Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey min ven...

Hyggeligt at hilse og snakke sammen fredag/lørdag.. Du var super på scenen og vild i dips og chins.. Så ikke selv resten da jeg daffede hjem, men somjeg kan se så fik du guldet, og det fortjent!! :devil: Kanon form du fremviste.. Vi ses forhåbentligt igen..

Big m

Link to comment
Share on other sites

DM 2006 er overstået, med det bedste mulige resultat for undertegnede.. Jeg er ovenud glad og stolt over mit resultat! :4thumbup: :w00t:

Her kommer lige en lille beretning om mine oplevelser ved min deltagelse ved DM!

Jeg skal nok vende tilbage senere..! :bigsmile:

Mine oplevelser omkring min deltagelse ved DM i Athletic Fitness 2006

Juni 2005 blev beslutningen endeligt taget, jeg ville prøve kræfter med en fitness konkurrence. Jeg havde i den seneste tid fået en større interesse for sporten, dels igennem min læsning på MOL og dels igennem de atleter jeg kendte den gang der stillede op. Flere af de atleter havde gentagne gange spurgt mig, om ikke det kunne være noget for mig. Efter at have tænkt lidt over det, tog jeg så beslutningen om at give det et forsøg. Det var på samme tidspunkt her jeg oprettede min trænings-log på MOL.

Jeg har altid været aktiv, og dyrket alle mulige former for sport (fodbold, volleyball, bordtennis, atletik, gymnastik osv…). Jeg har i skrivende stund dyrket styrketræning i ca. 8 år, nogle mere seriøse end andre. For ca. 3½ år siden, da jeg vendte 'hjem' fra 2 år i trøjen, fik min træning og kost endelig en ordentlig struktur, og har siden været en stor del af min hverdag.

Forventninger

Mine forventninger til selve konkurrencen er store, forventningerne til min placering noget mindre, eftersom det er min første konkurrence.

Jeg startede min diæt d. 2. april med en kampvægt på 90½ kg. Jeg regnede med at skulle smide i omegnen af 10-12 kg før jeg var i konkurrenceform. Planen var et vægttab på ca. ½ kg om ugen, hvilket ville give en diæt på ca. 24 uger (6 måneder). I skrivende stund, 14 dage før konkurrencen, vejer jeg 79 kg, og formen er meget tæt på at være der.

Diæten har i sig selv forløbet rigtig godt, selvom jeg nok syntes den har været lidt lang. Skal jeg stille op igen, bliver diæten kortet betragteligt ned. Men det har været et spændende forløb og sjovt at se hvordan kroppen reagerer overfor en sådan diæt.

Hvad regner jeg så med? Tja, vi er 11 i Athletic Fitness -180 cm, en stor klasse, så i første omgang er målet, at få en finaleplads hjem. Dermed ikke sagt, at jeg ikke stiller op for at vinde, for det gør jeg selvfølgelig. Og jeg tror da heller ikke jeg ville stille op, hvis ikke jeg selv troede på, at jeg har en chance for at vinde. Man er vel udpræget konkurrence-menneske. Hvis finalen nås, er det helt klart et mål at tage en medalje med hjem…

Torsdagen før

Det er torsdag morgen og jeg er i fuld gang med min ½ proteindag. Desuden væsken også skåret ned til et indtag på maksimalt 1½ L. Er godt tør i munden efter et morgenmåltid med tun og kylling.. hehe.. Spændende at se det endelige resultat! Egentlig er jeg ikke specielt nervøs, ikke endnu i hvert fald, men har mere en forventningens glæde til det hele!

I aftes blev min 'barber' desværre syg, altså hende der skulle hjælpe mig med at fjerne hår de steder jeg ikke selv kan nå. Men så er det godt jeg har en super opvarmer der er villig til at træde til og hjælpe mig. Lækkert!

Ellers er planen for i dag, at spise udelukkende protein indtil aften, hvorefter jeg begynder at carbe ligeså stille op. Jeg skal lige have handlet det aller aller sidste, men derudover skal tiden bruges på sofaen.

Klokken er nu 16, og jeg er pænt brændt af oveni.. Der er ikke meget brændstof tilbage i kulhydratstankene.. Ser frem til at begynde carbup her om en times tid..! Lige nu er lysten ikke til andet, end at ligge på sofaen og glo fjerner! Indtil videre har jeg drukket ½ L væske i løbet af dagen. Og har ikke været synderligt tørstig.. Jeg syntes stregerne er blevet lidt tydeligere her sidst på dagen, så jeg glæder mig meget til at se hvad der sker, når jeg først får kulhydrater indenbords!

Det var som en lille bid af himlen da jeg fik den første omgang kulhydrater ned.. Riskager med honning og kyllingepålæg! Wuaw! Helt fantastisk!

Torsdagen forløb ganske stille og roligt, efter jeg havde fået lavet det sidste mad, og sørget for at pakke det hele, kunne jeg ligge på sofaen med benene oppe!

Væskeindtaget henover dagen lå på ca. 1 L vand.

post-6265-1159114159_thumb.jpg

Fredagen før

Fredag morgen klokken lidt over 7 var det tid til at stå op! Men, gårsdagens lag selvbruner så mildest talt ikke godt ud, øv! Nå, men det er der ikke så meget at gøre ved, udover at håbe, at Protan vil dække det nok! Jeg skal males med det første lag her om 1 times tid, kl. 09.00, ellers skal vi blot mod Herning og slappe af frem mod indvejningen…!

Vi ankom i Herning kl. 12, der var ingen grund til at sidde hjemme og slappe af, når vi nu havde et hotelværelse i Herning. Super fint hotelværelse på Hotel Corona, 700 m. fra Kongrescentret! Lækkert! Og Scandic ligger også i gå afstand, hvilket er lækkert nok, så slipper vi for at starte bilen når vi skal til indvejning om 2 timer.

Tiden er blevet brugt på at spise, MUMS, og se Stand-up med Robin Williams.. Jeg er lidt dvask lige nu, føler mig træt. Jeg tror det lave væskeindtag så småt begynder, at tage sine ofre.. Men jeg har heller ikke drukket vildt meget op til nu.

Ca. kl. 17 ankommer vi ved Scandic hotel, hvor indvejningen skal foregå. Lige efter vi har meldt vores ankomst møder vi Michael Saabye og hans opvarmer (Quantanamo) i lobbyen, som vi lige får kæwet den lidt med. Desuden smider Iver også lige snuden forbi og hilser på, ganske hyggeligt.

post-6265-1159114682_thumb.jpg

Indvejningen kom ca. 15 min. Senere i gang end planlagt, der var varmt oppe i salen og egentlig syntes jeg, at mange af de informationer man skulle have, kunne være givet i skriftlig format, hvilket de fleste af dem også var. Så kom det nye i år med, at doping testene blev ændret fra top 3 test, til test af 7 af det i alt ca. 80 fremmødte atleter. Men det skulle foretages før konkurrencen. Dvs. hvis man trak et atletnummer, der var blevet trukket ud til doping test, skulle man testes med det samme. Hvilket ville medføre at man ville være nødsaget til at drikke det ekstra væske for at kunne pisse. I mine øjne en ret dum måde, at gøre det på. Men så vidt jeg så, var der ingen i min klasse der blev trukket af sted til dopingkontrol.

Det var også her jeg fik bekræftet, at alle i klassen var førstegangsatleter, på nær en, der havde været med i fitnesscuppen sidste år. Desuden var kun 10 af de 11 atleter mødt op.. Jeg var vist den højeste i min klasse, da jeg var den eneste der ragede imod pinden med håret, men under den var jeg..

Til indvejningen fik jeg også lige hurtigt hilst på Tunen, Johnny Bravo, Jon Weise, Per Fisker, CJ, Angel, Betty Boop, MASS og sikkert også en masse andre jeg desværre ikke lige kan huske på nuværende tidspunkt.

Efter indvejningen tog vi tilbage på hotellet for at lægge pro tan lag nr. 2. og fortsætte med at carbe op.. Jeg spiste hver time, og det bestod hovedsageligt af riskager, honning, banan og lidt chokolade. Indimellem fik jeg så ris/mandel/ananas blanding.

post-6265-1159114732_thumb.jpg

Ellers kogte vi videre på hotelværelset med lidt posering og video. Vi kom lidt sent i seng og jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn. Nerverne var så småt begyndt at melde sig i løbet af aftenen, og det var svært at få tankerne ledt over på noget andet. Men jeg fik da 3½ times søvn, inden jeg stod op kl. 4.

Vi skulle rimelig tidligt på, kl. ca. 08:10, så jeg ville op og få kørt lidt flere kulhydrater indenbords. Desuden skulle jeg nå og have det 3. og sidste lag pro tan inden.

K-dag

Kl. 06:45 var vi så i kongresscenteret, og jeg var den første til at møde op nede i pump-up rummet, ca. kl 07:05. Jeg begyndte stille og roligt at røre ved vægtene og lave lidt forskellige øvelser. De andre atleter kom dryssende en efter en helt hen til 15 min. før vi skulle på.

Jeg fik lige hilst hurtigt på de andre, CJ var der også, desværre for ham havde han vist ikke haft det alt for godt i løbet af natten og morgenen. Men det vil jeg lade ham uddybe.

Jeg syntes ikke selv, at jeg fik ordentligt pump på brystmusklerne inden vi skulle på scenen, og jeg var pænt nervøs. Men min opvarmer var god til at snakke mig lidt til ro, sørge for jeg fik lidt og spise, kort sagt, at udføre sit opvarmer job! Lækkert!

Der var helt sikkert en håndfuld af de andre der var super skarpe, og i mine øjne var feltet egentlig rimelig tæt.

1. runde: Symmetri

Først blev vi alle 10 gennet ind på scenen, og efter at stå der i 10 sekunder tænkte jeg for mig selv, "Det her er fan'me fedt!".

Jeg havde et par håndfulde venner i salen, udover de morgenfriske MOL'ere, der var gode til at få mig til at føle jeg hørte til på den scene!

Speaker: "Vi vil gerne se atlet nr. 48 på krydset først", "Yes!" tænkte jeg.. God start! Og jeg var med i 4 sammenligninger, hvor den sidste sammenligning var med 3 andre, der også kom med i finalen.

Stemningen i salen var helt i top, taget i betragtning af, at den langt fra var fyldt. Men jeg kunne tydeligt høre vennernes tilråb, og jeg opfangede også et par MOLere!

SaintPauli: "Du er 20% bredere end alle de andre Holm…!" Klasse kommentar fra champen!

Resultatet af den 1. symmetri runde var for midt vedkommende en 2. plads = 2 point.

post-6265-1159114807_thumb.jpg

Tiden mellem 1. runde blev brugt på at snakke med nogle af de andre atleter, især Michael Anker Larsen og Jonas Nygaard. Virkelig nogle super fine gutter!

Ellers var jeg en tur inde i salen og sige hej og tak til alle vennerne, der var stået tidligt op for at bakke mig op.. Desuden fik jeg også hilst hurtigt på Pauli og Kongen af Kent.

Ellers var jeg oppe backstage, hvor jeg fik kæwet den en hel del med de andre atleter og samtidig fik benene smækket lidt op.. Jeg var virkelig positivt overrasket over stemningen backstage, alle var venlige og til at snakke med. Og gal der var mange i ufattelig god form. Selvfølgelig fik jeg også luret lidt på de flotte fitness tøser.. hehe..

2. runde: Styrkerunden

Første del af styrkerunden var chins. Inden konkurrencen havde jeg et personligt bedste på 20 chins, med et vist overskud. Så jeg satte næsen op efter +20 chins.

Godt hjulpen på vej af et kanon råwekor til højre for scenen (set fra min side), fik jeg hevet 22 chins op, hvoraf 21 blev godkendt. Det var næstflest i klassen, kun overgået af Jonas Nygaard med 22 tror jeg det var.

Fantastisk 21, ny personlig rekord, og helt sikkert tilfredsstillende.

Så kom turen til bardips. Og her udnyttede jeg, som mange af de andre, at dommerne ikke krævede at man skulle helt ned i vandret. Det var jo ens for alle, så det skulle jo blot udnyttes. Så planen var at skyde dem af sted og se hvor længe jeg kunne holde til det. Inden konkurrencen havde jeg en PR, (jeg kan huske), på 45 gentagelse, til vandret velogmærke.. Så målet var dels at overgå det, men også tage mindst 2 mere end Jonas. Jeg husker ikke hvad han sluttede på men Jean, der var lige før mig, fik 55 godkendte.

Jeg kom i gang, og det kørte rigtig godt, masser af overskud! 59 gentagelser, med 56 godkendte!

Alt for lækkert, ny PR (Som ikke helt tæller, eftersom det ikke var 100% til vandret), men også flest af nogen andre i klassen.

Resultatet af styrkerunden var for mit vedkommende 21 chins og 56 bardips. Det rakte til en 1. plads = 1 point.

Jeg bliver nødt til at fremhæve stemningen backstage endnu engang. Det var helt suverænt som folk støttede hinanden, ingen sure miner, eller skuffede blikke. Helt i top, og super flinke gutter!

3. runde: Konditionsrunden

Sidste runde inden finalen var så ro-maskinen. Uff jeg så ikke frem til den. Den har hver eneste gang jeg har sat mig i den, nær taget livet af mig! Inden konkurrencen havde jeg er personligt bedste tid på 1:29.4, men det var vel og mærke med væske i systemet osv. Målet var en tid på under 1:35.00

Jonas lavede en helt suveræn tid på 1:25.??, og Steffen lavede en på 1:27.50. Begge to var ligeledes skarpe i symmetrien, så jeg vidste jeg skulle prøve at slå i hvert fald en af dem.

Jeg kom godt i gang, og roede over Jean, det gik fint til at starte med, og efter 400 m. lå min tid til omkring 1:27.00. Men da der manglede 50 m. var jeg lige ved at ryge bagover af sædet, jeg reddede den heldigvis hurtigt, men det kostede lidt ekstra tid og kræfter. 1:28.00 rent. En ny personligt bedste tid, og dermed må jeg sige at være tilfreds, selvom det var lidt ærgerligt, at jeg ikke slog Steffen.

Jean der sad overfor mig, var gået helt i brædderne, han fortalte at han ikke kunne se noget, andet end prikker for øjnene de sidste 100 m. Så jeg hjalp ham om bag scenen, hvorefter jeg selv nærmest kollapsede. Kæmpe hovedpine, kvalme og totalt tør for energi. Det tog mig lige 15-20 min. at komme ordentligt til hægterne igen, så jeg kunne gå bare nogenlunde normalt rundt.

Resultatet af konditionsrunden, var for mit vedkommende en 3. plads = 3 point.

Vi fik efterfølgende at vide, at vi skulle samles i kælderen kl. 16 for at høre hvem der var gået i finalen. Men ca. 10-15 min. efter konditionsrunden. Blev vi jaget ned i kælderen fro at høre resultatet.

Jeg var gået i finalen med Jonas Nygaard, Steffen Rasmussen, Jean Christensen og Jon Goldtsche Jørgensen. Eller det var i hvert fald sådan vi først fik det at vide. Men nærmest typisk som i de efterfølgende år, var der sket en fejl under udregningen af pointene. Det betød, at Jon måtte vige sin plads for Michael Anker Larsen.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor man ikke venter med at komme med resultaterne før de er tjekket og dobbelttjekket. Den var også gal i den høje klasse, hvor Iver desværre måtte se sin finaleplads ryge væk.. Det kunne og bør gøres meget bedre.

Efter dette, gik der 1 times tid, før jeg fik appetitten igen, som blev stillet med en enkelt cheeseburger og en masse riskager, bananer og chokolade. Ellers lå jeg næsten udelukkende med benene oppe og slappede af, mens jeg snakkede lidt med Busted og nogle andre.

Efter åbningstalen lavede vi den traditionelle åbning med alle finale atleterne. Her kunne man virkelig mærke en ændret stemning i salen. Nok dobbelt så mange mennesker og stemningen var helt formidabel.

Jeg stod længst ude mod højre, set fra salen, i 2. bagerste række, sammen med Jonas Nygaard og MOLs egen Rall. Vi skulle lave en Lat Spread posering, som Jonas og jeg fik meget sjov ud af.. Hehe…

Op til finalerunden var der totalt kaos i pump-up rummet. 4-5 forskellige klasser i gang på samme tid, da der ikke rigtig var nogen der vidste hvor lang tid de enkelte finaler ville vare.. Men jeg fik lidt mere pump på brystmuskulaturen op til finalen, i forhold til første symmetri runde. Selvom jeg syntes det var svært, at opnå et ligeså godt pump, som når jeg træner hjemme i centret.

Min opvarmer var igen helt suveræn til at rette lidt på poseringerne og sige hvad der manglede osv. Til finalen fik jeg også smurt noget olie på kroppen, der fik det hele til at stå en del bedre.

Jeg vidste det ville være vanvittig tæt imellem os. De 4 andre var alle gode, og jeg turde ikke gætte på et evt. udfald.

Finalen:

En fuldstændig vanvittig modtagelse vi fik.. Det var helt helt i top!

Vi startede med alle fem at vise de 4 anatomiske sider, hvorefter der skulle laves de sidste sammenligner.

Jeg kom først på krydset igen! Virkelig en god følelse, og jeg er ret sikker på, at min tilfredshed kunne ses.

Her blev jeg sammenlignet med Michael og Steffen, hvorefter jeg blev trukket tilbage og Jonas blev sammenlignet med de 2 andre igen.

Der var ikke meget tilbage i mig der, mine ben rystede, jeg kunne ikke mærke om jeg spændte ordentligt op osv.. Men stemningen fra publikum var alt for vild! Det var uden sammenligning den fedeste oplevelse jeg har haft, i mine 25 år, uden sammenligning!!

Resultatet af finalerunden, var for mit vedkommende en 2. plads = 2 point.

Efterfølgende blev der backstage sagt pænt tak for kampen, med krammere hele vejen rundt, til de andre. Og så blev der ellers drukket vand..! Hehe. Virkelig dejligt endelig at få lidt væske indenbords.

Til præmieoverrækkelsen læste de resultaterne fra de tidligere runder op, derfor fik man lige 1-2 sekunder til at forberede sig.

5. Pladsen gik til Jean.

4. Pladsen gik til Michael

3. Pladsen gik til Jonas – 11 point.

2. Pladsen gik til Steffen – 10 point.

1. Pladsen gik til Mig – 8 point.

Ord kan ikke beskrive de følelser der løb/løber igennem kroppen.. Jeg var/er ufattelig glad, stolt og ikke mindst paf. Hvis du spurgte mig hvad der efterfølgende skete, ville min beretning sikkert være utrolig dårlig. Men hvor er det vildt!

Jeg kan slet ikke forklare hvor glad jeg er.. En fantastisk afslutning på 6 måneders forberedelse…

Efterfølgende fik jeg en masse lykke ønskninger fra en hel masse, det hele gik lidt hurtigt for mig der. Men hvor var det fedt at alle kom over og hilste og sagde tillykke.

Et hurtigt bad og så ud for at sige tak til alle vennerne der var mødt op. De valgte så at overfalde mig med 2 flasker champagne. Så resten af aftenen stank jeg af billig champagne.. Hehe..

Jeg så det sidste af showet, og så tog vi ellers hjem… Godt trætte og brugte ovenpå en fabelagtig weekend… Med et udfald jeg kun har turdet håbe og drømme om!

Tanker og konklusion

Jeg føler stadig ikke, at jeg her dagen derpå, har fået helt styr på mine tanker og følelser ovenpå denne oplevelse. Jeg er super super glad og ikke mindst er jeg taknemmelig overfor alle de mennesker der har støttet mig igennem de sidste mange måneders forberedelser. Ikke mindst min opvarmer. S. Kamp! Der virkelig har været en god støtte igennem det hele, og fantastisk til at klare alle detaljerne ved selve konkurrencen. 1000 1000 tak champ!

I går var en overvældende dag for mig. Det tager nok lige lidt tid før det synker ordentligt ind, men jeg har tænkt mig at nyde hvert øjeblik. Træningen bliver nok ikke genoptaget på et vildt seriøst før engang i næste uge. Jeg kan mærke at jeg lige har brug for lidt ro, og til at finde ud af hvad der nu skal ske. Men jeg føler ikke det er noget jeg skal beslutte sådan lige med det samme.

Jeg har helt sikkert lyst til at forsvare min titel næste år, men om det bliver muligt med kommende arbejde osv. kan jeg kun gisne om.

Men indtil da, må vi jo se hvad tiden bringer. Først skal mit studie gøres færdig, og det er nok her, størstedelen af min energi kommer til at ligge de næste 4 måneder.

Endnu engang tak for den enorme opbakning, både op til og på dagen. Fantastisk!

post-6265-1159115699_thumb.jpg

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Stort tillykke med den velfortjente guldmedalje. Det var sku et skarpt feldt du var oppe imod, hvilket jo kun gør sejren det sødere. Synes du har en rigtig god symetri og du gjorde det jo også super godt i styrkerunderne :4thumbup: . Håber at se dig igen til næste år. Vi fik jo ikke lige kæwet så meget, hvilket var lidt generelt for mig i år. Havde en del problemer med krampe, så jeg fik ikke lige snakket med alle de andre atleter som jeg gerne ville :mad:

Vh Uffe (180 plus klassen)

Link to comment
Share on other sites

Har hørt den gode nyhed!

Tillykke med det skipper, det er fandeme flot! Super godt gået... :4thumbup:

:devil:

Stort tak Lasse..! :smile:

Hej Anders...

Uanset hvordan det gik - du var satme god mester... Virkelig god... Rart at hilse på dig - du er en herreflink fyr...

Tillykke med Guldet håber jeg????? :superman:

Hilsen en træt og meget meget meget sur Iver- Far er ikke skuffet - far er sur!!!! He he...

TILLYKKE

Hey Iver...

Virkelig hyggeligt at hilse på..! Og super super ærgeligt at der skulle laves ged i pointene igen i år, og at det skulle gå ud over dig..! Du havde helt sikkert fortjent bedre!

Men 1000 tak til dig også!

Tillykke med guldet!!! :4thumbup:

Dælme godt klaret!! Heppede på dig hele vejen igennem

Træls jeg ikke fik hilst på men kunne ikke finde dig blandt publikum :dry:

1000 tak men ven..! :4thumbup: trist du ikke lige fandt mig champ...

Tillykke med guldet anders!. Nu skal der vel ædes igennem

Mange tak der bette..! :tongue: Ja jeg får spist lidt ekstra idag

Tillykke mate ! :4thumbup: Det er fandme stærkt !

Hey mester..! Mange tak du..! Det var også bare en rigtig fed oplevelse...

Med den skræmmende form du har fremvist på det seneste var det vel også kun retfærdigt at du vandt!

Tillykke med guldet! :4thumbup:

Mange tak der..! :smile:

Det var et rigtigt tæt felt, og jeg blev 2er i begge symmetri runder..

Vandt styrkerunden og blev 3er i konditionsrunden..

Tillykke med det :4thumbup: Flot klaret!

Mange tak Rasmus! :bigsmile:

Tillykke Anders, det var flot :4thumbup: Hyggeligt at hilse på dig :smile:

Hey Sune..! Mange tak..! :bigsmile:

Ja super hyggeligt lige hurtigt at hilse...!

Tillykke, det var fuldt ud fortjent!

Takker der..!

Kæmpe tilykke mester! :4thumbup:

Du så svinegodt ud på scenen og strålede af selvtillid. Fandme godt driblet min ven! :cool:

Jeg fik desværre ikke hilst på dig, for da jeg endelig spottede dig ude i siden, da jeg var kommet tilbage i salen efter pausen, så sagde de over lydanlæget at man skulle finde sine pladser ...øv!

Jeg ledte lidt efter dig bagefter men gav op og vendte snuden mod sydfyn ...det var jo et menneskehav uden lige.

Anyway, tilykke igen, det var megablæret! :cool:

Hey Huz..! Stort tak mester..! :4thumbup:

Men ærgeligt, at du ikke lige fik hevet fat i mig! :nonono: Ville super gerne have hilst på..!

Lige et tillykke herfra Anders - dælme iorden! Som de andre også har skrevet så har formen ihvertfald også været til det et stykke tid :smile:

Hey Børste..!

Også et stort tak til dig..! :bigsmile:

HVAD ER DET JEG KAN LÆSE HERINDE????? DU VANDT?!?!? :4thumbup:

STORT TILLYKKE HERFRA DET ER SQ SUPER FANTASTISK GÅET CHAMP

VIDSTE DU HAVDE DET I DIG

:4thumbup:

Jepsen, jeg rendte sgu med guldet! :superman:

Mange tak!

HMM... ved ikke lige hvad der sker for quote'sne..???

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ved endnu ikke om jeg skal ønske TILLYKKE med guld??? :blink:

Men du kan i hvet tilfælde et stort TILLYKKE med et meget flot og veloverstået stævne :w00t: :4thumbup:

/No

Hej Norah...

Jo, jeg fik skam hevet guldet i land..! :4thumbup: :w00t: Virkelig en fed oplevelse..! Kan slet ikke måles med noget andet jeg har prøvet..!

1000 tak til dig også!

Hils endelig Jonas mange gange fra mig! :smile:

STORT Tillykke ! :4thumbup:

Flot gået, glæder mig til at se pics :wink:

Mange tak!

Der skal nok komme lidt pics fra dagene op til og fra selve dagen! :smile: Måske kan jeg skaffe en video af selve finalen.. Men ser lige på det!

Hey Gold-dipper!

Et kæmpe-stort tillykke - har stadig ikke fået stemmen tilbage :laugh:

Hvor var det helt suverænt! Håber du er rigtig god ved dig selv idag, tror der er en krop der big-time fortjener det!

Kærligste hilsner

Sally :smile: - Sol over Nørrebro!

Hey Sally-pigen´..! :4thumbup:

Super hyggeligt at snakke lidt med dig! :smile: Og at høre dig fra rækkerne..! :w00t:

Mange tak for den fede opbakning..

Hej Anders

Vil starte med at sige at jeg må indrømme at jeg ikke regnede med du vandt. Har fulgt din log i et stykke tid, og på trods af en imponerende seriøs tilgang til din træning, havde jeg en anden top 3 i hovedet,hvor du ikke indgik.

Når det er sagt, må jeg tage hatten af, bøje mige i støvet og indse at min skepsis blev gjort til skamme. At du slog dem, som jeg kender, som stillede op, gør dig ikke blot til en vinder, men en ægte champ, for der var altså nogle hardcore motherfuckers i din klasse.

Så et kæmpe tillykke herfra, og jeg glæder mig til at høre detalger om showet.

Du har min respekt. :bowdown:

Hej, Mange tak..! :smile:

Ja det var sgu et lee'd felt.. Og nogle super fine gutter i øvrigt! :4thumbup:

Et kæmpe tillykke også herfra, men det fik jeg jo også sagt i går. Du var bare 20% bredere end alle de andre! :wink:

Og sådan ser man ud, når man lige har banket 57 godkendte dips ud af kroppen:

:devil:

post-7010-1159082778_thumb.jpg

Hey Kongen! :4thumbup:

1000 tak mester! :smile: Håber du fik en masse gode billeder!?

Var det ikke kun 56 godkendte..? Så vidt jeg husker var det vist!

Men gal mine skuldre og triceps brændte!

Link to comment
Share on other sites

KÆMPE TILLYKKE MED GULDET :w00t: :4thumbup:

Jeg gjorde ihvertifald mit til at heppe højt.. :laugh::cheer:

Ikke hver dag man kan sige at have en af Danmarks flotteste kroppe.. :wub: Du har ihvertifald gjort dig fortjent til den..!!!!!

Kram Nillepigen

Hej Nille..! 1000 tak..! Hyggeligt vi også lige fik sludret lidt! :smile:

Stort tak for opbakningen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: tillykke her fra rigtig godt klaret rigtig skarp klasse det hva minimalt der skilte jer troede nu ikke du ville vinde til forbedømelserne men rigtig godt klaret du hev den i land..

Hey Muck...! Mange tak! :smile:

tillykke! Super form! :4thumbup:

Mange tak! :smile:

Tillykke med Guldet Champ. Du var bare 20% bredere end resten af feltet! :wink:

Det hele gik jo som jeg forudsagde. Jeg var dog overrasket over hvor skarp klassen er blevet. I lineuppen var det tæt løb mellem dig og ham der vist nok endte på en 5. plads. Hans ben var en smule bedre og han overkrop var på niveau med din, men han stod bare ikke så godt som dig. I et forsøg på at flashe for meget ABS trak han sine skuldre og bryst ned. Dette gjorde at du så langt bredere ud. At du så samtidig leverede det vildeste resultat i styrke og kondi runderne cementerede det bare helt fast hvem der skulle rende med guldet.

Endnu engang tillykke med det Anders. Er personligt rigtig glad for at det blev dig der vandt. Ikke blodt fordi det var yderst velfortjent, men også fordi jeg nu ved hvem jeg skal tage titlen tilbage fra i 2007. :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hey Pauli..! :smile:

Mange mange tak for den helt utrolige opbakning..! Det var fan'me fedt! :4thumbup:

Og ja det gik jo egentlig ganske som du forudsagde! :smile:

Og klasse bemærkning du fyrede af med de 20% .. Hehe.. :smile::wink:

Så må vi jo se hvad der sker til næste år..! Får jeg tiden til det, skal jeg med glæde forsvare mit guld mod dig! :superman::bigsmile:

Tillykke med guldet, du stod super godt... :bigsmile:

Hvor mange dips/chins lavede du :o?

Mange tak..! :smile:

Jeg fik 21 godkendte chins og 56 godkendte dips! :superman:

Tillykke Anders!!!

Det var da en utrolig lækker nyhed at komme hjem til :) Glæder mig til at høre din egen beretning om hele forløbet, og håber da også at der kommer nogle billeder/videoer på bordet på et tidspunkt :)

Mvh. Mads

Hej Mads..! Også et stort tak til dig..! Der skal nok komme billeder og video senere! :smile:

Tillykke med guldet

Hyggeligt at hilse på dig backstage.

Og meget kan man sige, men Aarhus-drengene sad sku ret solidt på atletic-feltet i år. :superman:

Hyg dig champ.

Hey Tommy..!

1000 tak, igen igen..! :smile:

Ja hyggeligt at sludre backstage.. Og helt sikkert en masse stærke Århus atleter :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Smider også lige et stort Tillykke!!Dælme flot at gå hen og tage Guld! Sejt!! :flowers:

Så nu regner vi med at se billeder :tongue::w00t:

:ninja: kram,

1000 tak Ninja..! :smile::tongue:

Ja virkelig en rigtig god dag på alle fronter! :smile:

Der skal nok komme billeder senere..! :tongue:

Tillykke med titlen !! :devil:

Virkelig også en fantastisk form du har :w00t::devil::superman::wub:

mange tak..! :superman:

TILLYKKE!!!

- der er vist ikke rigtig så meget andet at sige... Det var været super at følge dig her i loggen og jeg glæder mig til at høre mere om dagen og selvfølgelig se nogle billeder! :cool:

Mange tak..! :bigsmile:

Tillykke Anders.

Det' dælme godt gået. Selvom jeg jo havde spået, at du nok skulle nuppe guldet :cool:

Hej Ida..! Ja der var vist noget med du nævnte det :tongue:

Så mange tak for den forudsigelse..! :4thumbup:

Witch! witch! Burn the witch!!! :tongue:

Får vi snart en opdatering fra mesteren selv?

Ja den skulle gerne være på plads..! :smile:

Hey min ven...

Hyggeligt at hilse og snakke sammen fredag/lørdag.. Du var super på scenen og vild i dips og chins.. Så ikke selv resten da jeg daffede hjem, men somjeg kan se så fik du guldet, og det fortjent!! :devil: Kanon form du fremviste.. Vi ses forhåbentligt igen..

Big m

Hey Big M..!

Super hyggeligt at kæwe den lidt med dig og Q.. :smile:

Og stort tak også..! Jeg så desværre kun meget lidt af din scenoptræden, og missede den frie rutine.. nederen...! :dry:

Det må jeg se næste gang! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Det var super flot, at du vendt den stærke klasse. Allerede efter forbedømmelserne virkede du jo også rimelig sikker på din egen præstation, med god grund vil jeg sige.

Jeg var glad for at hilse på dig. Du virker som en sympatisk gut. Så jeg kan kun unde dig sejren.

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Stort tillykke med den velfortjente guldmedalje. Det var sku et skarpt feldt du var oppe imod, hvilket jo kun gør sejren det sødere. Synes du har en rigtig god symetri og du gjorde det jo også super godt i styrkerunderne :4thumbup: . Håber at se dig igen til næste år. Vi fik jo ikke lige kæwet så meget, hvilket var lidt generelt for mig i år. Havde en del problemer med krampe, så jeg fik ikke lige snakket med alle de andre atleter som jeg gerne ville :mad:

Vh Uffe (180 plus klassen)

Hey Uffe..! :smile:

Mange tak, og tillykke til dig også... :smile:

Ja trist du skulle kæmpe med de kramper! :nonono: Vi må kæwe noget mere næste gang! :smile:

Hej Anders!

Endnu en gang tillykke...

Sikke en beretning, fik helt tåre i øjnene og gåsehud...

YOU ROCK og fortjener helt sikkert et par dage med ro - ENJOY!

Det står sikkert et sted i din log, men hvad studerer du?

//AM

Hej AM..!

Mange tak..! :smile:

Jeg studerer på 7. semester på Ingeniørhøjskolen i Århus, på IT linien..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Det var super flot, at du vendt den stærke klasse. Allerede efter forbedømmelserne virkede du jo også rimelig sikker på din egen præstation, med god grund vil jeg sige.

Jeg var glad for at hilse på dig. Du virker som en sympatisk gut. Så jeg kan kun unde dig sejren.

Rasmus :superman:

:smile:

Hej Rasmus..!

1000 tak..! :smile: Det var fan'me en fed oplevelse.. Håber også du fik en god oplevelse ud af det hele med bronzen..? Du så i hvert fald godt skarp ud til finalen i pump up rummet! :devil:

Og meget hyggeligt at hilse på dig også! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Stort tillykke med den velfortjente sejr. Vi var også nogle stykker fra AUS der råbte og heppede under styrkerunderne, man skal jo støtte de mol´ere der stiller op :smile: Iøvrigt en meget flot gestus du gjorde ved at hjælpe din modstander i ro-maskinen ud fra scenen, det er ægte sportsmanship :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så kom der lidt video fra styrkerunden..:

TILYKKE MED SEJREN ANDERS SUPERMAND HOLM :superman::superman: selv om jeg ikke så finalen :smile: kunne jeg jo følge slagets gang fra backstage :tongue::tongue: og puha da da du delte "håndmadder" ud. :4trumpet::4trumpet::4trumpet::4trumpet::king::king::king::king::king::king::king:

m.v.h Keld Erland Sørensen

Link to comment
Share on other sites

Rigtig stort tillykke Anders!!

Du gjorde det så flot på scenen -en velfortjent guldmedalje du har fået med dig hjem!! :4thumbup: :bigsmile:

Hey Miss Cali..! :smile:

1000 tak skal du have..! :4thumbup:

Hej Anders.

Stort tillykke med den velfortjente sejr. Vi var også nogle stykker fra AUS der råbte og heppede under styrkerunderne, man skal jo støtte de mol´ere der stiller op :smile: Iøvrigt en meget flot gestus du gjorde ved at hjælpe din modstander i ro-maskinen ud fra scenen, det er ægte sportsmanship :4thumbup:

Lækkert med support fra hjemstavnen! :bigsmile: 1000 tak!

Ja, Jean var helt færdig, han sagde han ikke kunne se mig på de sidste 100 m. Men da vi kom om backstage var det mig der lå ned i længst tid..! :laugh:

Ja tillykke :4thumbup: og ond form du ramte :devil:

Mange tak! :4thumbup:

Jeg tror jeg toppede ganske fint ja, selvom, man selvfølgelig aldrig selv er heeelt tilfreds med formen. Men det skal jeg jo blot forsøge at forbedre til en anden gang..! :smile::superman:

stor tillykke! :wink:

Mange tak! :smile:

Hej Anders,

Vil lige droppe et tillykke her også,, som det jo hører sig til når man er MOL'er :wink:

Som jeg også sagde til dig i lørdags, var din attitude ikke til at skyde igennem, når du stod på scenen, helt uden at ryste og med en led form.

Vi ses til bajere mm. hos Allan-drengen! :4drunk:

Det er jo manden med de sorte fingre..! :tongue: Hey du..! 1000 tak..! Super hyggeligt at kæwe den i weekenden..! Og det er sgu en lille verden vi lever i! :smile:

Jeg kommer jo til kbh. i weekenden og drikker øl! :superman: Ses vi..?

TILYKKE MED SEJREN ANDERS SUPERMAND HOLM :superman::superman: selv om jeg ikke så finalen :smile: kunne jeg jo følge slagets gang fra backstage :tongue::tongue: og puha da da du delte "håndmadder" ud. :4trumpet:

m.v.h Keld Erland Sørensen

Mange tak Keld..! :smile: Det var fan'me en fed oplevelse..! Håber også du fik noget positivt med hjem..? Og at du bli'r klar til fitnesscuppen..

Jeg holder en del væske for tiden, og ser ærwelig ud! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share