timing af måltider


WarMonger
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg har i et stykke tid kørt med 7 måltider fordi når jeg træner om morgen (6.30) ville jeg gerne have lidt mad før træning .. og hvis man så skal spise ca hver 3 time bliver det til ca 7 måltider .. jeg ville egenligt gerne skære ned på et af dem så derfor ville jeg gerne vide hvor vigtigt det er at få et måltid før træning (altså træne på tom mave) .. mit mål for tiden er at tilføje nogle muskler og så cutte til næste sommer

Link to comment
Share on other sites

Det er meget vigtigt at spise om morgenen. Jeg skal op og træne nu og har lige spist 200 gr pasta, 150 gr havregryn og drukket en halv liter mælk og lidt juice. Jo mere man spiser, jo mere oplagt er man synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det er meget vigtigt at spise om morgenen. Jeg skal op og træne nu og har lige spist 200 gr pasta, 150 gr havregryn og drukket en halv liter mælk og lidt juice. Jo mere man spiser, jo mere oplagt er man synes jeg.

<{POST_SNAPBACK}>

HOLD DA KÆFT en kæmpe gang kcal du får smidt ned så.. tæller du kcal?? personligt æder jeg også ALTID morgenmad og det er mit yndlingsmåltid.. men 200 g pasta + 150 g havregryn.. damn!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kan du så ikke cutte et af de andre 6 måltider ud? Hvorfor lige det før træningen? Det er et af de vigtigste måltider efter min mening.

Eneste tidspunkt hvor jeg ikke spiser før, er når jeg træner cardio/løbetræning etc, men det fordi jeg gerne vil smide lidt udnødvendige kilo, og så går det sgu ikke at jeg fylder mig med mad inden, vil jo gerne brænde fedt kalorierne af :)

Link to comment
Share on other sites

Jo mere man spiser, jo mere oplagt er man synes jeg.

Personligt har jeg det omvendt. Jo mere jeg spiser, jo mere oppustet og demotiveret er jeg. En sulten mand er en farlig mand! :devil::devil::devil:

Jeg spiser ét måltid om dagen, hvilket er om aftenen.. visse dage supplerer jeg med ét stykke frugt og 15 g whey 1-2 gange i løbet af dagen....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share