Hvad træner DU for?


Ethan Hunt
 Share

  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Armoured Female>> Hehe, jeg blev inspireret af din signature og tænkte på det med at nogen mener, der er nogle ting, der er politisk korrekte her på MOL.

Inkl. at alle før eller siden bliver omvendt til dødløftende og squattende powerliftere.. Og så lå sammenligningen med Borg jo lige for. :)

Link to comment
Share on other sites

Emdecht!

Jeg er sku hverken snæversynet eller noget, det er dig der ikke kan læse!!!

Citat af MIG:

Hej Alle!

Jeg kom lige til at tænke på hvad de forskellige folk (dvs. jer pumpere der læser dette) træner primært for at opnå.

Kan du se? PRIMÆRT!! jeg ved ikke om du kender det ord... Men så kan jeg fortælle, at: Det er en ting som kommer meget, eller måske bare en lille smule, før noget andet/resten.

Mvh Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

Slap lige af mester......... Vi plejer at tale pænt til hinanden her inde.

Læs lige:

hvis der skulle være noen der tager det jeg her skriver lidt for alvorligt, så tag det køligt, jeg har det med art fyre en gang "pis" af engang imellem.....(hvilket nogle måske har bemærket...   ) I shall seek your forgivness..

Så er det ligsom det er dit eget indlæg der virker lidt overflødigt nu.

Link to comment
Share on other sites

Ethan Hunt>> Jeg har slettet mit indlæg på side 2, da jeg fandt det lidt for åndsvagt og lidt for negativ.!

Men jeg vil gerne sige at jeg ikke trækker i land, hvad angår min kritik af din poll. Det er rigtigt nok som du påpeger at jeg åbenbart har overset at du skrev "hvad træner du primært for", men det er fordi, at jeg efter at have været og kigge x antal gange på siden uden at skrive en kommentar, så er jeg bare efterfølgende gået direkte ind på side 2, hvor man jo ikke kan se hvad du har skrevet i din kommentar til pollen. Så det er derfor; så undskyld hvad det angår. :)

Jeg mener dog stadig at det er en dårlig poll du har lavet. Det begrunder jeg bla. med at dette emne har været oppe at vende et par gange før.! Derfor burde du have undersøgt om der havde været tidligere indlæg omhandlende samme emne. I tilfælde af at du skulle have gjort dette så vil jeg bare sige; hvorfor har du så ikke gjort noget for at lave en poll der evt. kunne være bedre end de tidligere, hvis de tidligere har været mangelfulde?. Du er jo ikke helt ny her, så derfor forstår jeg det bare ikke, det er bare det. Men det er ikke kun myntet på dig, men også på mange andre. :)

Lad mig dog lige stille dig et spørgsmål: hvad mener du man kan bruge din poll til?. Jeg mener, hvis du skulle være i tvivl, at den er noget nær komplet ubruglig og temmelig intetsigende. Hvis du bare kigger på poll'en hvad fortæller den så??? Det er klart at styrkeløftere vil svare "styrke" og at bodybuildere vil svare "masse". Det er der jo ikke noget nyt i .! Men for mange af os andre, der ikke betegner os selv som noget specifikt, vil det være måske ligemeget eller være mere flydende; Typisk vil de fleste gerne lidt eller måske meget op i vægt, andre vil måske bruge styrketræningen til at tabe sig, så det ændrer alt efter hvem man er og hvor længe man har trænet og en masse andre faktorer. Men som sagt jeg kan ikke selv sætte en prioritering op. Jeg synes tingene hænger for meget sammen og lapper over hinanden, til at man kan adskille dem.

Men igen, nu vil heller ikke gøre mere ud af denne sag, det er efter min mening bare blevet lidt for meget med emner og polls der lapper over hinanden, folk gider åbenbart ikke lige at undersøge om det pågældende emne har været oppe at vende før. Og hvis man endelig skal lave en poll om et emne som har været oppe at vende før, så skal det være fordi man vurdere at de "gamle" informationer er out of date, eller fordi at man mener man kan lave en mere korrekt, mere fyldestgørende; hvad ved jeg, poll.!! Det er en stor skam for det er med til at det hele bliver uoverskueligt, jeg synes der er blevet for mange emner der omhandler det stort set samme emne. Og det irriterer mig....

Mvh. Emdecht.

Link to comment
Share on other sites

Hej Emdecht!

Hmm kan godt se dit synspunkt med at meget lapper over hinanden, I agree. Men det er bare så forbandet svært at finde det man leder efter, da det ikke er ualmindeligt af folk osse kommer til at poste i forkerte forums ??? + naturligvis at der er hundredevis af tråde og tusindevis af posts...

Jeg kiggede også efter en poll der spurgte om det samme med fandt ingen..

Ja, en BB´er vile sige masse og Styrkeløfter ville sige Styrke, men da jeg ikke vil kalde mig nogle af delene, bruger jeg det herlige ord pumper, da det dækker over at man løfter vægte, og intet andet :)

Grunden til denne poll var bare og se hvad MOL´s bruger liste egentligt består af, da den vel kan regnes som en repræsentativ del af danmarks pumpere.. Men ok, at poste den i Maximal muskelvækst var en smutter da mængden af BB´er er størst her.

Håber du ka se hvad jeg mener, ellers skal du være velkommen til at skrive :)

Mvh Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For hypertrofi, som det hedder her.

Når jeg træner Hatfields nu, er det fordi at jeg ikke kan komme videre i bænkpres.

Jeg bliver nødt til at løfte mere, hvis det skal give volumen.

Når jeg har nået de 100 kg i bænk, ( som kun er et delmål) hedder det igen bodybuilding, hypertrofi.

Der er da også rart med styrke som sidegevindst, men det er med det mål at blive muskuløs og lækker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner for at blive så stor og ond som overhovedet muligt. Synes at når man nu alligevel er knap 2 meter høj, så er det vel passende at man er tilsvarende bred og ikke render rundt og ligner en somailer. :devil:

Ja så skal fedtet selvfølgelig væk også, det der sumo look er ikke lige mig. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg begyndte at træne igen dels fordi jeg var blevet for tung, dels fordi jeg er flyttet på landet, hvor jeg ind imellem har brug for at løfte tunge ting (brændestykker, halmballer o.a.) mens jeg til hverdag sidder på min flade.

Så jeg er bare nødt til at sikre mig en bedre grundform styrkemæssigt.

Og så fandt jeg jo MOL, og så ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share