Inderlår???


L.M.
 Share

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 6 years later...

Mette_Musen: hvor finder jeg dit træningspogram til ben som du siger er så godt?? :)

Jeg har selv lidt får store og til dels slaskede lår (altså der er muskler, men med et lag fedt uden på), og vil meget gerne slanke mine lår og især indelår (du ved de "buler" på øverste del af inderlåret.. Så hvilke øvelser er de bedste til det..

- har ikke lige kunnet overskue hele debatten og læse det igennem.. :)

Link to comment
Share on other sites

Øh, du har vel bemærket, at tråden stoppede for 7 år siden (minus en uge ). :tongue:

Men vil du træne lår, er sumodødløft, squat og benpres de helt rigtige øvelser. Har du for meget fedt omkring lårbasserne, så skal du smide nogle kilo helt generelt. Man kan ikke punktslanke sig.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

Det er altid rart at læse de første 5-6 indlæg i en tråd, for derefter at finde ud af at den er skrevet for 7 år siden :)

Men hov, tror faktisk alligevel jeg vil spørge om noget i den sammenhæng...

Flere nævner sumo dødløft - jeg kører kun konventionelt dødløft. I siger at sumo dl træner inderlår en del mere end alm dl - hvordan er det sammenlignet med squat?

Edited by Kongsfelt
Link to comment
Share on other sites

Det er altid rart at læse de første 5-6 indlæg i en tråd, for derefter at finde ud af at den er skrevet for 7 år siden :)

Men hov, tror faktisk alligevel jeg vil spørge om noget i den sammenhæng...

Flere nævner sumo dødløft - jeg kører kun konventionelt dødløft. I siger at sumo dl træner inderlår en del mere end alm dl - hvordan er det sammenlignet med squat?

Samme princip som sumo

Squat:

Smal fod stilling: mindre inderlår

Bred fod stilling: mere inderlår

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share