MOL VS. Bodyhouse


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Nu er det endelig blevet sommer og strandvejr. Dette betyder traditionen tro, at de unge poder skal ud og flexe lidt med discomusklerne. Samtidig betyder det også en øget interesse for vores "sport". Men hvad søger de unge efter og på hvilket forum ender de?

Har lige tage et screenshot af antallet af medlemmer og u registrerede der på nuværende tidspunkt surfer rundt på MOL og BF:

MOL 37 medlemmer

MOL 32 uregistrerede brugere

BH 281 medlemmer

BH 5546 uregistrerede brugere

Hvad skyldes denne fordeling?

Skyldes det at hovedparten søger information om AS og ikke træning?

Har MOL været for dårlig til at profilere sig i forhold til BH (og kan vi gøre noget for at udbedre dette)?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1120398655_thumb.jpg

post-3614-1120398673_thumb.jpg

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er der ikke også tit problemer med BH's tæller? Den har det nogle gange med at akkummulere de besøgendes antal i en uendelighed.

Desuden gør EB og andre medier jo også en del for at reklamere for siden.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke også tit problemer med BH's tæller? Den har det nogle gange med at akkummulere de besøgendes antal i en uendelighed.

Desuden gør EB og andre medier jo også en del for at reklamere for siden.

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Jo den har det med at tælle alle de besøgende der har været i løbet af hel dag fx. Eller over længere tid.

Hvad skyldes denne fordeling?

Skyldes det at hovedparten søger information om AS og ikke træning?

Har MOL været for dårlig til at profilere sig i forhold til BH (og kan vi gøre noget for at udbedre dette)?

"Stemnings" mæssigt er der stor forskel på de to boards, og vil sige at på BH er der plads til alle, ingen der bliver diskremineret pga det ene eller andet. Seriøsiteten er der imod ikke altid lige høj, og folk har svært ved at tro på det videnskabelige inden for træning.

På MOL er det lige modsat. Kan lige quote et medlem her inde fra, som siger det meget godt.

folk der er så forankret i deres tro at de ikke kan se ud over deres egen næse... ignorance kommer i mange former

Der kan komme lige så mange TÅBELIGE kommentare her inde omkring AS, pro bb osv, som der kan omkring træning på BH.

Link to comment
Share on other sites

Uden at nogle skal føle sig ramt vil jeg vove at påstå mols brugere GENERELT har lidt mere mellem ørene end de fleste ovre på BH. De gange jeg har været inde at kigge har stemningen været rimelig hård.

At man så synes det er positivt brugerne på BH respekterer AS-bruget har jeg meget svært ved at følge!

/ Søren :4smartass:

Edited by Mølvis
Link to comment
Share on other sites

"Stemnings" mæssigt er der stor forskel på de to boards, og vil sige at på BH er der plads til alle, ingen der bliver diskremineret pga det ene eller andet. Seriøsiteten er der imod ikke altid lige høj, og folk har svært ved at tro på det videnskabelige inden for træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel kun misbrugerne der er kan blive sure nok over dette til at de forlader bordet.

Men det forklarer vel ikke den uforholdsmæssige større mængde gæster på BH.

På MOL er det lige modsat. Kan lige quote et medlem her inde fra, som siger det meget godt.
folk der er så forankret i deres tro at de ikke kan se ud over deres egen næse... ignorance kommer i mange former

Der kan komme lige så mange TÅBELIGE kommentare her inde omkring AS, pro bb osv, som der kan omkring træning på BH.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nu ikke mene, at de få personer på MOl der er åbne om deres AS brug bliver diskrimineret på nogen måde.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke også tit problemer med BH's tæller? Den har det nogle gange med at akkummulere de besøgendes antal i en uendelighed.

Desuden gør EB og andre medier jo også en del for at reklamere for siden.

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Jo den har det med at tælle alle de besøgende der har været i løbet af hel dag fx. Eller over længere tid.

Hvad skyldes denne fordeling?

Skyldes det at hovedparten søger information om AS og ikke træning?

Har MOL været for dårlig til at profilere sig i forhold til BH (og kan vi gøre noget for at udbedre dette)?

"Stemnings" mæssigt er der stor forskel på de to boards, og vil sige at på BH er der plads til alle, ingen der bliver diskremineret pga det ene eller andet. Seriøsiteten er der imod ikke altid lige høj, og folk har svært ved at tro på det videnskabelige inden for træning.

På MOL er det lige modsat. Kan lige quote et medlem her inde fra, som siger det meget godt.

folk der er så forankret i deres tro at de ikke kan se ud over deres egen næse... ignorance kommer i mange former

Der kan komme lige så mange TÅBELIGE kommentare her inde omkring AS, pro bb osv, som der kan omkring træning på BH.

<{POST_SNAPBACK}>

ENIG!

Link to comment
Share on other sites

Man skal vel tænke lidt over, at BH ikke kun er et forum for misbrugere men også "cleane" brugere, derfor vil de have to grupper af brugere, hvor krudtbrugerne MÅSKE er mere begrænset på de boards som er imod krudt. Derfor KAN det være, at deres tilhænger grupper er større.

Men reklame og meget meget andet kan selvfølgelig også have MEGET at skulle sige.

Link to comment
Share on other sites

Pauli--> Du ved godt BH's tæller ikke virker ikk?

<{POST_SNAPBACK}>

OK tælleren virker måske ikke pt., men det er jo ike noget nyt, at der er langt flere gæster på BH.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Tælleren på BH har aldrig duet, så hvor ved du det fra?

Link to comment
Share on other sites

Pauli--> Du ved godt BH's tæller ikke virker ikk?

<{POST_SNAPBACK}>

OK tælleren virker måske ikke pt., men det er jo ike noget nyt, at der er langt flere gæster på BH.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Tælleren på BH har aldrig duet, så hvor ved du det fra?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da ikke altid at den er gået helt grassat? Synes da for det meste at den viser nogle rimeligt realistiske tal. (Som i "anonyme brugere" altid er ret højt)

Endvidere undrer det mig tit at fx incognitos tråde om krudt og træning ikke er mere debaterede eller besøgte. De må da siges at være ret informative for BH's typiske puplikum?

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Er selv gammel BH'er og startede derinde et godt stykke tid før jeg fik min profil på MOL.

Jeg er holdt op med at komme på BH primært fordi forummet kedede mig - er man ikke på krudt, er der ikke meget ny info at hente, når først man har trænet et stykke tid. En overgang var det eneste der rørte sig derinde Off Topic, og det var simpelthen bare tidsfordriv af værste skuffe, så da droppede jeg det.

Men i starten var jeg glad for boardet, og som newbie bliver man taget rimeligt godt imod, så længe man ikke poster idiotiske spørgsmål eller billeder a la "Jeg har trænet i 2½ måned nu - synes i jeg er blevet stor?"

Endvidere undrer det mig tit at fx incognitos tråde om krudt og træning ikke er mere debaterede eller besøgte. De må da siges at være ret informative for BH's typiske puplikum?

Incognito er skam temmelig respekteret for sin viden inde på BH, og den manglende diskussion skyldes nok til dels, at der ikke er så forfærdeligt meget at diskutere.. De posts jeg tror du refererer til, blev netop også oprettet som informative stickies og ikke decideret til diskussions materiale.

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en profil på BH og er enig at sagligheden er mere omfattende her på MOL. Men når man når til et punkt og gerne vil prøve AS så er det ikke lige herinde man kan hente viden. Størstedelen er vel imod AS og jeg vil vove at påstå at de så ikke har meget viden omkring emnet.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det endelig blevet sommer og strandvejr. Dette betyder traditionen tro, at de unge poder skal ud og flexe lidt med discomusklerne. Samtidig betyder det også en øget interesse for vores "sport". Men hvad søger de unge efter og på hvilket forum ender de?

Har lige tage et screenshot af antallet af medlemmer og u registrerede der på nuværende tidspunkt surfer rundt på MOL og BF:

MOL 37 medlemmer

MOL 32 uregistrerede brugere

BH 281 medlemmer

BH 5546 uregistrerede brugere

Hvad skyldes denne fordeling?

Skyldes det at hovedparten søger information om AS og ikke træning?

Har MOL været for dårlig til at profilere sig i forhold til BH (og kan vi gøre noget for at udbedre dette)?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige været på 2 uger ferie i sejlbåd.

Jeg havde netadgang via pocket-PC-en og mobilen.

Jeg prøvede flere gange at komme på MOL, men uden succes.

Sitet er efter min mening simpelthen for tungt, når man ikke har ægte bredbånd.

Var derimod på fitforum flere gange, det lykkedes.

Jeg ved godt fra tidligere indlæg at reklamer er nødvendigt for at

MOL fortsat kan overleve, men måske udelukker det nogen...

Jeg synes virkelig at MOL har været tung den seneste tid,

og de seneste 2 uger har bekræftet at der er noget om det.

Ikke alle har bredbånd på minimum 1 megabit, så det er måske forklaringen.

Kender ikke Bodyhouse, men måske kunne det være lettere tilgængeligt.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Men når man når til et punkt og gerne vil prøve AS

:nonono::nonono::nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Den attitude (smagsdommer) gør NETOP at nogle vælger at vende MOL ryggen, for i stedet at benytte et board der gør sit bedste for at virke informativt også når det gælder AS.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det endelig blevet sommer og strandvejr. Dette betyder traditionen tro, at de unge poder skal ud og flexe lidt med discomusklerne. Samtidig betyder det også en øget interesse for vores "sport". Men hvad søger de unge efter og på hvilket forum ender de?

Har lige tage et screenshot af antallet af medlemmer og u registrerede der på nuværende tidspunkt surfer rundt på MOL og BF:

MOL 37 medlemmer

MOL 32 uregistrerede brugere

BH 281 medlemmer

BH 5546 uregistrerede brugere

Hvad skyldes denne fordeling?

Skyldes det at hovedparten søger information om AS og ikke træning?

Har MOL været for dårlig til at profilere sig i forhold til BH (og kan vi gøre noget for at udbedre dette)?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige været på 2 uger ferie i sejlbåd.

Jeg havde netadgang via pocket-PC-en og mobilen.

Jeg prøvede flere gange at komme på MOL, men uden succes.

Sitet er efter min mening simpelthen for tungt, når man ikke har ægte bredbånd.

Var derimod på fitforum flere gange, det lykkedes.

Jeg ved godt fra tidligere indlæg at reklamer er nødvendigt for at

MOL fortsat kan overleve, men måske udelukker det nogen...

Jeg synes virkelig at MOL har været tung den seneste tid,

og de seneste 2 uger har bekræftet at der er noget om det.

Ikke alle har bredbånd på minimum 1 megabit, så det er måske forklaringen.

Kender ikke Bodyhouse, men måske kunne det være lettere tilgængeligt.

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Prøvede du at skifte til lo-fi versionen? Den rykker mere igennem :smile:

Men det kan da godt være et problem. Fremkommeligheden altså..

Smagsdommeri'et er også noget pjat. Man kan diskutere emner så sagligt som muligt, at give sin holdning tilkende uden nuancering/argumentation er ikke konstruktivt. Information, nuancering, videns og erfaringsdeling er vejen frem, og et board som MOL er fremragende til det formål.

BH derimod er fremragende ifht real-life oplevelser og erfaring med krudt. Nogen af de afhængige sørgelige skæbner derinde er mere effektive ifht. at afholde potentielle brugere af AS, end en tilfældig internet brugers uinformerede (eller unuancerede) mening.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share