Rundfunk på TV2 søger


Rundfunk
 Share

Recommended Posts

- Er du træt af at have spaghetti-arme og ingen røv?

- Kan du ikke tage på i vægt, selvom du prøver?

- Har du lyst til at blive større?

Så er det måske dig vi leder efter.

Du er mellem 20 og 30 år og har mod på at gøre noget ved din situation.

Send gerne et billede og husk at skriv dit telefonnummer, så vi kan ringe til dig.

Vi glæder os til at høre fra dig.

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Der har da, ved Gud, været mange tosser på tv, der har villet belære danskerne om alverdens sundhedsforbedrende tiltag. Set i dette lys er der intet i vejen for at spørge til "rådgiverens" navn og baggrund.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja selvfølgelig har der været det, men hvad vil du bruge det til hvis det er Nikolaj Rasmussen fra Vanløse, eller Mogens Hansen fra Hvidovre der har studeret ernæring, og uddannet fitnessinstruktør...eller hvis det er en autodedakt "ekspert" som 99.9% af dem der er her på MOL.

Det er jo næppe Klaus Styker eller Arne Astrup medmindre de er for alvor perverse på Rundfunk.

Link to comment
Share on other sites

Og så er ikke passende at denne tråd gøres til genstand for personfnidder og ååå så sjove kommentarer - ikke lige frem det der får folk til at tro at det er her inde at den dybe tallerken er opfundet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er det vel heller ikke? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har slettet en række indlæg squatfather

Link to comment
Share on other sites

Og så er ikke passende at denne tråd gøres til genstand for personfnidder og ååå så sjove kommentarer - ikke lige frem det der får folk til at tro at det er her inde at den dybe tallerken er opfundet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er det vel heller ikke? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har slettet en række indlæg squatfather

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jeg skam klar over. Det var den dybe tallerkens oprindelse jeg stilte spørgsmål til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der har da, ved Gud, været mange tosser på tv, der har villet belære danskerne om alverdens sundhedsforbedrende tiltag. Set i dette lys er der intet i vejen for at spørge til "rådgiverens" navn og baggrund.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja selvfølgelig har der været det, men hvad vil du bruge det til hvis det er Nikolaj Rasmussen fra Vanløse, eller Mogens Hansen fra Hvidovre der har studeret ernæring, og uddannet fitnessinstruktør...eller hvis det er en autodedakt "ekspert" som 99.9% af dem der er her på MOL.

Det er jo næppe Klaus Styker eller Arne Astrup medmindre de er for alvor perverse på Rundfunk.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes ikke ligefrem det er fair at nævne Klaus Styker og Arne Astrup i samme sætning. Sidstnævnte er da i mine øjne en af landets største kapaciteter på området, sukkerhistorien eller ej.

Well det er ikke et indlæg til selve debatten. Kunne bare ikke lade det være :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share