Steroids: You'll Shoot Your Eye Out


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Ret fed artikel af TC på T-Nation. :smile:

Steroids: You'll Shoot Your Eye Out

Maybe the recommendations I made a few years ago still hold true; that athletes should be required to pass physicals. Their blood pressure and their blood chemistry should all fall within the parameters of what constitutes "healthy." That means they could use steroids judiciously, but if any one of a number of tests fell out of accepted limits, they'd be disqualified from competition.
Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Tihi  :smile:
It makes me wonder how much we know about anything. Unless you're an expert in something, you merely take it on faith that what you're reading is true

<{POST_SNAPBACK}>

øh, thihi hvad? Udsagnet gælder da i høj grad. Hvis man ser nøgternt på det så ved man jo faktisk nada om noget som helst selv (næsten), men tager hvad eksperter siger for gode varer. Dette selvfølgelig med en masse kildekritik. Når jeg f.eks. læser Incognito's påstand om at proteinsyntesen i en muskel er helt ophørt efter 72 timer er det jo ikke noget jeg har en jordisk chance for selv at validere. Der må jeg stole på hans og andres faglige kunnen. Jeg ved ikke om det var noget i den stil du ville frem til med dit "thihi".....

Rommel

Link to comment
Share on other sites

It makes me wonder how much we know about anything. Unless you're an expert in something, you merely take it on faith that what you're reading is true
Udsagnet gælder da i høj grad. Hvis man ser nøgternt på det så ved man jo faktisk nada om noget som helst selv (næsten), men tager hvad eksperter siger for gode varer.

Ja det er vi da helt enige om!

Det er da prisværdigt at du ligger så stor betydning i min TIHI bemærkning, du er som sædvanligt meget underholdende.

Edited by Flinke9
Link to comment
Share on other sites

It makes me wonder how much we know about anything. Unless you're an expert in something, you merely take it on faith that what you're reading is true
Udsagnet gælder da i høj grad. Hvis man ser nøgternt på det så ved man jo faktisk nada om noget som helst selv (næsten), men tager hvad eksperter siger for gode varer.
Ja det er vi da helt enige om!

Det er da prisværdigt at du ligger så stor betydning i min TIHI bemærkning, du er som sædvanligt meget underholdende.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da godt jeg kan underholde dig.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

interessant....

artiklen balancerer mellem den reelle påstand at folks almindelige steroideskræk er vildt overdrevet og så steroide-"miljøets" denial phrases.

Jeg synes det er en ret hul historie at tage hul på uden egentlig at komme ind på de etiske problemer der er i forbindelse med doping i elite sport og de psykiske afhængigheds problemer, man let får af den kropslige rolle coaster, som AS misbrug ofte sender en ud på.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.f...4358&query_hl=1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share