NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, så skal til det her med at møde smadret op mandag morgen. :raisebrow:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, mandagene kan være lidt hårde i den periode.

Jeg glæder mig til at se hvad Giants kan denne sæson. Sidste års 1. draft pick for Giants Eli Manning havde en katastrofal sæson sidste år, men begyndte at spille godt sidste halvdel af sæsonen, hvor Giants bl.a overraskende slog Steelers. Kan Eli få sit spil til at fungere i år? Hans efternavn lover ihvertfald godt og med tilgangen af receiveren Plaxico Burress ser Giants angreb ganske godt ud i år. Giants svaghed i år kan måske være Eli, hvis han ikke får det til at fungere i år, så har Giants ikke nogen backup på pladsen, hvor de sidste år havde Wagner.

Jeg tror selv at Giants får en god sæson i år. Eli Manning viser det talent han har og spiller Giants i playoff gennem wildcard. Rapporterne fra Giants lejeren siger ihvertfald, at Eli har udviklet sig meget siden starten af sidste sæson. Artikel. Jeg tror dog at Eagles er for stærke til, at Giants kan gå i playoff som divisionsvinder.

Giants er i division med

Eagles

Cowboys

Redskins

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Er Eagles ved at miste T.O?

Forholdet mellem favoritterne til superbowl og deres måske største stjerne er ikke just perfekt her for tiden. T.O. kræver mere i løn og Eagles vil ikke give ham det, samtidig er forholdet med den anden store stjerne McNabb og T.O. heller ikke godt mere. McNabb nægter i øjeblikket at nævne T.O's navn.

Artikler:

T.O. klar til at forlade eagles

Ingen ny kontrakt til T.O.

Knas i forholdet

Udover ovenstående problemer blev Eagles defensive end Jerome McDougle skudt i sidste måned ved et røveri o Miami :blink: McDougle blev skudt i maven, men er udenfor livsfare,

Link to comment
Share on other sites

Ahhh ja, hvilken herlig tid der venter forude! :smile:

Falcons er allerede i min pakke af favoritter - har en stærk forhåbning til, at Vick har lært endnu mere af sidste års kampe end de tidligere års, og samtidigt har Falcons været ude og købe nye lækkerier til deres trup.

Håber også at Steelers endnu engang får en forrygende sæson.

Link to comment
Share on other sites

Er Eagles ved at miste T.O?

Forholdet mellem favoritterne til superbowl og deres måske største stjerne er ikke just perfekt her for tiden.  T.O. kræver mere i løn og Eagles vil ikke give ham det, samtidig er forholdet med den anden store stjerne McNabb og T.O. heller ikke godt mere.  McNabb nægter i øjeblikket at nævne T.O's navn.

Artikler:

T.O. klar til at forlade eagles

Ingen ny kontrakt til T.O.

Knas i forholdet

Udover ovenstående problemer blev Eagles defensive end Jerome McDougle skudt i sidste måned ved et røveri o Miami :blink:  McDougle blev skudt i maven, men er udenfor livsfare,

<{POST_SNAPBACK}>

Efter min mening er han lidt af en tudeprins..! han er utilfreds med en kontrakt på 49 mio. dollars..!? :blink: Spil da spillet og stop tuderiet...!

Men jeg tror nu heller ikke manden er 'dum' nok til at lave en holdout i sæsonen.. Han er jo også mødt op til training camp selvom han har sagt, han ikke ville før en ny forbedret kontrakt var på bordet. Men men, han er der altså..!

Eagles ville også være lidt påå røven rent reciever mæssigt hvis ikke han er med, da Todd Pinkston netop har overrevet akilleshælen og er ude resten af sæsonen...

Todd Pinkston ude hele 2005 sæsonen...

Men glæder mig da helt utroligt til den kommende sæson..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Patriots sagtens kan gå hen og vinde Super Bowl igen. De har mistet vigtige folk, både blandt spillerne og trænerstaben, men dette forhold kan efter min mening blive en fordel for dem. Lidt modgang kan modvirke den mæthed som kan indtræffe når et mandskab har vundet mesterskabet tre gange på fire år. Og de nye folk skal bevise at de kan blive en del af "The Dynasty".

Det tegner jo til at blive en spændende omgang i år, mange hold virker forbedrede. Til min store fortrydelse er Green Bay Packers ikke blandt disse hold.

Jeg er bange for at Minnesota Vikings bliver en suveræn vinder af NFC North, men nu må vi se, Packers kan aldrig helt afskrives.

Link to comment
Share on other sites

Okay, nu når jeg har haft gang i NFC East vil jeg lige linke til Carruci fra NFL.com analyse.

Carruci mener så umiddelbart, at det er Redskins og Cowboys, der skal tage udfordringen op mod Eagles. Nu må vi se, der er ingen tvivl om at kampen om andenpladsen i denne division på forhånd er meget åben.

Det tegner jo til at blive en spændende omgang i år, mange hold virker forbedrede. Til min store fortrydelse er Green Bay Packers ikke blandt disse hold.

Ja, Packers ser ikke så stærke ud i år også leverede de jo en katastrofal sidste kamp mod Vikings sidste år. Så det ser ikke så godt ud for ostehovederne, man ved dog aldrig med Favre på holdet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bange for at Minnesota Vikings bliver en suveræn vinder af NFC North, men nu må vi se, Packers kan aldrig helt afskrives.

<{POST_SNAPBACK}>

Bange for ?? Hvad snakker du om selvfølgelig bliver Vikings da en sikker vinder :wink::tongue:

Hvis nogen skulle være i tvivl så er mit hjerte lilla :smile:

Jeg er meget spændt på hvad ændringerne på Vikings defense og "tabet" af Moss kommer til at betyde.

Og som altid ser jeg frem til kampene med The Cheeseheads. Det er underordnet hvordan de to hold har spillet i resten af kampene, fordi nå de mødes er der altid garanti for en intens oplevelse. Gotta love it :devil:

Mht det endelige resultat, så tror jeg det bliver næsten de samme hold der kommer til at gøre sig gældende som sidste sæson: New England, Phili, Colts og Atlanta, som outsider. Men nu må vi se. Man ved sq aldrig hvad der kan ske i a-bold :4thumbup: It ain´t over 'till the fat dudes sacks you :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, som 49'ers fan ser det jo ikke just lyst ud for tiden. Men man kan da i det mindste ikke beskylde mig for bare at holde med det hold, der vinder :smile:

Fik jeg forresten nævnt, at jeg skal se Ravens vs. Colts på M&T Bank Stadium i Baltimore den 11. september? :bigsmile:

Ville egentlig helst have set åbningskampen mellem Raiders og Patriots i Boston, men synes måske 10.000 kr. for en billet er bare en smule i overkanten. Jeg så en pre-season kamp mellem 49'ers og Chargers i SF tilbage i 2002 og har været NFL-fan lige siden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Falcons - Jeg tror ikke de driver det til noget stort med Michael Vick som QB hvis ikke snart han fatter at holde på den bold så han ikke fumbler til højre og venstre... det er helt fint at have ligaens hurtigste quarterback, men han taber jo fanme bolden hver anden gang han har en carry over los.

Packers - De kommer ikke i grundspillet med Favre, han kan kaste langt men han er 'over the hill'. Træneren ved godt at de burde anskaffe en ny QB men de tør ikke sætte Favre af holdet fordi han er så stort et ikon i Green Bay.

Patriots - Det bliver spændende at se om de kan vinde igen... De har et godt hold på alle pladser! Men det skal blive rart at Bruschi kommer helt tilbage fra hans sygdom og derudover har de lige solgt en af ligaens bedste cornerbacks til NY Jets. De må jo mene at de har nogle nye spillere der kan 'step up to the plate'.

Alt i alt en ganske spændende sæson vi går i møde.... Andersen skal bare have sin fucking titel så bliver jeg glad!

Link to comment
Share on other sites

Packers - De kommer ikke i grundspillet med Favre, han kan kaste langt men han er 'over the hill'. Træneren ved godt at de burde anskaffe en ny QB men de tør ikke sætte Favre af holdet fordi han er så stort et ikon i Green Bay.

Alt i alt en ganske spændende sæson vi går i møde.... Andersen skal bare have sin fucking titel så bliver jeg glad!

<{POST_SNAPBACK}>

Godtnok har jeg grønne og gule briller på, men men, det er da det værste jeg længe har hørt... Når man tænker på alt det manden har måttet gennemgå med sin far og kone i sidste sæson, hvor han ikke helt leverede varen. Favre ER netop et ikon som du siger, men han er bestemt ikke over the hill.. ud af 32 startende QB's ville jeg helt sikkert placere ham i top 10 hvis ikke top 5..

Og så draftede GB jo også lige Aaron Rodgers (QB) i 2005 draften i 1. runde..! Bare lige til info..

Og hvis man nu skal snakke om nogen der er over the hill.. er det da Morten A... Han har underpræsteret de sidste 2 sæsoner, og det ser ikke ud til at han arbejder i 2005 sæsonen, medmindre Bucs vælger at satse på ham..!

Link to comment
Share on other sites

I know... i know, Morten A er en kæmpe skuffelse.. men jeg under nu alligevel manden at få hans rekord... om så det bliver på at sparke extra points og MEGET korte fieldgoals på indendørs baner hvor der ikke er vind!

Brett Favre havde, som jeg husker det, en katastrofal sæson og sæsonen inden var heller ikke nogen udpræget success. Grunden til at jeg ikke tror han kan føre sit hold frem er at det eneste han havde (har?) er hans arm... han er ikke nogen udpræget leder type, han er ikke et taktisk funderet geni... Han er en bonderøv med en af nfls tidligere bedste kast.

Han skal virkelig overraske positivt i mine øjne hvis han skal hive packers med i slutspillet! (imho)

EDIT: Derudover glæder jeg mig til at se Lewis og Urlacher rive folk fra hinanden!

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

Sæsonen sidste år for Kaptajn B var ikke just katastrofal... Måske du blot husker den sidste playoff kamp mod Vikings..? Hvilket var katastrofalt ja..! Men jeg kan ikke helt se hvorfor du tvivler så meget på at han ikk kan få holdet i playoffs, når det nu er lykkedes de sidste 4 sæsoner i streg!!

Og at du mener han ikke er en leder? :blink: Han er da lederen på det hold!

Er ening i at han ikke er nogen Peyton Manning på line of scrimmage, men med hans erfaring er han på nuværende tidspunkt totalt uundværlig for GB..!

Det der kommer til og 'make-or brake' GB's sæson er D-line..! uden tvivl.. samt tabet af Wahle og Riviera ikke lover det bedste..! Men som det måske kan tydes fra mine indlæg, tror jeg på dem, og håber de når playoffs.. Men intet er sikkert i NFL..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm jeg tvivler ikke så meget på deres d-line som jeg gør på deres secondary... den eneste profil de har er Al Harris og ham har jeg ikke den store fidus til. Jeg tror derimod at KGB nok skal gøre en stor forskel og holde niveauet på linien oppe. Desuden er han altid mand for at levere et stort spil hvis venstre guard / tackle ikke er klar på opgaven der står overfor dem.

Jeg kan godt li' Brett Favre, men han er en bonderøv... han er sjov, men i mine øjne er han ikke nogen 'rigtig' leder. Han bøvser og prutter og har generelt en afslappet holdning og det bærer hans spil præg af.¨

(Jeg ser dog gerne hans arm i playoffs da GB altid har kunnet levere big plays)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Ahman Green for en svær sæson... Men det er selvfølgelig også kun et gæt..! Det bli'r helt sikkert spændende...

Jeg kan ikke se hvorfor en bøvs og en prut i ny og næ gør en mand til en dårlig leder.. Men det må du jo om. Fakta er, at Kaptajn B er en af de bedste QB's på nuværende tidspunkt i NFL. Selvom han er ved at være oppe i årene for en NFL spiller at være..

Jeg skal i hvert fald ned og sætte en hund på at de vinder NFC North...! hehe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Favre ER den indiskutable leder hos Packers. Favre's styrke, er ligeså meget hans mentale indflydelse på holdet, som hans spil. Statistikken taler bestemt ikke for at han er over the hill, se blot på dette lille skema:

PASSING.doc

<{POST_SNAPBACK}>

Lige præcis..! :4thumbup:

EDIT: Luge rettet til lige..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fik jeg forresten nævnt, at jeg skal se Ravens vs. Colts på M&T Bank Stadium i Baltimore den 11. september? :bigsmile:

Ville egentlig helst have set åbningskampen mellem Raiders og Patriots i Boston, men synes måske 10.000 kr. for en billet er bare en smule i overkanten. Jeg så en pre-season kamp mellem 49'ers og Chargers i SF tilbage i 2002 og har været NFL-fan lige siden :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er misundelig, det er den kamp sammen med Raiders vs. Patriots kampen, der IMO er de mest interessante i åbneren. Ravens ser uhyggelig stærke ud i år og har måske ligaens på papiret stærkeste forsvar, spørgmålet er så om Manning kan åbne det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig nu mest til at se hvad Steelers kan gøre i denne sæson. Nu er "Big" Ben ikke længere rookie og han havde en super sæson sidste år.

Man kan jo sagtens have en supergod sæson, men man vinder jo som sagt ikke Superbowl uden et godt defense :wink:

Jeg tror at vi ser de samme hold dominere i denne sæson som i sidste: Patriots, Eagles, Steelers og Colts. Måske vil Falcons også kunne gøre sig gældene.

MEn jeg glæder mig vildt til at ødelægge mine mandage :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er misundelig, det er den kamp sammen med Raiders vs. Patriots kampen, der IMO er de mest interessante i åbneren.  Ravens ser uhyggelig stærke ud i år og har måske ligaens på papiret stærkeste forsvar, spørgmålet er så om Manning kan åbne det.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig.. da vi droppede at se Raiders vs. Patriots stod valget mellem Giants vs. Cardinals i New York eller Ravens vs. Colts, så det var et relativt nemt valg. Glæder mig vildt meget til at se Manning i aktion live.

Nu mangler jeg så bare lige at finde billetter til < $400 (helst) på eBay :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig nu mest til at se hvad Steelers kan gøre i denne sæson. Nu er "Big" Ben ikke længere rookie og han havde en super sæson sidste år.

Man kan jo sagtens have en supergod sæson, men man vinder jo som sagt ikke Superbowl uden et godt defense

Jeg synes ikke 'Big Ben' var så god som alle gjorde ham.... fint nok at han fik så mange wins som rookie, men det var ikke hans gode kast der fik dem igennem. Det var ligaens (måske) bedste løbeforsvar og hans fabelagtige runningbacks Staley og Bettis

Men det er jo alt sammen bare mine meninger og der skal nok være en eller to som ikke deler mine synspunkter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker faktisk en kamp fra sidste sæson... jeg tror det var steelers mod jets hvor ben kastede 1 - 2 interceptions i starten af kampen og så løb de sejren hjem og deres forsvar lukkede totalt ned for jets.... Steelers vandt uden prangende qb spil!

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share