Lige det sidste


Torskefjæs
 Share

Recommended Posts

Davs i skuret ol' molboere.

Jeg har efterhånden været igennem et vægttab på omkring 35-36kg runder vi os nu, siden den 1 sep 04. 186cm høj er jeg.

Jeg har været oppe at veje 121kg, og vejer nu 85,5kg på en god dag. Til at opnå dette har jeg primært benyttet mig af styrketræning (i stor stil) og powerwalking/løb (mindre stor stil - men den er der). Jeg vil enormt gerne igang med at spinne, men da intro timerne har ligget der hvor jeg har været på arbejde, har dette været en umulighed indtil nu, da jeg har fået byttet vagten væk, så det vil jeg begynde på inden længe.

Mit mål er at være fri for fedt inden næste sommer, og være en smule markeret. Derfor skal jeg stadig i nogle mdr. her over sommeren og ind i efteråret være i kcal-underskud, da jeg selv synes jeg mangler en del fedt endnu. Bedøm selv billedet.

I kraft af jeg ikke har tid til at træne mit 3 splits program længere pga. skole og arbejde der starter snart, så vil jeg begynde min søgen på et program der ikke kræver man træner 5-6 gange om ugen, men stadig dyrker cardio mindst en gang om dagen imens man prøver at tabe sig.. Og hvis der er nogle som har meget styr på den sitation eller har en idé til hvad jeg skal sigte efter i program henseende, har jeg mere end lyst til at teste det af en mdr eller to.

Jeg har også et billede hvor jeg flexer min bare ryg, men det er lidt pinligt haha, men hvis i mangler det for at skabe jer et indtryk af min "str" så sender jeg gerne, alt andet ville være for pinligt. :tongue:.

Torskefjæs // Returns @ MOL.dk :poking:.

Link to comment
Share on other sites

Du vil bestemt ikke blive mobbet af mig, da jeg synes at det er et vildt imponerende vægttab. Respekt! Tillykke med det. :4thumbup:

5-6 gange styrketræningen om ugen behøver man sjældent. Jeg er selv på 6 dage, men det er egenligt bare mig der er lidt underlig. :wink: HST, hvilket er et fuldbody program, der dyrkes 3 gange om ugen, er et enormt effektivt program. Det kunne du eventuelt overveje. Dog vil de store resultater dog vente på sig, indtil du kommer tilbage på kalorie overskud.

Peter :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man er en rigtig MOL-nørd, har været medlem siden starten '01, og har hukommelsen i orden, dukker der (meget) ofte emner op som før er blevet besvaret. Jeg kan huske et spørgsmål, som mindede meget om dit, var oppe at vende for læææænge siden!

Det var dengang MZ var (mere) aktiv i debatten :tongue:

Måske det kan hjælpe dig lidt?? Link

Ellers er det jo et godt bevis på, at søgefunktionen faktisk er ret god :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share