Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det var sku sjov... :4drunk: Jeg blev en kende ristet må jeg nok indrømme.

Til gengæld er jeg blevet klogere på mig selv - jeg ved nu at "Pande" ikke er mit spil :laugh:

PANG!

Jeg ku' vist heller ikke kalde mig helt appelsinfri..! :beerchug:

Nej, det gik ikke videre godt for dig der..! :laugh: Men i styrede nu det andet ret godt! :superman:

PONG..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2/10-2006...

Første dag med det nye program..! Glædede mig helt til at komme igang..! :4thumbup: Var lidt træt imorges efter en hård weekend. Men mærkede ikke så meget til det under træningen! :superman:

Quads:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 111 kg

1x8 @ 121 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 91 kg

Seated Close Stance Leg Press:

1x12 @ 200 kg

2x10 @ 210 kg

1x10 @ 220 kg

1x10 @ 210 kg

Leg Extensions:

2x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Calfes:

Seated calfpress:

1x12 @ 160 kg

1x10 @ 180 kg

3x10 @ 200 kg

Triceps:

Incline French press:

1x10 @ 33 kg

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

Dips:

1x12 @ BW + 20 kg

3x12 @ BW + 30 kg

1x20 @ BW

En rigtig fin omgang idag, men meget spændte quads allerede 2 sæt inde i squatten..! :crazy:

Imorgen står den på Ryg/Biceps/Mave...! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men nu skal der altså andre boller på suppen, træningen skal genoptages, og kosten skal være knap så tarwelig! :tongue:

Planen er, at at tage lidt på igen, men ikke så meget som før.. Jeg vejede 78 kg på scenen i forrige weekend og vil helst ikke mere end 10% over min konkurrenceform. Så jeg vil forsøge at holde vægten under 86-88 kg, og helst ikke gaine mere end 1 kg om måneden..! :smile: Regner med at væsken og vægten er faldet lidt mere til ro her om en uges tid..

Damn du spilder heller ikke tiden :cooldance: Men det har du vel heller ikke tid til, tiden går hurtigt og lige pludselig er der DM igen.. :wink:

Lyder til at du har haft en velfortjent weekendt over hos de tossede køøbenhaavner..

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Damn du spilder heller ikke tiden :cooldance: Men det har du vel heller ikke tid til, tiden går hurtigt og lige pludselig er der DM igen.. :wink:

Lyder til at du har haft en velfortjent weekendt over hos de tossede køøbenhaavner..

Kram Nille

Jeg har aldrig været helt god til, at ligge på den 'lade' side.. Så nej, ingen grund til at spilde tiden, især ikke når lysten er til andet! :superman:

Men det var også vigtigt med den foregående weekend.. Fik lige koblet helt af og opladet batterierne..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du en stærk ung knøs, Anders :4thumbup:

Super dips og ikke mindst skvatten!

Får du ikke ondt i skuldrene ved dips? Mine brokker sig allerede ved 20 kg i bæltet..

Hehe.. Tak tak Keler..! :cool:

Squatten skulle meget gerne blive bedre snart igen, så jeg kan reppe 10ere med 130 igen! :smile:

Nej ingen problemos med skuldrende under dips til mig mere! Nice! Selvom der er godt spænd på, med BW + 30 kg.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tillykke med guldet Anders, bliver spændende at se hvad du kan løfte nu du for nogle carbs indenbords igen! :superman:

Regner du så med at forsvare din titel næste år?

Hey Skjold der..! Mange tak skal du have! :4thumbup:

Ja, håber at runde de 150 i bænken, kunne være nice..! og måske lidt lir i squatten også? :w00t:

Hvis jeg kan få det til at hænge sammen med job, så vil jeg meget gerne forsvare den næste år ja. Eller i hvert fald forsøge..! :superman:

Nu må vi se hvad det bli'r til, når jeg får job engang efter januar..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3/10 - 2006

Så fandt jeg jo lige ud af, at lørdagen skal afsættes til et kursus i fitness.dk regi.. Ikke ligefrem optimalt.. :dry: Men jeg kan vist springe min fridag imorgen over, og nå at træne efter arbejde.. Bittert hvis jeg allerede skulle skære i træningen i den første uge.. :nonono:

Ellers går det strygende med afgangsprojektet, selvom vi er en lille uge bagud, dog regner vi med at kunne hente det på næste iteration.. :smile:

Ryg:

Chins:

1x10 @ BW

1x10 @ BW + 5 kg

2x10 @ BW

Puha, jeg er godtnok blevet tung i røven.. De der 5-6 kg ekstra gør det altså lige det sværere at repper derudaf..! :dry:

Front pulldown:

1x12 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Yates row:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Forhåbentligt kommer styrken snart helt tilbage..! :smile:

One arm row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

Hyperextension:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Bent over curls (Arnold style):

1x10 @ 13 kg

3x10 @ 14 kg

BB Curls:

4x8 @ 35 kg

Udsolgt...

Mave:

Dragonflags

1x7 @ BW

1x6 @ BW

1x5 @ BW

Situps

1x12 @ BW

2x10 @ BW

Seated cable crunches:

3x10 @ 50 kg

God omgang, selvom det tog lidt længere end beregnet... :blahblah::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 4/10-2006

Idag fandt jeg så ud af, at jeg nok har taget en lidt for stor mundfuld med det nye program.. :blink: Men hey, det skal jo prøves før man finder ud af det... skulle egentlig ikke træne idag, men grundet kursus på lørdag, blev det nødvendigt...

Planen idag var at træne bryst, forside/midt skulder og triceps. Hvor fokus i bryst lægges på øvre del. Det var ikke lige just nemt, og derfor har jeg besluttet at lave programmet om fra næste uge.. Mere om det senere..! :smile:

Bryst

High incline bencpress (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

Low incline DB benchpress:

1x10 @ 30 kg

2x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

Go' Power der..! :superman:

Incline DB Flyes:

1x10 @ 24 kg

3x10 @ 26 kg

DB Benchpress:

2x10 @ 30 kg

2x10 @ 28 kg

Skulder:

Seated DB shoulder press:

2x10 @ 22 kg

2x10 @ 20 kg

:crazy::blink::dry:

DB Lateral raise:

3x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

Triceps:

One arm DB OH extension:

1x10 @ 14 kg

3x10 @ 15 kg

Pushdown:

1x10 @ 70

3x10 @ 80

Vanvittig omgang.. der var fuldstændig udsolgt i skuldrene allerede ved første øvelse..! Så den kombination dur altså ikke..! Derfor bliver programmet lavet om til følgende:

Mandag: Forlår / Forside-midt skulder/ Triceps

Tirsdag: Ryg / Biceps / Mave

Onsdag: FRI

Torsdag: Bryst / Læg / Triceps

Fredag: Ryg / Biceps / Bagside skulder

Lørdag: Bryst / Baglår / (Mave)

Søndag: FRI

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders!

Ærgeligt med julefrokosten - håber der alligevel ikke går alt for længe inden vi ses igen! :superman:

Held og lykke.. :blush:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hey Sally..! :bigsmile:

Ja det er ærgeligt, at det ikke lige kan passe ind i planerne, er jo sikker på det bliver en tip top fed fest! :4thumbup:

Men vi må bare igang med at lave fælles arrangementer lidt oftere så..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg igang med at ændre i programmet igen..! :tongue:

Jeg tror ikke, at 1 hviledag mellem de større muskelgrupper som ryg og bryst er nok, så jeg har lige lavet en rokade i programmet, så de som minimum får 2 dages hvile..! :bigsmile:

Nu tror jeg, at jeg er ved at have fundet frem til noget, der burde kunne lade sig gøre..! :smile:

Mandag: Ryg / Biceps / Mave

Tirsdag: Bryst / Læg / Triceps

Onsdag: FRI

Torsdag: Forlår / Forside-midt skulder/ Triceps

Fredag: Ryg / Biceps / Bagside skulder

Lørdag: Bryst / Baglår / (Mave)

Søndag: FRI

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg igang med at ændre i programmet igen..! :tongue:

Jeg tror ikke, at 1 hviledag mellem de større muskelgrupper som ryg og bryst er nok, så jeg har lige lavet en rokade i programmet, så de som minimum får 2 dages hvile..! :bigsmile:

Nu tror jeg, at jeg er ved at have fundet frem til noget, der burde kunne lade sig gøre..! :smile:

Mandag: Ryg / Biceps / Mave

Tirsdag: Bryst / Læg / Triceps

Onsdag: FRI

Torsdag: Forlår / Forside-midt skulder/ Triceps

Fredag: Ryg / Biceps / Bagside skulder

Lørdag: Bryst / Baglår / (Mave)

Søndag: FRI

Det passer jo stort set perfekt til fælles brænder :superman: Har næsten samme opsætning. Ud over dit ben split halløj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share