The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

TIRSDAG DEN 18 JULI 2006

EEn af de bedste dage ever. FIK LEJLIGHED I ÅRHUS.... :4thumbup: :firebounce::cheer: :4band: Ikke langt fra mit Equinox hjem i Scan. Hurra Hurra...Jullen indtager Århus om en måned. Fantastisk. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Havde næsten svært ved at styre mig, da jeg kommer ned til min Scan baby og gør mig totaaaalt bemærket på Jacobs time ved at fare forvildet rundt. :laugh: Det var ikke meningen, jeg ville med på timen, men jeg kunne liiige nå det. SHIT EN TIME. Det var selvfølgelig Alpe Dhuez Etapen jeg landede på, og mine kontor ben var slet ikke vågnet til det. Men det blev de :devil: FEEEE time hvor jeg kæmpede for en sindsyg for at sidemakker L kunne få point (får jo ikke en skid selv). "Nå nu går Julie" "nu er Julie tilbage" :w00t: Tak Jacob for at du gør alle opmærksom på, at jeg er vandbærer for hele holdet. :4thumbup: :laugh: Goddammit hvor er jeg faldet godt til i mit gamle og nye hjem. I AM HOOOOOOME :wub: Jeg kunne nærmest smage blod under D'huez stigningen. FUck det syrede godt, men for satan da Jacob er vild på en cykel. Fløj rundt. Jeg var helt svimmel. :blink::w00t:

Efter timen var jeg supermotiveret for styrketræning. Så meget at jeg har ondt i min krop nu. DEJLIGT.

Imorgen venter der en af de sidste timer med UBC :cry: Mere styrke og lidt løb. Snart er det måletid igen og puha jeg kan selv se, at jeg er røget ned i fedt procent. :smile:

Så dejlig dag. Fed lejlighed. Fed træning og super dejlige mennesker i mit liv. Hvad mere kan jeg ønske mig. Jo mere yoga men tiden er der ikke til det nu, men til efteråret vender jeg tilbage...og starter forfra.

Data for idag.

Tour de France spinning ved Jacob :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 169

:heartpump: Max 190

Afgjort en af de hårdeste timer, jeg ever har kørt på og jeg tænker på, hvad der var sket, hvis benene var med fra start. Tror jeg ville have ofret mig. :tongue:

Styrketræning :4flex: Stadig meget svag i skuldrene. suk.

Tænker på så meget jeg flytter ind i Scan, når jeg kommer så tæt på :wub:

God aften til alle fra den kommende århusianer. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Smeeeelllllttter men klager ikke. Kun over at jeg først har ferie igen i uge 31

Har haft problemer med mavsen de sidste to dage, så træning har ikke været max god. Ved også godt hvorfor maven har været smadret. De sidste to dage har jeg nemlig indtaget et glas mælk ved 1430 tiden og derefter træning kl 1630. BAM så var der sidestik til Jullen det meste af aften, og derved opnåede jeg heller intet flow på hverken alpe etapen i tirsdags eller Ulriks time igår. Idag var energien bedre og maven ok, men varmen fik alligevel bugt med mig, og jeg måtte liste ud til receptions C og spise aftensmad sammen med ham. :laugh: Jeg er faktisk i bund og grund rigtig glad for alting ligenu. Pludselig lysner det hele som min gode moders citat forneden. Fantastisk.

Kosten er ok. Jeg er ved at komme ind i en god rytme med at forberede næste dags måltid om aften forinden, selvom jeg indimellem er så træt, at jeg kunne falde i søvn over stegepanden. Men effekten af det får mig til at fortsætte. Desværre er måledagen udsat til lørdag, men så har jeg jo et par ekstra dage at løbe på. :smile: Folk på mit arbejde sys jeg taber mig, selvom jeg råæder konstant. Har nærmest slidt en bane fra min plads ud til køleskabet :innocent:

Idag faldt jeg godtnok i med en Kong Fu Piratos. Det var bare FOR varmt. :blush:

Update på træning Onsdag 19 juni 2006

Kollega B havde taget min cykel til mig. Har fundet en ny super plads helt ude i venstre side. Der kan jeg i ro og mag knokle ponyagtigt løs. Samtidig er B en fantastisk motivationsfaktor for mig, fordi han pilker afsted. Indimellem ikke lige det som instruktøren dikterer "FY B". Det gør man ALTID på forreste række. :4whip: Timen var forholdsvis identisk med timen sidste onsdag. Der gik lang tid før mine ben vågnede. Det gjorde de halvvejs, da spocks toner "Do you c what I see" pludselig dukkede op. Og mirakuløst skete der det, der også gjorde sidste onsdag, da jeg igen hørte sangen. JEG SPÆNEDE AFSTED PÅ DEN BODYBIKE og pulsen løftede sig op på 173 i siddende mellemtakt. Lækkert. 8 min i flow. Men så kom de tunge ben også igen. Energien er der ikke i denne tid. :unhappy:

Droppede timen efter der ellers var en tour time ved Anders N, men gad bare ikke. Så jeg sluttede af med mavepine og 30 min powerwalk. Slæbte mig i bad og hjem på hovedet i seng. Søvnig dag.

Spin Interval 1 ved Ulrik :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 179

Powerwalk 30 min lav intensitet :walking:

Torsdag 20 juli 2006

Benene var ikke bedre idag. Jeg besluttede mig for at teame op med de to drenge, der fører vores tour spinning og agere hjælpe rytter for dem på dagens etape ved den nye instruktør Anders' femte time. Derfor valgte jeg cykle til venstre for førerknægt D, men den cykel fungerede bare ikke. Så jeg kom aldrig rigtigt igang. :nonono: Pulsen kom sjældent over 160, så jeg slukkede uret og kørte med meget lidt belastning og meget mere restitutionsagtigt end dagens etape bød på, for skifte cykel gad jeg bare ikke. Så hellere hugge lidt til drengene.

Efter timen blev det til lidt mere cykling egen træning på en noget bedre cykel. Men efter 20 min gad jeg simpelthen ikke mere. Okay tiilfreds selvom det ikke rigtig var nogen succesoplevelse træningsmæssigt. Min krop fortæller mig blot at den ikke gider i denne tid, så det må jeg jo så erkende. Derfor blev det til mere kæbetræning end egentlig træning med min yndlingsreceptionist. :4drunk:

Tour de France spinning ved Anders N :bike: JEG VANDT MULEPOSEN

Tid 60 min

:heartpump: 146

:heartpump: Max 160 weee højt :tongue:

Egen cykling :bike:

Tid 20 min

:heartpump: snit 153

:heartpump: Max 163

En noget mere lækker træning venter sig i weekenden og søndag afsluttes Tour spinning i Scan. Det er næsten sørgeligt, for det har bestemt været noget af det bedste, jeg har været med til. Succes.

God aften til alle fra en træt Danf.

:cool:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 21 Juli 2006

:blink: Allerede sveddryppende inden træning, ja så er der ikke noget at sige til at Danf går kold ret hurtigt. Jeg elsker at svede, men idag har dog været den klammeste og fugtigste dag ever :crazy: Jeg elsker sommer. Misforstå mig ikke. Men et par grader mindre havde ikke gjort så meget. Især ikke når man skal træne og arbejde, ellers må der gerne være lummer varmt. Min ydeevne bliver maksmimalt forandret ved så megen hede.

Så dagens træning henlagt til Nørrebronx bestod af spinning og styrketræning. En lille smule la la styrketræning. Kræfterne er ikke enorme i forvejen, men idag følte jeg da armene som slatne gummipølser. De dejligt store kropsspejle i omklædningsrummet vidnede om, at JA DEN ER SGU GOD NOK. Du er røget ned i fedt procent Jullen... :4thumbup: Forventer en udvikling til den lidt hårdere diæt indenfor en uge, så jeg kan få smeltet det sidste væk. :smile: Det går fint med at holde linien, dog har jeg indtaget et glas Cola light idag. :cry: Men jeg trængte bare til noget andet end vand vand vand. Det blir SÅ kedeligt. Slik har jeg stadig ikke rørt, og jeg har stadig heller ikke spist hvidt brød, ris eller pasta. Masser af grøntsager og proteiner tilpasset med sundt fedt de dage jeg indtager mindre fedtholdige kødtyper. Det hele går op i en højere enhed, men det ER et møjsommeligt arbejde, og det tager tid at lave frokost og aftensmåltidet, som i bund og grund indeholder samme mængde kalorier. Og så er det lidt dyrere men frosne basis poser grønt er et must... Især hvis man ikke kan nå at handle så meget.

Anyway tilbage til Nørrebronx centret, hvor jeg møder et kendt ansigt. En tidligere SATS kunde, som åbenbart var rykket videre også. Kan huske ham fordi mama her lærte drengen at cykle (ikke helt som spæd). Det var godt at se ham igen, og han blev lige hamstret med i Scan, hvor Danf jo har sin vante gang for det meste og snart endnu mere :w00t:

Slut med styrke og til min afløser time. Troede ikke der kom nogen pga. heden, men det gjorde der. Faktisk dukkede 10 personer op. Jeg var da lamslået. Og de kørte bare allesammen suverænt godt og jeg kunne se, at de nød mit musik. HALLELUJA. Det ER bare lækkert, når det er en afløser time. 3 af de 10 kom hen og spurgte om tider for mine timer. SUCCES for en instruktør. Nå ja og så blev man lige sammenlignet med forbillede number 1. Ikke dårligt ikke dårligt selvom jeg hverken ligner af udseende, eller kørte til samme musik genre eller samme typer program. :blink: Med fare for at være selvfed, ja så VAR det bare en super lækker ting at høre. Han er sgu den bedste...Maestro U

Hård time. Allermest pga. varmen i det vinduesprægede rum. FY for faen. Det var lidt for meget, og jeg var da også opløst efter timen, hvor jeg fik :blahblah: med et par medlemmer. Kan ikke lade være med at sludre :innocent:

IMORGEN LÆKKER TRÆNING :devil: Næstsidste etape ved Jakob og jeg har et par gæster med fra SATS, så vi indtager front row imorgen til vensre. YES SIR. :smile: Dernæst min egen time i Viby og så tilbage til Scan til måling og vejning af træner L, og ja lidt styrke og løb. Glæder mig. Håber favorit receptionist C er på pinden. :4thumbup:

Der skal fyres lidt kalorier af træningsmæssigt, da jeg imorgen aften skal :4mewantfood: og i bio.

Dagens tal.

Styrketræning... la la :pumpin:

Spin Interval 1 Nørrebro ved mig :bike:

Tid 52 min

Ingen data...Jeg orkede ikke engang at tage målerne på, ved bare at jeg prustede som en hest. :crazy:

Nå ja og så fik jeg min lejekontrakt idag. :banana3: Ganske vist færre m2 og dyrere end det, jeg har nu, men beliggenheden beliggenheden beliggenheden og selve hulen og endelig smilets by. HURRA: Jeg er lykkelig. + jeg kan spytte til min Equinoxbaby.

Psst fik lige nys om at maestro har snedkereret to lækre timer på onsdag. :cool: Håber på masser af flow og lange lækre pas på distance timen. I need to fly. Let me fly....(Oakenfold :wub: )

Super weekend til alle.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Heeeeey Julie.

Velkommen tilbage på loggen. Super at høre at det kører for dig :4thumbup:

Min egen log halter lidt for tiden pga. eksamen (gik fint, nu er jeg FÆRDIG :yahoo: ), rejse til Thailand, flytning, og ikke mindst mit "!¤%" internet som bare ikke vil virke.

MEN... så snart jeg kommer på nettet igen blir der opdateret med træningsmæssige og personlige oplevelser.

Kh. Mette

Link to comment
Share on other sites

Benene er trætte efter to timers afsluttende Tour spinning i Århus, men fuuuuuck hvor har det bare været det bedste, jeg ever har været med til. SUPERLÆKKERT TEAM og KOLLEGAER. :smile:

Weekenden har været i spinningens tegn, ingen tvivl om det, men nu er det slut for et par dage. Har fået en skarp reprimande af træner L. INGEN SPINNING FØR ONSDAG. Jeg er nemlig i dag startet på fase 2 af min diæt. Springer over mellemledet og er på den direkte hårde diæt nu, der tager 14 dage. 14 dage med kun 2x stivelse om dagen (dvs meget meget lidt havregryn og rugbrød, pasta, ris og kartofler). Til gengæld skal der ædes protein holdige ting 3 x om dagen og læsse vis af grøntsager. Jeg kan, fordi jeg vil og fordi jeg også idag fik en kommentar med på vejen af labre spin instruktør P "Du bliver da mindre og mindre". :w00t: HELL YEAH. Men som sagt meget begrænset spinning de næste to uger. Onsdag, Lørdag og søndag som mine spinning dage og mandag, tirsdag, torsdag, fredag som styrke med lidt løb (læs 20 min :unhappy: men har nok heller ikke energi til at klø så meget igennem på så lidt kulhydrater). Desuden må jeg væbne mig med det værste. Sult. Det vil jeg nok uundgåeligt komme til at mærke.

Jeg nåede lige at smage lidt af det gode liv igår. Middag ved Århus Å med en super kille :smile: og så bio med tilhørende SLIK. :w00t: Kunne 1. Ikke spise så meget. 2 Min mave brød sig ikke om det, så det gør jeg nok ikke igen. Nu står den så på koncentreret diæt og fokuseret træning i to uger, og så skal jeg stabiliseres, så jeg kan spise 'normalt'. KOmmer nok aldrig tilbage til min normale standard mere. Puha.Det var frygteligt.

Ligenu har jeg heller ikke lyst til at sidde på en BodyBike før onsdag. De her to timers Tour ridt idag har sat en stopper for cykel lysten i et par dage. DET VAR FEDT. HÅRDT og meget mere krævende, end jeg regnede med, for man blev sgu revet med.

Dog tilbage til dagens træning igår.

Lørdag den 22 juli 2006

Uhh Enkeltstarts spinning ved Jacob. J havde besluttet sig til en omgang projektor spinning til stor irrititation for nogle og stor glæde for andre...blandt andet mig. Det var bare LUK RØVEN OG KØR til fede toner. LIGE MIG. Jeg fløj, svedte og piskede afsted. Oplevede et "GODT JULIE" fra Jakob og ja så kørte jeg pludselig lidt hurtigere. Havde gæst A med fra SATS, og han har bestemt ikke kørt SÅ meget mellemtakt og dobbelttakt på en time før. MEN HAN VAR HOOKED. Bare siddende der i mørket 50 min i sit eget flow omgivet af en tyk varm svedig luft fra alle de mennesker, man er kommet til at holde så meget af på så kort tid. What a feeling. What a flow. Virkelig lækker time med en massiv høj puls. GENIALT...Desværre var instruktør B ikke med til stor fortrydelse for ham, da jeg fortalte denne om eventet idag. Det var SÅ OK AT DU LÅNTE MIN TIME J. :4thumbup:

Herefter måtte jeg ræse til Viby og køre en distance time. Et noget lavere tempo. Der var to begyndere med, så well ja jeg måtte bruge lidt tid på dem, men fik dem da henvist til en basic, da jeg altså IKKE skruer tempoet ned på en time, der er beskrevet som distance. Sys de klarede det meget godt, selvom de var fast besluttet på, at prøve en basic næste gang. :laugh: (holdt dog godt øje med dem). Tilbage igen til SCAN for at blive målt og vejet. Desværre blev resultatet ikke holdbart, da jeg jo havde 'pint' min krop med de hårde timer, så cm mæssigt var jeg ikke gået ned. Kun en sølle cm på lårerne. :dry: 1 kg var dog væk men det kan ligesåvel være væske, så jeg regner det ikke for noget og klør på med trin 2 og glæder mig til måledag på torsdag. Uhhhhh I feel good. + der skal laves nyt styrkeprogram.

Data for timerne

Tour de France spinning ved Jakob R - Scan :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 160

:heartpump: Max 186 :wub:

Spin Distance ved mig -Viby :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 155

:heartpump: Max 170

FEEEEEE SPINNING. :devil:

Søndag den 23 Juli 2006

Endnu mere feee spinning. Det var jo tid finalen i Tour. Instruktør P agerede vandbærer og presse, Instruktør og spinningmama S var blomster pige og publikum (det klarede hun sgu godt). Dertil var der os fire tilbage. B, A, J og mæ. Vi sidder alle in front med to cykler på podiet og to cykler ved siden af. Da Jakob lægger ud med første halve time, og jeg grangiveligt skal køre stykke to med de to kat 4 stigninger, må jeg jo sidde ved siden af ham. HAN ER EN ORKAN på en cykel og forstændig ustyrlig :crazy: Såvel Brian, Anders og jeg lå under pres på hans første stykke. Pulsen kom aldrig under 177 ved mig, da vi skulle stå op i dobbelttakt x antal gange og man sætter sig jo ikke, når man er der vel?? :blink: Da turen blev min var jeg simpelthen smadret allerede, men well på den. Brugte spock musik. LÆKKERT og kunne se at Instruktør Brian var vild med det (han har noget lækkert musik selv den lille knægt :wub: ) Jakob forlod touren, da han skulle noget andet, så vi var tre tilbage. Færdig med mig og Brian tog over. VILDBASSE. :devil: Ind kom energibarer og frugt og P havde godt gang i vandflaskerne. Undervejs fik vinder T sin gule trøje trukket over hovedet, for den var han jo vinder af. RIgtig fed trøje, ville jeg gerne have haft. :smile: Det lynede for øjnene som følge af P's ivrige fotografering. Sidste skud på stammen var Anders der i lækker stil trak alle over målstregen på Champs Elysse. Faktisk så meget at de tre trøjer var ved at brække sig, så meget gav de sig. SÅ MEGET AT brian blev ved med at proklamere fra sin cykel "DET ER SÅ FEDT; DET ER SÅ VILDT" Ja tak det var det. :devil: Så meget sved er endnu ikke set i en sal. Præmieoverrækkelse med blomster og syrede fede præmier til de tre vindere. SAMLET GRUPPEFOTO AF OS ALLE SAMMEN med Brian, Anders og jeg øverst på cyklen og alle folk foran. :cheer:

Helt ærlig. SÅ er der noget ved spinning. Jeg oplevede et fælleskab fra mine medinstruktører og medlemmerne, jeg aldrig har set før. Vi var der ALLESAMMEN ...tilstede og ALLE VAR MED HELE VEJEN. SUCCES. Tak til mor Sidse for super fed backup trods nyopereret diskos. Den kvinde er bare for sej. :1356:

:clap: Lækker dag i min Scan baby. Underligt det hele er slut. :4goodbye:

Benene mine er møre. Også selvom jeg blev spurgt at B, om ikke jeg kom og holdt ham med selskab på cykel timen imorgen. NEJ KNÆGT. :tongue:

Nu er det benene op om få minutter. Først skal der laves lidt mad til senere og til imorgen.

Data for idag.

Tour de france spinning afslutning i SCAN ved Patrick, Sidse, Anders, Julie, Brian, Jakob

Tid 1 time og 55 min effektiv køre tid.

:heartpump: Snit 160

:heartpump: Max 187 (sikkert på første del ved J :w00t: )

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Danfanatiker

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Absolut hviledag idag. Fri sent fra arbejde, handle ind og ellers bare flade ud nå ja med lidt vasketøj.

Energien er relativ høj men er spændt på, hvordan det skal gå med træning imorgen på så lidt kulhydrater. Det er ikke sådan at min mave skriger af sult. Hvordan skulle den også kunne det, når jeg for halvanden time åd en pakke kalkunpålæg :blink::w00t: DANF THE MEAT EATER. :4pizza:

Imorgen skal der løbes og styrketrænes. NEJ IKKE LOKKE MIG MED TIL SPINNING GUTTER :wink: Må ikke.

Fik styr på en del med hulen i Århus, så nu venter jeg blot på at den ejendomsadministration, som ejer min nuværende hule, sætter mig fri 1 sep. :superman: SÅ TÆT på min by nu, så jeg kunne skrige. HOME HOME HOME HOME HOME. OG nu er der kun

2 DAGE TIL JEG SKAL CYKLE VED ULLE

:crazy_pilot::yo::yahoo: :1356: :gun2: :hippy: :kickass::wootdance: :banana3: :clap: :4band: :headphonedance::cheer::banana::flowers:

Danf håber på lange lækre smooth pas med masser af tid til at arbejde i sin lille cykel boble til flydende toner, som kun mesteren selv kan sætte sammen. Jeg trænger til at blive presset på den fede måde. At glemme AAAAAAAAAAALT. Bare lige een sidste gang, inden han forsvinder fra centret i Århus.

God aften til alle.

:hands: Lad mine ben være friske onsdag og min krop godt oppe at køre. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 25 juli 2006 veje og måledag og nyt program lægning samt opfølgning på den strenge diæt plan

:cool:

Højden er stadig 169 cm

Vægten er røget tilbage på 60 kg, men fedt procenten er gået fra 31 til 26 % :4thumbup:

Jeg er rigtig godt stolt af mig selv. Bedst af alt. Jeg føler mig ikke sulten, selvom mængden af kulhydrater er kraftigt nedskåret. Dog kan jeg mærke at energien IKKE er den samme under træning, men jeg ser sådan på det, at der nu er 12 dage igen på denne diæt. Herefter skal jeg stabiliseres. :smile: Tyggegummi har jeg meget svært ved at undvære i kampens hede :wink:

I dag blev der også sat fokus på et nyt styrke program. Træningen intensiveres med dette. 5 x ugentlig styrketræning i form af et split program og av mine Anders And arme. Der er både Dips og alt muligt andet som jeg altid har undgået, fordi maskinerne ser for svære ud. (Endte også med at køre den i bund med et brag.... :blush: ) Så det skal der tages fat på fra torsdag. Imorgen skal jeg liiiige på et par spinning timer schhhh...

Ellers vil min plan se sådan ud.

Mandag Styrketræning + evt 20-30 min cardio (veksles mellem distance eller intensivt)

Tirsdag Styrketræning + igen lidt cardio

Ondag Samme (piv jeg tager nok Ulriks timer her indtil, han stopper) :innocent:

Torsdag Styrketræning + igen lidt cardio (evt en spin time ved Brian :devil: )

Fredag hviledag...

Lørdag 2 x spinning

Søndag 2x spinning + styrketræning.

Yoga er desværre sat på standby til efteråret. Der er ikke fysisk eller mentalt overskud til at inddrage mere nu.

Denne plan skal jeg således køre de næste 6-8 uger. Og så skal der laves om. Jeg er halv nervøs for al den styrketræning. Er ikke vant til så meget, men motivationen er i top. Kosten er i top, så det er bare med at komme igen. Men boy der er skåret ned på min elskede spinning :cry3: Det er SÅ vigtigt at jeg overholder dette, så bare skæld mig ud, hvis det går galt. JEG SKAL STYRKETRÆNE og fitnessinstruktør T, har lovet at holde øje med mig. DU SKAL OG DU SKAL PRESSE DIG SELV. :cry:

På kosten var der ikke noget at udsætte. Jeg holder mig til planen med:

2x fedt

3 x protein

Grøntsager så meget jeg vil

5x frugt

2 x stivelse

2 x mælkeprodukt.

Jeg savner faktisk ikke engang brød (jo når jeg kan lugte varmt brød, så gør det ondt i hjertet).

Til trods for at jeg faktisk skulle have styrketrænet idag, var mit hoved så blæst af alle de her nye øvelser og indtryk at jeg valgte at brænde mig af på løbebåndet. Benene var halvdøde i starten. Kvikkede op efter 40 min og døde så igen. Der er bare ikke så megen energi, men det vidste jeg jo godt, så imorgen SKAL jeg have en banan med og en energi ting på Ulriks timer. Jeg vil bare ikke gå sukker kold. Kollega B tager cykel til mig igen front row :w00t: Og mon ikke også jeg ser spinningsilden med de små blå fødder.

Dagens data.

Løb 71 min :4dog:

Og så lige en omgang polet sol bagefter. Ikke dårligt. Man kommer jo ikke for meget i solen når man arbejder :sneaky2::unhappy::mad: MEEEN FERIE NÆSTE UGE. Ikke så ringe endda

Ciao fra Danf....I en noget mindre udgave og snart smækker lækker :laugh::blink:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey Julie

Ville lige ønske tilløk' me' den nye hule :bigsmile: good luck med fedt% projektet - og så håber jeg at du/I får super- godt :hippy: hos Ulle senere idag ! der er ikke noget bedre end forventningens glæde..også selvom det "kun" er til en spinningtime, hvor man ved, at der er næsten statsgaranti for flow !!! jeg under jer det derovre!! fly high :shades:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Hey Julie

Ville lige ønske tilløk' me' den nye hule :bigsmile: good luck med fedt% projektet - og så håber jeg at du/I får super- godt :hippy: hos Ulle senere idag ! der er ikke noget bedre end forventningens glæde..også selvom det "kun" er til en spinningtime, hvor man ved, at der er næsten statsgaranti for flow !!! jeg under jer det derovre!! fly high :shades:

/ :sun:

Host host du burde nu ikke klage, så meget flow du eller opnår lille vivs. Imponerende. Det er vist os, der skal være misundelige. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Længe siden, ja det er såååå længe siden..Mega længe siden. Hvornår var det nu det var? Nå ja langt over et år siden....Dags dato gøres til national dag for mig... for idag......

Onsdag den 26 juli 2006

fløj jeg så høøøøøøjt på min cykel i Scan ved Maestro Ulrik. :superman: Endelig. Fantastisk forløselse. Så lang tids venten på det rette øjeblik. På den himmelske fornemmelse af flow, og SÅ kom den til mig idag. Ganske som jeg havde håbet og satset på de sidste dage, hvor jeg har gået i forventningens glæde over de to timer, som U ganske rigtig havde sammensat så lækkert, at jeg kunne tude (hvad jeg også var ved på time to :blush: )

Alle forestillinger om, at påbegynde mit nye styrkeprogram idag efter timerne måtte opgives. Mine ben var smadret som aldrig før. Min psyke havde det som havde jeg mistet en god ven, og jeg kunne faktisk ha' grædt tårer over at time to sluttede. :unhappy: Fældede en lille en for mig selv og hastede ud af lokalet. Ingen skulle jo ligefrem opdage at Jullen var presset til tårer på den fede måde. :wink:

Første time var jeg placeret ved siden af kollega B, som pressede godt igennem. Timen var opbygget med stigninger i enkelttakt og nedkørsler. Lige noget for mig. Jeg ER ikke til intervaller op og ned 2 sek her og der. Jeg vil stryges med hårene på lange strækninger. OG DET FIK JEG. :bowdown: Gud hvor har jeg savnet de lange stræk. Måske derfor jeg nærmest nåede klimaks på time to idag. :smile: Time et fik grundigt varmet mine ben op, og nu var jeg tændt på time to. Skiftede cykel til B's, da han gik efter første time. Min egen kørte ikke optimalt. :cry:

Tilbage på cyklen. 2 min inde i distance timen lå min puls på 152. :4thumbup: Og da jeg hører programmet med 8-9-10 min stående enkeltakt og siddende 4 min indimellem samt 10 min siddende mellemtakt til sidst med stående intervaller. Kan jeg næste ikke holde det ud. Jeg kunne bide i styret af glæde. What a rush. What a rush. SÅ fløj hun.

Sublime toner af al det, jeg liiiiige kan lide tog mig endnu højere op mod stjernerne. Pludselig var den der. Lukkede øjnene, mærkede hvordan den fugtige luft omkransede mig. Ulriks super sexede cykel stemme, der bare får en i trancelignende tilstande. Så rolig så vedholdende. Pauser uden snak. Bare de flydende toner der forgrener sig ned i min hvide engle cykel sko og ud i resten af kroppen. Går bare i et med pedalerne, sådan som Ulrik beskriver det. Når højder jeg ikke længe har nået på en spinning time. Pulsen ligger et pænt stykke over 160, selvom U hele tiden hvisker "bak tilbage" Kan ikke. Det flyder bare i mine ben. Mærker styrken helt ned til tæerne. Jeg glemmer ALT. Ingen tanker. Bare lukker øjnene og blir opløst i mit eget univers. Ulriks musik, program og stemme er ALT ALT ALT, der betyder noget. 10 min før timens slutning mærker jeg en uforklarlig gråd presse på i halsen og i brystet. Minder mig om tidernes morgen, da jeg stor tudede på timen ved mine uforlignelige tyskere (NCA). Da vi de sidste 2 min bliver presset til at angribe er jeg klar til at give det sidste. Maestro U springer af cyklen og presser os det sidste stykke. Knæler ned foran min cykel. Troede jeg skulle dø. Men nej op på 183 røg pulsen, hjertet hamrende i halsen på mig, og tårer i øjnene. PLUDSELIG SKER DER NOGET. Nortern E fader op i højttalerne...Hårene på mine arme rejser sig. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Toner der minder mig om de første timer ved kongen, og som simpelthen betyder SÅ meget for mig. Toner der får mig til at give det sidste på den cykel i det lækre lokale med den fænomenale instruktør....Og så græder jeg sgu... Tror ikke nogen lægger mærke til det. Men det gør ondt...på den fede måde. Jeg er så høj og så langt væk, at jeg næsten ikke kan finde hoved og hale i det hele. ER glad for at min sidekvinde forsvandt 4 min før finalen. Det ville næsten være for pinligt. :wub:

Ømme ben og underlig psyke lister jeg ud af lokalet...Ud under bruseren og bare hjem. Liste liste liste. Følte mig ufattelig usårlig på timen, men lige med et følte jeg bare sorg. Hvordan skal jeg overleve uden de timer. :unhappy::unhappy::unhappy:

Det er kun ham, der kan få mig derop. :cry3: Håber f----- de passer godt på ham i Kolding. :sneaky2::mad::dry:

Data for timerne.

Spin Interval 1 ved Ulrik :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 155

:heartpump: Max 179

Spin Distance ved Ulrik :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 183 :devil:

Jeg glæder mig allerede til næste onsdag. :w00t:

Men imorgen skal der virkelig arbejdes styrke..... I promise.

Game over. :cool:

Link to comment
Share on other sites

For satan da Julie :superman:

Du forstår virkelig at få hårene til at rejse sig på mine arme med dine vidunderlige beskrivelser af at være i spinning-heaven (og dete r lige præcis det der gør at jeg elsker at læse i din log).

Er det ikke den fornemmelse vi alle stræber efter at opnå??? :smile: Det tror jeg, for hvis først man har prøvet at flyve helt deroppe en gang ønsker man sig derop igen og igen :4thumbup:

Edited by rih
Link to comment
Share on other sites

Længe siden, ja det er såååå længe siden..Mega længe siden. Hvornår var det nu det var? Nå ja langt over et år siden....Dags dato gøres til national dag for mig... for idag......

Onsdag den 26 juli 2006

fløj jeg så høøøøøøjt på min cykel i Scan ved Maestro Ulrik. :superman: Endelig. Fantastisk forløselse. Så lang tids venten på det rette øjeblik. På den himmelske fornemmelse af flow, og SÅ kom den til mig idag. Ganske som jeg havde håbet og satset på de sidste dage, hvor jeg har gået i forventningens glæde over de to timer, som U ganske rigtig havde sammensat så lækkert, at jeg kunne tude (hvad jeg også var ved på time to :blush: )

Alle forestillinger om, at påbegynde mit nye styrkeprogram idag efter timerne måtte opgives. Mine ben var smadret som aldrig før. Min psyke havde det som havde jeg mistet en god ven, og jeg kunne faktisk ha' grædt tårer over at time to sluttede. :unhappy: Fældede en lille en for mig selv og hastede ud af lokalet. Ingen skulle jo ligefrem opdage at Jullen var presset til tårer på den fede måde. :wink:

Første time var jeg placeret ved siden af kollega B, som pressede godt igennem. Timen var opbygget med stigninger i enkelttakt og nedkørsler. Lige noget for mig. Jeg ER ikke til intervaller op og ned 2 sek her og der. Jeg vil stryges med hårene på lange strækninger. OG DET FIK JEG. :bowdown: Gud hvor har jeg savnet de lange stræk. Måske derfor jeg nærmest nåede klimaks på time to idag. :smile: Time et fik grundigt varmet mine ben op, og nu var jeg tændt på time to. Skiftede cykel til B's, da han gik efter første time. Min egen kørte ikke optimalt. :cry:

Tilbage på cyklen. 2 min inde i distance timen lå min puls på 152. :4thumbup: Og da jeg hører programmet med 8-9-10 min stående enkeltakt og siddende 4 min indimellem samt 10 min siddende mellemtakt til sidst med stående intervaller. Kan jeg næste ikke holde det ud. Jeg kunne bide i styret af glæde. What a rush. What a rush. SÅ fløj hun.

Sublime toner af al det, jeg liiiiige kan lide tog mig endnu højere op mod stjernerne. Pludselig var den der. Lukkede øjnene, mærkede hvordan den fugtige luft omkransede mig. Ulriks super sexede cykel stemme, der bare får en i trancelignende tilstande. Så rolig så vedholdende. Pauser uden snak. Bare de flydende toner der forgrener sig ned i min hvide engle cykel sko og ud i resten af kroppen. Går bare i et med pedalerne, sådan som Ulrik beskriver det. Når højder jeg ikke længe har nået på en spinning time. Pulsen ligger et pænt stykke over 160, selvom U hele tiden hvisker "bak tilbage" Kan ikke. Det flyder bare i mine ben. Mærker styrken helt ned til tæerne. Jeg glemmer ALT. Ingen tanker. Bare lukker øjnene og blir opløst i mit eget univers. Ulriks musik, program og stemme er ALT ALT ALT, der betyder noget. 10 min før timens slutning mærker jeg en uforklarlig gråd presse på i halsen og i brystet. Minder mig om tidernes morgen, da jeg stor tudede på timen ved mine uforlignelige tyskere (NCA). Da vi de sidste 2 min bliver presset til at angribe er jeg klar til at give det sidste. Maestro U springer af cyklen og presser os det sidste stykke. Knæler ned foran min cykel. Troede jeg skulle dø. Men nej op på 183 røg pulsen, hjertet hamrende i halsen på mig, og tårer i øjnene. PLUDSELIG SKER DER NOGET. Nortern E fader op i højttalerne...Hårene på mine arme rejser sig. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Toner der minder mig om de første timer ved kongen, og som simpelthen betyder SÅ meget for mig. Toner der får mig til at give det sidste på den cykel i det lækre lokale med den fænomenale instruktør....Og så græder jeg sgu... Tror ikke nogen lægger mærke til det. Men det gør ondt...på den fede måde. Jeg er så høj og så langt væk, at jeg næsten ikke kan finde hoved og hale i det hele. ER glad for at min sidekvinde forsvandt 4 min før finalen. Det ville næsten være for pinligt. :wub:

Ømme ben og underlig psyke lister jeg ud af lokalet...Ud under bruseren og bare hjem. Liste liste liste. Følte mig ufattelig usårlig på timen, men lige med et følte jeg bare sorg. Hvordan skal jeg overleve uden de timer. :unhappy::unhappy::unhappy:

Det er kun ham, der kan få mig derop. :cry3: Håber f----- de passer godt på ham i Kolding. :sneaky2::mad::dry:

Data for timerne.

Spin Interval 1 ved Ulrik :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 155

:heartpump: Max 179

Spin Distance ved Ulrik :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 183 :devil:

Jeg glæder mig allerede til næste onsdag. :w00t:

Men imorgen skal der virkelig arbejdes styrke..... I promise.

Game over. :cool:

UHA :wub::wub::wub:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

For satan da Julie :superman:

Du forstår virkelig at få hårene til at rejse sig på mine arme med dine vidunderlige beskrivelser af at være i spinning-heaven (og dete r lige præcis det der gør at jeg elsker at læse i din log).

Er det ikke den fornemmelse vi alle stræber efter at opnå??? :smile: Det tror jeg, for hvis først man har prøvet at flyve helt deroppe en gang ønsker man sig derop igen og igen :4thumbup:

Præcis Rikke. Det ER den følelse, vi alle stræber efter at nå. At kunne mærke blodet bruse i årerne, sveden vælte ned, benene der bare kører i den fedeste rus. Den fornemmelse af at alt andet er irelevant. Det er SÅ FEEEEDT: Jeg jagter den konstant. Endorfinjunkie nummer 1. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share