Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har i hvet tilfælde fået en sofa her ovre i hjørnet :4whistling:

Ja det har du vel..! :wink:

:tongue:

Har også fået set en hel del gymnastik de sidste par dage, men en ting er at de har store guns og skuldre. Endnu mere imponerende er deres styrke. Den måde de kan flytte rundt med deres krop :blink: Insane...

Og jeg ved det, jeg har lige prøvet på stuegulvet :laugh:

Haha..! En løbsk Q... der forsøger sig med en mange-kamp i sin stue..! Klasse..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23/10 - 2006

Grundet et par spændende NFL kampe, blev det pænt sent i nat inden jeg kunne lukke øjnene.. Sååå Sprang lige et par laboratorie timer over..! :innocent:

Weekenden gik som så mange andre weekender, en bette tur i byen lørdag, og hjemme til kaff' og kaw' hos forældrene søndag! :4mewantfood:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Yates rows:

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x12 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

Rigtig god sus i lats..! :superman:

One arm row:

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg - NY REP PR...

Fan'me god træk i bagsiden idag..! :4thumbup:

Hyperextension:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Preacher curl:

1x10 @ 28 kg

1x8 @ 38 kg - for tung...

2x9 @ 33 kg

Standing DB curls:

4x10 @ 17 kg

Stadig slap..! :mad:

Mave:

Dragonflags

3x8 @ BW - NY REP PR...

Yiiiir..! Total optur der..! :4thumbup:

Situps

3x12 @ BW

Seated cable crunches:

1x12 @ 50 kg

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 65 kg

En godkendt omgang i et fyldt center..! Heldigvis er der ikke for mange der bruger 'mine' vægte og maskiner..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24/10-2006

Another day, another dollar... :smile:

Ikke det vilde at berette om idag... Dagene ligner efterhånden også mere og mere hinanden.. Skole, træning, skole.. :blink: Men det går da stødt fremad...

Bryst

High incline benchpress:

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 100 kg :superman:

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Cable Flyes:

1x10 @ 35 kg

4x10 @ 40 kg

Benchpress:

1x10 @ 71 kg :crazy:

1x9 @ 91 kg

2x10 @ 81 kg

Gal det var lee'd at slutte af på den..! :devil:

Læg:

Standing calf press:

1x10 @ 65 kg

4x10 @ 80 kg

Seated calf press in leg press machine:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

Triceps:

Weighted Dips:

1x12 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 30 kg + 1x5 @ BW

1x10 @ BW + 30 kg + 1x5 @ BW

1x8 @ BW + 30 kg + 1x3 @ BW - Udsolgt! :crazy:

1x10 @ BW + 20 kg + 1x5 @ BW

Incline french press:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

2x10 @ 38 kg

Done and done..! :smile: Fin omgang idag, med god energi..! :superman: Hjem og fråde og lave projekt..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25/10-2006

Idag har størstedelen af bestået af et længere arrangement med Microsoft, der er på charme offensiv overfor IT-ingeniører der snart er færdiguddannede.. :smile: Men det startede dog ud med, at jeg lige sov 1 god time over mig.. :blush:

Inden arbejdet i instruktørtrøjen, som jeg for øvrigt havde glemt hjemme, havde jeg lige en times tid der skulle slåes ihjel.. Tilbragte det meste af den på cyklen i centret, da arrangementet med Microsoft bød på nørd føde (læs: chips og sodavand)...

Jeg har rimelig gode DOMS i læggen idag, eller i hvert fald i der hvor læg musklerne udspringer ved knæhaserne..! :crazy: Men rart at få blødet lidt op for det på cyklen..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26/10-2006

Same ol' same ol' ...! :tongue: Gal hvor jeg syntes dagene ligner hinanden for tiden..! Men det går nok.! :cool:

Der var selvfølgelig 3 gutter nede i centret, der alle er blevet smidt ud en gang før, fordi de ikke kunne opføre sig ordentligt.. Og det havade da heller ikke andet end lige bevæget sig ind ad døren, før de kom op og skændes med et andet medlem..! :nonono: Håber de snart ryger ud igen, for de ødelagde i den grad atmosfæren i kælderen..! :dry:

Well.. det kunne jo bruges til at flytte lidt kilo med..! :devil:

Quads:

Squatten var desværre optaget, så jeg gemte den til senere…

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 121 kg

1x10 @ 131 kg

1x6 @ 141 kg

1x5 @ 151 kg - Tangering af REP PR... :superman:

1x10 @ 131 kg

2x12 @ 111 kg

Lækker omgang skuaaartt..! Fedt at mærke, at styrken er ved at være helt tilbage..! :cool:

lying hacksquats (legpress):

2x10 @ 210 kg

1x8 @ 210 kg

2x10 @ 200 kg

Leg Extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

1x10 @ 70 kg

Guuuuu'r quads afstrafning da..! :4thumbup:

Forside/side skuldre:

DB shoulderpress:

1x10 @ 20 kg

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg – Tangering af REP PR...

1x10 @ 28 kg

1x8 @ 28 kg

Gi' mig kanonkugler..! :tongue:

DB lateral raise:

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

1x10 @ 14 kg

One arm cable lateral raise:

1x10 @ 10 kg

2x10 @ 12½ kg

Triceps:

Incline french press:

1x10 @ 38 kg

2x8 @ 48 kg

2x10 @ 38 kg

OH one arm DB triceps extension:

1x10 @ 14 kg

1x8 @ 18 kg - :crazy: Der var så lige en der havde valgt at lægge 18erne på 15ernes plads..! Opdagede det for sent.. :w00t:

1x10 @ 15 kg

CG pushdown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg - Hele stakken...

Rigtig god omgang idag, trods et par noget forstyrrende elementer... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ja en vild styrke du render rundt med...

Super trænings pas du får banket kadavreret igennem... SÅDAN !!

Det med de trivielle hverdage, kan jeg godt skrive under på.. Men på den anden side, resultater kommer gennem reglmessig træning :cool:

BTW supre form i dit galleri... Inponerende... Høj klasse !

Link to comment
Share on other sites

Yes sir :superman:

:4flex:

Ja en vild styrke du render rundt med...

Super trænings pas du får banket kadavreret igennem... SÅDAN !!

Det med de trivielle hverdage, kan jeg godt skrive under på.. Men på den anden side, resultater kommer gennem reglmessig træning :cool:

BTW supre form i dit galleri... Inponerende... Høj klasse !

Hey Juvic..! :smile:

Muchas Gracias..! :4thumbup:

Ja, sådan er det jo når man skriver afgangsprojekt..! Men der er nu under 2 måneder til skidtet skal afleveres..! :bigsmile: ... :blink:

Jeg så godt du havde været forbi til en kigger..! :smile: Har ikke gidet at uploade ret mange fra DM, men nogle billeder kan i hvert fald ses her i loggen, 5-10 sider tilbage...

ellers er der også: www.userportal.iha.dk/~03784/

:smile:

Nu skal formen bare gøres bedre over det næste års tid..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Puhh de store afleveringer, trækker tænder... !!! Men det er super når de afleveres.

Hvad studere du ? Har jeg ikke lige kunne finde ud af, kan se du er fra 8000 (yeah thats it)...

Jeg træner sammen med The bear, som også har studeret i Århus.. Han anbefaler AUS som jernhule.. Er det der du træner ? (Det er jo med at få lidt kontakter, til når jeg flytter til byen... :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Puhh de store afleveringer, trækker tænder... !!! Men det er super når de afleveres.

Hvad studere du ? Har jeg ikke lige kunne finde ud af, kan se du er fra 8000 (yeah thats it)...

Jeg træner sammen med The bear, som også har studeret i Århus.. Han anbefaler AUS som jernhule.. Er det der du træner ? (Det er jo med at få lidt kontakter, til når jeg flytter til byen... :smile: )

Jeg læser på Ingeniørhøjskolen i Århus, på IT linien..! :smile: Dvs. jeg læser til nørd..! :tongue::laugh:

Jeg træner og arbejder i Fitness.dk i Viby, lige uden for Århus.. :smile: Men når jeg stopper med at arbejde derude her til januar, så må vi se hvad det bli'r til..!

Jeg har aldrig selv været i AUS.. Men ved da, at Luciferase (staveplads ?) træner der..

Link to comment
Share on other sites

Jeg læser på Ingeniørhøjskolen i Århus, på IT linien..! :smile: Dvs. jeg læser til nørd..! :tongue::laugh:

Jeg træner og arbejder i Fitness.dk i Viby, lige uden for Århus.. :smile: Men når jeg stopper med at arbejde derude her til januar, så må vi se hvad det bli'r til..!

Jeg har aldrig selv været i AUS.. Men ved da, at Luciferase (staveplads ?) træner der..

Vi er en del Mol´ere der træner i AUS - hvis du skulle have lyst til en prøvetræning deroppe skal du bare sige til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg læser på Ingeniørhøjskolen i Århus, på IT linien..! :smile: Dvs. jeg læser til nørd..! :tongue::laugh:

Jeg træner og arbejder i Fitness.dk i Viby, lige uden for Århus.. :smile: Men når jeg stopper med at arbejde derude her til januar, så må vi se hvad det bli'r til..!

Jeg har aldrig selv været i AUS.. Men ved da, at Luciferase (staveplads ?) træner der..

Der er jo mange slags nøder ? Vi MOL'ere høre vel under samme betegnelse ;)

Skal selv begynde på Maskiningeninør på IHA/UNI !

Min erfaring med fitness.dk er desværre ikke særlig god.. Var engang inde i et af dem i århus - kan ikke lige huske gaden - hvor jeg bl.a. skulle træne ryg.. Kunne umidelbart ikke finde et sted hvor der var anlagt til dødløft.. Hvorefter jeg daffede op til skranken, og fik fat i en "Instruktør"... Kort fortalt var samtalen sådan her:

Spørgsmål:

"Hvor kan man dødløfte henne?"

Svar/spørgsmål:

"Dødløft??? - Det har vi ikke... hvad der det ?"

Svar/reaktion:

"ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"

Endte med jeg gik hen, og nuppede barbel stangen fra bænkpres og brugte den til dødløft... Hvilket en del ikke var så tilfredse med... !! HAHAH !

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Du ved jo udemærket godt hvor du skal træne efter jul :wink::laugh:

Ja det siger du jo..! :tongue:

Der er jo mange slags nøder ? Vi MOL'ere høre vel under samme betegnelse ;)

Skal selv begynde på Maskiningeninør på IHA/UNI !

Min erfaring med fitness.dk er desværre ikke særlig god.. Var engang inde i et af dem i århus - kan ikke lige huske gaden - hvor jeg bl.a. skulle træne ryg.. Kunne umidelbart ikke finde et sted hvor der var anlagt til dødløft.. Hvorefter jeg daffede op til skranken, og fik fat i en "Instruktør"... Kort fortalt var samtalen sådan her:

Spørgsmål:

"Hvor kan man dødløfte henne?"

Svar/spørgsmål:

"Dødløft??? - Det har vi ikke... hvad der det ?"

Svar/reaktion:

"ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"

Endte med jeg gik hen, og nuppede barbel stangen fra bænkpres og brugte den til dødløft... Hvilket en del ikke var så tilfredse med... !! HAHAH !

Nu er der heldigvis også himmelvidder til forskel på de to Fitness.dk centre inde i byen, og det i Viby! :smile:

Vi har både mulighed for dødløft og fri squat, noget du ikke finder inde i byen..! :nonono:

Men håndvægtene er stadig begrænsede til 34 kg..! :dry:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Ja det siger du jo..! :tongue:

Nu er der heldigvis også himmelvidder til forskel på de to Fitness.dk centre inde i byen, og det i Viby! :smile:

Vi har både mulighed for dødløft og fri squat, noget du ikke finder inde i byen..! :nonono:

Men håndvægtene er stadig begrænsede til 34 kg..! :dry:

Anders - Man er jo per automatik på krudt hvis man kan løfte mere end 34kg.. Uanset hvilken øvelse det så er... !!

Det er almen viden !

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 27/10-2006

En rigtig god dag idag..! Der kom styr på det sidste forløb af projektet.. Ser rigtig lækkert ud, og det spillede bare idag! :4thumbup: Måske var det den beskidte trøffel jeg fik til eftermiddag! :superman: I aften står den bare på en stille og rolig aften..! :bigsmile:

Morgenvægten sagde 84.9 kg...

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW - raketter..! :blink:

Syret så nemme de var idag..!

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 85 kg

:w00t: Rigtig god styrke idag da..!

Neutral CG Front pulldown:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

One arm DB row:

1x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 39 kg

1x12 @ 39 kg

Bagskulder:

Lying rear DB lateral raise:

3x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

Seated vertical row:

1x10 @ 55 kg - peanuts.

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Biceps:

EZ bar curls:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 48 kg - :devil:

1x10 @ 38 kg

Igen ond ond power... :4thumbup:

Seated concentrated cable curls:

2x10 @ 45 kg

1x10 @ 47½ kg

1x10 @ 50 kg

+ 20 min på cyklen...

Total opturen træning idag..! Satte virkelig humøret helt i vejret! Nice..! :bigsmile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share