Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Igår ca. 1,5 times styrketræning. Vi lavede cooper test på ro-maskinerne mod hinanden. :blink: hårdt

I dag lørdag var jeg såmænd med i Mads og Monopolet og vandt t-shirten for dagens bedste spørgsmål. :bigsmile:

Hvad var dit spørgsmål? jeg hørte ikke lige radio i morgs...

Det ser eller godt ud med jeres træning, forsat med det gode stil! :smile:

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jagt idag, kan godt mærkes i musklerner at vade rundt i de våde pløjemarker.

Idag har jeg fået lavet mig et lille vædemål jeg skal løbe fra en gut der hedder flemming. Han løber 6 km på 20 min 45 sek. og jeg bliver nødt til at løbe fra ham. Det har jeg lovet mig selv.

Desuden vil jeg prøve at tage mig lidt sammen i min træning og være lidt mere fandenivoldsk, du skal der fandme pumbes og trænes! Og jeg skal igang igen med armbøjninger, kropshævninger osv. hver aften.

Link to comment
Share on other sites

Jagt idag, kan godt mærkes i musklerner at vade rundt i de våde pløjemarker.

Idag har jeg fået lavet mig et lille vædemål jeg skal løbe fra en gut der hedder flemming. Han løber 6 km på 20 min 45 sek. og jeg bliver nødt til at løbe fra ham. Det har jeg lovet mig selv.

Desuden vil jeg prøve at tage mig lidt sammen i min træning og være lidt mere fandenivoldsk, du skal der fandme pumbes og trænes! Og jeg skal igang igen med armbøjninger, kropshævninger osv. hver aften.

Det ska da ikke bare være om aftenen.. nææ.. Hele dagen! :cooldance::devil:

Imponerende tid ham flemming har.. han må sgu da spurte hele vejen.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja du har ret. Jeg vil prøve at køre med at jeg minimum skal lave 100 armbøjninger, 100 mavebøjninger og 100 kropshævninger om dagen fra nu af, alle de dage hvor jeg ellers ikke træner. Nu har jeg også fået bestilt en stang til at sætte i spænd i dørkarmen fra fitnessbutikken, så jeg kan få lavet nogle ordentlige kropshævninger

Link to comment
Share on other sites

Hej Augustinus

Har lige set dit nye mål om at køre 100 kropshævninger, 100 armbøjninger og 100 armbøjninger, hver dag.

Det lyder i mine ører som alt for meget, hvis du har seriøse ambitioner om at blive frømand så skal der meget træning til, men pas på, med ikke at overbelaste dig selv.

Kør i stedet fx 2* bronzecirkel når du står op eller inden du går i seng.

Det andet er i mine ører urealistisk i længden, jeg er ikke i tvivl om at du kan magte det, men pas på med ikke i længden at overbelaste din krop unødigt. Det får du rig lejlighed til hos frøerne.

Så mit råd til dig er 2 * bronze og ikke 3, da det også belaster unødigt og ikkeholder i længden. Og sørg for at lave øvelserne korrekt.

Så er du på rette vej OG HELD & LYKKE med målene

Venlig Hilsen

Morten

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg havde skam bare tænkt mig at lave:

4x25 af hver ting i løbet af aftenen, jeg gjorde det igår uden de store kvaler.

Her er en lille note til mig selv hvorfor jeg vil være frømand, altid godt at have at finde frem og kigge på når træningen bliver røv:

I korpset (forestiller jeg mig at) :

Er alle altid 100 procent seriøse og professionelle, alle yder altid deres bedste og der er stor disciplin og respekt for hinanden, ingen er ligeglade som det ses så mange steder, for alle er nemlig glade og har kæmpet for at være der hvor de er.

Udfordre man sig selv og sin krop, og får den og sin psyke trænet op til det maximale, istedet for at falde i fordærv og slattenhed som verden er ved at blive løbet over ende af.

I korpset er der oplevelser og kvalifikationer der ikke findes andre steder.

Man lærer at håndtere stress og man lærer altid at have overblik og overskud istedet for at gå at stresse som alle andre mennesker.

Man får lov at opleve verden og alle former for natur.

Man slipper for et ensformigt liv på kontoret og i stedet en aktiv alternativ hverdag der er guld at vågne op til.

Alt dette tror jeg giver mig et lykkeligt liv, og en glad mand. Og i min verden er det, det livet går ud på. At være glad, lykkelig og lave det man aller helst vil

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg havde skam bare tænkt mig at lave:

4x25 af hver ting i løbet af aftenen, jeg gjorde det igår uden de store kvaler.

Her er en lille note til mig selv hvorfor jeg vil være frømand, altid godt at have at finde frem og kigge på når træningen bliver røv:

Alle er altid 100 procent seriøse og professionelle, alle yder altid deres bedste og der er stor disciplin og respekt for hinanden.

Alle er glade og har kæmpet for at være der hvor de er.

Man udfordre sig selv og sin krop, og får den og sin psyke trænet op til det maximale.

I korpset er der oplevelser og kvalifikationer der ikke findes andre steder.

Man lærer at håndtere stress og man lærer altid at have overblik og overskud istedet for at gå at stresse som alle andre mennesker.

Man får lov at opleve verden og alle former for natur.

Man slipper for et ensformigt liv på kontoret og i stedet en aktiv alternativ hverdag der er guld at vågne op til.

Kanon.. Ku ikke være mere enig.. smukt sagt!

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja

Idag

100 mavebøjninger

100 armbøjninger

10 km løb

Glæder mig til min stang kommer så jeg kan lave nogle kropshævninger

Uha ja, så har min mor købt en lækker lækker Scott mountainbike idag, (hendes knæ kan ikke holde til så meget løb på de gamle dage) bliver lækkert at kunne låne et par turer på den. Det kan værer Omega vil lege med mig så?

Link to comment
Share on other sites

Hej Augustinus

Mandag den 31 okt. skal det store slag slås. fra ni morgen til 13.00 fredag, med 5 dage under felt forhold og åben himmel, det kunne være rart med lidt solskind.

Min træning forløber rigtig godt. Ingen skader eller tegn herpå så det rigtig positivt.

Venlig Hilsen

MOrten

Link to comment
Share on other sites

Uuuuha!! Lækkert lækkert!! Du må da glæde dig vanvittigt, der er ihvertfald et par stykker i Slagelse der misunder dig utroligt lige nu, der ligger mange års træning foran før det bliver vores tur til denne herlige seance i det fri. Nyd det!

Hvordan med nervøsitet og såen, Præstationsangst? Føler du dig rede?

Du må endelige huske at give et fyldigt referat til alle her på mol når du retournerer

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

1,5 time mountainbike i skoven, fuld smadder med Uffe og en ven, Bjarke,

Søndag

2,5 time mountainbike i skoven, megen super offroad og op og ned af bakker. Ikke lige så højt tempo.

På et tidspunkt kom vi forbi GHR's nærkampsby, Østerby, den brugte vi lidt tid på at udforske og sparke en masse døre op og smide med brugte håndgranater :tongue: Desuden havde HJV parkeret en ulåst, forladt mandskabsvogn derhenne :dry:

Mandag

2 timer i svømmehallen med elevdykkerne

Så har jeg fået min første vagt :4thumbup: 4 svømmehold på Fredag lækkert lækkert :4mewantfood:

Niels: Det er i Slagelse svømmehal, du skal være velkommen til at slag uv-rugby, hvis du skulle komme forbi en mandag.

På lørdag står det på march! :cooldance:

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Niels: Det er i Slagelse svømmehal, du skal være velkommen til at slag uv-rugby, hvis du skulle komme forbi en mandag.

På lørdag står det på march! :cooldance:

Det kan da godt være jeg gør det i november så :bigsmile:

Forresten meget lækker MTB træning du laver - og med march kan det ikke blive bedre :cooldance:

Edited by Niels Weldingh
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.. Jeg vidste da ikke at i kørte MTB.. Det har i da ikke sagt noget om!

Jeg træner også meget MTB for tiden, da det er det der skåner mine krop mest (ud over svømning selvfølgelig.. men 28 kr. :raisebrow: ) Jeg kender nogle fede tracks hvis i er friske i ferien!

Ses på Lørdag.. :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share