MOL VS. Bodyhouse


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Men når man når til et punkt og gerne vil prøve AS

:nonono::nonono::nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

Den attitude (smagsdommer) gør NETOP at nogle vælger at vende MOL ryggen, for i stedet at benytte et board der gør sit bedste for at virke informativt også når det gælder AS.

<{POST_SNAPBACK}>

Netop min pointe... Hvis folk var lidt mere åbne omkring emnet herinde ville jeg flytte forum hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu skal man også huske på at mange med rette tager stærkt afstand fra AS brug.

BH er derimod et forum hvor temaet er "alt godt fra apoteket, selv hvis det er til dyr".

Det har mange MOL'ere det svært med. Hvis man ikke kan tilslutte sig den holdning er det vanskeligt at være Nuanceret.

Link to comment
Share on other sites

Prøvede du at skifte til lo-fi versionen? Den rykker mere igennem  :smile:

Men det kan da godt være et problem. Fremkommeligheden altså..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, kender den ikke, findes en sådan ?

Hvad hedder den ?

http://mobil.motion-online.dk ?

Findes ikke :laugh:

Det findes flere steder bl.a. på DMI og på telmore.

men ikke her.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man også huske på at mange med rette tager stærkt afstand fra AS brug.

BH er derimod et forum hvor temaet er "alt godt fra apoteket, selv hvis det er til dyr".

Det har mange MOL'ere det svært med. Hvis man ikke kan tilslutte sig den holdning er det vanskeligt at være Nuanceret.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok, men man skal også lige spørge sig selv hvorfor man er imod det. Jeg tror størstedelen er kun imod det fordi 1. det er ulovligt 2. de har hørt det er farligt

Men det er meget svæversynet IMO.

Og hvis man tager dybt afstand fra det kan jo lade være med at læse threads om det. Jeg har altid haft den mening, når man har en stærk mening om noget, skal fandme også vide noget om emnet. At tage afstand fra AS (uden at vide noget om det) er ligesom at være rassist pga. forældrenes opdragelse.

Nu er det jo ikke alle der er interesseret i at ligne en mr. fitness men derimod være en hardcore bodybuilder. Og der kan man ikke komme uden om brugen af AS. Simple as that! Hvis der ikke fandtes forummer som BH ville mange gå rundt og misbruge AS på en dum måde og netop der bliver brugen meget farlig. Og det skal BH sq have en medalje for!

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man også huske på at mange med rette tager stærkt afstand fra AS brug.

BH er derimod et forum hvor temaet er "alt godt fra apoteket, selv hvis det er til dyr".

Det har mange MOL'ere det svært med. Hvis man ikke kan tilslutte sig den holdning er det vanskeligt at være Nuanceret.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok, men man skal også lige spørge sig selv hvorfor man er imod det. Jeg tror størstedelen er kun imod det fordi 1. det er ulovligt 2. de har hørt det er farligt

Men det er meget svæversynet IMO.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke også grund nok? Jeg kan godt forstå dem som stiller sig helt på tær og kommer men en måske ikke så saglig udtalelse om AS, når snakken falder på hvor genialt det er. Det er ikke nemt at have en saglig debat om et emne man finder direkte umoralsk og idiotisk

Link to comment
Share on other sites

Prøvede du at skifte til lo-fi versionen? Den rykker mere igennem  :smile:

Men det kan da godt være et problem. Fremkommeligheden altså..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, kender den ikke, findes en sådan ?

Hvad hedder den ?

http://mobil.motion-online.dk ?

Findes ikke :laugh:

Det findes flere steder bl.a. på DMI og på telmore.

men ikke her.

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænkte på denne her..post-2259-1120517195_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

For det første synes jeg ikke de fleste på BH tænker før de taler. Jeg kan nævne flere (ikke nogle som er herinde), som er ligeglade med det spg. der bliver stillet, de vil bare rakke ned på personen. Det er trist at se, men sådan går det jo når man leger apotak :dry:

Gik lige derind for at se, og så de havde fået et nyt forum (siden jeg havde været der sidst) med en tråd som hed " hva skal jeg tæve hende eller selv dø?"

Det er godt nok et forum, hvor man kun kan poste anonymt, men hvis det er seriøst, kan det kun være en som ikke kan tænke klart.

Og tror nu stadig at MOL er det mest eftertraktede, da folk er mere hjælpsomme og klare :smile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Gik lige derind for at se, og så de havde fået et nyt forum (siden jeg havde været der sidst) med en tråd som hed " hva skal jeg tæve hende eller selv dø?"

Det er godt nok et forum, hvor man kun kan poste anonymt, men hvis det er seriøst, kan det kun være en som ikke kan tænke klart.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Det forum du her omtaler har også været omdiskuteret på BH, da der ofte havner tråde som virker vanvittige.

Forummet blev oprettet efter et rigtig, rigtig vellidt medlem af BH desværre pludselig begik selvmord uden nogen havde set det komme. Ingen vidste øjensynligt at manden gik og sloges med nogle alvorlige problemer. Det kom som et kæmpe chok for mange af de gamle medlemmer, og derfor oprettede Taz et forum hvor folk anonymt skulle kunne dele deres tanker og bekymringer med andre.

Så meningen er skam berettiget og god nok; men det er desværre ikke alle der kan administrere det.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man også huske på at mange med rette tager stærkt afstand fra AS brug.

BH er derimod et forum hvor temaet er "alt godt fra apoteket, selv hvis det er til dyr".

Det har mange MOL'ere det svært med. Hvis man ikke kan tilslutte sig den holdning er det vanskeligt at være Nuanceret.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok, men man skal også lige spørge sig selv hvorfor man er imod det. Jeg tror størstedelen er kun imod det fordi 1. det er ulovligt 2. de har hørt det er farligt

Men det er meget svæversynet IMO.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke også grund nok? Jeg kan godt forstå dem som stiller sig helt på tær og kommer men en måske ikke så saglig udtalelse om AS, når snakken falder på hvor genialt det er. Det er ikke nemt at have en saglig debat om et emne man finder direkte umoralsk og idiotisk

<{POST_SNAPBACK}>

Når der findes et forum der omhandler bodybuilding på et højt plan, KAN man ikke undgå temaet AS! Alle professionelle tager krudt og hvis ingen ved det, så ved de det nu!

Umoralsk på hvilket måde??? Ligesom at cigaretter stadig er tilladt siden den egentlig har en ret høj dødsrate?

Idiotisk??? Er det også ideotisk når AIDS og ældre patienter får AS?

Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke fandtes forummer som BH ville mange gå rundt og misbruge AS på en dum måde og netop der bliver brugen meget farlig. Og det skal BH sq have en medalje for!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der ikke fandtes et forum som BH var der nok ik så mange ..... der ville prøve AS :moon:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke fandtes forummer som BH ville mange gå rundt og misbruge AS på en dum måde og netop der bliver brugen meget farlig. Og det skal BH sq have en medalje for!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis der ikke fandtes et forum som BH var der nok ik så mange ..... der ville prøve AS :moon:

<{POST_SNAPBACK}>

Pjat... jeg har været medlem på BH i 2 år og det var først da jeg kom i snak med en jeg personligt (IRL) kendte jeg overhovedet overvejede at prøve det. Men kan godt se jeg løber hovedet mod en mur herinde, så jeg bliver bare på BH. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Når der findes et forum der omhandler bodybuilding på et højt plan, KAN man ikke undgå temaet AS! Alle professionelle tager krudt og hvis ingen ved det, så ved de det nu!
Også alle de professionelle danske bodybuildere tager krudt, eller... Der er ikke rigtigt nogen (en enkelt kvinde så vidt jeg er orienteret) :wink:
Umoralsk på hvilket måde???

Det er ulovligt, og giver enorme indtægter til dem der ulovligt producerer og indsmugler produkterne. Dette er ikke altid guds bedste børn..

Derudover er der en risiko for at påføre emotionel og/eller fysisk skade på ens nære. Eller man kan risikere ikke at være far særligt længe for sine børn/måske ikke kunne få børn overhovedet.

Ligesom at cigaretter stadig er tilladt siden den egentlig har en ret høj dødsrate?
Den er vanskeligere, men der er større kulturel accept af dette stof. Især fordi det ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer. Derudover er de helbredsmæssige konsekvenser ikke nødvendigvis så stpre rent ummidelbart, hvor det første skud AS potentielt kan medføre infektioner, hjertestop etc..
Idiotisk??? Er det også ideotisk når AIDS og ældre patienter får AS?

Korrekt brug af medicinske produkter er aldrig Idiotisk. Misbrug og megadoser af potentielt forfalskede produkter, eller baggårds produkter i kombinationer som ingen kender alle effekter af, ja det er at spille hasard med sit helbred.

I mine øjne kan mange af de risici der forbindes med AS undgås, hvis man er omhyggelig, holder doser lave og kun bruger originale produkter fra medicinalproducenter.

Men hvor mange gør det :wink:

Mange mange brugere ender i et eskalerende forbrug, mister respekten og holder ikke lange nok pauser fra skidtet. Hvorfor gør de det? Måske skal man prøve det for at forstå "the nature of the beast".

En helt grundlæggende årsag til at man får modvilje imod AS brugere er at en stor del af dem: Træner som idioter, er meget unge og uintelligente, ikke havde en anstændig base inden de gik igang. "Brian frekvensen" er uhyggeligt høj blandt AS brugere.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man også huske på at mange med rette tager stærkt afstand fra AS brug.

BH er derimod et forum hvor temaet er "alt godt fra apoteket, selv hvis det er til dyr".

Det har mange MOL'ere det svært med. Hvis man ikke kan tilslutte sig den holdning er det vanskeligt at være Nuanceret.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok, men man skal også lige spørge sig selv hvorfor man er imod det. Jeg tror størstedelen er kun imod det fordi 1. det er ulovligt 2. de har hørt det er farligt

Men det er meget svæversynet IMO.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke også grund nok? Jeg kan godt forstå dem som stiller sig helt på tær og kommer men en måske ikke så saglig udtalelse om AS, når snakken falder på hvor genialt det er. Det er ikke nemt at have en saglig debat om et emne man finder direkte umoralsk og idiotisk

<{POST_SNAPBACK}>

Når der findes et forum der omhandler bodybuilding på et højt plan, KAN man ikke undgå temaet AS! Alle professionelle tager krudt og hvis ingen ved det, så ved de det nu!

Umoralsk på hvilket måde??? Ligesom at cigaretter stadig er tilladt siden den egentlig har en ret høj dødsrate?

Idiotisk??? Er det også ideotisk når AIDS og ældre patienter får AS?

<{POST_SNAPBACK}>

(1) I min optik er det umoralsk fordi der skabes en diskurs hvor alle tror at man skal tage AS for at nå nogen stedet...hvilket jeg synes din bemærkning om

Når der findes et forum der omhandler bodybuilding på et højt plan, KAN man ikke undgå temaet AS! 
bekræfter... JA, man kommer nok ikke til at ligne Ronnie C. uden AS, men der er rigtig mange der tror at man bare SKAL bruge AS for at nå langt med BB og det passer sgu ikke... Men tilgengæld skal man nok have en noget længere tidshorisont uden AS end med....

(2) Endvidere er det umoralsk fordi det (a) er ulovligt og (B) er skadeligt..... så er der selvfølgelig en gråzone, hvor man sandsynligvis under kontrol (og ved brug af doser under det niveau som de flests AS-misbrugere benytter idag) kunne opnå resultater med AS uden en kæmpe risiko for skader, hvilket bringer mig til næste punkt

(3) Det er umoralsk fordi, i mine øjne, handler BB eller styrkeløft om hvor langt individet kan nå af "naturlig vej". Dette ser jeg som

træningsindsats X kost (ink. kosttilskud der også kunne tilføres ad normal vej) X evindesbaseret viden = resultat...... Med AS kommer en ekstra variabel ind som hedder ...hmm "medicinal-industrien" eller "medikamenter som ikke kan tilføres via normal kost"... Således bliver det i højere grad et spørgsmål om hvor langt medicinalindustrien er nået og bliver således et supplement der i mine øjne ligesåvel kunne være Implantater for BBer eller en eller anden snedig maskine der kunne hjælpe styrkeløfteren med at bænke mere end hans krop kan alene....

Link to comment
Share on other sites

Incognito er skam temmelig respekteret for sin viden inde på BH, og den manglende diskussion skyldes nok til dels, at der ikke er så forfærdeligt meget at diskutere.. De posts jeg tror du refererer til, blev netop også oprettet som informative stickies og ikke decideret til diskussions materiale.

Jeg er helt klar over at Incognito (med rette) er "guruen" på BH. Men helt ærligt tror jeg at mange af de ting han skriver forsvinder 8-9 km op over hovedet på mange af brugerne. Der er da ikke meget der tyder på, at der er mange der retter sig efter de gode råd om at styre bl.a. tonnagen på en mere fornuftig måde under kur. Men ok det er sikkert bare mig. :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det største problem for MOL er at få guidet folk ind i fora-delen. Jeg besøgte MOL virkelig mange gange før jeg bevægede mig ind i fora-delen. Artiklerne er meget nyttig viden når man er helt newbie og jeg brugte dem både i forbindelse med styrketræning og cykling. Flere gange var jeg forbi fora-delen, men forsvandt hurtigt igen da det virkede uoverskueligt og jeg ikke viste hvad jeg skulle der. Måske skulle MOL være bedre til at indtroducere til fora-delen og gøre de besøgende til medlemmer af MOL i stedet for de bare pendler og samler lidt information. FOr der er uendelig meget information at finde i fora-delen. Jeg mener simpelthen ikke at MOL's koncept tydeligt at lagt op til at være en fora-side. Men i stedet til at være en træningsside med artikler. Der skal gøres mere for at understrege at MOL også er et forum for træning. Derfor tror jeg at vi ikke er flere end vi i øjeblikket er på MOL.

Link to comment
Share on other sites

En helt grundlæggende årsag til at man får modvilje imod AS brugere er at en stor del af dem: Træner som idioter, er meget unge og uintelligente, ikke havde en anstændig base inden de gik igang. "Brian frekvensen" er uhyggeligt høj blandt AS brugere.

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

(3) Det er umoralsk fordi, i mine øjne, handler BB eller styrkeløft om hvor langt individet kan nå af "naturlig vej". Dette ser jeg som

træningsindsats X kost (ink. kosttilskud der også kunne tilføres ad normal vej) X evindesbaseret viden = resultat...... Med AS kommer en ekstra variabel ind som hedder ...hmm "medicinal-industrien" eller "medikamenter som ikke kan tilføres via normal kost"... Således bliver det i højere grad et spørgsmål om hvor langt medicinalindustrien er nået

<{POST_SNAPBACK}>

ditto...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det største problem for MOL er at få guidet folk ind i fora-delen. Jeg besøgte MOL virkelig mange gange før jeg bevægede mig ind i fora-delen. Artiklerne er meget nyttig viden når man er helt newbie og jeg brugte dem både i forbindelse med styrketræning og cykling. Flere gange var jeg forbi fora-delen, men forsvandt hurtigt igen da det virkede uoverskueligt og jeg ikke viste hvad jeg skulle der. Måske skulle MOL være bedre til at indtroducere til fora-delen og gøre de besøgende til medlemmer af MOL i stedet for de bare pendler og samler lidt information. FOr der er uendelig meget information at finde i fora-delen. Jeg mener simpelthen ikke at MOL's koncept tydeligt at lagt op til at være en fora-side. Men i stedet til at være en træningsside med artikler. Der skal gøres mere for at understrege at MOL også er et forum for træning. Derfor tror jeg at vi ikke er flere end vi i øjeblikket er på MOL.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror, at du har ret. For jeg kiggede også på selve MOl flere gange for at lære lidt om styrketræning, hvor jeg ellers helt undgik fora-delen.

Men jeg vil også tro at MOL oprindeligt var tænkt som en informationsside, hvor foradelen så kom snigende og nu er altdominerende (men det ved MZ nok mere om).

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det største problem for MOL er at få guidet folk ind i fora-delen. Jeg besøgte MOL virkelig mange gange før jeg bevægede mig ind i fora-delen. Artiklerne er meget nyttig viden når man er helt newbie og jeg brugte dem både i forbindelse med styrketræning og cykling. Flere gange var jeg forbi fora-delen, men forsvandt hurtigt igen da det virkede uoverskueligt og jeg ikke viste hvad jeg skulle der. Måske skulle MOL være bedre til at indtroducere til fora-delen og gøre de besøgende til medlemmer af MOL i stedet for de bare pendler og samler lidt information. FOr der er uendelig meget information at finde i fora-delen. Jeg mener simpelthen ikke at MOL's koncept tydeligt at lagt op til at være en fora-side. Men i stedet til at være en træningsside med artikler. Der skal gøres mere for at understrege at MOL også er et forum for træning. Derfor tror jeg at vi ikke er flere end vi i øjeblikket er på MOL.

<{POST_SNAPBACK}>

Rogtig god observation! :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det største problem for MOL er at få guidet folk ind i fora-delen. Jeg besøgte MOL virkelig mange gange før jeg bevægede mig ind i fora-delen. Artiklerne er meget nyttig viden når man er helt newbie og jeg brugte dem både i forbindelse med styrketræning og cykling. Flere gange var jeg forbi fora-delen, men forsvandt hurtigt igen da det virkede uoverskueligt og jeg ikke viste hvad jeg skulle der. Måske skulle MOL være bedre til at indtroducere til fora-delen og gøre de besøgende til medlemmer af MOL i stedet for de bare pendler og samler lidt information. FOr der er uendelig meget information at finde i fora-delen. Jeg mener simpelthen ikke at MOL's koncept tydeligt at lagt op til at være en fora-side. Men i stedet til at være en træningsside med artikler. Der skal gøres mere for at understrege at MOL også er et forum for træning. Derfor tror jeg at vi ikke er flere end vi i øjeblikket er på MOL.

<{POST_SNAPBACK}>

Rogtig god observation! :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :blush::laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ligger MOL dobbelt så højt som BH på chart.dk, når man tager manglende mediehetz fra Ekstra Bladet ind i den betragtning, så går det da meget godt..

Husk også: Sommer tid er krudt tid, hvorimod alm. træning bare ikke rykker hurtigt nok :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu ligger MOL dobbelt så højt som BH på chart.dk, når man tager manglende mediehetz fra Ekstra Bladet ind i den betragtning, så går det da meget godt..

Husk også: Sommer tid er krudt tid, hvorimod alm. træning bare ikke rykker hurtigt nok  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg du har ret i :smile: Ligeså snart det ikke er så spændende at være på krudt mere skal MOL nok komme 3 gange så højt op som BH

Link to comment
Share on other sites

Sjov læsning :4thumbup:

Hvornår og hvorfor er det blevet en konkurrence om hvor mange hits/brugere de to forskellige sider har?

Nu kan det selvfølgelig ikke overraske mig på nogen måde at læse en masse generaliserende, nedgørende og moralsk øregejl, som mange af jer ynder at sidde og nikke simultant i takt til, men jeg forstår stadig ikke, hvad sammenhængen og relevansen skulle være? Er dette en måde at højne sit eget selvværd på, eller er der et mere fornuftigt svar til spørgsmålet?

Til de mennesker, som mener, de har ret til fortælle andre mennesker hvordan de skal leve deres liv, så skulle der vidst være begyndt at være stillinger ledige i Al-Queda og andre modstandgrupper... Det er sgu da til at brække sig over. Hvis du synes det er umuralsk og idiotisk, så lad være med at tage skidtet! At andre ikke har det på samme måde bør man da som et voksent menneske kunne respektere, sålænge det ikke skader dig personligt. Hvis du så mener, at det skade din overbevisning at andre ikke følger den, så er du ganske simpelt ikke stærk nok i troen på din overbevisning.

devito-->

"Hvis der ikke fandtes et forum som BH var der nok ik så mange ..... der ville prøve AS"

Hvad baserer du så det på?

Tror du at folk, som intet ønske har om at prøve AS, bevæger sig ind på forumet og bliver lokket til det? Det må da næsten være en hel promille af AS-brugere, der gør det. Og det bliver klart opvejet af alle dem, som på forhånd ER fastsatte på at dope sig, men finde vej til BH og tilegner sig viden om stofferne og dets virkning og bivirkninger, hvordan man formindsker chancer for alvorlige bivirkning, den rette injektionsteknik, sterilitet, faretegn og meget, meget mere.

Tværtimod tror jeg BH har fået MANGE til droppe tanken om AS, efter råd fra boardets brugere. Det bliver desværre aldrig nævnt, hvor ofte nye brugere bliver frarådet brug af AS på BH. :dry:

PTpoul--->

"Det er ulovligt, og giver enorme indtægter til dem der ulovligt producerer og indsmugler produkterne. Dette er ikke altid guds bedste børn..

Derudover er der en risiko for at påføre emotionel og/eller fysisk skade på ens nære. Eller man kan risikere ikke at være far særligt længe for sine børn/måske ikke kunne få børn overhovedet."

Det er godt nok de tørreste argumenter, jeg har set længe. Ja, det er ulovligt (i DK). Det er det også at gå over for rødt. (Tørt argument fortjener lige så tørt modargument). At det giver indtægter til folk, som du uden at kende dem betegner som "ikke altid Guds bedste børn" kan da være sagen fuldstændig uvedkommen. Du ved da heller ikke, om indtægten for dine indkøbte Panodiler går til en person, som du ikke anser for at være et godt menneske.

Den med risikoen for at skade andre er da værst.... Så skulle stress, diæter, lovlige lægemidler, rygestop mm også forbydes, da de som AS i sidste ende kan resultere i øget aggressivitet. Det er MENNESKET, der skader andre mennesker... Man kan ikke bruge sit AS-brug som undskyldning.

Synes du virkeligt, at du skal bestemme, hvordan folk skal leve deres liv, og om de skal have børn? Wake up... Sådan fungere det heldigvis ikke. Hvis lykken for en person er, at blive større end hvad naturligt er muligt, skal han da så ikke have lov til det? Så kunne man omvendt sige, at blev muligheden for ham at opnå sin lykke elimineret, kunne han ende i dyb depression, blive mere aggresiv af ren og skær afmagt, og derved skade sine nære både emotionelt og fysisk, i stedet for at finde sin lykke, og blive et mere harmonisk menneske.

"Den er vanskeligere, men der er større kulturel accept af dette stof. Især fordi det ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer. Derudover er de helbredsmæssige konsekvenser ikke nødvendigvis så stpre rent ummidelbart, hvor det første skud AS potentielt kan medføre infektioner, hjertestop etc.."

LOL! Nu stopper det snart! :bigsmile:

Hvis et stof er kulturelt acceptabelt, så er det i orden at bruge det, til trods for dets skadelige virkning?? WTF!? Så hvis AS var mere kulturelt acceptabelt, havde du ikke haft samme holdning til det? :raisebrow:

Hvordan kan du sige, at tobak ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer? Hvad medfører nikotiontrangen? Aggressivitet, irritation, konsentrationsbesvær, lavere tolerencetærskel og listen fortsætter....

De helbredsmæssige konsekvenser ikke så store ift. AS? Nu stopper festen altså. Ja, AS kan medføre infektioner, hjertestop ect. hvis man ikke sætter sig ind i tingene f.eks. ved at læse på BH. :wink: Hvis du kigger på konstaterede dødsfald som følge af rygning og AS, tror jeg godt, du ved hvad der ligger højest - også procentvist.

"En helt grundlæggende årsag til at man får modvilje imod AS brugere er at en stor del af dem: Træner som idioter, er meget unge og uintelligente, ikke havde en anstændig base inden de gik igang. "Brian frekvensen" er uhyggeligt høj blandt AS brugere."

So f**** what?! Hvordan kan folks måde at træne på, deres intelligens og udgangspunkt støde dig?

Render du virkeligt rundt og ryste på hovedet af alle dem, som ikke træner, som du mener er bedst? Ser du virkeligt ned på folk, som DU ikke er så intelligente som dig? Det kan jeg virkeligt ikke sætte mig ind i, så kan du ikke prøve at forklare din bevæggrund for dette?

Link to comment
Share on other sites

Det langt de fleste MOLboere bare fremhæver er det faktum at AS ikke på nogen måde BØR være det eneste valg eller overhovedet valget. Med træning og rigtig kost kan man opnå meget, uden de bivirkninger der er ved AS.

Jeg har fuld forståelse for de MOLboere der ikke har høje tanker om AS brugere. De vælger den nemmeste udvej. De vil snyde sig til noget og tror at de kan købe sig til alt. De tænker ikke over bivirkninger, konsekvenser og andre alternativer. Det kan godt være at du mener det ikke er vores valg og vi bare kan være ligeglade. Men det er en tendens der præger os andre og vores miljø. Det er sider som BH der er med til at svine hele BB og styrketræningsmiljøet til. Det er grunden til at nye unge fortsat starter på krudt. De ødelægger vores miljø. Jeg har ikke noget imod folk der i øvrigt tager stoffer. Hvis de vil sidde i deres lejlighed og gøre det.De skal ikke ødelægge min oplevelse af at være på diskotek eller hvor de ellers måtte befinde sig. Ligeledes skal de heller ikke koste samfundet penge ved at skulle på dyr afvænning eller have øvrig sundhedsbehandling ( f.eks. kunstig befrugtning af partneren når man er blevet impotent af for meget krudt :blink: ). På samme måde med AS brugere. Måske er det deres krop de smadrer men nogle mere diffuse bivirkninger er dem der går ud over mig. Dem der ødelægger det miljø jeg kan lide at færdes i i motionscentre og det som koster mig penge ved diverse sundhedsbehandlinger der skal behandle fejl-fiks så at sige. Det pisser mig af :dry:

Samtidig bryder jeg mig ikke om den mentalitet som AS repræsenterer. Den mentalitet og tilstand som flere MOLboere gør rede for i denne tråd.

Jeg ser overhovedet ingen grund til at AS bør eksistere derfor agter jeg at ytre mig negativt om AS. Fordi jeg ikke kan lide stoffet, de mennesker der tager det eller de konsekvenser det medfører. Fordi det ikke bare smadrer jer på BH men fordi det smadrer os alle sammen....

Link to comment
Share on other sites

I forhold til dit spørsgmål om meningen med at have flest hits på siden er det egentlig meget simpelt. Interessen for BB og styrketræningsmiljøet er stort. På MOL mener vi at vi kan tilbyde noget som er unikt, derfor vælger vi at overveje om vi giver alle muligheden for at tage del i dette. Vi vil ikke tvinge nye medlemmer til men undersøge om vi giver alle muligheden fordi vi mener at vi forhåbenligt er et forum der repræsenterer flere mennesker end BH. Som sådan er det simpelt. Vi ønsker at MOL som produkt skal ud til flest muligt mennesker. Fordi det bliver sjovere for os at være på MOL og fordi andre kan få gavn af MOL - så simpelt.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok de tørreste argumenter, jeg har set længe. Ja, det er ulovligt (i DK). Det er det også at gå over for rødt. (Tørt argument fortjener lige så tørt modargument). At det giver indtægter til folk, som du uden at kende dem betegner som "ikke altid Guds bedste børn" kan da være sagen fuldstændig uvedkommen. Du ved da heller ikke, om indtægten for dine indkøbte Panodiler går til en person, som du ikke anser for at være et godt menneske.

Den med risikoen for at skade andre er da værst.... Så skulle stress, diæter, lovlige lægemidler, rygestop mm også forbydes, da de som AS i sidste ende kan resultere i øget aggressivitet. Det er MENNESKET, der skader andre mennesker... Man kan ikke bruge sit AS-brug som undskyldning.

Jeg vil hellere støtte en apoteker end en HA'er, eller de andre lyssky krriminelle elementer der sørger for importen af disse stoffer. Alt andet lige hjælper man kriminelle til at vidreføre deres livsstil, og accepterer deres metoder ved at handle med dem.

AS menes at medføre øget agressivitet, det er ikke 100% klart om det gør det. Men At sammenligne "roid rage" med stress etc. er tåbeligt på utallige planer.

Synes du virkeligt, at du skal bestemme, hvordan folk skal leve deres liv, og om de skal have børn? Wake up... Sådan fungere det heldigvis ikke. Hvis lykken for en person er, at blive større end hvad naturligt er muligt, skal han da så ikke have lov til det? Så kunne man omvendt sige, at blev muligheden for ham at opnå sin lykke elimineret, kunne han ende i dyb depression, blive mere aggresiv af ren og skær afmagt, og derved skade sine nære både emotionelt og fysisk, i stedet for at finde sin lykke, og blive et mere harmonisk menneske.

Dvs. hvis ikke han bliver 125kg's hugget monster vil denne fiktive person blive voldelig. Ville terapi frem for symptom behandlig ikke være bedre? Eller skal vi også hjælpe Anorektikere med deres vægttab?

"Den er vanskeligere, men der er større kulturel accept af dette stof. Især fordi det ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer. Derudover er de helbredsmæssige konsekvenser ikke nødvendigvis så stpre rent ummidelbart, hvor det første skud AS potentielt kan medføre infektioner, hjertestop etc.."

LOL! Nu stopper det snart! bigsmile.gif

Hvis et stof er kulturelt acceptabelt, så er det i orden at bruge det, til trods for dets skadelige virkning?? WTF!? Så hvis AS var mere kulturelt acceptabelt, havde du ikke haft samme holdning til det? raisebrow.gif

Jeg beskriver årsagen til mange menneskers holdning. Derved også årsagerne til samfundets uforståelige accept af rygning og andre skadelige rusmidler.

Jeg skriver intet sted jeg er enig deri :wink:

Dine analyser af mine motiver og holdninger er derfor på et forkert grundlag.

Hvordan kan du sige, at tobak ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer? Hvad medfører nikotiontrangen? Aggressivitet, irritation, konsentrationsbesvær, lavere tolerencetærskel og listen fortsætter....

Jeg har aldrig set noget der tyder på vold som følge af rygestop. Der er derimod mistanke til voldsom aggression som følge af AS brug.

De helbredsmæssige konsekvenser ikke så store ift. AS? Nu stopper festen altså. Ja, AS kan medføre infektioner, hjertestop ect. hvis man ikke sætter sig ind i tingene f.eks. ved at læse på BH. wink.gif Hvis du kigger på konstaterede dødsfald som følge af rygning og AS, tror jeg godt, du ved hvad der ligger højest - også procentvist.
Læs mit indlæg grundigt, det ville give dine argumenter mere vægt:
Derudover er de helbredsmæssige konsekvenser ikke nødvendigvis så stpre rent ummidelbart, hvor det første skud AS potentielt kan medføre infektioner, hjertestop etc..

Rent umidelbart, jeg kan godt se formuleringen ikke er optimal. Jeg mente akut ikke så store konsekvenser.

En cigaret slår dig ikke ihjel, lang tids brug giver et væld af negative virkninger, men en cigaret dræber dig ikke.

Selv med korrekte injektionsteknikker risikerer man operationskrævende betændelsestilstande. AS dødsfald ligger ikke højt på listen, og kan være svære at konkludere da AS brug ikke medfører akutte dødsfald almindeligvis, og ikke er noget man skilter med.

"En helt grundlæggende årsag til at man får modvilje imod AS brugere er at en stor del af dem: Træner som idioter, er meget unge og uintelligente, ikke havde en anstændig base inden de gik igang. "Brian frekvensen" er uhyggeligt høj blandt AS brugere."

So f**** what?! Hvordan kan folks måde at træne på, deres intelligens og udgangspunkt støde dig?

Render du virkeligt rundt og ryste på hovedet af alle dem, som ikke træner, som du mener er bedst? Ser du virkeligt ned på folk, som DU ikke er så intelligente som dig? Det kan jeg virkeligt ikke sætte mig ind i, så kan du ikke prøve at forklare din bevæggrund for dette?

Det er ikke svært at trække an parallel imellem dem der vælger en bestemt vej og kløgtigheden af denne vej.

BH er fyldt med 16 årige der vil tage en dianabol only kur, har trænet i 14 dage og ikke aner hvad protein er. Medgivet, der findes en del ganske intelligente mennesker der vælger at suplere med AS som et tilskud. Men overvægten af dem der skriver på Bh og som jeg har set bruge AS ville være bedre hjulpet med fornuftig træning og kost. De fleste "erfarne" brugeres standard rådgivning til n00bs på BH viser de deler mine betragtninger.

Dine fortolkninger af hvem jeg ser ned på er latterlige og bærer præg af at du ikke har læst min post objektivt men derimod har en grundopfattelse af min personlighed ud fra mine posts/noget anstødeligt for dig i den ovenstående post.

Derfor kan jeg ikke forklare min bevægegrund, for det er et postulat du kommer med, jeg mener er forkert :smile:

Der er intet der støder mig ved andre menneskers adfærd, med mindre de skader andre bevidst. Eller udviser ligegyldighed over for deres næres velbefindende.

Mange AS brugere tager ikke de potentielle langsigtede skadevirkninger alvorligt, det er synd for dem og andre omkring dem der kan være afhængige af dem.

Et eksempel er et familimedlem der er kæreste med en tidligere AS bruger. Deres forhold er på vej ind i en fase hvor børn kommer på tale. Hun er nervøs for om han kan få børn... Jeg håber det, hans måde at bruge midler på kunne tyde på han har taget sine forholdsregler, -men hvad nu hvis hun aldrig kan få børn med ham?

Hvad nu hvis han kradser af pga. en blodprop om 5år når hun sidder med et barn og et hus der skal betales?

Det er IMO ikke risikoen værd, og jeg håber han slap godt fra det.. Men det vil tiden vise.

Det er ærgeligt hvis du mener jeg går ind for formynderi, i princippet går jeg ind for fri AS brug. I praksis ville det være meget skadeligt, da det er alle dem der ikke skulle bruge det pga. umodenhed etc., der ville kaste sig over AS.

Disse mennesker mener jeg det er nødvendigt at beskytte imod dem selv. Ærgeligt for dem der kunne bruge AS med minimal risiko.

Min egen holdning (if anybody cares): Tage de uomgængelige risici forbundet med AS bare for større muller? Jeg syntes ikke det er det værd.

Man risikerer sit helbred, miste det menneskeligt udviklende aspekt af træningen når fremgang bliver lig med AS og ikke højere disciplin og vedholdenhed, blive impotent, ikke kunne få børn, få akutte problemer af stofferne, blive psykisk afhængig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share