Hvad synes du om fotomodeller?


Litopsi
 Share

  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Afledt af en diskution med Lise-lotte under overskriften BMI blev jeg lige nysgerrig for at høre om "den generelle" holdning til fotomodellernes kropsbygning. Lad lige være med at læse diskutionen før I svare, eller tjaeh, det må I da selvom, men jeg synes bare det ville være sjovest at få den umiddelbare holdning.

Link to comment
Share on other sites

Min stemme har taget udgangspunkt i modeller, som ligner supermodeller og lign. i kropsbygning.

Jeg synes generelt mange af dem er for tynde til min smag.

Kvinder må efter min gerne have lidt størrelse, og ikke overarme med omkreds på 20 cm, og lår mindre end 30 cm, bare for at stille et tilfældig eksempel op.

Følgende kvinde synes jeg personligt er alt for tynd:Lise Pilgaard

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes de fleste supermodeller ligner omvandrende skeletter, og det synes jeg ikke er lækkert. Når de så samtidig har det der heroin-look going on, så står jeg helt af.

Jeg så en snip af et program om en modelkonkurrence på TV2 tror jeg det var, hvor alle de her halv-anorektiske 15-16årige  piger sagde "aaarj, jeg ville altså gerne smide 5kg"... SAY WHAT?!?

Naturligvis er der mange fotomodeller der er lækre. Jeg synes da ofte der er nogle lækre sager når jeg blader igennem Føtex-kataloget eller lignende. Men husk, at de er ofte retourcheret ganske voldsomt på de billeder, de er voldsomt sminket og måske er de spændt op med både tape og klemmer (f.eks. bag på overarmene har jeg set).

Jeg synes en lækker kvinde har bløde former. Det hedder ikke kvindelige former for ingenting. Og så har jeg et racistisk træk, jeg er helt vild med rødhårede piger (er selv rødhåret). :inlove:

En kvindes overarme er iøvrigt ikke lige det første jeg tjekker ud - jeg tror du er miljøskadet Xax... ;) Men jeg er da enig i at Lise Pilgaard er alt for afpillet.

Som en bekendt engang sagde om magre piger: "Jeg bryder mig squ ikke om at ligge og rage på et stakit..." ;)

Link to comment
Share on other sites

Min mening er måske ligegyldig, men jeg vil alligevel lige citere mig selv: Jeg forstår ikke, hvor vores skønhedsideal skal være sådan en pindarmet, spinkelbenet polioramt anorektisk langhåret (arh, langt hår er OK) opsminket type uden mulighed for at forsvare sig selv eller udføre et ærligt stykke fysisk arbejde?"

Mit "ideal" ligger langt fra supermodellernes, særligt hvad angår muskelmasse :cool:

Det er måske den onde version af de nu hedengangne Spice Girl's "Girl Power" :devil:

Link to comment
Share on other sites

det kan godt være jeg tager fejl, men jeg vil hellere se på de nuværende modeller, som er veltrænede ( ikke alle ) end på 70'ernes tynde skeletter. De lignede mere end dreng på 12 end en pige og det er der sku ikke noget pænt over.

hygge

Ghost

Link to comment
Share on other sites

Personligt synes jeg af mange af de modeler man ser i dag er for tynde. men der er også mange kønne. Jeg var inde og se den nye starwars igår. Og hun er da en snitte. Puha, det er da tæt på noget af det perfekte.

Men jeg mener heller ikke piger behøver at være helt afpillede. Desværre bliver man bare påvirket af mode idealet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg synes de undelandske modeller ser total syge ud - men hvis i lægger mærke til de hotteste supermodeller, så er de oftest mere sunde at se på.....

Hende Lise Pilgaard har da en pxsseflot krop!! Hvis i har set hende i det nye Workout of Fitness, så er hun slet ikke så afpillet, men rimelig slank, og meget trimmet, det er en flot kombination synes jeg!

Link to comment
Share on other sites

jeg har ikke set andre billeder af Lise Pilgaard end dem der er linket til her, og der vil jeg give xax fuldstændig ret....det er altså klamt, specielt det midterste billede. Jeg mener vi prøver at redde folk i Afrika fra sultedøden... vi kunne også bare gøre dem til supermodeller i stedet for.

Ja, hun minder lidt om os to ikke mbyms??

ved jeg ikke noget om, men hvis Mbyms' avatar af et billede af hende selv, synes jeg ærligt talt ( og no offence) også at hun er for tynd. Sorry, men hver sin smag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi prøver at redde folk i Afrika fra sultedøden... vi kunne også bare gøre dem til supermodeller i stedet for.

Så kan jeg måske glæde dig med, at nogle supermodeller faktisk donere penge til dem, -og laver reklame, som derved giver kapital til de fattige... :)

også at hun er for tynd. Sorry, men hver sin smag.

Jeps, hver sin smag og hver sin livsstil... :funny:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, hver sin smag og hver sin livsstil... :funny:

såså rolig nu, det var ikke ment som et angreb af nogen art. Og så kan jeg overhovedet ikke forstå hvorfor du tror at jeg har noget imod modeller som personer?? som sagt: jeg var selv model en gang. Det er da fint at de donere til u-landende og....?? har jeg sagt andet? Nu synes jeg lige vi skal dæmpe os lidt inden det hele kører af sporet ik :sweetsun:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Litopsi - none taken....jeg smadrer dig bare -fnis.

Nej, jeg synes min avatar er kanonflot -sådan synes jeg en muskelkvinde skal se ud!

Lise Pilgaard er på forsiden af det ny Workout

http://www.workout.dk/

og ser udmærket ud.....synes jeg - anelsen tynd måske, men nej - jeg synes det ser godt ud. Det synes jeg nu også hende Heini gør på billedet Xax har lagt link til - to forskellige kvindetyper, og to forskellige flotte kroppe

Link to comment
Share on other sites

jeg smadrer dig bare -fnis.

.... mens du rører i gryden med den anden hånd.

Jeg kan klart bedre lide Lise Pilgaard på den forside, stadig lidt tynd, som du siger, men det er da i det mindste ikke ribenene der fylder mest.

Jeg synes også hende som xax linker til er flot, men som du siger: på en anden måde.

Hvad var din fedt% da du fik taget det billede? jeg aner nemlig ikke en døjt om hvad der er normalt eller anbefalelsesværdigt. Er det bare så lidt som muligt og så må man tage tøj på for at holde varmen eller hvad? jeg så i en anden tråd at du skrev at du havde været nede på 11 og fik li'som en ide om at det var meget lidt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes, at alle de der supermodeller, ikke er så lækre for de ligner nogle anorexi ofre, dog kan jeg ikke modstå modellerne fra de nye Arla reklame....

Damn they´re HOT!!

Ha´en god dag og nyd solen mens den stadig der der...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share