pladser ...øv!

Jeg ledte lidt efter dig bagefter men gav op og vendte snuden mod sydfyn ...det var jo et menneskehav uden lige.

Anyway, tilykke igen, det var megablæret! :cool:

HVAD ER DET JEG KAN LÆSE HERINDE????? DU VANDT?!?!? :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

STORT TILLYKKE HERFRA DET ER SQ SUPER FANTASTISK GÅET CHAMP

:superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup: :superman: :4thumbup:

VIDSTE DU HAVDE DET I DIG

:4thumbup:

Hej Anders

Ved endnu ikke om jeg skal ønske TILLYKKE med guld??? :blink:

Men du kan i hvet tilfælde et stort TILLYKKE med et meget flot og veloverstået stævne :w00t: :4thumbup:

/No

Hey Gold-dipper!

Et kæmpe-stort tillykke - har stadig ikke fået stemmen tilbage :laugh:

Hvor var det helt suverænt! Håber du er rigtig god ved dig selv idag, tror der er en krop der big-time fortjener det!

Kærligste hilsner

Sally :smile: - Sol over Nørrebro!

Hej Anders

Vil starte med at sige at jeg må indrømme at jeg ikke regnede med du vandt. Har fulgt din log i et stykke tid, og på trods af en imponerende seriøs tilgang til din træning, havde jeg en anden top 3 i hovedet,hvor du ikke indgik.

Når det er sagt, må jeg tage hatten af, bøje mige i støvet og indse at min skepsis blev gjort til skamme. At du slog dem, som jeg kender, som stillede op, gør dig ikke blot til en vinder, men en ægte champ, for der var altså nogle hardcore motherfuckers i din klasse.

Så et kæmpe tillykke herfra, og jeg glæder mig til at høre detalger om showet.

Du har min respekt. :bowdown:

Edited by triatleten

KÆMPE TILLYKKE MED GULDET :w00t: :4thumbup:

Jeg gjorde ihvertifald mit til at heppe højt.. :laugh::cheer:

Ikke hver dag man kan sige at have en af Danmarks flotteste kroppe.. :wub: Du har ihvertifald gjort dig fortjent til den..!!!!!

Kram Nillepigen

:4thumbup: tillykke her fra rigtig godt klaret rigtig skarp klasse det hva minimalt der skilte jer troede nu ikke du ville vinde til forbedømelserne men rigtig godt klaret du hev den i land..

Tillykke med Guldet Champ. Du var bare 20% bredere end resten af feltet! :wink:

Det hele gik jo som jeg forudsagde. Jeg var dog overrasket over hvor skarp klassen er blevet. I lineuppen var det tæt løb mellem dig og ham der vist nok endte på en 5. plads. Hans ben var en smule bedre og han overkrop var på niveau med din, men han stod bare ikke så godt som dig. I et forsøg på at flashe for meget ABS trak han sine skuldre og bryst ned. Dette gjorde at du så langt bredere ud. At du så samtidig leverede det vildeste resultat i styrke og kondi runderne cementerede det bare helt fast hvem der skulle rende med guldet.

Endnu engang tillykke med det Anders. Er personligt rigtig glad for at det blev dig der vandt. Ikke blodt fordi det var yderst velfortjent, men også fordi jeg nu ved hvem jeg skal tage titlen tilbage fra i 2007. :wink::tongue:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Tillykke Anders!!!

Det var da en utrolig lækker nyhed at komme hjem til :) Glæder mig til at høre din egen beretning om hele forløbet, og håber da også at der kommer nogle billeder/videoer på bordet på et tidspunkt :)

Mvh. Mads

Tillykke med guldet

Hyggeligt at hilse på dig backstage.

Og meget kan man sige, men Aarhus-drengene sad sku ret solidt på atletic-feltet i år. :superman:

Hyg dig champ.