Er matas protein godt?


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

Matas protein er fint nok, men køb det dog på nettet hos en af Motion Onlines annoncører. Det er 3-4 gange billigere og absolut lige så godt.

Matas plukker deres kunder for vildt.

Pga MOLs reklameregler kan jeg ikke anbefale dig noget bestemt mærke

Link to comment
Share on other sites

så vidt jeg ved, er det ikke tilladt at diskuere forskellige mærker.

Jeg kan dog generelt sige, at hvis forhandleren bare er en smule anerkendt, så er sikkert fin kvalitet. Sammenlign priser på nettet, hvis du vide, hvad du skal købe - da det er dumt at betale for meget (*host* matas er dyrt *host*).

Mere tror jeg ikke, at jeg kan få lov ti lat sige.

Edited by karlsonpaataget
Link to comment
Share on other sites

Matas protein er fint nok, men køb det dog på nettet hos en af Motion Onlines annoncører. Det er 3-4 gange billigere og absolut lige så godt.

Matas plukker deres kunder for vildt.

Pga MOLs reklameregler kan jeg ikke anbefale dig noget bestemt mærke

<{POST_SNAPBACK}>

ok..så det er dyrt i forhold til de priser man kan få dem til?

kender en i matas som kan give lidt rabat..omkring 30% så er det vel nede på samme pris ikke?

Link to comment
Share on other sites

så vidt jeg ved, er det ikke tilladt at diskuere forskellige mærker.

Jeg kan dog generelt sige, at hvis forhandleren bare er en smule anerkendt, så  er sikkert fin kvalitet. Sammenlign priser på nettet, hvis du vide, hvad du skal købe - da det er dumt at betale for meget (*host* matas er dyrt *host*).

Mere tror jeg ikke, at jeg kan få lov ti lat sige.

<{POST_SNAPBACK}>

hahaha...

fed måde at skjule en besked på! :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et godt råd generelt er aldrig at købe den slags i Matas, Supermarkeder eller Fitnesscentre. Det er næsten altid dobbelt så dyrt (nogen gange endnu mere) end hvad du kan få det til hos MOL´s annoncører.

Jeg har intet med nogen af annoncørerne at gøre, så jeg har ingen interesse i at prakke dig noget på. Min egen erfaring er at prisen hos annoncører er på niveau med det billigste du kan finde andre steder, og samtidig støtter du jo MOL i kraft af de bannerindtægter (som er med til at holde MOL gratis)

Link to comment
Share on other sites

Intet svar er tilladt, når det kommer til mærker, så du må selv researche, sammenligne og til sidst beslutte dig.

Måske er det nemmere at diskutere hvad man skal kigge efter i et protein pulver istedet for at nævne navne .. det jeg sætter pris på er

indholder l-glutamin samt BCAA, højt antal protein, lav fedt (men sundt fedt), lav kulhydrat samt indeholder kalcium (det kommer nemlig ud med urinen hvis man kører med mange proteiner og jeg er ikke typen der kan lide at spise flere piller end nødvendigt)

Link to comment
Share on other sites

Intet svar er tilladt, når det kommer til mærker, så du må selv researche, sammenligne og til sidst beslutte dig.

Måske er det nemmere at diskutere hvad man skal kigge efter i et protein pulver istedet for at nævne navne .. det jeg sætter pris på er

indholder l-glutamin samt BCAA, højt antal protein, lav fedt (men sundt fedt), lav kulhydrat samt indeholder kalcium (det kommer nemlig ud med urinen hvis man kører med mange proteiner og jeg er ikke typen der kan lide at spise flere piller end nødvendigt)

<{POST_SNAPBACK}>

kender det godt..det samme kan jeg heller ikke..det jeg ser efter er noget protein som har et højt protein indhold samt lav kuldydrat indhold og næsten ikke noget fedt indhold!

Link to comment
Share on other sites

[kender det godt..det samme kan jeg heller ikke..det jeg ser efter er noget protein som har et højt protein indhold samt lav kuldydrat indhold og næsten ikke noget fedt indhold!

[

Well der er jo selvfølgelig også smagen men der må man prøve sig frem .. mange har prøve poster man kan få gratis blot at betale portoen.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved sælger de protein basereret på Soja, og det smager rigtig dårligt, kan knap nok få det ned.

<{POST_SNAPBACK}>

har det på samme måde..jeg bestille noget whey pro fra et andet sted(kan ikke nævne det pga MOL´s regler)

Ret billigt..2,2kg til 400kr..

<{POST_SNAPBACK}>

2,2 kg til 400 kr??? siden hvornår er det blevet billigt?

Jeg gav 329 kr for 4 kg 80% whey sidste månede!

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved sælger de protein basereret på Soja, og det smager rigtig dårligt, kan knap nok få det ned.

<{POST_SNAPBACK}>

har det på samme måde..jeg bestille noget whey pro fra et andet sted(kan ikke nævne det pga MOL´s regler)

Ret billigt..2,2kg til 400kr..

<{POST_SNAPBACK}>

2,2 kg til 400 kr??? siden hvornår er det blevet billigt?

Jeg gav 329 kr for 4 kg 80% whey sidste månede!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er meget billigt..hvor har du fundet det henne?`hvis du kan vil jeg gerne vide det gennem enten min email eller pm?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share