Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 28/10-2006

Puha, fik ikke sovet så meget i nat, men sådan er det jo, når man ikke kan lære at passe sine sengetider..! :tongue: Men fik da set et par go'e films..! :cool:

Bryst

High incline bencpress (smith):

1x12 @ 40 kg

1x12 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

3x10 @ 70 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Benchpress:

1x10 @ 80 kg

4x8 @ 90 kg

Lee' at slutte af med da..! :crazy:

Hamstrings:

SLDL:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 121 kg

1x10 @ 131 kg - NY REP PR...

2x10 @ 111 kg

lying legcurl: (dropset)

3x10 @ 40 kg + 3x10 @ 30 kg

Skulle skynde mig her til sidst, da jeg lige mødte et par venner dernede, der ville ind til byen og have en burger..! :tongue: Så det blev til lidt dropsets..! Og en tur på Kong Kaffe og få burger..! :4mewantfood:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Skulle skynde mig her til sidst, da jeg lige mødte et par venner dernede, der ville ind til byen og have en burger..! Så det blev til lidt dropsets..! Og en tur på Kong Kaffe og få burger..!

Dejligt at se at selv en Mr. Fitness 2006 kan sluge en burger i ny og næ, så har jeg ikke så dårlig samvittighed over mine slik og is orgier :blush:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se at selv en Mr. Fitness 2006 kan sluge en burger i ny og næ, så har jeg ikke så dårlig samvittighed over mine slik og is orgier :blush:

- Pia (Bambi)

Nuuuu er det jo ikke Mr. Fitness, men DM i Athletic Fitness jeg vandt..! :tongue: Men selvfølgelig skal der være plads til det i offseason..! :4mewantfood: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nuuuu er det jo ikke Mr. Fitness, men DM i Athletic Fitness jeg vandt..! :tongue: Men selvfølgelig skal der være plads til det i offseason..! :4mewantfood: :bigsmile:

:hmmm: hmmmm og forskellen er? Er der ikke også noget der hedder body-fitness, hvor deltagerne er mere pumpede? Det er måske det der hedder Mr. Fitness.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

:hmmm: hmmmm og forskellen er? Er der ikke også noget der hedder body-fitness, hvor deltagerne er mere pumpede? Det er måske det der hedder Mr. Fitness.... :blink:

Forskellen er 2 ting, dels forbundet der afholder dem og dels konkurrenceformen..

Mr. fitness afholdes af WFF (Workout & Fitness Forbund), det samme der afholder Miss Fitness. Hvorimod det er DBFF (Dansk Bodybuilding og Fitness Forbund) der afholder DM i BB og Athletic fitness.

Til Mr. fitness er der en symmetri runde, en forhindringsbane og en fri rutine..

Til DM i athletic fitness er der en symmetri runde, en styrkerunde (chins + dips), en konditionsrunde (500 m. roning) og en finale (symmetri igen)...

:smile:

Det der før hed bodyfitness (sidste år) hedder nu Classic Bodybuilding, og jo der er de gerne større end os fitness folk..

Link to comment
Share on other sites

For satan champ. Ene dag er det trøfler, dagen efter kage og nu burger :nonono:

Blir du jo ik leeeee af :w00t:

Det er jo netop DET man bli'r lee' aw..! :cool:

Så længe jeg får dækket de basale behov ind, mener jeg sagtens der kan være plads til lige 'hygge' ved siden af..! :wink:

Men det har vist også taget en smule overhånd på det sidste..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30/10-2006

En fin weekend er overstået..! Selvom det der byturs halløj er ved at tage en smuule overhånd..! :tongue:

Der var jo mini MOL-træf på Train i Århus i lørdags..! Fik kæwet med Svedbaronen, hyggelig fætter :smile: , og mener også det var Stegger der lige var en tur forbi og sige hej..? :smile: Altid sjovt at hilse på MOLere og få sat ansigt på..! :smile:

Idag har det meste af dagen stået på Dimittend Seminar med IDA og IAK.. Så nu skulle alt gerne være på plads til, at jeg kan begynde jobsøgningen..! Spændende..! :bigsmile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Tror måske det skal oppes til 12 næste gang..? :cool:

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

1x12 @ 80 kg

:superman:

Yates rows:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x12 @ 100 kg

One arm row:

2x10 @ 45 kg

1x :blahblah: @ 5 min... :tongue:

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

Hyperextension:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing EZ bar curl:

1x10 @ 38 kg

2x8 @ 48 kg

2x10 @ 38 kg

Seated DB curls:

4x10 @ 17 kg

Mave:

Dragonflags

3x8 @ BW

De kører bare alt for godt for tiden..! Super fedt! :4thumbup:

Straight legged Situps

3x12 @ BW

Seated cable crunches:

1x12 @ 50 kg

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 65 kg

Det var så det for idag..! Fik også lige kæwet den lidt med centrets boksehelt, Reda Zam Zam, han skal i kamp på fredag :superman:

Desuden fik jeg lov til at hænge plakaten op med Iver's Fitness Kalender initiativ, som jeg jo selv er med i..! :bigsmile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.. Nu tror jeg at det er din log jeg har læst at du tog druesukker efter træning.. Gider ik til at bladre en masse sider igennem, men du ved tilfældigvis ikke hvor meget 1dl druesukker vejer? 50gram ca?? vi har nemlig ingen vægt, så det hele måler jeg med deciliter eller med øjemål :blush:..

på forhånd tak:)..

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.. Nu tror jeg at det er din log jeg har læst at du tog druesukker efter træning.. Gider ik til at bladre en masse sider igennem, men du ved tilfældigvis ikke hvor meget 1dl druesukker vejer? 50gram ca?? vi har nemlig ingen vægt, så det hele måler jeg med deciliter eller med øjemål :blush: ..

på forhånd tak:)..

Hey Cruse.. :smile:

Jeg er løbet tør, så jeg kan ikke lige tjekke det for dig..

Jeg plejer at smide ca. 25-30 gr. i.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cruse.. :smile:

Jeg er løbet tør, så jeg kan ikke lige tjekke det for dig..

Jeg plejer at smide ca. 25-30 gr. i.. :smile:

Okay , det er helt iorden..

Jeg tager 50gram, da jeg har læst et sted at man skal ha 0,8 gram kulhydrat efter træning.. så det passer meget godt med ca 50 gram.. Men ved ikk om det er rigtigt?

Link to comment
Share on other sites

Okay , det er helt iorden..

Jeg tager 50gram, da jeg har læst et sted at man skal ha 0,8 gram kulhydrat efter træning.. så det passer meget godt med ca 50 gram.. Men ved ikk om det er rigtigt?

Går ud fra du mener 0.8 gr. / kg legemsvægt..?

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke lige har undersøgt det selv..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det tal svinger vist ligeså meget som protein tallet gør (1½ -2½ gr.) :smile:

Har lige fået en mail angående dit foto i fitnezz kalenderen Anders :smile:De skrev til mig da de ikke kunne finde din mailadresse på arto.dk :tongue::tongue: Det er lego som vil lave en ny figur til deres forårs fremstød :w00t::w00t::w00t: De ville lave en hulk figur, og de mente at du havde de rigtige mål til denne figur :4signme::4signme: så jeg gav dem adresse på fitness dk i viby. :bigsmile: .

Jeg har fået et tilbud om at være med i pusher 4 som rockeren Johnny, ved dog ikke om jeg tager rollen, da den ødelægger mine træningsplaner frem til MR Olympia 2009 :laugh:

:laugh::laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Har lige fået en mail angående dit foto i fitnezz kalenderen Anders :smile:De skrev til mig da de ikke kunne finde din mailadresse på arto.dk :tongue::tongue: Det er lego som vil lave en ny figur til deres forårs fremstød :w00t::w00t::w00t: De ville lave en hulk figur, og de mente at du havde de rigtige mål til denne figur :4signme::4signme: så jeg gav dem adresse på fitness dk i viby. :bigsmile: .

Jeg har fået et tilbud om at være med i pusher 4 som rockeren Johnny, ved dog ikke om jeg tager rollen, da den ødelægger mine træningsplaner frem til MR Olympia 2009 :laugh:

:laugh::laugh:

:crazy:

:laugh::laugh::laugh:

For dælen Keld..! You Rock! :smilerock:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:crazy:

:laugh::laugh::laugh:

For dælen Keld..! You Rock! :smilerock:

:laugh:

Skal du med op at se Decembercuppen i Sverrig ? ? ved ikke om du har snakket med Iver omkring det ? Men jeg håber på at jeg kan få fri fra mit arbejde ? ? vil sku gerne se det ! ! Kasper stiller op :smile::smile: ved ikke om du ved hvem han er ? men kan sige at hans symetri er kanon, ved bare ikke om han kan følge de svenske batmans i styrkeøvelserne ?

Link to comment
Share on other sites

Skal du med op at se Decembercuppen i Sverrig ? ? ved ikke om du har snakket med Iver omkring det ? Men jeg håber på at jeg kan få fri fra mit arbejde ? ? vil sku gerne se det ! ! Kasper stiller op :smile::smile: ved ikke om du ved hvem han er ? men kan sige at hans symetri er kanon, ved bare ikke om han kan følge de svenske batmans i styrkeøvelserne ?

Jeg er rimelig hængt op med afgangsprojekt herhjemme, så det bliver ikke til noget rejsen desværre..!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Man plejer at sige 1.0g pr. kg. legemsvægt.....

CJ det er mindst 2.3gram :ilovemuscle::ilovemuscle::ilovemuscle: Kan bedre forstå hvorfor du ikke vokser :laugh::laugh::w00t: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw: :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er rimelig hængt op med afgangsprojekt herhjemme, så det bliver ikke til noget rejsen desværre..!

Helt iorden :smile: så kan jeg også have plads til mere slik i bilen derop :laugh::laugh::laugh::4pizza::4pizza::4pizza::4pizza::4pizza:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 31/10-2006

En lang og kedelig dag i skolen idag..! :dry: Trist! Regn hele dagen, øv!

Projektet går lidt stille fremad, og har ikke rigtig tid til at lave det i aften eller imorgen aften.. Så samvittigheden er lidt dårlig.. Tsk..

Men trænes skal der.! :superman:

Bryst

High incline benchpress:

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

2x10 @ 90 kg

Low incline DB benchpress:

2x10 @ 34 kg

2x12 @ 34 kg

1x10 @ 34 kg

DB incline Flyes:

1x10 @ 22 kg

1x9 @ 26 kg

2x10 @ 26 kg

Benchpress:

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 91 kg

1x8 @ 101 kg - med 1½ beskidte! :tongue:

1x10 @ 91 kg

1x13 @ 81 kg

Wuaaa...! :w00t: Det er virkelig anderledes at slutte af med den.. Mærkes meget bedre i patkassen..! :devil:

Læg:

Standing calf press:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 85 kg

3x10 @ 95 kg

Seated calf press in leg press machine:

1x10 @ 90 kg

3x10 @ 120 kg

Triceps:

Weighted Dips:

1x12 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 30 kg

1x10 @ BW + 30 kg + 1x5 @ BW

1x8 @ BW + 30 kg + 1x7 @ BW

1x10 @ BW + 20 kg + 1x5 @ BW

Sygt pump på hesteskoen allerede..!

Bent over triceps extension:

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

Det var det for denne gang..! Rigtig fornuftig træning.. Med masser af kendte ansigter i centret! :smile:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2/11-2006

Syntes godt nok det er super :cold: for tiden..! :crazy: Må vist hellere finde vinterjakken frem! :smile:

En ganske fin dag idag.. Ikke sket det store, stået på afgangsprojekt hele dagen og kommer den også til i aften!

Quads:

Squat:

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 100 kg

2x10 @ 130 kg

1x8 @ 140 kg

1x7 @ 140 kg

2x10 @ 120 kg

1x10 @ 100 kg - Close stance..

Lee' omgang benbøj der da..! :w00t:

Og nu skulle de ristes endnu mere..! :wink:

Walking Lunges:

4x20 m @ 40 kg

Kramper i ballerne..! :crazy:

Leg Extensions:

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 75 kg

Forside/side skuldre:

DB shoulderpress:

1x3 @ 22 kg - Av av..! En nerve havde sat sig i klemme.. :dry:

Nå, men det går altså ikke med denne idag..! Men men, kunne jo prøve med Military press istedet.? :smile:

Military Press:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

1x8 @ 50 kg

3x10 @ 40 kg

No probs..! :bigsmile: Men lidt underligt at det skulle gøre ondt ved DB presses..! :dry:

DB lateral raise:

1x10 @ 15 kg - :crazy: Igen var der en der ikke kan talrækken, skulle have haft fat i 12erne.. Og de var bestemt heller ikke alt for strict..

6x10 @ 13 kg

Triceps:

Pushdown:

1x15 @ 50 kg - Warm up...

1x12 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

2x10 @ 85 kg

OH one arm DB triceps extension:

4x10 @ 16 kg

Rigtig fornuftig træning idag..! Undervejs fik jeg en ubændelig lyst til risengrød..! :blink: Så hvad mon der er igang ude på komfuret nu..? :4mewantfood: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/11-2006 - J-Dag.. :wink:

Opturen dag i skolen idag..! Det funker bare..! :4thumbup: Så højt humør på drengen idag! :superman:

I aften skal jeg vist bare se en films eller nowet.. Venter til imorgen med at smage lidt på sneen..! :4drunk:

Ryg:

Chins:

1x12 @ BW

3x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg - NY REP PR...

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Looooves it..! :wub:

One arm DB row:

1x10 @ 36½ kg

1x10 @ 39 kg

3x12 @ 39 kg

Give me heavier DBs.. :dry:

One arm row (Vertical row);

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 47½ kg

1x10 @ 50 kg

Bagskulder:

Lying rear DB lateral raise:

4x10 @ 11 kg

Standing rear delt (cable):

1x12 @ 15 kg

1x10 @ 17½ kg

2x10 @ 20 kg

Biceps:

DB curls:

1x10 @ 17 kg

3x10 @ 19 kg - :devil:

Seated concentrated cable curls:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

2x10 @ 50 kg

Lee'd pump da..! :cool:

Færdig slut..! Imorgen skal jeg sove længe og træne bryst/baglår/(triceps)..! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share