Scoreproblemer efter man er blevet større


bfc
 Share

Recommended Posts

Kvinder er stort set ligeglade med store muskler. Klart, hvis de har to tvillinger som er fuldkommen identiske og den ene bare slatten og den anden er (behersket) veltrænet så vil de fleste nok tænde mest på den trænede tvilling.

Men for almindelige mennesker gælder det bare, at man skal være nogenlunde slank og bare en lille-bitte smule trænet, så er man tip-top.

Klart at har man personlighed som siger spar to, så kan man score selvom man er et super muskelbundt. Men har man bare "en almindelig" personlighed, så tror jeg faktisk at piger pr. automatik synes muskelbundter er usexede.

Mit seriøse bud er, at dette skyldes, at jeg tror/ved/mener, at piger ubevidst vil føle, at denne mand har ikke nok selvsikkerhed/personlighed til bare at være sig selv (= læs ikke supertrænet - altså som de fleste er), og at de derfor kompenserer for deres manglende selvtillid/personlighed ved at fremelske en flot fysisk form.

Jeg siger naturligvis ikke, at folk som er veltrænede har lav selvtillid og lille personlighed. Slet ikke. Hvorfor skulle jeg påstå sådan noget nonsens. Ej heller tror jeg at piger bevidst tænker sådan. Men jeg tror 100 % at piger ubevidst tænker/føler dette som udgangspunkt.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Personligt mener jeg det også er meget alders relateret. Unge teenage piger går mere efter ideal looket som medierne har frembragt af den tynde model type med det rigtige tøj og look.

Voksne piger. Dvs. er flyttet hjemmefra og har dannet sine egne holdninger, er langt mere nuanceret i deres valg af mand.

Og her tror jeg da at lidt muskler på kroppen og "powerlooket" er fremstår lidt mere attraktivt for den voksne kvinde.

Men alt i alt er jeg helt sikkert enig med det Ptpoul skriver, om at udstråling og indre Ro der gør udslaget.

Så jer der stadig jager teenage piger (Ikke at jeg selv gør det :innocent: ), glæd jer til i bliver lidt ældre og skal scorer piger som er voksne og som ikke er så skrubforvirret som næsten alle teenagere er, inklusiv drengene :wink:

Link to comment
Share on other sites

Angående hvilket look man selv udstråler, har jeg eksempelvis oplevet at folk opfattede mig på en anden måder, efter at jeg var blevet klippet skaldet, på trods af at man er den samme person.

Eksempelvis før da jeg havde halv langt garn og spillede guitar udstrålede jeg noget andet en nu hvor jeg har taget 10kgs på og blevet skaldet. Der er flere piger som har spurgt mig om jeg var en "rod" som ung og havde lavet en masse ballade, og der har jeg så måtte skuffe dem med at jeg har været en særdeles rolig teenage knægt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tja. ..

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men min noget kønnere halvdel har altid sagt at hun bedst kan lide mænd med brede skuldre der kan fylde både et jakkesæt og en t-shirt ud.

Smag og behag er naturligvis forskelligt, men så er det jo nok snart hun er endt med mig og ikke en 60 kg prettyboy eller en durknakket skræmnørd.

Og personligt fører jeg mig bedre (og er dermed nok også mere charmerende) når jeg er i rimelig form.

Link to comment
Share on other sites

Angående hvilket look man selv udstråler, har jeg eksempelvis oplevet at folk opfattede mig på en anden måder, efter at jeg var blevet klippet skaldet, på trods af at man er den samme person.

Eksempelvis før da jeg havde halv langt garn og spillede guitar udstrålede jeg noget andet en nu hvor jeg har taget 10kgs på og blevet skaldet. Der er flere piger som har spurgt mig om jeg var en "rod" som ung og havde lavet en masse ballade, og der har jeg så måtte skuffe dem med at jeg har været en særdeles rolig teenage knægt  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Langt garn og guitar - peace maaann :hippy:

skaldet - STOP VOLDEN ELLER JEG SMADRE DIG! :4ranting:

Sådan du mener? :laugh:

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Tja.  ..

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men min noget kønnere halvdel har altid sagt at hun bedst kan lide mænd med brede skuldre der kan fylde både et jakkesæt og en t-shirt ud.

Smag og behag er naturligvis forskelligt, men så er det jo nok snart hun er endt med mig og ikke en 60 kg prettyboy eller en durknakket skræmnørd.

Og personligt fører jeg mig bedre (og er dermed nok også mere charmerende) når jeg er i rimelig form.

<{POST_SNAPBACK}>

Men Peter du er heller ikke en fair man at sammenligne sig med.

Udover at du er jyde :4smartass: , så er der vel ikke et eneste punkt, hvor du ikke er super attraktiv. Som sagt, hvis jeg var homoseksuel så ville du helt sikkert ligge på min scoreliste. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Her skal man bare passe på, for der er godt nok mange wacko's der går efter det muskuløse look 

Har du nogle historier du gerne vil dele med os andre? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det har jeg ikke :smile:

Jarvig:

Mit seriøse bud er, at dette skyldes, at jeg tror/ved/mener, at piger ubevidst vil føle, at denne mand har ikke nok selvsikkerhed/personlighed til bare at være sig selv (= læs ikke supertrænet - altså som de fleste er), og at de derfor kompenserer for deres manglende selvtillid/personlighed ved at fremelske en flot fysisk form.

Jeg tror altså også det er noget hen i den retning for nogles vedkommende, her taler jeg om det allerførste indtryk man sender til folk når man træder ind i et lokale - der tror jeg mange godt kan have den tanke at man er selvglad, eller dækker over nogle komplekser / manglende selvværd.

En del piger (udenfor miljøet) er overbevist man træner for deres skyld, altså at man udlever blod sved og tårer flere timer hverdag alene for at score tøser - og her er der så nogle piger som bliver meget trodsige, "man skal ihvertfald ikke tro man er noget" - hvorefter man så får en del kommentarer om sin størrelse, og en belæring om hvad det lige er kvinder de tænder på, og det er ihvertfald ikke muskler & vaskebrædt.

Hvis mit må var at være den visuelle scoretrold, så havde jeg da gearet mig selv ned til en hugget lille 65 kg's fyr - det er jeg bestemt sikker på har større succes end at være (forholdsvis) massiv.

Tingene ændrer sig selvfølgelig og udjævner sig ofte når man kommer skridtet videre end lige den allerførste kontakt - og nogle vil måske sige at "det kommer ikke an på det ydre, men det indre" og bla. bla. bla. - men jeg tror ikke ubetinget at det er verdens mest positive signal man sender hvis man render rundt med muskelsvulmende arme - der er nogle typer af kvinder som er vilde med det, og de er så næsten ligeglad med alt andet - men jeg synes sgu jeg hører flere "negative" kommentarer end "positive" kommentarer.

MEN der er en lille åbning, fordi jeg oplever alligevel at mange kan være fascineret af det selvom de siger det modsatte, og har mange gange oplevet at når man først kommer til at tale med isprinsessen som for alt i verden ikke overhovedet gider ænse een et blik fordi hun ikke er til den type, at det faktisk ikke er så slemt ligepludselig.

Jeg har dog en kammerat som i vore yngre dage var meget aktiv BB'er - og tog også en del hormoner, han var stor - men meget symmetrisk og virkelig en flot sammensat krop - han kunne gå helt ned hvis en pige som han lagde an på f.eks. var sammen med en utrænet eller chubby fyr - for ham var det ubegribeligt at sådan noget kunne lade sig gøre - han var et eksempel på en fyr som havde lagt alt sin identitet og selvtillid i sin krop, og jeg kan sagtens forstå at piger ikke kan se det fede i sådan en mand.

Link to comment
Share on other sites

Nå, lovede lige at komme med min kommentar, -har jeg også haft tid til at gå og tænke lidt.

Det myldrer med fordomme om store stærke drenge, og som så meget andet her i verden tror jeg det handler mere om frygten for det fremmede og uvidenhed, end reelt oplevede ting. F.eks:

-Han er "Zip-typen" fra Østkysthustlernes rap, -der har glemt at han hedder andet end "Dørmanden"

-Han er skaldet (-så "de" ikke kan rive fast i hans hår)

-Han er ikke den koldeste cola i skabet!

-Han må være dum, når han bruger så meget tid på at glo sig i spejlet.

-Han har sikkert ingen uddannelse, -går bølgerne højt kan han få et dørmandsjob.

-Har har taget så mange anaboler så der stort set ikke er mere sex i den mand -læs little dick!

-Han er stor og kan beskytte mig, men jeg ville blive bange for ham hvis han blev hidsig.

-Han vil sikkert synes at sådan en alm. pige (med fedt og det hele) er usexet.

-Han går ud og pander alle andre mænd ned, bare de kigger på mig.

-Når ordforrådet slipper op (det er ikke for stort) -slår knytnæven til!

Og okay, har da også mødt "Zip", i selskab med nogle andre Orkere i nattelivet. Og nej det er ikke specielt fedt, når 110 kg mand hænger om halsen på en og brøler "Hva' SÅÅÅ DAME, ska du rives lidt rundt!" Men som I selv er inde på, så er der altså nogle få der virkelig kan ødelægge det for de andre..

Men i bund og grund kommer man jo ingen steder med udseenet hvis ikke kemien er der. Det ER altså udtråling, smilet, humoren og charmen der rykker. Som Ptpoul siger så sker der ALDRIG noget ved at sige noget pænt til en pige, -man bli'r jo bare så glad! Personligt har jeg haft meget forskellige kærester rent kropsligt. Lige fra ham der var spinkel, et hoved mindre, og så fræk og charmerende. Til ham den lækre, kæmpe der kunne kramme mig helt flad, udstrålede selvsikkerhed, og som kunne få mig til at styrte om af grin. Det sjove er at de også var sådan første gang jeg mødte dem.

NÅ, MEN TØR ØJENE :bigsmile:...

Det er altså ved at blive mucho trendy at være stor igen. Vi skulle bare lige igennem nogle år (rent kropsligt) med syge, blege, fedtede Seattle-typer, og lige forbi en gang udmagret, blodfattigt britpop (Pulp) med minus energi og alt for slasket (Oasis)attitude. So nineties!!!

Men se jer omkrig.. 50'cent er da pænt stor. Destiny's Child tøserne ruller sig i kæmper på videoer, selv tøsedrengene Nik & Jay er da begyndt at få lidt facon på.. det skal nok vende. Hvis I går ind og kigger på modelbureauerne, så begynder der også (igen) at komme mere masse på pindene.

Men denne tråd og den måde i diskuterer emnet på, viser jo bare hvilke modne, ærlige og skønne mænd i er!!! Tak fordi jeg måtte kigge lidt ind i jeres verden... Jeg bli'r ihvertilfælde ikke blive skræmt mere. Take care out there :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally

P.S

Ang. det med tøjet. Det har altid været sådan for kvinder. Der sidder nogle mænd (som tænder på mænd) og laver tøj til kvinder som ligner mænd. Sgu heller ikke nemt at ha' både til gården og gaden sku jeg hilse og sige. Her må man bare finde på noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er tit sjovt hvilke signaler man sender uden man selv tænker over det.

Jeg har fortalt den her historie en gang før, men det bliver den nu ikke ringere af.

For nogen år siden, da jeg stadig boede i Århus, var jeg blevet klippet helt ned til Klaus Jensen hår...en fest hvor der gik "lad os alle blive skallede" i det.

No prob, jeg er ofte temmelig korthåret.

Nå, men jeg boede ude i Bispehaven, et område med ca 80% af anden etnisk herkomst.

Som nogen nok ved har jeg en nærmest nørd-agtig interesse for 2. verdenskrig

jeg er biolog..og klæder mig ofte efter stereotypen for os.

og..jeg er jo ikke verdens minste dreng.

Så er scenen ligesom sat.

Jeg sad et par dage efter "lad os blive skallet" festen i 15'eren på vej ind mod byen, og havde som altid en nørdebog med. Det var vinter så jeg var praktisk klædt på. Da vi har kørt et par stop, lægger jeg med et mærke til at sædet ved sidne af mig er tomt, selvom der nok er 20 personer der STÅR op..alle af dem af fremmed herkomst....

How can that be??????

så slår det mig.

Der sidder en 100 kg bred skaldet gut i en stor grøn jakke og grønne fjellräven bukser med store militær støvler og læser i en biografi om Hitler :blink::blink::blink: ..og alle dem der stod op så på mig med lettere skræmte øjne.

Det var nok ikke liiiige det signal jeg ville sende, og jeg har været noget mere opmærksom på det siden da :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

så slår det mig.

Der sidder en 100 kg bred skaldet gut i en stor grøn jakke og grønne fjellräven bukser med store militær støvler og læser i en biografi om Hitler    ..og alle dem der stod op så på mig med lettere skræmte øjne.

Det var nok ikke liiiige det signal jeg ville sende, og jeg har været noget mere opmærksom på det siden da 

:4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nå, lovede lige at komme med min kommentar, -har jeg også haft tid til at gå og tænke lidt.

Det myldrer med fordomme om store stærke drenge, og som så meget andet her i verden tror jeg det handler mere om frygten for det fremmede og uvidenhed, end reelt oplevede ting. F.eks:

-Han er "Zip-typen" fra Østkysthustlernes rap, -der har glemt at han hedder andet end "Dørmanden"

-Han er skaldet (-så "de" ikke kan rive fast i hans hår)

-Han er ikke den koldeste cola i skabet!

-Han må være dum, når han bruger så meget tid på at glo sig i spejlet.

-Han har sikkert ingen uddannelse, -går bølgerne højt kan han få et dørmandsjob.

-Har har taget så mange anaboler så der stort set ikke er mere sex i den mand -læs little dick!

-Han er stor og kan beskytte mig, men jeg ville blive bange for ham hvis han blev hidsig.

-Han vil sikkert synes at sådan en alm. pige (med fedt og det hele) er usexet.

-Han går ud og pander alle andre mænd ned, bare de kigger på mig.

-Når ordforrådet slipper op (det er ikke for stort) -slår knytnæven til!

:laugh: til mange af dem og :blink: til nogle af dem.

NÅ, MEN TØR ØJENE :bigsmile:...

Det er altså ved at blive mucho trendy at være stor igen. Vi skulle bare lige igennem nogle år (rent kropsligt) med syge, blege, fedtede Seattle-typer, og lige forbi en gang udmagret, blodfattigt britpop (Pulp) med minus energi og alt for slasket (Oasis)attitude. So nineties!!!

Men se jer omkrig.. 50'cent er da pænt stor. Destiny's Child tøserne ruller sig i kæmper på videoer, selv tøsedrengene Nik & Jay er da begyndt at få lidt facon på.. det skal nok vende. Hvis I går ind og kigger på modelbureauerne, så begynder der også (igen) at komme mere masse på pindene.

De må så godt skynde sig lidt med tøjet, i gamle dage kunne man købe uden at prøve, idag er det sådan at man skal sætte en masse tid af til det :mad: medmindre det lige er streetwear og træningstøj, men lige de to ting tilfører jo bare til stereotypen.

Og .... måske skulle man overveje at få lidt frisure :laugh:

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg så ikke score, men hvis jeg skulle...

Det er mit indtryk, at piger/kvinder, der møder én for for første gang kan blive intimiderede af ens størrelse (i mit tilfælde er det så 1.90 og 120 kg).

MEN har de først lært én at kende og man viser sig ikke at være en narcissistisk voldspsykopat, så kan temmeligt mange kvinder godt lide en smule muskler på en mand! :devil:

Specielt dem over 18 :wink:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt styrkeløft, da jeg synes det ikke er fedt at være stor, klumpedumpet og slap samtidig. For det første er det ikke pænt og for det andet er det ik fedt.

Du slår så også 2 fluer med 1 smæk - du får løftet vægte, ofte tungere end før, og du slipper for at blive grim at se på (i de fleste tilfælde)  :laugh:

Nu må du lige have mig undskyldt :laugh: hvornår er det lige at styrkeløftere har fået det cutte atletiske look ? og bb'ere der har fået det klumpedumpede look ?

Måske du bare skulle kigge efter den type der elsker det, det ville gøre det noget nemmere for dig  :wink:
Her skal man bare passe på, for der er godt nok mange wacko's der går efter det muskuløse look :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har valgt styrkeløft, da jeg synes det ikke er fedt at være stor, klumpedumpet og slap samtidig. For det første er det ikke pænt og for det andet er det ik fedt.

Du slår så også 2 fluer med 1 smæk - du får løftet vægte, ofte tungere end før, og du slipper for at blive grim at se på (i de fleste tilfælde)  :laugh:

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm - har din Inzer lukket for alt blodomløb opad ?! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Og en anden ting (nu taler jeg ud fra egen erfaring).

Jeg skal altid bruge god tid på at komme ind på folk. Det tager lang tid før de lærer mig at kende, men det er altid det samme - folk der ikke kender mig og møder mig første gang tror jeg er en slagsbror  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu hvor man kigger på dit avartar billede forstår jeg dem godt :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så så folkens jeg skrev: du slipper for at blive grim at se på - I DE FLESTE TILFÆLDE :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er tit sjovt hvilke signaler man sender uden man selv tænker over det.

Jeg har fortalt den her historie en gang før, men det bliver den nu ikke ringere af.

For nogen år siden, da jeg stadig boede i Århus, var jeg blevet klippet helt ned til Klaus Jensen hår...en fest hvor der gik "lad os alle blive skallede" i det.

No prob, jeg er ofte temmelig korthåret.

Nå, men jeg boede ude i Bispehaven, et område med ca 80% af anden etnisk herkomst.

Som nogen nok ved har jeg en nærmest nørd-agtig interesse for 2. verdenskrig

jeg er biolog..og klæder mig ofte efter stereotypen for os.

og..jeg er jo ikke verdens minste dreng.

Så er scenen ligesom sat.

Jeg sad et par dage efter "lad os blive skallet" festen i 15'eren på vej ind mod byen, og havde som altid en nørdebog med. Det var vinter så jeg var praktisk klædt på. Da vi har kørt et par stop, lægger jeg med et mærke til at sædet ved sidne af mig er tomt, selvom der nok er 20 personer der STÅR op..alle af dem af fremmed herkomst....

How can that be??????

så slår det mig.

Der sidder en 100 kg  bred skaldet gut i en stor grøn jakke og grønne fjellräven bukser med store  militær støvler og læser i en biografi om Hitler :blink:  :blink:  :blink: ..og alle dem der stod op så på mig med lettere skræmte øjne.

Det var nok ikke liiiige det signal jeg ville sende, og jeg har været noget mere opmærksom på det siden da :tongue:  :tongue:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha...griner......

Seth

Link to comment
Share on other sites

Det med de unge damer er sgu ikke nemt.

Men når alt kommer til alt, så virker det til at de flerste piger gerne vil have en beskytter, som stadig besidder en indre Helmut Lotti (er det ikke det han hedder??).

Vedr. det skaldet look, så har jeg også været ude for, at folk (ikke kun piger) mente, at jeg måtte være en bølle, hvilket er totalt til grin: Er 172, vægt 70kg....nu må I ikke blive bange.... :blink: Hvad forestiller folk sig....

Link to comment
Share on other sites

Synes også generelt der er en tarvelig "mode" i DK, både angår beklædning og hvad pigerne tænder på.

Har op til flere gange set at drengen med den ultralave FP% og kun 50-60kg har scoret alle de skønne og kønne piger, mens vi på de 80-90kg ikke kan skaffe en skid  :poking:  :poking: 

Så er det med tøjet idag, ALT moderigtig tøj som de fleste benytter i byen på sine scoretogter er lavet til fordel for de små "anoretika" drenge på de 50-60kg som i forvejen score meget. Tror simpelthen det er fordi tøjet sidder bedre på de små drenge at de score langt lettere.

Jeg kan foreksempel ikke købe en t-shirt i en diesel butik uden at ærmerne er for små (at udmundingen på ærme sidder oppe omkring skuldrene og biceps start)

Tøjet er lavet til de små "sataner" - og det må da give mig ret i, eller er jeg bare noia!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig .... det er som om man tænker "lad os straffe folk som har en brystkasse, overarme og ben" :laugh::laugh::laugh:

Edited by razor
Link to comment
Share on other sites

Ja det er en diskussion der har været oppe en del gange, måske ikke lige her men bestemt også andre steder. Da jeg i sin tid startede med at træne som 14 årig skal det da ikke være nogen hemmelighed at jeg trænede for at se bedre ud for tøserne. Og mener da også det første stykke tid at det hjalp. Som jeg husker det i al fald :bigsmile: Vejede vel dengang 75-80kg

Men efterhånden drejede træningen sig jo ikke bare om at se stor ud, men man fik andre mål med træningen og ville presse sig selv længere. Og her de seneste par år har det så slet ikke været for tøsernes skyld men fordi at man er blevet bidt af at træne og presse sin krop. Men når man kommer op i størrelse opdager man også meget hurtigt at det gør det på ingen måde nemmere at score ude i byen. Mange af mine kammerater der ikke træner og veninder har da tit sagt til mig at jeg må da få vildt mange tilbud med den krop jeg render rundt med, men fakta er at det gør man bare ikke. At jeg så også er skaldet hjælper jo sikkert ikke på det.

Men jeg tror også meget det bunder i fordomme om store muskuløse mænd. Fordi veninder og eks-kærester osv. som kender én kan heller ikke forstå hvorfor man ikke scorer mere, men det er jo nok fordi de også kender til ens personlighed og der igennem har et andet syn på én, og ikke bare ser en stor skaldet fyr med muskler.

Men diskussionen er jo interessant, fordi der er jo utallige unge fyre der vil pumpe sig store både på naturlig men også unaturlig vis netop fordi de tror at det vil tiltrække det modsatte køn.

Link to comment
Share on other sites

De brokker sig lidt over min vægt, så mon ikke det er derfor de ikke gider noget. Andre der er begyndt at få scoreproblemer efter de er blevet større?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, hvor stor er du egentlig?? Jeg kan faktisk godt nikke lidt genkende til, at hvis mænd bliver FOR voluminøse, så er jeg (og mine veninder) skredet.. Tænk, hvis man bliver mast under jer :laugh: Ej, den var lidt dårlig, men helt ærligt, der kommer tanker om, hvorvidt i overhovedet har tid til at ses, når i skal træne så meget. -Eller, om man kan dele en pose guf og drikke rødvin med jer, eller om i totalt afholdne. Vi tænder skam på muskuløse mænd, men ikke overdimensionerede, og helt uden fedt. Helt klart hellere lidt fedt end ingenting. I øvrigt - noget helt andet - så tænder mænds hjerne helt klart mere end hans krop :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

noget helt andet - så tænder mænds hjerne helt klart mere end hans krop  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er klart.

<{POST_SNAPBACK}>

Men det er jo da bare svært at bevise at man har hjerne hvis tøserne de bliver skræmt væk af ens ydre. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har et forslag. Hvorfor laver vi ikke nogle t-shirts, hvorpå der står budskaber til dem med mange fordomme?

Det kunne være en lille tekst som: "Store arme, store ben, stort bryst OG STOR HJERNE!" :tongue:

Eller sådan noget. Og så kun producere dem i L og XL. Ydermere vil overvægtige mennesker også kunne bruge dem, så 2 typer mænd kunne blive glade. :tongue:

Det er bare en tanke. Teksten kan selvfølgelig udformes, så den ikke fremstår superegoistisk, det er nemlig heller ikke fedt. :smile:

Er det en elendig idé? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg til hver en tid bytte en times tv-kiggeri med en times træning. Almindelige mennesker vil for GUDS SKYLD ikke undgå at se "Sex and the City" og spise slik og lort. Er det så SLEMT at man prioriterere lidt motion istedet for et hjerneløs reality tv show. Så lang tid tager det hellere ikke at træne for at blive stor.

Dem der træner længst er sq kvinderne der sidder og snik snakker og smiler mens de sidder på den samme lårmåskine i 20 minutter, for derefter at bruge en stepmaster i 60 minutter fordi de tror deres baller bliver mindre og fordi den "altzå er mest bekvem og tøzeagtig".

:poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share