Poseringskursus


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Angel er du sikker på du ikke har taget fejl af Svedbaronen og mig? Jeg kom lige til at tjekke listen og der står jeg har betalt, hvilket jeg ikke har. Jeg betaler i aften. :cooldance:

Korrekt du har ikke betalt ... smutter ... og det er Johny Bravo der er skyld i navneforvirringen :innocent:

Hvis Svedbaronen først har betalt fredag står det først på min konto tirsdag ... ret normalt med 2 arbejdsdage mellem overføring

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud piger og drenge :4thumbup:

------------------------------------------------------------

BETALINGSOVERSIGT for registrede betalinger

Tilmelding for pigerne

:thumb: BettyBoop - Betina Hansen

:thumb: Natascha

:thumb: Karen-Louise

:thumb: Lille-B

:thumb: Sanne Steffensen

Kuldskær

Miss

Spockle

Ann Michelle

Tilmelding for drengene

:thumb: Johnny Bravo

:thumb: Ivan Hansen

:thumb: BadAssJones

:thumb: Lagoon

:thumb: Fitness-Iver - ham den gamle....

:thumb: Anders Nonved

:thumb: Christian (OBBC)

:thumb: Michael Midtgaard (OBBC)

:thumb: SaintPauli

:thumb: Michael Kim Jensen

:thumb: Svedbaronen

:thumb: LungBrush

:thumb: Rall

:thumb: Saabye 3450

:thumb: Pau Halm (OBBC)

Bambam

Jones

Ann Michelles kæreste

:thumb: Dr. Steen

Zink_Brian

----

OBS OBS

Såfremt betaling ikke er faldet senest Torsdag d. 10/11 :4signme: vil pladsen gå til anden side, da der stadigvæk er flere interesserede i kurset på drengesiden!

Efter indbetaling er tilmeldingen bindende og pengene refunderes ikke men man skal være velkommen til atsende én i sit sted :wink:

Regner dog stadigvæk med at dem som står på listen er interesseret, da jeg ikke har hørt andet! Er dette ikke tilfældet bedes de sende en PM hurtigst muligt da det er dårlig sport at tage pladsen fra andre villige individer :please:

Er der nogen som helt undlader at reagere på deres tilmelding vil de fremover været udelukket fra kursusaktivitet arrangeret fra undertegnets side!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Lyder godt drenge :4thumbup:

Folk kan jo overveje om der er stemning for at tage ud at spise et eller andet sted i Odense efter endt kursus?

Måske nogle af de andre faste OBBC ansigter også var med på noget mad sidst på dagen!!

En anden ting er at prisen for leje af lokaler i OBBC er steget :dry: hvorfor jeg håber at folk vil være forstående overfor at kursesøkonomien måske ikke kan bære indkøb af sandwich, det betyder nok også at folk nok selv skal pakke en lille madpakke til et enkelt måltid :smile:

Dog søger jeg Odense i gennem for sandwichsponsor i disse dage :innocent:

Ellers er der også kommet sponsorgaver fra MAXIM, GYMGROSSISTEN OG LOADED soooo faaaare :w00t:

... så I kan godt forvente en god godtepose (men det er jo også første søndag i advent :santa2: )

Samt vi indtil nu har fået en ekstra spændende underviser på planen ud over dommerne samt jeg går og venter svar fra nummer 2 som også ville være fed at få med... glæd Jer :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel det lyder rigtigt godt!! Sponsor gaver, så føler man sig jo helt prof hehe :w00t: Det med sandwich gør intet, jeg har i hvert fald intet imod at betale lidt ekstra for at få dem, vi skal jo nødig blive katabole :tongue:

Jeg er forresten klar på at tage ud og spise bagefter, det kunne være rigtigt hyggeligt. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Synes det er fedt som folk har fået meldt sig til og ikke mindst støtter op omkring projektet ... tror virkeligt at vi får en fed dag :4thumbup:

------------------------------------------------------------

BETALINGSOVERSIGT for registrede betalinger

Tilmelding for pigerne

:thumb: BettyBoop - Betina Hansen

:thumb: Natascha (OBBC)

:thumb: Karen-Louise (OBBC)

:thumb: Lille-B

:thumb: Sanne Steffensen

Kuldskær

Miss

Tilmelding for drengene

:thumb: Johnny Bravo

:thumb: Ivan Hansen

:thumb: BadAssJones

:thumb: Lagoon

:thumb: Fitness-Iver - ham den gamle....

:thumb: Anders Nonved

:thumb: Christian (OBBC)

:thumb: Michael Midtgaard (OBBC)

:thumb: Pau Halm (OBBC)

:thumb: SaintPauli

:thumb: Michael Kim Jensen

:thumb: Svedbaronen

:thumb: LungBrush

:thumb: Rall

:thumb: Saabye 3450

:thumb: Jones

Bambam

-------------

opvarmere

:thumb: Dr. Steen

Zink_Brian

-------------

OBS OBS

Såfremt betaling ikke er faldet senest Torsdag d. 10/11 :4signme: vil pladsen gå til anden side, da der stadigvæk er flere interesserede i kurset på drengesiden!

Efter indbetaling er tilmeldingen bindende og pengene refunderes ikke men man skal være velkommen til atsende én i sit sted :wink:

Regner dog stadigvæk med at dem som står på listen er interesseret, da jeg ikke har hørt andet! Er dette ikke tilfældet bedes de sende en PM hurtigst muligt da det er dårlig sport at tage pladsen fra andre villige individer :please:

Er der nogen som helt undlader at reagere på deres tilmelding vil de fremover været udelukket fra kursusaktivitet arrangeret fra undertegnets side!

Link to comment
Share on other sites

Kommer der ikke et kursus tætter på DM - vi er jo totalt Off-seson nu.....................Nå, men ellers må man vel bare ud og købe en håndfuld ene timer (teknikken er sku LIDT rusten...................) :laugh:

Ellers et super fedt initativ i har taget der.........Way to go............. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kommer der ikke et kursus tætter på DM - vi er jo totalt Off-seson nu.....................Nå, men ellers må man vel bare ud og købe en håndfuld ene timer (teknikken er sku LIDT rusten...................) :laugh:

Ellers et super fedt initativ i har taget der.........Way to go............. :4thumbup:

Prøv at læse første indlæg :wink:

Det er jo netop et OFF-SEASON kursus :bigsmile:

p.s. Hvis kurset bliver en succes kunne det godt tænkes at jeg arrangere noget lignende sammen med Kragen :wub: i foråret / forsommer

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

------------------------------------------------------------

BETALINGSOVERSIGT for registrerede betalinger

Tilmelding for pigerne

:thumb: Natascha (OBBC)

:thumb: Karen-Louise (OBBC)

:thumb: BettyBoop - Betina Hansen

:thumb: Lille-B

:thumb: Sanne Steffensen

:thumb: Kuldskær

:thumb: Miss

Tilmelding for drengene

:thumb: Anders Nonved (OBBC)

:thumb: Jonas Nygaard (OBBC)

:thumb: Christian (OBBC)

:thumb: Michael Midtgaard (OBBC)

:thumb: Pau Halm (OBBC)

:thumb: Johnny Bravo

:thumb: Ivan Hansen

:thumb: BadAssJones

:thumb: Lagoon

:thumb: Fitness-Iver - ham den gamle....

:thumb: SaintPauli

:thumb: Michael Kim Jensen

:thumb: Svedbaronen

:thumb: LungBrush

:thumb: Rall

:thumb: Saabye 3450

:thumb: Jones

:thumb: Bambam

-------------

opvarmere

:thumb: Dr. Steen

:thumb: Zink_Brian

-------------

OBS OBS

Såfremt betaling ikke er faldet senest Torsdag d. 10/11 :4signme: vil pladsen gå til anden side, da der stadigvæk er flere interesserede i kurset på drengesiden!

Efter indbetaling er tilmeldingen bindende og pengene refunderes ikke men man skal være velkommen til atsende én i sit sted :wink:

Regner dog stadigvæk med at dem som står på listen er interesseret, da jeg ikke har hørt andet! Er dette ikke tilfældet bedes de sende en PM hurtigst muligt da det er dårlig sport at tage pladsen fra andre villige individer :please:

Er der nogen som helt undlader at reagere på deres tilmelding vil de fremover været udelukket fra kursusaktivitet arrangeret fra undertegnets side!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så lidt info....

Ruehl kommer til DK igen herunder Odense samme dag som poseringskurset!!

Eftersigende skal det være fra kl 17 man kan møde kæmpen, så hvis dethar interesse så er det jo bare at ligge vejen forbi efter endt posering!

Jeg vil i hvert tilfælde se om jeg ikke kan nå det :cooldance:

Mere info her

Det færdige program for dagen kommer også snart men jeg kan allerede sige nu at vi regner med at gå igang fra kl 10 med fælles briefing om dagens forløb hvor efter pigerne skal på.... mens drengene kan gå ud og pumpe sig op imens, hvorefter at vi umiddelbart regner med at de står for skud omkring kl 13!!

Hvis nogen allerede nu har nogle ønsker til dagen mht. ting/spørgsmål der ønskes opklaret så giv lyd :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ruehl kommer til DK igen herunder Odense samme dag som poseringskurset!!

Eftersigende skal det være fra kl 17 man kan møde kæmpen, så hvis dethar interesse så er det jo bare at ligge vejen forbi efter endt posering!

Det er sku cool med Rühl. Jeg har stadig 4 billetter til han seminar i Aalborg kl. 13.00 samme dag, hvis nogle skulle være interesserede.

Ellers regner jeg da med at det bliver samlet flok til Rühl og en omgang spisning bagefter. :4pizza:

Det færdige program for dagen kommer også snart men jeg kan allerede sige nu at vi regner med at gå igang fra kl 10 med fælles briefing om dagens forløb hvor efter pigerne skal på.... mens drengene kan gå ud og pumpe sig op imens, hvorefter at vi umiddelbart regner med at de står for skud omkring kl 13!!

Bahhhh pumpup. Det er jo ikke en konkurrence. Vil skal da ind og se pigerne… :partytime2::santa2:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er sku cool med Rühl. Jeg har stadig 4 billetter til han seminar i Aalborg kl. 13.00 samme dag, hvis nogle skulle være interesserede.

Ellers regner jeg da med at det bliver samlet flok til Rühl og en omgang spisning bagefter. :4pizza:

Ang. spisning så er der ikke booket nogle stedet endnu da ingen rigtigt har meldt tilbage omkring dette :raisebrow:

Men måske man bare skal booke noget ude i byen uanset hvad

Bahhhh pumpup. Det er jo ikke en konkurrence. Vil skal da ind og se pigerne… :partytime2::santa2:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Pigerne har fået lovning på at det kun er dem og dommerne :wink:

Piger i off-season form er lidt mere sky i forholdt til drenge og næppe så løsslupne med tilskuere som uden :innocent:

Men du kan være sikker på at vi kommer og kigger på Jer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Pigerne har fået lovning på at det kun er dem og dommerne :wink:

Piger i off-season form er lidt mere sky i forholdt til drenge og næppe så løsslupne med tilskuere som uden :innocent:

Men du kan være sikker på at vi kommer og kigger på Jer :tongue:

Arhh :mad: , noget for noget :wink::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Piger i off-season form er lidt mere sky i forholdt til drenge og næppe så løsslupne med tilskuere som uden

Men du kan være sikker på at vi kommer og kigger på Jer

Når vi ikke må kigge - så MÅ I SGU HELLER IKKE!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes::nonono::nonono::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Så skal de piger e'ermame også få noget at kigge på, når jeg smider mine to mærkeposes - først en beskidt least muscular fulgt skarpt op af en ond fat spread! :4flex: :tongue:

Synes det er tarw'ligt at pigerne gerne må se fede fyre, men vi ikke må se på sprøde nips... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share