Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 20/9-05

En ny dag truer, nakken har det bedre, men stadig ikke helt 100% iorden...

Havde en aftale med makkeren idag, super! :bigsmile:

Bryst:

Incline Bench Press (Smith Stativ): Alle kg tal er uden vægten af smith stangen.

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x9 @ 70 kg

2x6 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

3x10 @ 34 kg

1x9½ @ 34 kg hehe gik i stå på halvvejs oppe... :blink:

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

3x10 @ 30 kg Tuuuuung idag! :w00t:

Decline Dumbbell Flyes: Ny øvelse..! :smile: Strict :devil:

1x10 @ 19 kg

2x10 @ 20 kg

1x8 @ 20 kg

Gik fint med skulderen idag..! lidt underligt..! hmm..! Men i aften kører jeg lige nogle rotator-cuff øvelser..! :smile:

Biceps:

Concentration curl (Arnold style):

1x10 @ 14 kg

2x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg Ny PR :4thumbup:

Standing Dumbbell hammercurl:

2x10 @ 16 kg

2x10 @ 17 kg

Standing one armed cable curl: (Cable cross, begge samtidig)

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

1x15 @ 25 kg :devil:

Fin fin træning idag, totalt modstykke i forhold til igår.. nice! Gav lige et ekstra boost! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d. 21/9-05

Så blev det onsdag igen..! :bigsmile: Og det betyder at benene skal have tæsk! :devil: Min makker skulle desværre til vagtmøde på hans arbejde, så måtte klare det selv igen..! Nu er det snart dig der skylder! :wink: hehe

Ben:

Havde heller ikke noget bælte idag, men fandt et nede i centret der var en smule for stort..! Virkede okay, men ikke optimalt.. Fik fat i en anden stang idag, den vejer 20 kg istedet for 11..! :smile:

Squat:

1x12 @ 60 kg (let opvarmning)

1x10 @ 80 kg (opvarmning)

1x10 @ 100 kg

3x10 @ 120 kg

1x5 @ 140 kg

2x10 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Gik ganske okay idag..! Meeeen det ville nu være bedre med en til at stå bagved og råbe mig lidt op..! hehe! :smile:

Lying Hacksquat:

2x10 @ 180 kg

2x10 @ 190 kg

2x10 @ 200 kg

1x10 @ 210 kg

Besluttede at køre flere sæts i denne idag og undlade et bens øvelsen..!

Lever Lying Leg Curl:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 40 kg

1x8 @ 45 kg :blink:

Det var så dagens bentræning..! Lækkert..! Nu var det bare hjem og kyle noget kylling indenbords og bener'n op! :4thumbup:

Jeg har besluttet at lave min træning om, for at give skulderen mere tid til at slappe af, men også for at give mig selv lidt mere tid.. Er blevet træt af at komme hjem sent hver dag..! Så nu tager jeg konsekvensen og skærer lidt ned.

Fremover vil det se således ud:

Mandag: Ryg - Biceps

Tirsdag: Rotator cuff øvelser

Onsdag: Ben

Torsdag: Rotator cuff øvelser

Fredag: Bryst - Triceps - Mave

Lørdag: FRI

Søndag: Rotator cuff øvelser

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Ville lige høre om du indtager samme mængde kcal de dage du ik' træner...?

Jeg er nemlig selv igang med at bulke, og er ved at sammensætte en kostplan. Jeg kommer, ligesom dig, til at indtage omkring 3000-3500 kcal om dagen. Men de dage hvor jeg ikke træner vil jeg nok nærmere ligge på omkring 2700-2900 kcal. Ville derfor lige høre om du også varierer kosten - eller om du bare æder igennem :4pizza:

Cyriz

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Ville lige høre om du indtager samme mængde kcal de dage du ik' træner...?

Jeg er nemlig selv igang med at bulke, og er ved at sammensætte en kostplan. Jeg kommer, ligesom dig, til at indtage omkring 3000-3500 kcal om dagen. Men de dage hvor jeg ikke træner vil jeg nok nærmere ligge på omkring 2700-2900 kcal. Ville derfor lige høre om du også varierer kosten - eller om du bare æder igennem :4pizza:

Cyriz

Jeg får ikke helt så meget på ikke træningsdage.. jeg får nok ca. 300 kcal mindre... Men nogle gange får jeg det samme..! Alt efter hvad jeghar lydt til.. Jeg tillader mig en del mere for tiden i hvert fald, så får jeg lyst til en pizza eller en burger, så spiser jeg det..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/9-05

Hmmm... Dovenskaben længe leve..! :dry:

Jeg kom ikke ned og træne idag, af ren og skær dovenskab..! Det ligner mig ellers ikke, plejer at være ret god til at hanke op i mig selv, når det er nødvendigt... :raisebrow: Nå, men på plus siden fik jeg købt et nyt vægtløfter bælte idag..! :4thumbup:

Lover at være tilbage med en træning imorgen! :blush:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/9-05

Hmmm... Dovenskaben længe leve..! :dry:

Jeg kom ikke ned og træne idag, af ren og skær dovenskab..! Det ligner mig ellers ikke, plejer at være ret god til at hanke op i mig selv, når det er nødvendigt... :raisebrow: Nå, men på plus siden fik jeg købt et nyt vægtløfter bælte idag..! :4thumbup:

Lover at være tilbage med en træning imorgen! :blush:

Den slags tolereres ikke. Moderator vil blive kontaktet omgående :wink:

Nogle dage GIDER man bare ikke og det synes jeg også at der skal være plads til. Op på hesten og kom i sving i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/9-05

Hmmm... Dovenskaben længe leve..! :dry:

Jeg kom ikke ned og træne idag, af ren og skær dovenskab..! Det ligner mig ellers ikke, plejer at være ret god til at hanke op i mig selv, når det er nødvendigt... :raisebrow: Nå, men på plus siden fik jeg købt et nyt vægtløfter bælte idag..! :4thumbup:

Lover at være tilbage med en træning imorgen! :blush:

Den slags tolereres ikke. Moderator vil blive kontaktet omgående :wink:

Nogle dage GIDER man bare ikke og det synes jeg også at der skal være plads til. Op på hesten og kom i sving i morgen.

Hehe.. Tak :bigsmile:

Ja, håber ikke der kommer en moderator forbi og ser det.. hehe..! Men efter at have trænet 5 dage næsten hver uge i det sidste års tid, trænger jeg til noget andet.. Og jeg har også travlt på arbejdet for tiden, så energi niveauet er ikke super højt altid!... :dry:

Men ja, jeg SKAL derned idag! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 23/9-05

Endelig weekend..! Det har været en laaaang uge..! Så har set frem til en forholdsvis stille og rolig weekend..! :innocent:

Men grundet gårsdagens dovenskab, havde jeg en smule dårlig samvittighed, så idag var jeg opsat! :4thumbup:

Bryst:

Incline Bench Press (Smith Stativ): Alle kg tal er uden vægten af smith stangen.

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

2x7 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg Yeah!! :devil:

Decline Dumbbell Flyes: Strict

2x10 @ 20 kg

2x10 @ 22 kg

Heller ingen problemer med skulderen, lidt opstarts ømhed, men det gik hurtigt over! :4thumbup:

Biceps/Mave:

Concentration curl (Arnold style):

3x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

Yes, gik rigtig godt idag! Super pump allerede!

Standing Dumbbell hammercurl Supersettet back-2-back med Crunch på swissball:b

4x10 @ 16 kg + 4x15 @ BW :w00t:

Double Standing one armed cable curl supersettet back-2-back med crunches på gulv:

3x10 @ 35 kg + 3x15 @ BW :devil:

Lige lidt ekstra..:

1x15 @ 25 kg

Fin fin træning idag! Godt tilfreds! :bigsmile: Så nu er jeg klar til at holde en stille og rolig weekend... med en lille semesterfest i aften.. :dry: hehe

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 26/9-05

Starten på en ny uge, efter en rimelig afslappet weekend...! Denne ugen betyder også at jeg tager hul på noget nyt.. offdage..! :blink: hehe..! Jeg træner i det næste stykke tid kun 3 gange om ugen, for at give min skulder og mig selv lidt mere fritid. Kan mærke at jeg trænger til at prøve det...

Desuden vil jeg forsøge mig med at køre biceps og ryg sammen, samt triceps og bryst. Før i tiden har jeg ikke brudt mig om det, da jeg ikke har følt det hargivet helt nok.. Men nu må vi se..!

Ryg:

Chins:

1x10 @ BW

1x9 @ BW

1x8 @ BW

2x6 @ BW

Fik nogle gode sæt idag..! :bigsmile:

Seated wide grip High Row:

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

Ny øvelse idag.. Gik ganske ganske fint..! :bigsmile:

Bent over rows:

2x10 @ 71 kg

2x10 @ 81 kg

1x10 @ 61 kg

One handed pulley row:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37.5 kg

1x10 @ 40 kg

Hyper extensions:

2x10 @ BW + 10 kg

2x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Så må det briste eller bære nu, en rimelig tung ryg dag, så må vi se hvad der er tilbage i armer'n..! :devil:

Concentration Curl (Arnold style):

2x10 @ 14 kg

2x10 @ 16 kg <- Wuaw..! tuung..!

Standing hammercurl:

3x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

Standing Double Bicep curl i cable cross:

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

1x14 @ 25 kg :w00t: Okay, super pump, så må siges at have virket fint at skifte program! :bigsmile:

Mave:

Dragonflags:

3x5 @ BW

Crunch på swiss bold:

3x15 @ BW

Crunch:

3x15 @ BW

Lavede om på rækkefølgen idag.. Så jeg tog bolden før alm. crunches..! Sygt hårdt til sidst..! Nice! :4thumbup:

En fin træning idag, og offdag imorgen, underligt at tænke på..! Men det skal nu nok blive godt! :bigsmile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27/9-05

Ikke så meget at dele idag, da dette jo som tidligere nævnt er blevet til en offday, grundet fortsættende skulderprobs..

Men har haft syge DOMS i mavemuskulaturen idag, godtnok længe siden jeg har følt det sådan.. aw aw..! :tongue: Ryggen har bestemt også 'brokket' sig med DOMS...

Her til aften har den stået på fodboldtræning, ikke det vilde, en masse løbeøvelser og omstillingsspil, men hey, det er jo kun serie 3, så det bli'r jo heller ikke det vildeste..! :wink:

Senere i aften står den på rotatorcuff øvelser..! Vil jo nødig ende som Chad Pennington gjorde i weekenden... (Red: ja jeg er NFL nørd, ved det godt! :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Lidt sent indlæg idag, men er også i fuld gang med at læse om Angels spændende tur til VM. :bigsmile:

Onsdag d. 28/9-05

Endnu en onsdag, og dette betyder jo, som tilbagevendende læsere ved, ben træning! YEAH! :devil:

Havde en aftale med min makker idag, lækkert. 3 uger siden jeg hartrænet ben med ham, så skulle blive godt! Vi kom dog lidt sent igang, kl. 21 og centret lukker kl 22...! Surt, men jeg kan tillade mig at smide baglårs træningen over på imorgen, hvor jeg ellers ville have haft en offdag.

Quads 'n' Glutes:

Det nye bælte skulle testes idag! :pumpin:

Squat:

1x12 @ 51 kg (let opvarmning)

1x10 @ 71 kg (opvarmning)

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 111 kg

1x8 @ 131 kg

1x4 @ 151 kg :blink::4whip:

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 101

Uff, hvor det brændte i quads..! Lidt tidspres, kun 1 øvelse mere, så hvad skulle det være..? hehe

Single Leg Split Squat: (Smith) Alle kg er uden vægten af smith stangen.

1x10 @ 10 kg

2x10 @ 15 kg

1x13 @ 20 kg NY PR! :w00t: Sindssygt mand..! Var helt færdig nu, brændte virkelig meget i det mediale hoved på quads! :cooldance:

En ganske okay gang træning, fik fyret nogle af de tunge af også, selvom de første sæt squat efter opvarmningen føltes tunge idag..! Glæder mig til imorgen, har besluttet mig at forsøge med nogle stif leged deadlifts imorgen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vild bentræning igen igen.. :4thumbup: :blink:

Mener det har været oppe og vende før, men hvor havde du taget din fitness-udd. henne.. Og hvor lang tid tog det?? + Det vigtigste af alt, er det svært :laugh:

der er en der står og ånder mig i nakke, fordi jeg ik har noget uddannelse endnu.. :dry:

Og det eneste jeg går op i lige p.t er min træning.. Så hvis jeg ku kombinere de 2 ting ville det jo bare være super.. :bigsmile:

Fortsat go træning.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Leth:

Jo tak, det kan sgu også mærkes idag..! Som min makker skrev til mig tidligere idag, I need a wheelchair! :blink:

Jeg tog min Fitness instruktør uddannelse, som et led i mit arbejde i det daværende Fin Form, nuværende Fitness.dk. Det tog 5 weekender inkl. eksamen.

Om det er svært er jo individuelt, jeg har aldrig haft problemer med at tilegne mig nyt stof, især ikke når det interesserer mig! :smile: Og jeg endte da også med et flot eksamens resultat. Men jeg vil ikke sige det var svært, men heller ikke nemt. Ikke noget jeg kom sovende til i hvert fald, men sad heller ikke og terpede helt vildt.

Jeg ved at Fitness.dk kører videre med disse uddannelser, og at den ligner min til forveksling. Men jeg ved ikke om man skal være ansat for at komme i betragtning..

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29/9-05

Idag skulle egentlig have været en offdag, men eftersom jeg ikke fik trænet benene færdig igår, måtte jeg jo gøre det idag! :bigsmile:

Hamstrings:

Stiff legged deadlift:

Har ikke rigtig kørt denne øvelse før, så jeg tog den lidt med ro..! :smile:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 111 kg

1x8 @ 121 kg

1x10 @ 91 kg

Gik ganske fint, en okay øvelse, lidt hård efter gårdsdagens squat, kunne i hvert fald mærkes i lænden! :smile:

Lying Leg Curls:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37.5 kg

1x8 @ 40 kg

Færdig i hamstrings nu..! :4thumbup: En kort træning idag, men der manglede jo heller ikke så meget..! Ser frem til imorgen! Bryst og triceps! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30/9-05

Fredag, og snart weekend..! Og hvad der er endnu bedre, jeg skal til Herning og følge MOL'erne der stiller op til årets DM i BB og fitness..! :bigsmile: Glæder mig!

Idag tog jeg tidligt fri, var ikke så eget at lave på arbejde! Skulle end og træne, for senere at tage derned igen og deltage i noget holdtrænings introduktion for medarbejdere..! :blink:

Bryst:

Incline Bench Press (Smith Stativ): Alle kg tal er uden vægten af smith stangen.

1x12 @ 40 kg

2x10 @ 60 kg

2x10 @ 70 kg

1x6 @ 80 kg

1x4 @ 80 kg :dry:

1x9 @ 70 kg

Dumbbell Bench Press:

4x10 @ 34 kg

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x10 @ 34 kg Gik fint idag.. Faktisk kunne jeg nok have taget 2 sæt her, men ville ikke udsætte skulderen for meget... :raisebrow:

Decline Dumbbell Flyes: Strict

3x10 @ 22 kg

1x8 @ 24 kg Go' pump der! :4thumbup:

Triceps:

Spændt på at se hvordan det ville gå med triceps efter 3 pres øvelser i bryst..! Men prøves skal det! :smile:

Lying Triceps Extension (Fransk pres):

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

2x8 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

Fik ikke så mangekg som jeg plejer, men var nu ganske tilfreds! :smile:

One arm triceps extension cable cross: (Armen ud fra kroppen i samme vinkel som kablet, let sidebøjning på overkroppen. Siden til cable cross)

1x10 @ 25 kg

2x10 @ 27.5 kg

1x8 @ 27.5 kg

Slet ikke mere at komme efter her.! :tongue:

Så var det hjem, få noget i skrutten og ned i byen og shoppe lidt..! :bigsmile: Fra kl 17-19 var jeg nede i centret igen. Vi gennemgik ca. 10 min af samtlige aerobicshold der tilbydes i Fitness.dk Viby. Hovedparten af deltagere var instruktørere og receptionister... hehe.. Godt der ikke blev taget billeder da vi lavede step! LOL :rofl2:

Men må sige at mine DOMS fra onsdagens quads og fra torsdagens hams træning, gjorde nas i nogle af øvelserne vi lavede..! :dry:

Men glæder mig meget til imorgen, spændt på at se stemningen og få hilst på nogle af jer! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2/10-05

Så var jeg i Herning igår for at snuse lidt til atmosfæren og følge de MOLere der var på scenen!

Og det gik jo ganske flot! Et STORT tillykke til Angel og Conscience.. Begge med metal af fineste grad! :4thumbup: Der var sikkert flere jeg glemmer, men ikke nemt at huske alle navne jo..! :blush:

For mit vedkommende var det også for at lure Athletic Fitness konkurrencen lidt af. Da jeg jo går med planer om at stille op, såfremt min for tiden skadede skulder tillader at køre bardips... :dry:

Jeg blev overrasket over antallet af reps der blev fyret af i chins..! Men også måden de blev afviklet på. 20-24 reps i chins er efter min mening, MEGET...! Også noget mere end jeg kan præstere... Men måden de blev udført på, var efter min mening ikke strict nok... Nogle atleter havde t-shirts på, så det var ikke muligt at se om skulderbladet blev roteret fuldt. Jeg mener at øvelsen bør laves i bar overkrop. Jeg tror ikke jeg vil være i stand til at lave meget mere end 12-14 reps..! Så det skal der arbejdes en del på.

Med hensyn til bardips, var antallet meget svingende..! Men 45 reps er også meget flot.. Jeg har ingen anels om hvor mange jeg selv kan tage, da min skulder gør ondt når jeg forsøger bare at tage 1. Jeg er igang med genoptræningen og har skåret ned på min træningsfrekvens, for at give mere ro til skulderen. Men står jeg om 6 måneder og stadig ikke kan nuppe flere chins og hvis min skulder styadig volder problemer, bli'r jeg nød til at overveje om det er næste år jeg stiller op. Mit mål vil helt klart være en plads i finalen, og vil være skuffet hvis ikke det lykkedes. Derfor ser jeg ingen grund til at stille op, hvis min styrke ikke er blevet bedre. Men nu må vi se hvad der sker..! :bigsmile:

Størrelses mæssigt syntes jeg også atleterne var noget større end jeg havde forventet. Måske det var syns bedrag, ikke til at vide.. Men en inspirerende tur var det helt sikkert..!

En bonus var alle de flotte tøser..! :wink: Hehe..!

Jeg er super imponeret over Peter Lagermann..! Virkelig en vild vild fysik! Hans ben er out og this world..! :w00t: Helt fortjent at han vandt overall..! Vinderen af -87,5, kan ikke uske hvad han hedder..! Var sygt cut. Har aldrig set nogle så cut før.. Hans meget mørke farve, gjorde desværre at det ikke var helt så tydeligt..! Men tværstriber på benene..! :blink: Vildt!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Jeg er super imponeret over Peter Lagermann..! Virkelig en vild vild fysik! Hans ben er out og this world..! Helt fortjent at han vandt overall..! Vinderen af -87,5, kan ikke uske hvad han hedder..! Var sygt cut. Har aldrig set nogle så cut før.. Hans meget mørke farve, gjorde desværre at det ikke var helt så tydeligt..! Men tværstriber på benene..! Vildt!

Peter Lagermand var sgu for sej. Den flotteste fysik og så en virkelig god showman.

Vinderen af -87,5kg var Jakob Hansen fra Frederiksværk. Han var nok ikke så stor som ham den helt hvide(Jimmi?), men havde ramt en meget bedre form med tværstriber og det hele :smile:

Link to comment
Share on other sites

Peter Lagermand var sgu for sej. Den flotteste fysik og så en virkelig god showman.

Vinderen af -87,5kg var Jakob Hansen fra Frederiksværk. Han var nok ikke så stor som ham den helt hvide(Jimmi?), men havde ramt en meget bedre form med tværstriber og det hele :smile:

Ja man kunne tydeligt se at både Peter Lagermann og Habib Hanif begge har deltaget i Mr. Fitness med fine resultater..! Deres frie poseringsrunder var helt klart de bedste..! :4thumbup: Hvor Habibs var det bedste af de 2..!

Jimmi hed han ja, hans form var okay, men brød mig ikke om hans udspilede mave.. Så Jakob Hansen, var helt sikkert en fortjent vinder! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3/10-05

Start på en ny træningsuge..! Skønt! Sidste uge bragte de onde DOMS med sig..! Ved godt at det ikke siger så meget om træningen, men stadig en dejlig følelse..! Til tider..! :wink: Jeg var som nævnt i Herning og se DM i Bodybuilding, Bodyfitness og Athletic fitness.. Og det har givet motivationen et hak op! :bigsmile: Jeg mangler lidt overordnet masse og styrke, hvilket jeg vil arbejde hårdt for at opnå de næste 7-8 måneder..! :4flex:

Ryg:

Ville se hvor mit maks antal chins efterhånden ligger, uden at køre helt flad..! :tongue:

Chins:

1x12 @ BW - Plads til i hvert fald 3 mere..! Hastigheden var ikke stor, så mon ikke jeg kan tage 16-17 stykker Men ville som sagt også kunne tage et par sæt mere..! :smile:

2x8 @ BW

2x6 @ BW

Ganske tilfreds med det! :smile:

Seated wide grip High Row:

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 60 kg STRICT

Bent over rows:

4x10 @ 75 kg

1x12 @ 65 kg Den sad godt!!

One handed pulley row:

1x10 @ 35 kg

2x10 @ 37.5 kg

1x10 @ 40 kg

Hyper extensions:

2x10 @ BW + 10 kg

2x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Concentration Curl (Arnold style):

3x10 @ 16 kg :w00t:

1x8 @ 14 kg

Standing hammercurl:

4x10 @ 16 kg :devil:

Standing Double Bicep curl i cable cross:

1x8 @ 35 kg

1x8 @ 32.5 kg

1x10 @ 25 kg

HEEEEELT færdig i biceps nu! :alright:

Mave:

Dragonflags:

3x6 @ BW - Fik lige en ekstra i alle sættene! :wink:

Crunch på swiss bold:

3x15 @ BW

Crunch:

3x10 @ BW

Ingen kræfter i maven til sidst..! Vildt..!

En rigtig fin workout idag..! Fik også snakket en masse med et par af dommerne fra weekendens konkurrence og nogle andre der også var i Herning i weekenden.. :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5/10-05

Så blev det onsdan igen! :bigsmile: Og tid til at træne ben. Jeg havde igen en aftale med min makker om at træne efter vi havde jobbet i centret. Utroligt hvad man kan nå på 60 minutter..! :blink: Jeg havde fri lidt før ham idag, så jeg tyvstartede med at køre en god gang stiff legged deadlifts..! :smile:

Stiff Legged Deadlifts:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 71 kg

2x10 @ 91 kg

1x8 @ 111 kg

1x5 @ 121 kg

1x5 @ 131 kg :devil:

1x10 @ 101 kg

Var pænt træt i lænden nu, så regnede ikke med at det blev vildt tungt i den efterfølgende squat...

Squat:

1x12 @ 51 kg (let opvarmning)

1x10 @ 71 kg (opvarmning)

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 111 kg

1x10 @ 121 kg

1x8 @ 131 kg

1x12 @ 101

9 sæt i dag.. ganske respektabelt.! Der skulle jo også lige være plads og tid til lidt mere! :wink:

45 degree Leg press:

1x8 @ 200 kg

1x8 @ 220 kg

1x6 @ 240 kg

1x4 @ 260 kg :w00t: Øj, den var pænt tung..!

1x13 @ 200 kg

1x15 @ 200 kg :4whip: Leeeeee'

Leg extensions:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

1x11 @ 60 kg

Slap af hvor en ben træning..! Mine quads brændte for vildt! :4thumbup: :blink:

Min skulder føles forresten meget bedre efterhånden. Ikke at jeg har brugt den idag, men har lagt mærke til, at den er under bedring! :4thumbup: Så jeg fortsætter med et reduceret træningsprogram samt rotatorcuff øvelser..! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7/10-05

Tid til at holde weekend fri..! Skønt..! :smile: Ikke det store at lave på arbejdet idag, og så virkelig frem til at komme ned og flytte lidt kilo inden jeg skal på natarbejde i nat..! :blink: Skulderen er også begyndt at føles en hel del bedre, endnu en grund til at se frem til dagens træning!

Bryst:

Incline Bench Press (Smith Stativ): Alle kg tal er uden vægten af smith stangen.

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x7 @ 80 kg

1x8 @ 70 kg

Den var godtnok ret tung idag...! :dry:

Dumbbell Bench Press:

3x9 @ 34 kg

1x10 @ 34 kg

Også ret tung...! tsk tsk..

Decline Dumbbell Bench Press :

1x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

1x8 @ 34 kg

Cable seated fly:

1x10 @ 15 kg

2x10 @ 20 kg

1x10 @ 25 kg dropsettet med 1x15 @ 15 kg :tongue:

Triceps:

Incline fransk press:

1x10 @ 28 kg

1x10 @ 38 kg

1x8 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

One arm triceps extension cable cross: (Armen ud fra kroppen i samme vinkel som kablet, let sidebøjning på overkroppen. Siden til cable cross)

1x10 @ 22.5 kg

2x10 @ 25 kg

1x10 @ 27.5 kg

Kunne mærkes super godt!! :smile:

Triceps rope pushdown:

2x10 @ 40 kg - Riiiimelig smadret i triceps nu..! Ikke meget at hente..! :w00t:

1x15 @ 30 kg - DONE!! :devil:

En god fredags workout, super godt pump på både bryst og triceps. Skulderen gav ingen problemer overhovedet. Den føltes rask, var lige ved at køre dips, men må hellere vente lidt..! :tongue: Bryst træningen var tungere end normalt..! Svært at se hvor evt. progression skal hentes..! :raisebrow:

Ha' en super weekend allesammen! :bigsmile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/10-05

Så blev det skisme mandag igen..! Utroligt hva...! :tongue: I denne uge har jeg besluttet at køre min træning lidt anderledes. Mit venstre knæ driller lidt, så jeg springer bentræningen og fodbolden over i denne uge, bare for at være på den sikre side..! :bigsmile:

Men det der skal køres anderledes, er at jeg vil tage toppen af kiloene i denne uge og forsøge at køre dobbelt så langsomt i alle øvelserne.. Dvs..! Mere strict! :devil:

Ryg:

Chins:

1x10 @ BW

2x8 @ BW

2x6 @ BW

Uff den var lee' at køre så langsomt..! Måtte knibe de 2 sidste ud i hvert sæt..! hehe

Seated wide grip High Row:

2x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

Det er vildt så forskelligt det føles. Mener bestemt at jeg kører riimelig strict normalt, men er du gal, kan bare mærke trækket i hele musklen..! :blink:

Bent over rows:

3x10 @ 60 kg

1x10 @ 65 kg

One handed pulley row:

3x10 @ 30 kg

1x10 @ 35 kg

Hyper extensions:

4x10 @ BW + 10 kg

Biceps:

Concentration Curl (Arnold style):

4x10 @ 13 kg :w00t: Braaaandte..!

Standing hammercurl:

4x8 @ 13 kg

Standing Double Bicep curl i cable cross:

1x10 @ 25 kg

1x10 @ 30 kg

1x10 @ 25 kg dropsettet med 1x10 @ 15 kg :4whip:

Mave:

Dragonflags:

3x6 @ BW

Crunch på swiss bold:

3x15 @ BW

Crunch:

3x10 @ BW

Efter jeg har byttet rundt på mine crunch øvelser, har jeg mærket en tydeligt forandring.. blevet en hel del hårdere! :smile:

En noget anderledes og lettere, rent kilo mæssigt i hvert fald, træning..! Men ganske tilfreds! Nu skal jeg vente helt til fredag med næste træning, hmm..! Moooon ik jeg finder derned før..? hehe

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/10-05

Som før sagt, bliver der ingen bentræning idag, grundet lidt makværk med det ene knæ i weekenden. Det gør ikke ondt længere og kan fint bevæge det, men vil ikke risikere noget...

Men i stedet fik jeg trænet nogle genoptrænings/rotator cuff øvelser... :bigsmile:

Cuban press:

4x10 @ 10 kg

Seated outward rotation (Cable):

3x10 @ 5 kg

Seated upward rotation (Cable):

3x10 @ 5 kg

Ahh det gjorde sgu godt! :4thumbup: Kunne virkelig mærke det brænde i mit problemområde, på den gode måde! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Som før sagt, bliver der ingen bentræning idag, grundet lidt makværk med det ene knæ i weekenden. Det gør ikke ondt længere og kan fint bevæge det, men vil ikke risikere noget...

Men i stedet fik jeg trænet nogle genoptrænings/rotator cuff øvelser... :bigsmile:

Ahh det gjorde sgu godt! :4thumbup: Kunne virkelig mærke det brænde i mit problemområde, på den gode måde! :w00t:

Hehe Anderes

Gik det så vildt for sig til den druk fest, at du ligefrem har skadet dit knæ?.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share