NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

Jeg husker faktisk en kamp fra sidste sæson... jeg tror det var steelers mod jets hvor ben kastede 1 - 2 interceptions i starten af kampen og så løb de sejren hjem og deres forsvar lukkede totalt ned for jets.... Steelers vandt uden prangende qb spil!

<{POST_SNAPBACK}>

Steelers vandt denne kamp meget heldigt 20-17, hvor Jets brændte 2 field goals i 4 quarter :blink: Steelers blev derefter revet over at et meget bedre Patriots hold.

Jeg har på fornemmelsen at Steelers bliver et af de hold, der skuffer i år. De er i år endnu mere afhængige af deres løbe angreb efter de har solgt receiveren Plaxico Burress til Giants. Derudover er jeg meget enig i at Big Ben er overvurderet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm Burress blev da ikke brugt ret meget sidste år? gjorde han? Jeg mener at kunne huske at Randle El og Ward var de to startende receivers... Desuden burde de signe en god tightend.... det er lige hvad en rookie qb skal bruge, en sikkerhedsventil når det brænder på.

Ellers skal han bare begynde at åbne øjnene for dem han har... for han bruger ikke sine tightends overhovedet (Ben altså).

Link to comment
Share on other sites

Nu når vi er igang med NFL snakken..! Så ville jeg da lige vise hvordan jeg tror de enkelte divisioner ender i år.. Så kan i altid rakke ned på mig til januar! hehe..! :bigsmile:

AFC East:

N.E. Patriots

N.Y. Jets

Buffalo Bills

Miami Dolphins

Jeg har ikke meget fidus til Dolphins, selvom det blir spændende at følge en tilbagevendt Ricky Williams... Jets og Bills er svær..! Meen tror nu de tager dem alligevel..! Og så er jeg bange for at Patriots ikke får meget konkurrence, i hvert fald ikke når det gælder om at vinde divisionen..

AFC North:

Baltimore Ravens

Pittsburgh Steelers

Cincinnati Bengals

Cleveland Browns

Browns stinker efter min mening, så det er en no brainer. Bengals er ikke bedre end de to øvrige mandskaber.. Og Ravens har haft en rigtig god off season og et godt draft..! Og desuden tror jeg ikke på at Big Ben kan levere varen igen..! :4smartass:

AFC South:

Indianapolis Colts

Jacksonville Jaguars

Tennessee Titans

Houston Texans

Jeg ser Colts som en af de største trusler mod Patriots, Manning bliver ved med at imponere mig. Jaguars havde en ganske god sæson sidste år, og jeg tror de vil gå lige så langt i år..! måske længere.. Titans og texans, tjaa.. Syntes blot det lyder federe når en amr. kommentator siger: "Tooooooooucdooown Titans" end med Texans..! HAHA :raisebrow:

AFC West:

San diego Chargers

Denver Broncos / Oakland Raiders / Kansas City Chiefs

den er svær den her..! Raiders kan måske endda tage førstepladsen..! men chargers havde en meget bedre sidste sæson så vælger dem..! Ellers tør jeg slet ikke gætte...!

NFC East:

Phi. Eagles

N.Y. Giants

Dallas Cowboys

Washington Redskins

Ikke så meget at rafle om her..! Jeg tror Eagles kan gå hele vejen, hvis T.O. / McNabb kan finde hinanden igen...

NFC North:

Minnesota Vikings

Green Bay Packers

Detroit Lions

Chicago Bears

Det piner mit hjerte, men bli'r nød til at sætte Vikings over Packers..! Vikings havde et super draft og jeg tror de klarer det rigtig godt i år..! Desværre.! :tongue: Packers klarer trods alt en 2. plads..! Jeg er helt igennem Packer-Fan.. (Ja oste-hoved), Men det ser lidt skidt ud i denne sæson, medmindre et par spillere virkelig træder i fokus (KGB, Walker, Green, Favre).

NFC South:

Atlanta Falcons/New Orleans Saints

Carolina Panthers

T. B. Buccaneers

Den er rigti svær den her. Falcons ordnede lige Colts i en træningskamp og Saints, ja de har en masse gode forstærkninger.. Såå ved ik helt..

Bucs, ja Gruden ham kan jeg ikke helt li', så han får en sidste plads..! Det er vist en meget subjektiv liste... men det er jo også blot gæt.. hehe

NFC West:

Seattle Seahawks

St. Louis Rams / S.F. 49'ers

Arizona Cardinals

Seahawks tror jeg kommer ud på toppen, snært, men på toppen.. og om 49'ers kan komme op og blande sig afhænger helt af om Alex Smith (rookie QB) spiller fænomenalt.. Intet mindre kan gøre det..!

Nå men det er så mine bud.. Kritik er velkommen.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

AFC East:

N.E. Patriots

N.Y. Jets

Buffalo Bills

Miami Dolphins

Pats

Jets

Dolphins

Bills

AFC North:

Baltimore Ravens

Pittsburgh Steelers

Cincinnati Bengals

Cleveland Browns

Samme

AFC South:

Indianapolis Colts

Jacksonville Jaguars

Tennessee Titans

Houston Texans

Jeg har absolut intet kendskab til titans og texans, men jeg tror på colts, jaguars og titans / texans i den rækkefølge
AFC West:

San diego Chargers

Denver Broncos / Oakland Raiders / Kansas City Chiefs

Det var noget af en helgardering :bigsmile:

Chargers

Raiders

Broncos

Chiefs

NFC East:

Phi. Eagles

N.Y. Giants

Dallas Cowboys

Washington Redskins

Samme
NFC North:

Minnesota Vikings

Green Bay Packers

Detroit Lions

Chicago Bears

Samme, selvom jeg gerne så Bears i playoffs! Urlacher er gud! :devil:

NFC South:

Atlanta Falcons/New Orleans Saints

Carolina Panthers

T. B. Buccaneers

Atlanta Falcons

New Orleans Saints

Carolina Panthers

T. B. Buccaneers

NFC West:

Seattle Seahawks

St. Louis Rams / S.F. 49'ers

Arizona Cardinals

Seattle Seahawks

St. Louis Rams

Arizona Cardinals

S.F. 49'ers

Jeg har ikke fulgt holdene meget i offseason så dette er udelukkende gæt og jeg har næsten de samme som dig Anders!

Link to comment
Share on other sites

Hmmm Burress blev da ikke brugt ret meget sidste år? gjorde han? Jeg mener at kunne huske at Randle El og Ward var de to startende receivers... Desuden burde de signe en god tightend.... det er lige hvad en rookie qb skal bruge, en sikkerhedsventil når det brænder på.

Ellers skal han bare begynde at åbne øjnene for dem han har... for han bruger ikke sine tightends overhovedet (Ben altså).

<{POST_SNAPBACK}>

Helt rigtigt, men tabet af Burress gør dem IMO sårbare overfor skader på receiver pladserne. I øvrigt husker jeg det, som om at Burress gjorde det okay, når han fik chancen (de viste dog ikke så mange Steelers kampe på Zulu). Men som du siger kan det måske være lige meget, når de nu ikke bruger deres receivere så meget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Helt rigtigt, men tabet af Burress gør dem IMO sårbare overfor skader på receiver pladserne.  I øvrigt husker jeg det, som om at Burress gjorde det okay, når han fik chancen (de viste dog ikke så mange Steelers kampe på Zulu). Men som du siger kan det måske være lige meget, når de nu ikke bruger deres receivere så meget :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Player	No	Yds	Avg	Long	TD
Hines Ward 80 1004 12.6 58 4
Plaxico Burress 35 698 19.9 48 5
Antwaan Randle El 43 601 14.0 39 3

http://www.nfl.com/teams/stats/PIT/2004/regular

Så burress gjore det skam ok og det er en tabt for steelers

Link to comment
Share on other sites

Selecting 30th overall in the first round of the 2005 NFL Draft, the Steelers were able draft the top-rated tight end, 2004 John Mackey Award Winner Heath Miller, from the University of Virginia.  It was the first time the team has drafted a tight end in the first round since 1995.
Miller holds every receiving record for a tight end in school history and also established new conference career records for receptions, touchdown catches and yards gained by a tight end…He closed out his career as the first two-time first-team All-ACC tight end in school history

Hah... det var lige det jeg skrev tidligere og da havde jeg ikke engang læst denne nyhed på Steelers.com!

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

T.O. i problemer igen...

Læste lige en artikel, der fortæller, at han har forladt Eagles training camp. Hvorfor er ikke 100% sikkert endnu...

Men jeg mener bestemt han er en vital del af Eagles angreb, ligegyldigt hvor kontroversiel han end er, så er han sgu dygtig!

Men tror ikke det bliver noget længerevarende, han får 6000 dollars i bøde for hver dag han misser i training camp, og ydereligere 200.000 dollars ( :w00t: ) for hver kamp han misser...!

Link to comment
Share on other sites

TO er genial, men han har desværre den arrogance der tit følger med spillere af den kaliber. Han ved at han er den bedste og det gør at han selv mener at han kan skide højt og flot på alle andre indtil han får hans ønsker opfyldt.

Lidt trist hvis han nægter at spille på grund af den 'usle' løn. Han er et typisk eksempel på en dygtig spiller som garanteret aldrig får en superbowl ring. For mange gode spillere er villige til at slække lidt på lønkravene for at man kan styrke hele holdet.. så de ikke skal bruge hele deres salary cap på 1 superstjerne.

Hvis han skal have alle pengene bliver det fanme et tyndt hold han skal spille sammen med imo.

TO = Tudefjæs

Link to comment
Share on other sites

T.O.-situationen kunne måske være en god anledning til en lille principiel diskussion: Er den fremragende, men arrogante og uroskabende spiller, et plus eller et minus for sit hold, overordnet set?

Jeg ved godt at der ikke findes et helt enkelt svar på spørgsmålet, men det er også derfor det kunne være interessant at diskutere.

Eagles er havnet i en situation hvor de har desperat brug for T.O., deres reciever-corps er simpelthen ikke godt nok uden ham, med de ambitioner Eagles har.

Mange mener at Eagles' window of opportunity er ved at lukke sig, og at de skal slå til nu, hvis Super Bowl skal vindes. I den situation har de ikke tid til at finde en yngre receiver, som de kan lære op over et par sæsoner.

Hvis Eagles for enhver pris vil vinde Lombardi-trofæet i år, har de brug for T.O., og må strække sig langt for at gøre ham tilfreds.

Hvis de opererer med en længere tidshorisont, hvad jeg ikke er så sikker på at de gør, skal de ikke finde sig i noget pis fra ham. De penge han tjener, kunne financere to talentfulde recievers på vej frem. T.O. er snart 32.

Link to comment
Share on other sites

Interessant emne, helt sikkert...!

T.O. er som sagt ganske uundværlig for Eagles hvis de vil til Superbowl i år.. Især nu hvor deres 2. reciever Todd Pinkston er ude resten af sæsonen.. Men givet de enorme, efter min mening, bøder som T.O. står til at indkassere. Så tror jeg ikke vi vil se ham udeblive fra kampe.. Og traded bli'r han sgu nok heller ikke.. Hvem vil i bund og grund betale for en spiller der er utilfreds med en 7-årig 49 mio. dollars kontrakt?

Mit bud er at han spiller i hvert fald denne sæson for Eagles. De SKAL i Superbowl, og de SKAL gå efter titlen i år.. Men jeg tror nu heller ikke de bøjer sig og giver ham hvad han vil have. Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad de næste par dage viser... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun give Anders ret... Det er i år Eagles skal slå til hvis de skal have trofæet med hjem til Philly, men det bliver ikke uden TO. Hvis de skal have en chance for at komme til superbowl, så skal de have TO på holdet.

Med Pinkston ude har Eagles i realiteten ikke én god receiver hvis TO ikke er med, de har Freddie 'First Down' Mitchell som måske bliver nød til at vise sit værd som startende receiver i år.

Derudover kaster McNabb meget til LJ Smith (TE) og små finurlige screen passes til Westbrook (RB). En af mulighederne Eagles skal udnytte er at de fleste hold ikke har cornerbacks der kan matche TO og derved sætter double coverage (cornerback og en safety) på ham. Det åbner op for kastespillet til LJ, Westbrook og Mitchell.

Hvis Eagles havde andre mulighed synes jeg de burde tage dem, for der er ikke noget jeg hader mere end at give et forkælet tudefjæs - som TO - hvad han forlanger.

Link to comment
Share on other sites

Freddie Mitchell er skiftet til Kansas City!

Hvilket jo blot understreger de reciever-problemer The Birds står med.

Nå, det er ikke mit problem. Som Green Bay-fan skal man ikke være alt for ked af de andre holds bekymringer. Det kunne jo være man selv skal møde Eagles i the playoff's, og med Packer's pass-defence in mente, ville det være rart at kunne slippe for gode recievers, (I wish... :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Freddie Mitchell er skiftet til Kansas City!

Hvilket jo blot understreger de reciever-problemer The Birds står med.

Nå, det er ikke mit problem. Som Green Bay-fan skal man ikke være alt for ked af de andre holds bekymringer. Det kunne jo være man selv skal møde Eagles i the playoff's, og med Packer's pass-defence in mente, ville det være rart at kunne slippe for gode recievers, (I wish... :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Could not agree any more...! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm jeg følger som sagt ikke meget med i offseason... har de brugt deres draft til at få et par unge college stjerner eller hvad?

Hvis ikke... så står de sgu med pikken i postkassen.

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaa, stjerner og stjerner..! De draftede Reggie Brown fra Georgia i 2. runde..! 35. overall pick.

Du kan se hans stats her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke rigtig finde noget holdbart info på ham, men Georgia ligger i ACC konferencen hvilket ikke umiddelbart er noget stort hvis jeg husker rigtigt.. (følger ikke med i college bold da jeg ikke kan se det selv, men correct me if I'm wrong).

Jeg tror ikke det er den nye superstjerne de har draftet der... Jeg tror Eagles får problemer med at gå dybt, for nu kan de fleste hold tillade sig at dække TO op med to og lade én cornerback dække rookien.

Link to comment
Share on other sites

Så er årets første sejr i hus! :4thumbup:

Green Bay Packers slog San Diego Chargers, i regnvejr, med 10-7 på et 53-yard fieldgoal af Ryan Longwell... (Godt at se han er i form og klar! :bigsmile: )

Det gik fint med Favre, 23 yard TD til Donald Driver efter 80 yard op ad banen..

Favre: 9 ud af 10 for 91 yards, ikke imponerende mange yards, men med så meget regn er det accepteret!

Ahman Green fik kun 16 yards på 8 carries..! (Ikke godt! :raisebrow: ) og hvad der er mindre godt er de 2 fumbles han lavede...! :mad:

Ikke det bedste tegn for løbeangrebet... Er bange for at savnet af Wahle og Reviera er for stort... Men nu må vi se..!

Altid godt med en sejr! :4thumbup:

Artikel

Link to comment
Share on other sites

Så kom der mere gang i Eagles vs. T.O. ... Ganske underholdene..

Nå, men Eagles har givet T.O. Et ultimatum, enten spiller han for Eagles i 2005 sæsonen under den kontrakt han har, ellers spiller han slet ikke..!

De vil nok hverken cutte eller trade ham hvis det er, da de står til at få et stort cap slag hvis de cutter ham. Så han må sidde på bænken hvis ikke han makker ret!

Desuden var grunden til hysteriet mellem Andy Reid og T.O., ifølge T.O., at Reid havde bedt ham holde kæft, og det ville han så ikke finde sig i..!

Ja ja..! Så må vi jo se hvad der sker... Men jeg syntes lidt at T.O. handler som om han tror han er den eneste på Eagles holdet der kan gribe en bold..! :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Igår blev spillet en del træningskampe. Resultaterne er som følger:

NY Jets 10, Detroit 3

New England 23, Cincinnati 13

Tampa Bay 20, Tennessee 17

St. Louis 17, Chicago 13

Minnesota 27, Kansas City 16

Seattle 34, New Orleans 15

Ikke umiddelbart nogen overraskelser, dog viste Vikings gode takter mod Chiefs. Dog er det lidt svært ligge noget i de kampe, Culpepper var fx i følge stats ikke så meget inde, men han fik da rykket 84 yds på 6 kast og lavet et TD pass.

New England forsætter med at imponere og slog uden at gøre brug af Brady Bengals med sikre 23-13. Det bliver spændende at se om Patriots er svækket af sommerens afgange eller om de bare får det til at fungere igen.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

I Bears kamp mod Rams, brækkede Bears QB Rex Grossman anklen og er ude i 3-4 måneder, hvilket man må sige er et minus for Bears da de ikke har nogen kvalificerede backups.

Så nu må vi se hvor meget valuta de får for de mange penge som de har kastet efter deres nye stjerne receiver Muhsin Muhammad.

Måske lidt vand på Packers mølle :wink:

Go Packers!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share