MOL BC 2005


Gregers TF
 Share

hvem skal vinde?  

125 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Argh, jeg glemte at uploade før billeder!!!!

Er det for sent nu?

Har lige tilføjet dem i mit album...

TF you make the call.

Link to comment
Share on other sites

Sorry DOC, jeg ville gerne rette POLLen men der skal en moderator til. Men hvis du kan lokke en sådan til at putte dig med på listen er det naturligvis fint med mig - du skrev dig jo på i starten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har sat dog på i Poll'en. Du kan selv lige lave et link til hans galleri i første indlæg.

Link to comment
Share on other sites

SimonHP har også fået min stemme. Synes hans vægttab har størst visuel betydning. Han er virkelig blevet cut :4thumbup:

Men rigtig godt gået alle sammen :smile: MaxP og TF ligger meget tæt i ræset om min stemme :wink:

Edited by Praefke
Link to comment
Share on other sites

Ud fra de tre BB kriterier om proportionalitet, masse og symmetri, samt udvikling fra billedserie til billedserie, så har Simon fået min stemme. En gut der laver en Most Muscular er altid på mit hold :4smartass:

Max lå lige bagefter - særligt skal han roses for nogle fremragende poseringer :4thumbup: Super nice double biceps!

Keep it up

S

Link to comment
Share on other sites

Ud fra de tre BB kriterier om proportionalitet, masse og symmetri, samt udvikling fra billedserie til billedserie, så har Simon fået min stemme. En gut der laver en Most Muscular er altid på mit hold :4smartass: 

Max lå lige bagefter - særligt skal han roses for nogle fremragende poseringer :4thumbup: Super nice double biceps!

Keep it up

S

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg går i træningslejr for Most Muscular indtil næste år. :laugh:

Og tak :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Damn, det er tæt løb.

Jeg giver en kugle paradis-is til alle der stemmer på mig fra nu af  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: Haha du skulle vist stille op til kommunal-valget i Lyngby istedet for det dér stemmefiskeri herinde :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Men det VIRKER :laugh:

Én har stemt på mig siden sidst, så er spørgsmålet om vedkommende giver sig til kende. Det jeg sagde FØR valget siger jeg også EFTER valget!

Link to comment
Share on other sites

Men det VIRKER  :laugh:

Én har stemt på mig siden sidst, så er spørgsmålet om vedkommende giver sig til kende. Det jeg sagde FØR valget siger jeg også EFTER valget!

<{POST_SNAPBACK}>

Shit mand - så skal den her poll bare dysses ned indtil på søndag. Det er jo en af de utallige sager hvor demokratiet igen fejler (hvis de ikke fortsat stemmer mig i top) :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

bump :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Men hvorfor giver ingen af dem som har stemt på mig sig til kende? Enten er de ikke fra kbh, eller også ved de ikke hvad Paradis er  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skide være med det, så tilkendegiver jeg at jeg synes det så godt ud Maxpower, ikke for tyk, ikke for tynd... Min stemme gik til dig.

Men SimonHP, er dog i skarp konkurence (men taber lidt fordi han ser ud som om han er ved at føde en neger :laugh: )

Der er da også lidt mangel på billeder af jeres ben er der ikke? eller er de ikke med i reglementet?

Bringer du is ud? :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Men SimonHP, er dog i skarp konkurence (men taber lidt fordi han ser ud som om han er ved at føde en neger :laugh: )

:laugh:

Er nødt til at se lidt usexet ud i fjæset, for ellers sidder Playboi bare og wanker konstant til billederne, og det vil jeg fandme ikke ha!

<{POST_SNAPBACK}>

De gamle billeder er dog ret fede og mindre anstrengt ansigtsudtryk. Ser godt ud...

Link to comment
Share on other sites

Maxpower får min stemme, thumbs up :).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du ha'. Er du fra hovedstanden? :bigsmile:

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Men hvorfor giver ingen af dem som har stemt på mig sig til kende? Enten er de ikke fra kbh, eller også ved de ikke hvad Paradis er  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skide være med det, så tilkendegiver jeg at jeg synes det så godt ud Maxpower, ikke for tyk, ikke for tynd... Min stemme gik til dig.

Men SimonHP, er dog i skarp konkurence (men taber lidt fordi han ser ud som om han er ved at føde en neger :laugh: )

Der er da også lidt mangel på billeder af jeres ben er der ikke? eller er de ikke med i reglementet?

Bringer du is ud? :icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke for tyk og ikke for tynd var også præcis det look jeg gik efter :laugh:

Lidt uheldige omstændigheder gjorde at jeg ikke havde et ordentligt kamera på slutdagen, så de postede billeder jeg noget jeg sådan for skæg havde taget dagen inden. Derfor kom der desværre ikke ben med. Men jeg kan forsikre dig at de stadig sidder der.

Og du kan selv se det her - helt dugfriske wheels-billeder, kun let slørede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share