Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Man plejer at sige 1.0g pr. kg. legemsvægt.....

Man plejer at sige 1 gram pr. kg kropsvægt og 0.25-0.5 gr. protein per kg kropsvægt :smile:

Rent faktisk behøves man ikke meget mere end 1.2 gr protein per dag per kg. kropsvægt for at have nok protein til at bygge muskler maksimalt som BB'er :4flex:

... grænser stiger dog ofte til 1.5-2 gr. for at være på "den sikre side" specielt hvis man ikke altid lige får nok og spise!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lørdag d. 4/11-2006

Ahh.. En lækker lørdag...! Sove længe, god tid til morgenmaden, bryst/hams træning i et forladt center, hjem til lidt College Football og så til fødselsdagsfest senere..! Loooves it! :wub:

Bryst

High incline bencpress:

Jeg er efterhånden gået hen og blevet vild med den her..! :smile:

1x12 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

1x6 @ 101 kg

3x8 @ 91 kg

Ingen spotter idag, så kunne ikke presse den helt ud..

Low incline DB benchpress:

2x10 @ 34 kg

1x10 @ 36½ kg

2x12 @ 34 kg

DB Benchpress:

5x10 @ 34 kg

En okay pat dag..! Lidt ærgeligt jeg ikke havde en spotter.. Men ellers fino..

Hamstrings:

SLDL:

1x13 @ 60 kg

1x12 @ 100 kg

1x10 @ 120 kg

1x10 @ 130 kg

2x10 @ 110 kg

Ikke helt så god kontakt med hams som vanligt...

lying legcurl:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 45 kg

1x8 @ 45 kg

2x10 @ 40 kg

+ 20 min på cyklen... :cool:

Okay omgang idag, ikke super, men det går..! Regner med at lave maxtest i bænk på tirsdag! :superman:

Fik også lige snakket lidt med centerchefens dejlige hund, Buddy, en stor Mastiff på 60-65 kg..! :bigsmile:

Desuden fik jeg hængt plakaten for Ivers' nye fine fitnesskalender, som jeg selv figurerer i, samt gjort lidt reklame for den i centret, til de få der nu var til stede! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Lækker træning du har fået høvlet kadavret igennem idag. IMO ret syg high inchling BP du har, det må se lee ud. Med eller uden spotter, så er det sku nogle gode kg du slynger rudt med.. Keep up the good work...

Joakim

P.s. Super godt du støtter Fitness-Iver. Det er et lækkert projekt. Samtidig så er det jo en mulighed for dig - og de andre - at nå ud i flere pigers soveværelser ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders.

Lækker træning du har fået høvlet kadavret igennem idag. IMO ret syg high inchling BP du har, det må se lee ud. Med eller uden spotter, så er det sku nogle gode kg du slynger rudt med.. Keep up the good work...

Joakim

P.s. Super godt du støtter Fitness-Iver. Det er et lækkert projekt. Samtidig så er det jo en mulighed for dig - og de andre - at nå ud i flere pigers soveværelser ;) :tongue:

Takker mester..! :smile:

Ja den er gået hen og blevet helt okay den der Incline Bænk.! :smile: Men ville nok kunne reppe lidt mere, hvis jeg havde en spotter..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

ik også lige snakket lidt med centerchefens dejlige hund, Buddy, en stor Mastiff på 60-65 kg..! :bigsmile:

nååårh, hvad fik i så snakket om..... :laugh: hundemad og forced reps :tongue:

Ellers ser træningen fin ud skipper.. :superman:

Hvis du vil køre tungere DB rows, så køb dig nogle stropper med lås i Silvan or some shit, strap en skive under håndvægten og vupti... heavy ass DB's :devil: vi har optil 60kg's i mit center, så kan strappe optil 20kg på og dermed få en 8kg's satan... det lee' :w00t:

Link to comment
Share on other sites

nååårh, hvad fik i så snakket om..... :laugh: hundemad og forced reps :tongue:

Hehe, jeps... Jeg blev i hvert fald overfaldet i hans søgen efter mad..! :tongue:

Ellers ser træningen fin ud skipper.. :superman:

Hvis du vil køre tungere DB rows, så køb dig nogle stropper med lås i Silvan or some shit, strap en skive under håndvægten og vupti... heavy ass DB's :devil: vi har optil 60kg's i mit center, så kan strappe optil 20kg på og dermed få en 8kg's satan... det lee' :w00t:

Takker for tippet der mester..! :4thumbup:

Det vil jeg sgu lige se nærmere på..! Ku' være lee'd med nogle tungere sataner..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6/11-2006

Uff..! En hård weekend..! Men så kan jeg jo lære at holde mig fra tequilaen..! :tongue:

Nå, men som følge af weekendens strabadser har jeg erhvervet mig en forkølelse..! :dry: Desuden har energien været helt i bund, og jeg var tæt på at springe dagens træning over til fordel på en aften på sofaen.. Meen.. Det efter jeg havde kaldt mig selv en ål et par gange, kom jeg afsted..! :superman:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

CG Supine pulldown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Pulley row

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg - Hele stakken...

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Hyperextension:

4x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing BB curl:

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 40 kg

1x8 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Seated one arm machine curls (isolated):

3x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Mave:

Orkede ikke at lave dragonflags idag.. :tongue:

Situps

4x15 @ BW

Seated cable crunches:

1x12 @ 50 kg

3x12 @ 60 kg

+ 20 min. på cyklen...

Dejligt at komme ned og få svedt dovenheden ud af kroppen..! Så håber jeg bare ikke den kommer snigende igen i aften..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7/11-2006

Øv, forkølelsen er kommet for at blive..! Skrammel!

Det gør desværre, at jeg ikke er helt så oplagt, eller har den samme energi..! Men trænes skulle der nu alligevel..! Og idag var jeg fast besluttet for at se hvad der var til i bænken, sygdom eller ej! :superman:

Bryst

Benchpress:

warmup:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg - med 1½ beskidte! :tongue:

1x6 @ 111 kg

worksets:

1x2 @ 131 kg

1x1 @ 141 kg - Raket! :w00t:

1x0 @ 151 kg

1x0 @ 151 kg

Spotter havde et par fingre på begge løft...

Sikker på jeg kan smide de 151 op, hvis jeg er helt frisk, og spotter giver mig en chance for at løfte den, inden han tager fat.. :smile:

Nå, men skulle lige have lidt mer':

4x3 @ 131 kg

1x8 @ 111 kg

High incline benchpress (smith)

1x12 @ 60 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

Cable Flyes:

1x10 @ 40 kg

4x10 @ 45 kg

Læg:

Standing calf press:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

Seated calf press in leg press machine:

1x10 @ 100 kg

3x12 @ 120 kg

Triceps:

Incline French press:

1x12 @ 28 kg

1x12 @ 38 kg

1x10 @ 48 kg

2x8 @ 53 kg - NY REP PR...

Lee'd Nok da..! :w00t: En af gutterne dernede mente jeg sagtens kunne..! Sågar ham der satte kiloene på stangen..! :tongue:

DB french press:

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 13 kg

1x10 @ 15 kg

Okay omgang idag..! Men ærgeligt jeg ikke fik lavet ny PR i bænken..! Den kommer op næste gang! :cool:

Hr. Kamp var i hulen idag, hjemvendt fra US and A ( :tongue: ) han trissede rundt med en fint nyt program..! Han gloede konstant på papiret, og mulede over hans øvelser var optaget.. Men vi fik da kæwet den lidt.. og aftalt hvordan og hvorledes med vores kageordning..! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Okay omgang idag..! Men ærgeligt jeg ikke fik lavet ny PR i bænken..! Den kommer op næste gang! :cool:

Hr. Kamp var i hulen idag, hjemvendt fra US and A ( :tongue: ) ..... vi fik da kæwet den lidt.. og aftalt hvordan og hvorledes med vores kageordning..! :4mewantfood:

først lige tillykke med dit nye pr.. og den anden kommer helt sikkert næste gang.. :superman:

ang. den kageordning vil jeg sku være med i...... :4mewantfood: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

først lige tillykke med dit nye pr.. og den anden kommer helt sikkert næste gang.. :superman:

ang. den kageordning vil jeg sku være med i...... :4mewantfood: :4thumbup:

Hey Frk. Nille..! :smile:

Ja jeg fik i det mindste en hevet hjem..! :tongue:

Og nej, det kan du ikke få lov til.. Det er en ret eksklusiv ordning, kun S. Kamp og undertegnede, hvilket betyder mere kaw' til os..! :4mewantfood: :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Fantastisk..! Men husk nu.. Ik' for meget :4pizza: ...

Jeg regner med at holde mig nogenlunde hvor jeg er nu..! (85-86 kg) Dog ryger der nok et ekstra eller to på over julen..! :innocent:

Har ikke rørt den slags mester :bigsmile: Faktisk været ret strickt med kosten lige siden. Hvilket jeg os selv mener kan ses på massen efterhånden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! :tongue:

Hey Stevorino, aka. Tha Champ! :w00t:

Ja det kan du have ret i..! Men ik' så fee' som sidst da..! Gider ik' det lange diæt træk igen..! :tongue:

Du har aldrig været feee mester! Skal vi battle feee off season pics? Sikker på Stewo er fresh :laugh::laugh:

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share