NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 dages karantæne? Det er jo helt til grin.... det forstærker min overbevisning endnu mere... de er dopede hele bundtet! (Lige med undtagelse af Peyton selvfølgelig)  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ved jeg nu ikke, 4 spilledages karantæne ud af 16 kampe i sæsonen..! Det er 25% af deres løn de går glip af..! Ikke småpenge..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej, men hvis nu de sagde at første gang gav 1 sæsons udelukkelse og anden gang gav permanent udelukkelse, så ville risikoen overstige de gevinster der eventuelt kunne være ved at tage steroider.

Spillerne bliver jo udbetalt efter deres præstationer og hvis man ikke bliver 'nakket' ordentligt for ulovlige præstationsfremmende midler, så vil mand da tage chancen og få en fordel fremfor dem man kæmper indbyrdes med.

Link to comment
Share on other sites

tjaa, må indrømme at jeg ikke er enig..! Jeg er af den holdning at man er uskyldig ind til det modsatte er bevist.. Dermed ikke sagt at jeg er totaltbæåøjet og ikke vil indrømme at der foregår snyd, for det gør der, hvis man skal tro tidligere top spillere og trænere..! Blandt andet Steeler dynastien er blevet hængt ud af tidligere spillere for systematisk misbrug.

Men jeg er enig i at straffen ikke er hård nok, den ville være et meget større afskrækningsmiddel, hvis man bare fordoblede den..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu har jeg aldrig fulgt med i preseason før, så jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i resultaterne, men er det ikke overraskende, at Colts er 0:5 og i øvrigt tabte sidste kamp med 38:0 til Bengals? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du ikke ligge så meget i. Der er meget forskelligt hvor stærkt, de forkellige hold stiller op til preseason kampene. Fx. kan det ses at Colts ikke stillede med særlig mange af de normale startere mod Bengals Stats

CINCINNATI (AP) -- Peyton Manning warmed up, then headed to midfield for the pregame coin toss, politely shaking the hands of five Cincinnati Bengals along the way.

Coach Tony Dungy made sure the Bengals wouldn't touch him again.

The winless Colts rested their entire starting offense and all but two players on defense Friday night, playing it safe instead of playing for real. The Bengals took advantage of the mismatch, rolling to a 38-0 victory in the final preseason game.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig fulgt med i preseason før, så jeg ved ikke, hvor meget man skal lægge i resultaterne, men er det ikke overraskende, at Colts er 0:5 og i øvrigt tabte sidste kamp med 38:0 til Bengals? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du ikke ligge så meget i. Der er meget forskelligt hvor stærkt, de forkellige hold stiller op til preseason kampene. Fx. kan det ses at Colts ikke stillede med særlig mange af de normale startere mod Bengals Stats

CINCINNATI (AP) -- Peyton Manning warmed up, then headed to midfield for the pregame coin toss, politely shaking the hands of five Cincinnati Bengals along the way.

Coach Tony Dungy made sure the Bengals wouldn't touch him again.

The winless Colts rested their entire starting offense and all but two players on defense Friday night, playing it safe instead of playing for real. The Bengals took advantage of the mismatch, rolling to a 38-0 victory in the final preseason game.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, man skal passe på med at ligge for meget i preseason kampene..! Tit har det faktisk været det modsatte, dvs. hvis et hold klarede sig dårligt i preseason, ville det gå godt i regular season..! Så det kan være Colts går hele vejen denne gang..? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det skal du ikke ligge så meget i.  Der er meget forskelligt hvor stærkt, de forkellige hold stiller op til preseason kampene.  Fx. kan det ses at Colts ikke stillede med særlig mange af de normale startere mod Bengals Stats

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, man skal passe på med at ligge for meget i preseason kampene..! Tit har det faktisk været det modsatte, dvs. hvis et hold klarede sig dårligt i preseason, ville det gå godt i regular season..! Så det kan være Colts går hele vejen denne gang..?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, det tænkte jeg nok. :smile: I øvrigt fedt at der bliver vist så mange tidlige kampe i år. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det skal du ikke ligge så meget i.  Der er meget forskelligt hvor stærkt, de forkellige hold stiller op til preseason kampene.  Fx. kan det ses at Colts ikke stillede med særlig mange af de normale startere mod Bengals Stats

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, man skal passe på med at ligge for meget i preseason kampene..! Tit har det faktisk været det modsatte, dvs. hvis et hold klarede sig dårligt i preseason, ville det gå godt i regular season..! Så det kan være Colts går hele vejen denne gang..?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, det tænkte jeg nok. :smile: I øvrigt fedt at der bliver vist så mange tidlige kampe i år. :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er nu ganske fedt..! Men havde de ingen tidlige, dvs. var alle kampene sene kampe, skulle jeg da se dem alligevel...! Bare ærgeligt de ikke viser GB, i hvert fald ikke i den første måned. :mad:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Ja det er nu ganske fedt..! Men havde de ingen tidlige, dvs. var alle kampene sene kampe, skulle jeg da se dem alligevel...! Bare ærgeligt de ikke viser GB, i hvert fald ikke i den første måned.

De skal jo vise seværdig football :tongue:

Jeg er glad for at jeg møder kl. 10 hver mandag!

<{POST_SNAPBACK}>

Netop derfor det er ærgeligt at de ikke viser GB..! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at skulle se alle Green Bay's kampe. :bigsmile:

Min makker har den helt store satellit-pakke fra USA. Vi kan simpelthen se det hele, alle NFL-kampe, college-kampe, en del high-school, Arena-football( :dry: ), You name it. Hehe. Jeg skulle lige blære mig lidt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at skulle se alle Green Bay's kampe. :bigsmile:

Min makker har den helt store satellit-pakke fra USA. Vi kan simpelthen se det hele, alle NFL-kampe, college-kampe, en del high-school, Arena-football( :dry: ),  You name it. Hehe. Jeg skulle lige blære mig lidt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

HERRE SNYD!!! :blink:

Sådan en må jeg have fat i..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

ro på haddock. Der er spillrt 1 kamp - det er måske lige tidligt nok at udråbe en favorit. Jeg vil da gerne lige se hvordan colts står først f.eks.

<{POST_SNAPBACK}>

Patriots er nok lige nu favorit til titlen, da de er fosvarende mestre og i en lang periode har været det bedste hold i ligaen. Om de så vinder er en anden sag. Jeg både tror og håber at Colts kan snyde dem i år og vinde titlen i år.

GO COLTS :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

ro på haddock. Der er spillrt 1 kamp - det er måske lige tidligt nok at udråbe en favorit. Jeg vil da gerne lige se hvordan colts står først f.eks.

<{POST_SNAPBACK}>

Patriots er nok lige nu favorit til titlen, da de er fosvarende mestre og i en lang periode har været det bedste hold i ligaen. Om de så vinder er en anden sag. Jeg både tror og håber at Colts kan snyde dem i år og vinde titlen i år.

GO COLTS :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu så jeg kampen igår! Og jeg må sige det ikke var super overbevisende. Pats spillede godt, men Brady lavede flere fejl end han plejer, måske fordi det er den første kamp, men stadig. Derudover var der ikke meget plads til RB Corey Dillon, men Pats formåede også at udnytte et meget haltende Kaste forsvar hos Raiders.

Moss skuffede en smule, tabte 2-3 nemme bolde. Collins kastede mod Moss 17 ud af 40 gange han kastede..! :blink:

Men favorit vil jeg bestemt ikke kalde pats, eller noget andet hold, før jeg har set de første 2-3 runder. Men en fin kamp igår ellers, 7 måneders ventetid er nu ovre! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så er det i dag, hvor NFL rigtig starter :bigsmile:

Dagens program ser således ud:

19:00 11-09-2005 Washington Redskins - Chicago Bears

19:00 11-09-2005 Miami Dolphins - Denver Broncos

19:00 11-09-2005 Carolina Panthers - New Orleans Saints

19:00 11-09-2005 Jacksonville Jaguars - Seattle Seahawks

19:00 11-09-2005 Pittsburgh Steelers - Tennessee Titans

19:00 11-09-2005 Cleveland Browns - Cincinnatti Bengals

19:00 11-09-2005 Buffalo Bills - Houston Texans

19:00 11-09-2005 Kansas City Chiefs - New York Jets

19:00 11-09-2005 Minnesota Vikings - Tampa Bay Buccaneers

22:15 11-09-2005 New York Giants - Arizona Cardinals

22:15 11-09-2005 Detroit Lions - Green Bay Packers

22:15 11-09-2005 San Francisco 49ers - St. Louis Rams

22:15 11-09-2005 San Diego Chargers - Dallas Cowboys

Tv2 Zulu viser kampen Giants vs Cardinals. Et IMO udmærket valg blandt 22.15 kampene. Det bliver spændende og se om ELi slår igennem denne sæson. Samtidig er der også en del NFL-eksperter som mener at Cardinals har playoff potentiale i år. Så der er lagt op til en spændende kamp. Hvad tror i kampen bliver?

Iøvrigt er jeg lidt tosset over at Zulu ikke viser en tidlig kamp pga. af en kvinde golfturnering :dry: Jeg gad sgu godt og se Chiefs mod Jets.

Link to comment
Share on other sites

Okay, så ligger jeg ud.

Jeg tror Giants vinder kampen. Det gør jeg fordi, at jeg tror at denne sæson slår lillebror Manning igennem. Han viste takterne i de sidste kampe sidste sæson og bulletinerne fra training Campen er, at han virkelig har fundet sammen med sine receivere (men det skal de vel sige nu når Wagner ikke er med mere). Samtidig har Giants jo fået Burress fra Steelers som er en ganske udemærket Receiver.

Link to comment
Share on other sites

Min gamle skolekammerat Kurt er godt pisset over at blive dumpet af Giants pga en eller anden ung drengs efternavn. Storsejr til Cardinals

<{POST_SNAPBACK}>

Du har gået i skole med Warner? Woow sindssygt :cooldance:

Lad os nu se. Eli skal jo snart vise om han kan leve op til sit efternavn.

Warner vs. Manning. Warner kan jo så vise idag, at det fra Giants at droppe ham.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share