Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Af hensyn til loglæsere, som ikke nødvendigvis har mange års erfaring på MOL, må jeg hellere lige forklare, at Julie/Danfanatiker var én af dem, der tog godt imod mig, da jeg, for snart mange år siden, startede på MOL. Det var dengang, der var betydeligt mere gang i sitet, end der ofte er i dag.

I dag var jeg nede i træningscentret allerede ved 8-tiden, og fik brændt godt igennem.

Det er rart, når der ikke er kamp om udstyret. Især bænke er der ikke for mange af, i de perioder, hvor der er mange til stede i centret.

Nu begynder solen at titte frem, og weekenden nærmer sig.

Link to comment
Share on other sites

Du har 10 års jubilæum næste år :4jumpy:

Holder du så MOL-fest, med pilsnere, grænse-sprut, grill og det hele?

Hehe!

Det er såmænd ikke langt fra, at jeg har sympati for idéen.

Men meget apropos, så går jeg snart i gang med at lave indbydelser til sømands-partyet, som min familie vil holde, for at markere, at min bedstefar kunne have fyldt 100 i år. Vi ved endnu ikke, hvor det skal holdes, men et er sikkert: Jeg gider IKKE deltage, hvis nogen insisterer på, at det skal være på restaurant. Nej, det skal være med egne drikkevarer, og på et sted, hvor man må synge en sang, og fortælle et par historier.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

:4flex: Ja dengang var der livlig trafik herinde. Det er der da stadigvæk, men der er ikke så mange af de "gamle" tilbage.... :laugh: Rart at se at du dog stadig giver den max skrue herinde unge mand. Hvis du inviterer til MOL træf, så sig endelig til. Jeg melder mig gerne... :music:

Rigtig god weekend fra mig.... (er også blevet lidt ældre hehe, men det går fint) :shades:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver altid rundt på gulvet, når vi skifter til sommertid, så jeg har ikke energi til at skrive ret meget.

Men lørdag cyklede jeg 18 km. Snittet var 35,6 km/t, hvis jeg ikke husker meget galt.

Søndag fik jeg et standard styrke-pas.

I dag skal jeg lige have vasket tøj, og ordnet lidt forskelligt der hjemme. Vil også til at bruge mine COC´er lidt igen.

I morgen forventer jeg at cykle igen.

Link to comment
Share on other sites

I forgårs: 16 km cykling.

Snittet var vist 35,6 km/t. Det var rart at få svedt noget.

I går: Fint styrke-pas, med rimeligt god energi, der fik et lille boost pga. den omstændighed, at der var en del gode og stærke bros til stede.

I morges, da jeg stod og barberede mig, gik det op for mig, at jeg faktisk er en smule stolt af mine biceps. Jeg føler virkelig, at der er sket en positiv udvikling over de seneste måneder. Det ER bare lidt mere hardcore at bruge håndvægte! Derfor gider jeg heller ikke arm curl maskinen (Technogym).

I dag håber jeg på en forsigtig cykel-etape. I morgen er der så morgen-træning, efterfulgt af fys. Officielt er det en feriedag, men jeg ender nok på kontoret alligevel.

Link to comment
Share on other sites

I går: 12 km pligt-cykling. 36,4 km/t. i snit.

I dag: Formiddags-træning, bl.a. i selskab med 4 friske SL´ere. Så det blev joket og pjattet (men heldigvis også løftet) på livet løs.

Jeg må snart til at bruge de 16-kilos DBs lidt mere. Det må snart kunne lade sig gøre.

Derefter var jeg hos fys, og blev banket godt og grundigt igennem. Så jeg bliver nok træt til aften.

Nu er jeg så lige tilbage på kontoret og ordne nogle småting (er der overhovedet andet end småting her?).

God weekend til MOL! :shades:

Link to comment
Share on other sites

I går: 12 km pligt-cykling. 36,4 km/t. i snit.

I dag: Formiddags-træning, bl.a. i selskab med 4 friske SL´ere. Så det blev joket og pjattet (men heldigvis også løftet) på livet løs.

Jeg må snart til at bruge de 16-kilos DBs lidt mere. Det må snart kunne lade sig gøre.

Derefter var jeg hos fys, og blev banket godt og grundigt igennem. Så jeg bliver nok træt til aften.

Nu er jeg så lige tilbage på kontoret og ordne nogle småting (er der overhovedet andet end småting her?).

Vi tager lige en australsk folkesang

Til tider tænker jeg over, hvordan mit liv havde været i dag, hvis mine forældre havde gjort alvor af deres planer om i udvandre dertil, dengang i 70´erne.

God weekend til MOL! :shades:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag blev det til 20 km på cyklen, med et snit på 36,3 km/t.

Det kunne ordentligt drive sveden frem. Dejligt. Det kan ikke vare længe, før jeg runder de 8500 km på min nuværende cykel.

Søndag fik jeg mig et nogenlunde godt (men ikke helt optimalt) styrke-pas.

Ellers er weekenden gået med at gøre rent, læse bøger, og ikke mindst samle flasker. Især fredag aften var der for alvor gang i den.

Link to comment
Share on other sites

Der bliver fortsat trænet.

Tirsdag var jeg til styrketræning, og i går cyklede jeg 15 km. Snittet var 36,4 km/t.

I dag skal jeg have ordnet lidt forskelligt derhjemme, og i morgen tager jeg nok morgen-træning.

Lørdag kommer mine forældre på besøg.

Så må vi se, hvor mange fridage, jeg tager i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på 2 gode styrke-pas, men desværre ingen cykling, idet jeg havde mine forældre på besøg om lørdagen.

Styrketræningen var til gengæld fin, og jeg var igen oppe og tage 16 kg (nogle få reps) i DB curls.

I dag håber jeg at få cyklet igen. Det kan ikke vare længe, før cyklen runder de 8500 km.

Fredag aften blev et KÆMPE flaske-orgie! Jeg kan ikke huske, at jeg nogen sinde før har fundet så mange på en enkelt tur. Og da jeg havde en del på lager i forvejen, var min altan snart propfyldt af poser med pant-emballage. Så jeg ringede til min far, og sagde, at han godt kunne tage sækkevognen med, når han alligevel kom på besøg. Det var ganske legendarisk.

I påsken skal jeg træne, læse bøger, og måske fyre den af en dag eller to. Sidste år holdt jeg jo prol-påske, og den succes har jeg tænkt mig at gentage i år.

Link to comment
Share on other sites

I går cyklede jeg 16 km. Snittet hed 36,3 km/t.

I dag, lidt før kl. 9, var jeg så i centret. Et par af gutterne spurgte, om jeg ikke havde andet at lave end at træne? Men det har jeg jo egentlig ikke, lige i øjeblikket.

Men vejret er i hvert fald fint. Nu må vi se, om der bliver nogen flasker at finde. Men i første omgang skal jeg have shoppet lidt, og så hjem og have noget at spise.

Hvis jeg ikke kommer på igen før efter påske, så vil jeg ønske god påske til alle. Gør nu ikke alt for mange af de ting, jeg ville have gjort.

Link to comment
Share on other sites

Damn, hvor har de seneste dage været kedsommelige, her på kontoret!

Men i går fik jeg da et fint styrke-pas. Der var en masse udmærkede bros til stede, og det gav liiige overskuddet til at tage lidt flere reps. Selv om folk absolut er flinke, så giver det nu lige en smule adrenalin, når der står en hårdtpumpet, over-tatoveret dørmands-type og brøler KOM SÅ! OP MED DET PIS!

:laugh:

Ud over det, så er jeg i gang med at kigge på iphones. Skal snart have gjort alvor af at have anskaffet mig én. Og med tiden også nogle gode trådløse højttalere. Skal jo kunne streame noget redneck music! Samtidig skal min cd-afspiller kunne plugges ind, så jeg ikke længere behøver min gamle reciever. Det bliver spændende.

Nå, men jeg skal jeg lige have købt ind, og så skal jeg hjem og have mig en lille cykel-etape.

Link to comment
Share on other sites

I går: 15 km cykling, med 36,5 km/t i snit.

Jeg skal i øvrigt også huske at nævne, at jeg nu har rundet de 8500 km på kondicyklen. Dertil kan man så lægge de godt og vel 15000, som den gamle kondicykel holdt til.

I dag var jeg til formiddags-styrketræning, i selskab med en lille flok SL´ere. Det var også ganske fint.

Som nævnt i opturstråden, så har jeg bestilt mig en iPhone. Det skal blive ganske spændende. Og i og med, at jeg har opsagt mit internet derhjemme, så bliver det bestemt ikke dyrt i abo.

Nu glæder jeg mig til en weekend med skønt vejr!

Link to comment
Share on other sites

Nå, men vi skal vel se at få lidt gang i denne log.

Heldigvis har jeg trænet mere, end jeg har logget.

I går var jeg, for første gang i et stykke tid, oppe på at cykle 21 km. Snittet var på 37,0 km/t. Det var en tur, der trak noget sved frem.

Med styrketræningen går det støt og roligt. Ikke så meget at fortælle.

Vi er så småt begyndt at modtage tilmeldinger til sømands-partyet. Jeg begynder at tro på, at det kan gennemføres.

Men først skal vi lige have overstået min fars 70-års fødselsdag d. 1/7.

Foreløbig tager vi lige en sang,der handler om glæden ved at udveksle røverhistorier, og nyde en lille én.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

I går havde jeg en lidt lang dag på jobbet, men jeg fik da cyklet 12 km.

Snittet var 36,7 km/t.

I dag skal jeg have ordnet nogle huslige ting, og så satser jeg på cykling i morgen, og styrketræning fredag morgen.

Vi har fået endnu et par tilmeldinger til sømands-partyet. Dog bliver det sådan, at man selv skal have drikkevarer med. Dette skyldes, at nogle er noget påholdende, og ikke ønsker at betale for, at vi andre drikker så meget, som en del af os gør! :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Weekendens træning lød på 20 km cykling om lørdagen, med et udmærket snit på 37,2 km/t.

I går var jeg i træningscentret ved middagstid, og fik pumpet godt igennem.

I dag har jeg lidt travlt, så der bliver ikke skrevet mere i loggen lige nu, måske lige bortset fra, at til weekenden kommer mine forældre, og de tager campingvognen med. Så tager jeg med, og tilbringer en nat eller to der, med en bog i den ene hånd, og en drink i den anden.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share