Scoreproblemer efter man er blevet større


bfc
 Share

Recommended Posts

Vi tænder skam på muskuløse mænd, men ikke overdimensionerede, og helt uden fedt. Helt klart hellere lidt fedt end ingenting.

Tak for den kommentar :4thumbup: . Den bør alle de der jubii-min-fedtprocent-er-minus-8 drenge nok lige tænke over en ekstra gang :laugh:

Edited by Bruno J
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror personligt, at der ligger en hel del mindreværdskomplekser gemt hos de piger der afviser trænede fyre kategorisk.

De ved, at de ikke kan følge med (her snakker vi almindelige piger med alt hvad dette indebærer) og der er vel ikke noget værre end at blive mindet om sin egen fysiske utilstrækkelighed dag ud og dag ind, når man ser sin velskårne kæreste?

Endvidere er der mange store fyre (og små fyre for den sags skyld) der ikke kan finde ud af at klæde sig ordentligt. Face it: Når dine overarme er større end 40 cm, er det slut med at gå med muscle-shirts. man får i stedet langt mere ud af at klæde sig pænt og ikke forsøge at fremhæve sin størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Vi tænder skam på muskuløse mænd, men ikke overdimensionerede, og helt uden fedt. Helt klart hellere lidt fedt end ingenting.

Tak for den kommentar :4thumbup: . Den bør alle de der jubii-min-fedtprocent-er-minus-8 drenge nok lige tænke over en ekstra gang :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor det? Det er sgu ikke for kællingernes skyld man gør det... I hvert fald ikke hvis man har bare lidt ben i næsen!

Hvad tøser vil have er et mysterium - end of story! De har alle forskellige meninger og kan til tider være ubeslutsomme -intet negativt i det ;)

Det er IMO ofte sådan, at hvis man går i byen for at score (som "BB'er") bliver det aldrig til noget. Man er nødt til at fremvise en afslappet attityde for at tøsebørnene ikke føler sig skræmte. Som andre er inde på, så synes jeg teknikken med at snakke skrald virker ret godt. Selvironi er altid en god isbryder ;)

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

Så enten ved damerne ikke hvad de vil have før de ser dem, eller også har jeg været uheldig konstant med at finde en pige der ville have en muskuløs mand med bare en lille smule fedt (sixpack self stadig væk :tongue: )

Dem der er skaldede kan jo bare få sig en hårpragt hvis den er helt gal :4thumbup: Men forstår da godt jeres frustrationer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror personligt, at der ligger en hel del mindreværdskomplekser gemt hos de piger der afviser trænede fyre kategorisk.

De ved, at de ikke kan følge med (her snakker vi almindelige piger med alt hvad dette indebærer) og der er vel ikke noget værre end at blive mindet om sin egen fysiske utilstrækkelighed dag ud og dag ind, når man ser sin velskårne kæreste?

Endvidere er der mange store fyre (og små fyre for den sags skyld) der ikke kan finde ud af at klæde sig ordentligt. Face it: Når dine overarme er større end 40 cm, er det slut med at gå med muscle-shirts. man får i stedet langt mere ud af at klæde sig pænt og ikke forsøge at fremhæve sin størrelse.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan godt være at det måske også har noget med mindreværdskomplekser at gøre, men det er svært at sige hvordan piger har det...

Men du har bestemt også fat i det med at man skal klæde sig ordentligt istedet for at rende i stramme t-shirts når man først har en hvis størrelse. Men det syns jeg et eller andet sted også kommer naturligt. Kan da sagtens huske de første par år hvor det bare gjaldt om at gå i så stramme t-shirts som muligt, men jeg syns efterhånden som man er blevet mere klar over hvad man ligesom står for og at man træner for sin egen skyld, så har man ikke samme behov for at vise sin størrelse frem. Men derfor heller ikke sagt at man skal gøre alt hvad man kan for at skjule det. Man skal da bære det med stolthed.

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, perfektionister kan virke en kende skræmmende :wink:

Og har det forresten på samme måde med kvinder. Kvinder skal være kvinder (med alt hvad dette indebærer af former). Ønsker på ingen måde en kæreste der er "nødt" til at læse alle varedeklarationer før hun kan nippe til maden.

Link to comment
Share on other sites

Men selvom pigerne siger at de gerne vil have en mand med lidt fedt, og muskuløs uden at være "for stor" så score de små tøzedrenge stadige mere af den grund.

<{POST_SNAPBACK}>

Måske er det fordi du tror at du er bedre end alle dem der ikke styrketræner eller BBer. Tror du flexer for meget og taler for lidt :wink:

Mange af de "tøsedrenge" du snakker om spiller sikkert fodbold, tennis etc. og er talentfulde indenfor dette....

Tror generelt at et flot smil og et glimt i øjet er det der skal til :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister  :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Blandt alle disse ord, er der kun et som er relevant. Tøsedrenge. Eller wussies som det passende hedder på engelsk. Det er såmen det eneste det drejer sig om. Mød en spinkle lille metroseksel fætter, der ikke er wussy og så er du solgt og vil ligge i ske i månedsvis.

Link to comment
Share on other sites

hmm har nu aldrig haft problemer med pigerne, selvom der er lidt muller på stativet.

Men hvad er nu det med at man ikke må ha' en lidt stram t- shirt på, fordi man er lidt massiv...? Det er da en gang hø at lukke ud.

Jeg mener bare, hvis en kvinde dømmer mig ud fra det og ikke vil i snak, jaa så er hun alligevel ikke en person jeg gad at spilde min tid på.

Det er lidt det samme med, at man er en smart ass hvis man har en strop t-shirt på, når man er muskuløs(selv i hedebølge) Men de der anoreksi drenge må godt, fordi de er mode udsultede...?

Det gi'r sq ingen mening i min verden.

Misundelse er en grim ting!

Link to comment
Share on other sites

hmm har nu aldrig haft problemer med pigerne, selvom der er lidt muller på stativet.

Men hvad er nu det med at man ikke må ha' en lidt stram t- shirt på, fordi man er lidt massiv...?  Det er da en gang hø at lukke ud.

Jeg mener bare, hvis en kvinde dømmer mig ud fra det og ikke vil i snak, jaa så er hun alligevel ikke en person jeg gad at spilde min tid på.

Det er lidt det samme med, at man er en smart ass hvis man har en strop t-shirt på, når man er muskuløs(selv i hedebølge)  Men de der anoreksi drenge må godt, fordi de er mode udsultede...?

Det gi'r sq ingen mening i min verden.

Misundelse er en grim ting!

<{POST_SNAPBACK}>

De fleste har sin målgruppe, hvor effektiv man er til at sælge produktet inden for den målgruppe handler mere om kommunikation og branding end om produktets kvalitet. Dette gør sig også gældende inden for kødmarkedet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej nej nej--- vi er flere, der ikke bryder os om tynde mænd - helt ærligt - og kom så bare med jeres tanke om at vi har mindreværdskomplekser - så er det da 1000 gange federe at kunne putte sig ind og "gemme sig" i et ordentligt stykke mandfolk, end at føle sig som "Big mamma" (selvom man er superslank) når man ligger med en af disse små tøsedrenge... Mænd skal være store og stærke, men ikke overtrænede fanatikere. Mænd skal være som mennesker, med stærke og svage sider, og ikke perfektionister  :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

YES!!! Hvis ikke jeg var gift, og hvis ikke du boede i København... :wub::wub::wub::cooldance::laugh:

Edited by Bruno J
Link to comment
Share on other sites

Down Under:

Kunne det tænkes, at disse tøsedrenge aka. wussies havde andre interesser end "hvor mange sæt næste gang og hvor meget protein pulver, der giver de bedste resultate"r...?

Kunne det være nogle af disse interesser, der gjorde dem mere spændende end nogle af de store drenge, der står at flekser over i hjørnet....!!  :blink:

Jeg vil helst ikke generaliserer, og der er formentligt mange af jer, der har deltaget i denne debat, der har flere spændende interesser end bare træningen.... men jeg vil heller ikke indgå i en generalisering, uden at svare for mig... :dry:

I stedet for at give de mindre fyre skylden for uheldet med pigerne, skulle man måske kigge ind af og overveje, hvad man selv har at tilbyde en dame...!!

Og alle fyrer der vejer under 80 kg. er altså ikke metroseksuelle!!  :raisebrow: 

Hygge Jac

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at læse mit indlæg igen. Tror du fik den modsatte mening ud af indlæget end det der står. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

hmm har nu aldrig haft problemer med pigerne, selvom der er lidt muller på stativet.

Men hvad er nu det med at man ikke må ha' en lidt stram t- shirt på, fordi man er lidt massiv...?  Det er da en gang hø at lukke ud.

Jeg mener bare, hvis en kvinde dømmer mig ud fra det og ikke vil i snak, jaa så er hun alligevel ikke en person jeg gad at spilde min tid på.

Det er lidt det samme med, at man er en smart ass hvis man har en strop t-shirt på, når man er muskuløs(selv i hedebølge)  Men de der anoreksi drenge må godt, fordi de er mode udsultede...?

Det gi'r sq ingen mening i min verden.

Misundelse er en grim ting!

<{POST_SNAPBACK}>

Nej bestemt hller ikke sagt at man ikke må have stram t-shirt på i byen! Men som ptpoul så klogt siger så er der jo bare nogen tøser der ikke vil syns om det og andre der vil!

Lige præcis med hensyn til det med strop t-shirt da kan det også godt irriterer mig lidt. Fordi man bliver jo seriøst stemplet som smartass hvis man har strop t-shirt på hvis man har lidt størrelse. Men alle andre må godt rende rundt i dem? :blink:

Men det må man jo bare ignorere og skide på hvad andre syns, ens dagligdag kan jo ikke gå med at skulle tilfredsstille alle andres behov. Man må stå ved hvem man er og ikke tage sig af hvad andre tænker om én altid.

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ikke skide stor, (vejer de 80kg...) men jeg har gennemgået en del forandring i mit liv. Gået fra at være en genert nørd til rimelig udadvendt person der ikke er bange for at snakke med en tilfældig person man støder ind i.

Som genert IT nørd er der absolut ingenting at snakke med piger om, min store interesse var computere og der var egentlig ikke andet. Sammenlignet med min viden om træning nu vil jeg heller ikke mene man kan snakke med piger om det, hvis du endelig kommer til at snakke med en pige om træning så kommer alle myterne og dem tror hun fuldt og fast på og så kan i diskutere dem til hun går sin vej....

Store fyrer som små fyrer score ikke på deres udsegne alene, der skal være et glimt i øjet, en smule kemi og så skal man kunne holde en samtale kørende (om noget interessant for pigen).

Jeg har en ven der er ekstremt splejset, en pige har engang udtalt at han er usandsynlig slap, alligevel kan han rene rundt og charme den ene pige efter den anden fordi han kan lukke så meget lort ud at man tror det er løgn, han vælger så bare det rigtige lort til den rigtige pige og så går han hjem med hende.

Omvendt har jeg en kæmpe ven 100kg++, ikke specielt lav fedt procent, men absolut heller ikke fed. Han er ALTID positiv og god til at snakke med piger om pige ting, guess what han kan også finde piger...

Link to comment
Share on other sites

så skal man kunne holde en samtale kørende (om noget interessant for pigen).

Nej! Interessant for dig. Det er dig som skal have en god aften. Hvis hun ikke kan deltage i hvad du synes er spændende, så må hun smutte.

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nå nå .... :wink:

Under en samtale med en fra det modsatte køn, er det da ikke altid emnet der er det vigtigste - så her er det altså nogen gange en fordel at gå lidt på kompromis -og måske gider hun dig ikke særlig mange sekunder, hvis du sidder og fortæller om WOW og de allernyeste grafikkort.

Jac:

Kunne det tænkes, at disse tøsedrenge aka. wussies havde andre interesser end "hvor mange sæt næste gang og hvor meget protein pulver, der giver de bedste resultate"r...?

Kunne det være nogle af disse interesser, der gjorde dem mere spændende end nogle af de store drenge, der står at flekser over i hjørnet....!! 

Se her tror jeg faktisk du rammer noget temmelig vigtigt, og noget som vi nogen gange måske ikke lægger så meget mærke til selv - altså at vi til en vis grænse nok er temmelig fanatiske hvad dette angår.

Jeg kan snakke træning i timer hvis det skulle være - og det er ihvertfald en ting som jeg selv husker fra dengang jeg ikke trænede, var røvhamrende kedeligt og intetsigende at høre på for andre, fordi sporten i bund og grund er så uinterresant for de uinviedede.

Derudover så kan man jo sagtens selv synes at man har et afslappet forhold til træningen, men den vil stadigvæk være på en top 3 plads på priotetslisten, hvilket også kan afspejle sig lidt i sin person.

Jeg er ret sikker på at vi kan virke temmelig ensporet, og når man som person måske allerede har næste dags træning i hovedet, og skal sørge for at få fyldt de 200 gram protein på kroppen, og ikke kan se formålet med at få tomme kalorier ("smager godt siger du ?" - arbejder vi ikke med her) - så kan man måske godt virke lidt dum udatil.

Så er det måske lidt rarere med et menneske som spiller fodbold et par gange om ugen og har det skideskægt med det, men ellers lever lidt til fulde - hvor ja en BB'er måske træner hver evig eneste dag, og livet er sat ind i nogle faste rammer, og udskejelser skal allerhelst planlægges og matche ind i regnearket - og de skal så ikke lige placeres i de 3-4 måneders diætperiode.

Jeg prøver HELE tiden at minde mig selv om hvordan jeg selv har tænkt på dette her med at løfte vægte og hvor latterlige jeg synes folk var der løftede jern - og det hjælper da lidt i det sociale :wink:

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Under en samtale med en fra det modsatte køn, er det da ikke altid emnet der er det vigtigste - så her er det altså nogen gange en fordel at gå lidt på kompromis -og måske gider hun dig ikke særlig mange sekunder, hvis du sidder og fortæller om WOW og de allernyeste grafikkort.

Nogle gange ville det være noget nemmere at være gay... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

så skal man kunne holde en samtale kørende (om noget interessant for pigen).

Nej! Interessant for dig. Det er dig som skal have en god aften. Hvis hun ikke kan deltage i hvad du synes er spændende, så må hun smutte.

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nå nå .... :wink:

Under en samtale med en fra det modsatte køn, er det da ikke altid emnet der er det vigtigste - så her er det altså nogen gange en fordel at gå lidt på kompromis -og måske gider hun dig ikke særlig mange sekunder, hvis du sidder og fortæller om WOW og de allernyeste grafikkort.

Jo, det gælder i allerhøjeste grad at du skal sidde og fortælle om de nyeste grafikkort, hvis det interesserer dig. Det er meget nemt. Hvis du er nørd, så er der intet at være bange for, du kan ligeså fortsætte med at være nørd - siden hun sidder der, så har hun formentlig forstået og delvist accepteret (delvist = ingen piger accepterer noget som helst, men siden hun sidder der er hun nogenlunde ok med udsigten til at du er nørd - bare rolig piger ser den slags ting på milisekunder) at du er nørd - og så kan du jo ligeså godt snakke om det som gør en god aften for dig. Omvendt er du ikke nørd og ikke på nogen måde sidestiller dig med det - hvad er du så bange for - hvis du ikke er nørd så har hun forstået det, og så er det bare ok, at du åbenbart interessere sig for dette.

Du må komme over dette med at gøre pigen tilfreds og glad. Hun tænder på at du i hendes selskab er dig selv og har nosser nok til ikke at være narpik overfor hende. Derimod tænder hun ikke på, at du sidder og gør dig alle mulige anstrengelser for at gøre hende tilfreds. Henden mund vil sige "ja" til dette, hendes lyster vil sige "nej".

Link to comment
Share on other sites

Down Under -> Jeg er langt hen ad vejen enig i dit indlæg, man skal ikke sidde og fylde en pige med ting som man egentlig ikke gider snakke om...

Men fx. jeg gå hovedsageligt op i computere, div. former for træning og film. Hver ting har undergrupper som de fleste piger finder mere elelr mindre interessante. Fx. træning, idéen med at fortælle ens max dødløft, antal reps man tog sidste træning osv. er nok ikke helt optimalt (ihvertfald ikke som åbning på samtalen!!). Men hvis træning fænger så er de fleste piger friske åp at snakke lidt om kost og så kører snakken lidt af sig selv. Altså ud af de ting man interssere sig for så find noget pigen også har interesse i.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share