NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja men jeg tror stadig at man godt kan komme videre fra NFC North på et wildcard, hvis man ser på de andre divisoner. Jeg mener at der stadig er så mange hold der er i en opbygningsfase i NFC at jeg mener at der faktisk ikke skal en bedre score end sidste år hvor Vikings og Rams kom til playoff på en score som hed 8-8 :wink:

Det mener jeg også at der burde være en chance for at Packers kan skaffe i år. Det kan godt være at de ikke bliver NFC North Champs i år, men playoff mener jeg ikke at man skal afskrive dem fra, så længe de har nr. 4 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Rapporter fra Packers' træninglejr, antyder også at Favre er i bedre form end sidste sæson, han er f. eks. 4.5 kg lettere.

Jeg vover skindet, og forudsiger at Favre kommer i NFL's touchdown top-5. Og hvis jeg havde skrevet denne post i går aftes, hvor jeg havde fået et par glas whiskey, ville jeg havde forudset en plads i top-3.

Favre skal nok gøre det godt, men Green og Davenport får det svært.

Glæder mig helt vildt til at se nogle Packers-kampe!

Link to comment
Share on other sites

uhh ja så er der ikke lang tid igen.. hvem er jeres faorit spiller / idol?? min er Teddy Brucshi fra Patriots, men som desværre har spillet hans sidste sæson sidste år, pga. en hjerte operation :mad:

hehe du ligner ham egentligt kalak

Edited by kessek
Link to comment
Share on other sites

Resultaterne af gårsdagen/nattens træningskampe:

Jacksonville 27, Miami 17

Atlanta 16, Baltimore 3

Cleveland 17, NY Giants 14

Buffalo 17, Indianapolis 10

Carolina 28, Washington 10

Denver 20, Houston 14

Arizona 13, Dallas 11

San Francisco 21, Oakland 13

Godt jeg ikke havde spillet penge på ovenstående kampe, for at 49'ers og Bills vinder er ihvertfald for mig en overraskelse. Colts som er en af favoritterne har nu tabt begge sine træningskampe og iforhold til sidste års standard scoret meget få point. Jeg kan dog se at Manning ikke var med mod Bills og ikke blev brugt så meget mod Falcons sidste træningskamp, så der ingen grund til panik. Dette indikerer dog at Colts ikke har en ordentlig backup QB, men hvem kan også erstatte Manning.

uhh ja så er der ikke lang tid igen.. hvem er jeres faorit spiller / idol?? min er Teddy Brucshi fra Patriots, men som desværre har spillet hans sidste sæson sidste år, pga. en hjerte operation

Min favoritspiller i NFL er helt klart Manning IMHO ligaens bedste QB :cooldance: Derfor kan en del af mine indlæg i denne tråd være farvede :smile:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Samarbejdet mellem Eli Manning og Burress bar frugt en enkelt gang i går mod browns:

Giants second-year quarterback Eli Manning, who has struggled to develop chemistry with his receivers during training camp, threw a 20-yard TD pass to Plaxico Burress in the first quarter -- moments after the teams returned from a 1-hour, 19-minute weather delay.

Manning finished 6-of-8 for 53 yards in three series. On his TD pass, Manning patiently waited for Burress to get behind cornerback Gary Baxter before lobbing his pass into the left corner.

"We had a little play action," Manning said. "You're really looking for the inside guys on the seams, but they had them covered. I knew I had Plaxico one-on-one on the outside, so I threw it up and I threw it high where only he could catch it and he made a great catch. That's one of the good things about having a big receiver out there."

Det var dog ikke meget spilletid lillebror Manning fik i går :dry: 8 kast er ikke alverden. Giants valgte istedet at se deres second QB an (Hasselbeck), som lavede 1 TD-pass ud af 15 kast, hvor "kun" 8 kast var succesfulde.

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at Teddy B ikke er med mere? Han stod stadig på rosteren da jeg tjekkede den anden dag.

Ty Law er en dygtig spiller som jeg synes godt om.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det er jo faktisk rigtigt, det gør han hmm, men sidst jeg hørte noget sagde de at han formentligt havde spillet hans sidste sæson :mad: Ja helt enig Ty Law er en kanon CB. men jeg er nu mere til de store brag :4thumbup: hehe så er stor LB'ers fan

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at Teddy B ikke er med mere? Han stod stadig på rosteren da jeg tjekkede den anden dag.

Ty Law er en dygtig spiller som jeg synes godt om.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det er jo faktisk rigtigt, det gør han hmm, men sidst jeg hørte noget sagde de at han formentligt havde spillet hans sidste sæson :mad: Ja helt enig Ty Law er en kanon CB. men jeg er nu mere til de store brag :4thumbup: hehe så er stor LB'ers fan

<{POST_SNAPBACK}>

Teddy Bruschi spille ikke i den kommende sæson, netop pga. hjerteproblemer..!

Læs her.

Link to comment
Share on other sites

Hmm det er jo faktisk rigtigt, det gør han hmm, men sidst jeg hørte noget sagde de at han formentligt havde spillet hans sidste sæson  Ja helt enig Ty Law er en kanon CB. men jeg er nu mere til de store brag  hehe så er stor LB'ers fan

Så skal du da være Lynch fan... der er ikke nogen der kan levere et brag som en safety der har set hvilken receiver der får bolden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen dopede atleter i nfl! :bigsmile:

Men det er fordi de ikke tester atleterne.... Hvis hans død er dopingrelateret bliver det ikke offentlig gjort som værende doping relateret, det kan du være sikker på.

Presset fra sponsorerne er stort nok til at en klub for en hver pris vil dække over doping indenfor klubben.

Edited by ThePainTrain
Link to comment
Share on other sites

Der er ingen dopede atleter i nfl!  :bigsmile:

Men det er fordi de ikke tester atleterne.... Hvis hans død er dopingrelateret bliver det ikke offentlig gjort som værende doping relateret, det kan du være sikker på.

Presset fra sponsorerne er stort nok til at en klub for en hver pris vil dække over doping indenfor klubben.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det tænkte jeg sgu nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tester de? Det har jeg dog aldrig hørt om... til gengæld er jeg sikker på at de er dopede hele bundet.

Og ja det var ironisk.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps de tester skam på livet løs:

The NFL conducts 10,000 steroid tests per year. Each week during the season, seven players per team are randomly tested. Players are randomly tested during the offseason. It doesn't matter if a player is somewhere in Montana, the NFL will send, on a day's notice, one of its testers with urine cup in hand.

Taget fra dette link.

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, der kan jo være mange grunde til at de ikke bliver nuppet. For det første er det jo overhovedet ikke sikkert at de tager ulovlige stoffer...

Mange af stjernerne i NFL har trænet meget seriøst mod deres mål om at komme i NFL siden barnsben, det giver måske 10 års vægtræning til en ung fyr på 22.. :raisebrow:

En anden mulighed kan være de benytter designer stoffer der ikke testes for

The league also tests players for only eight stimulants, while the Olympic testing program routinely checks athletes for 40 different stimulants, including amphetamines.

link

Desuden er det ikke længe side, at det kom frem at 3 Carolina Panthers spillere alle havde recepter på ulovlige steorider 14 dage før de deltog i super bowl forrige sæson..

Men man kan jo gætte sig til hvad som helst..

Link to comment
Share on other sites

Dopingtestene i NFL er forhandlet, sådan at de nye i ligaen kan testes mere og hyppigere end veteranerne. Dvs Herrion er blevet testet både før og under preseason. Desuden er det hans familie som får en evt. obduktionsrapport.

Hvis du ikke har været testet positiv i dine første år, er det meget svært at kræve en test i offseaso, da det betegnes som brud på privatlivets fred.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg er informeret så er det USADA (United States of America Doping Agency) der tester atleterne, dog har de forskellige forbund forskellige regler. I NFL giver en 1. gangs forseelse, dvs første gang du testes positiv for ulovlige stoffer, 4 spilledages karantæne, hvor klubben kan give mere hvis den ønsker. En 2. gangs forseelse giver 6 spilledags karantæne, hvor en 3. gangs forseelse giver en hel sæson. I MLB (Majer League Baseball) giver en førstegangs forseelse 10 dages karantæne.

NFL har for nylig i samarbejde med Player's Association nedsat den værdi af testosteron der på være i blodet i forhold til et andet naturligt fremkommende testosteron (Har lige glemt hvad det hedder :blush: ) fra 1:6 til 1:4 Således det matcher IOC's standard. I normale tilfælde, er forholdet 1:1.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share