Fury 42


L^P
 Share

Recommended Posts

Så har vi jo ca. samme str arme

har også fået den med større arme, det er jo nemmer at sy dem ind, end at udvide dem

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Så virker en 46 ikke umulig for dig, da 46'eren er lidt for stor til mig i brystet, så den vil nok side stramt på dig om brystet, men nok ikke umulig at få til at fungere. Jeg har lige fået en ny 46 og skal til at udvide den i ærmerne, før brugte jeg Martin Larsens gamle. Ifølge Kasper Fardan og dig kan man jo udvide dem meget i ærmerne. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå med din nye trøje, jeg overvejer selv at bestille en med 44 bryst og 48 arme, men den vil tidligst blive taget i brug ved ER.

Til sammenligning kan jeg fortælle dig, at jeg er ca. 122 cm om brystet (har lige målt).

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

meget kan jo lade sige gøre, hvis man vil

så har jeg ca 20 cm mere på brystet

men det betyder jo ikke så meget

det er afstanden mellem armene, når man ligge med stangen, der bestemmer

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg også, det er langt hen af vejen et spørgsmål om vilje :devil: 20 cm mere i brystet, det var godt nok en del, når man tænker på at hvores arme er nogenlunde lige store, men et eller andet sted skal de 20 kg. sidde som du ca. vejer mere end mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share