Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ping-Pang-Pong for sevan :laugh: (Det er Allan, der siger Ding)

Vi har i øvrigt spillet pande med stor succes for nylig... Vi opfandt en fed bonus, hvor man stiller et raflebæger i midten af panden. Hvis man kan kaste en terning direkte ned i raflebægeret udgår den. Til gengæld er der stor risiko for at den rammer ved siden af og dermed også ude for panden og så skal man jo samle det hele op.

En fræk twist når jeg nu selv skal sige det.

Skal i øvrigt have en lille én sammen med ovennævnte vicevært i aften :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Ping-Pang-Pong for sevan :laugh: (Det er Allan, der siger Ding)

Vi har i øvrigt spillet pande med stor succes for nylig... Vi opfandt en fed bonus, hvor man stiller et raflebæger i midten af panden. Hvis man kan kaste en terning direkte ned i raflebægeret udgår den. Til gengæld er der stor risiko for at den rammer ved siden af og dermed også ude for panden og så skal man jo samle det hele op.

En fræk twist når jeg nu selv skal sige det.

Skal i øvrigt have en lille én sammen med ovennævnte vicevært i aften :4drunk:

Haha.. Nåååhh ja..! :laugh: Os længe siden jo..! :tongue:

Åårrh.. hvad.. lækkert twist der.. :w00t: Skal sgu prøves næste gang! :4thumbup:

Du må lige hilse ham fra mig så..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/11-2006

Nakken/ryggen har det meget bedre, efter weekendens uheldige stunt..! Idag fandt jeg tid til at få trænet lidt også..! :smile:

Chins:

4x10 @ BW

Sidste sæt var så tungt som første var let.

Front pulldown:

1x12 @ 80 kg

3x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

One arm row (vertical row machine):

1x12 @ 45 kg

2x12 @ 47½ kg

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55 kg

Biceps:

DB curls:

1x10 @ 17 kg

1x10 @ 19 kg

2x10 @ 20 kg

One arm DB isolated curl.

1x10 @ 13 kg

2x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

+ 20 min. på cyklen..!

En fin hurtig træning idag... ikke så mange dikkedarer..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders

FED AVATAR :4thumbup:

Hvor er det billed fra?? Eller rettere hvornår?

Har du forresten fået din fine GULDmedalje endnu ... det er jo snart 2 måneder siden du vandt DM :smile:

//NO

Hey Norah..!

Mange tak..! :cool:

Det har jeg skam fra mit eget kamera og det er taget 2 dage før DM... :smile:

Jeg har endnu intet hørt fra DBFF... :dry: Overvejer at skrive til dem, for at høre hvor den bliver af... Syntes egentlig det er pænt ringe, at man ikke engang får en besked om, at den er forsinket eller noget... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah..!

Mange tak..! :cool:

Det har jeg skam fra mit eget kamera og det er taget 2 dage før DM... :smile:

Jeg har endnu intet hørt fra DBFF... :dry: Overvejer at skrive til dem, for at høre hvor den bliver af... Syntes egentlig det er pænt ringe, at man ikke engang får en besked om, at den er forsinket eller noget... :nonono:

COOL PIC ... lækker form :tongue4:

Bliver jo blot endnu mere LÆKKERT til næste år hvor du lige er et par cm(2) større og endnu mere LEE :4flex:

Regner med at være med til DM næste år udelukket som fotograf ... så øv lige den der pose et par gange igen inden da :wink::innocent:

hmmmm... skulle ellers lige til at spørge efter et pic med din EGEN medalje men det har åbenbart lidt udsigt endnu :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

COOL PIC ... lækker form :tongue4:

Bliver jo blot endnu mere LÆKKERT til næste år hvor du lige er et par cm(2) større og endnu mere LEE :4flex:

Regner med at være med til DM næste år udelukket som fotograf ... så øv lige den der pose et par gange igen inden da :wink::innocent:

hmmmm... skulle ellers lige til at spørge efter et pic med din EGEN medalje men det har åbenbart lidt udsigt endnu :unhappy:

Taak..! :wub:

Jeg lover jeg nok skal øve lidt på poseringen, så du kan få lov til at knipse alt det du lyster..! :bigsmile:

Der skal nok komme billede af medaljen når den, forhåbentligt snart, kommer med posten...! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/11-2006

2 dage i streg..! :4thumbup: Sådan..! Det går strygende med projektet, og egentlig er det blot finpudsninger + det løse der mangler..! Klasse..!

Bryst

High Incline Benchpress (smith):

1x15 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg

2x10 @ 70 kg

High Incline DB benchpress

1x12 @ 30 kg

3x10 @ 34 kg

1x12 @ 34 kg

Cable flyes:

1x12 @ 40 kg

3x10 @ 45 kg

Benchpress:

1x10 @ 81 kg

3x10 @ 91 kg

1x10 @ 81 kg

:superman: Godt brugt i patkassen...! :tongue:

Læg:

Standing calf press:

4x10 @ 80 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW + 20 kg

2x8 @ BW + 30 kg + 2x7 @ BW

1x15 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 20 kg

Seated OH EZ bar triceps extension:

1x10 @ 38 kg

3x10 @ 43 kg

God omgang idag, godt brugt da..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Næsten ærgeligt at AF ikke indeholder en fri-rutine, så du kunne have fyret den pose af til DM! :devil:

Det var en rigtig ond form du fremviste, efter de pics jeg har set .. og med de træninger du fyrer af, bliver den jo bare mere og mere ond !

Hehe..! Ja det kunne være meget cool at prøve..! Men den er ikke helt nem at ramme ..! :tongue:

Jeg håber da anstrengelserne gi'r lidt ekstra kød på rammen..! :superman:

Og mange tak..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Takker der..! :cool:

Jo da.. her er det:

post-6265-1164744874_thumb.jpg

For dælen da et lee' billede mester... Du lee' :devil::devil::devil::devil::devil:

Glæder mig til at nyde dig drøne rundt på scenen næste år... KOMMER OG HEPPER:.... :smile::devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

For dælen da et lee' billede mester... Du lee' :devil::devil::devil::devil::devil:

Glæder mig til at nyde dig drøne rundt på scenen næste år... KOMMER OG HEPPER:.... :smile::devil: :4thumbup:

Tak der Iver maaaan..! :cool::superman:

Lyder great med næste år mester..! Regner med, hvis jeg stiller op, hvilket jeg forhåbentligt gør, du råber så meget ad mig, at jeg nipnapper din rekord i chins..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak der Iver maaaan..! :cool::superman:

Lyder great med næste år mester..! Regner med, hvis jeg stiller op, hvilket jeg forhåbentligt gør, du råber så meget ad mig, at jeg nipnapper din rekord i chins..! :w00t:

Tag rekorden og gør mig stolt.... :laugh::devil::devil::devil::devil::devil: Du kan godt... :4thumbup:

Per nuppede den til nordiske... :innocent:

Jeg er klar - kommer og råver.. :bigsmile: Men husk nu gammelfar her skal have en krammer - ligesom backstage til DM hvor vi krammede.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tag rekorden og gør mig stolt.... :laugh::devil::devil::devil::devil::devil: Du kan godt... :4thumbup:

Per nuppede den til nordiske... :innocent:

Jeg er klar - kommer og råver.. :bigsmile: Men husk nu gammelfar her skal have en krammer - ligesom backstage til DM hvor vi krammede.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jeg skal i hvert fald gøre et forsøg..! :devil:

Haha..! Bare rolig... Jeg skal nok have en svedig pro tan krammer klar til dig..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg skal i hvert fald gøre et forsøg..! :devil:

Haha..! Bare rolig... Jeg skal nok have en svedig pro tan krammer klar til dig..! :laugh:

:devil::devil::devil::devil: GØR DET - :4thumbup:

MMM MUMS... Elsker lugten af protan.... Vrinsker som en gammel cirkushest ved tanken.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share