Poseringskursus


angel
 Share

Recommended Posts

Efter igår at have deltaget i en del af DBFF's poseringskursus fik jeg en ide :4smartass:

Efter at have talt med overdommere Michael Thompsen og virkeligt lært mange ting, kom det til mig, at det kunne være fint at arrangere et poseringskursus en del tid før konkurrence.

Dermed kunne folk både kunne blive bedømt til deres respektiver klasser... om de er BB, AF'er eller BF'er samt man I GOD TID kunne lære at mestre poseringskunsten og ikke skal vente til 6 uger før et DM at blive rettet til!

Specielt også taget i betragtning at det er en god ide at posere hele året rundt for virkeligt at kunne bringe striberne frem i muskulaturen når det er konkurrencetid!

Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange der kunne have lyst til at deltage i sådan en dag i OBBC's lokaler (såfremt vi kan få lov) måske engang i en af de sidste weekender i november!

Ideen er, at man selvfølgelig bare skal møde op i den form man nu engang er i og få en grov vurdering af hvilken klasse ens kropstype og muskeludvikling ville passe til samt få lært alle grundteknikker inde for de enkelte poseringer, så man har et godt arbejdsværktøj året rundt og ikke fra starten af får indlært sig nogle dårlige vaner!!!

Hvis det bliver aktuelt vil der nok komme et mindre gebyr på kurset men ikke noget vildt....

Hvad siger I???

Selvom man har prøvet det før (at stå på scenen) så kan man altid blive bedre ... det fandt jeg ud af igår.. DAMN der er meget at tage hensyn til som jeg aldrig før har overvejet :blink:

Tænker specielt på personer her på MOL som brænder for BB, Bodyfitness og AthelticFitness eller bare personer som er nysgerrige og gerne vil lære korrekt poseringsteknik

... så hvad siger I - specielt personer som -->

MASS, Granhof, DocHolliday, Lagoon, Fitness-iver, Kuldskær, Miss, LungBrush, Q-base, Svedbaronen, Anders_L_Holm, Conscience... og mange flere :w00t:

(som jeg sikkert har glemt eller overset ... der var vist noget både med Spock og Rall og et par andre... siger min hukommelse mig :tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lyder som en god ide.

sign me up.

<{POST_SNAPBACK}>

:4slap:

Hvordan kunne jeg glemme dig JB :poking:

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer :wink: )

Johnny Bravo

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Skal man være medlem af DBFF for at tilmelde sig? :smile: Kommer sikkert aldrig til at stille op til fitness ( :4mewantfood:  :blush:), men kunne nu virkelig godt tænke mig at lære at posere. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nix bare man har lyst til at prøve :smile:

eller bare personer som er nysgerrige og gerne vil lære korrekt poseringsteknik
:wink:
Link to comment
Share on other sites

Skal man være medlem af DBFF for at tilmelde sig? :smile: Kommer sikkert aldrig til at stille op til fitness ( :4mewantfood:  :blush:), men kunne nu virkelig godt tænke mig at lære at posere. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nix bare man har lyst til at prøve :smile:

eller bare personer som er nysgerrige og gerne vil lære korrekt poseringsteknik
:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det så jeg godt. :smile: Mente bare, at hvis det var et kursus under DBFF (er det det? :unsure:), kunne det godt være, det var et krav, at man skulle være medlem af forbundet for at kunne deltage?!

Link to comment
Share on other sites

Skal man være medlem af DBFF for at tilmelde sig? :smile: Kommer sikkert aldrig til at stille op til fitness ( :4mewantfood:  :blush:), men kunne nu virkelig godt tænke mig at lære at posere. :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Nix bare man har lyst til at prøve :smile:

eller bare personer som er nysgerrige og gerne vil lære korrekt poseringsteknik
:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Yesyes, det så jeg godt. :smile: Mente bare, at hvis det var et kursus under DBFF (er det det? :unsure:), kunne det godt være, det var et krav, at man skulle være medlem af forbundet for at kunne deltage?!

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det ikke, for jeg er ikke medlem :tongue:

Der skal nok bare samles folk til det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

p.s. Jeg skal nok også stå for en del af undervisningen her under gang i stiletter... gælder også fyrene :poking:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF  :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer  :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

p.s. Jeg skal nok også stå for en del af undervisningen her under gang i stiletter... gælder også fyrene  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

hvis du ligefrem insisterer på at vi os skal have stiletter på så er det jo næsten for fristende...

Link to comment
Share on other sites

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF  :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer  :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

p.s. Jeg skal nok også stå for en del af undervisningen her under gang i stiletter... gælder også fyrene  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

hvis du ligefrem insisterer på at vi os skal have stiletter på så er det jo næsten for fristende...

<{POST_SNAPBACK}>

Du er hermed skrevet op... mon ikke også Bamz'far vil med ... altså på stiletter?? :tongue:

Du ville jo elske at være med og nu er det jo også i dit nabolag, så hvorfor ikke :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

Anders_L_Holm

hippo

Link to comment
Share on other sites

Synes at det lyder rigtig spændende! Bliver helt fristet af dét, selvom formen ikke spiller max i øjeblikket.

Kunne godt tænke mig at høre mere om dét!

Men indtil videre er jeg frisk på dét. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jens

Tanken bag kurset er at man skal få noget med hjem og arbejde med!!

Det kræves ikke at man er super cut --> nærmere tvært imod ... lad os være i samme både alle sammen :innocent:

Du skal komme for at lære posering og ikke for at vise din krop frem :boobs:

Det vil selvfølgelig være end fordel at du ikke er bleg for at smide trøjen for det vil du lære langt mere af men mon ikke at for de mere blufærdige at det går med tanktop på!!

Dog vil jeg pointere at folk som bliver tilmeldt også SKAL DELTAGE... vi vil IKKE have nogle med som bare sidder passivt og kigger på!!!

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

Anders_L_Holm

hippo

Jens A

Henning Friis

Link to comment
Share on other sites

Skal nok fastsætte en dato så hurtig som muligt - vil lige kontakte nogle af dommerne under DBFF  :smile:

Forhåndstilmelding

Angel

Crawdaddy (skal nok sørge for at han kommer  :wink: )

Johnny Bravo

BadAssJones

Hoosier

Anders_L_Holm

hippo

<{POST_SNAPBACK}>

du må også godt skrive mig på ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share