The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hej Sweetie post-7545-1135429871.gif

Hold da op der sker ting i dit liv i øjeblikket, håber på alt det bedste for dig.

post-7545-1135429802.gif Jeg ønsker dig en glædelig jul søde, og selvom vi aldrig har mødt hinanden irl,og måske aldrig kommer til det, er det somom der er noget der alligevel... noget der ikke lige kan forklares, tror du ligner en yngre due en del...

Tak for energien, inspirationen, humøret, glæden, og ikke mindst kærligheden til spinning som strømmer ud af din log..

Hvis dette indlæg blev mere dryppende skulle det vist ha været en pm istedet :rudolph::nissegrin:

knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Julie

Håber du er kommet ovenpå igen og kan se smilet når du kikker dig selv i spejlet. :smile: jeg oplevede idag den fedeste spinningtime overhovedet. som du må kikke i min

log for at se :smile:. jeg håber vi en dag kan udveksle programmer til spinningtimer der bare sparker r.. :superman:

Ha et bragende godt nytår og nyd din tur herovre på HOVED ØEN :nissetunge::santa2:

Håber vi får lavet et MOL stafet på cyklen en dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:newyear: Anden Juledag 2005- Mandag

Vel tilbage efter en jul der har budt på masser af famliehygge, balancetræning, spinning, løb, biograf og endda en lille hvid møgløgn fra en vigtig person i mit liv ....haha jeg hoppede i med begge ben ... :4thumbup:

Fredag den 23 december 2005

Træning skulle ha været på standby. Trængte til at hvile, men det var så som så med hvilepause, for om aften tog fanden ved mig og jeg kridtede løbeskoene og spurtede afsted i min hometown BodyBike city...Små regndråber piskede i ansigtet, mens jeg kunne høre hvert et skridt under mig....Vidunderlig tur, der fik mig til at genoptage mit løb igen...Ihvertfald i det nye år :xmas:

:banana3: . Løb- Distance 6,1 km... Ikke umiddelbart meget men det var en dejlig dejlig tur. En af mine gamle ruter fra fordomstid....Suveræn måde at indlede julen på...Især når det ikke var planlagt.

Lørdag den 24 december 2005

Så blev det tid til at tage hul på balanceprogrammet til release den 9 januar på min første time i SATS. Fantastisk program. Jeg bliver virkelig bidt af det, og jeg kunne allerede mærke at jeg blev mere og mere fortroligt med den måde at træne på, efterhånden som programmet skred frem....

Herefter Julebike ved the man Buje i FitnessFrederikshavn... Fuldt hold. Skøn stemning med masser af dejlige kendte ansigter, indtil Buje dukker op som JULEMANDEN......Respekt :1356: For hele timen kører han altså med hvid skæg, nissehue og juledragt på uden overhovedet at tage det af på nogetsomhelst tidspunkt. :newyear: Supersjov time også selvom han spillede julemusik nonstop....Det gjorde ikke så meget på lige den time der....I de små pauser var der således slik og pebernødder.....Ikke lige den bedste kombi haha men Buje slipper afsted med det, fordi han er så fantastisk, som han nu engang er. Glæder mig til at se de mange billeder der blev taget. Som at være med i BilledBladet..Blitz konstant over hele holdet hehe. Da timen slutter skynder julemanden sig ud af lokalet og BUJE kommer ind. "undskyld forsinkelsen, er I klar?" råber han. Hvem ellers end Buje slipper afsted med sådan et stunt. FitnessFrederikshavn har en sublim instruktør i ham...Det var en dejlig time.

Min spinbuddy Trine fra SATS (eks frederikshavner) var med og vi fortsatte selv en halv times tid efter Bujes show for lige at køre os selv lidt mere i smadder... :nissecool:

Så hjem og køre balance programmet igennem igen :superman: Av min r... Det shit virker bare. :4mewantfood:

Klar til de kirkelige handlinger :hands: Kan huske at talen i år handlede om at bruge sin fantasi. Mere fangede jeg ikke. Sad vist og tænkte på alt muligt andet ...sorry... :laugh:

Hjem og igang med at spise :santa2: Og jeg holdt mig IKKE tilbage. Det er jo kun jul een gang om året...

Hurtigt meldte trætheden sig efter al min træning og al den spisen. Jeg holdt da ud til de sidste familiemedlemmer var væk :unhappy: Ramte pude og pling væk var hun på date med Ole Lukøje...Den mand er skøn :wub:

Samlet træningsoverblik for Juleaftensdag....

45 min SATS balanceprogram

Julebike ved Buje 55 min

:4heart: Snit 152

:4heart: max 163

Ekstra 30 min Cycling ved mig

:4heart: Snit163

:4heart: max 184

SATS Balance program 50 min

Op igen tidlig næste dag :rudolph:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

1. Juledag Søndag

Træning blev en blanding af Cykling og løb....

Skulle selv undervise en time i FitnessFrederikshavn og jeg planlagde en Cycling II, så således blev det....Igen fortsatte my girl Trine og jeg en halv time bagefter, og jeg løb videre på et løbebånd, førend familien igen kaldte med mad og mere mad og igen mere mad BØVS :rolleyes: for til sidst at se sådan ud :gal:

Herefter biografen i Hjørring. (dejlig dejlig bio..kæmpe sal, masser af benplads, suveræn lyd og mega monster dejlig film)

post-6917-1135623788.jpg Kommer ikke udenom at jeg var mega fan af NARNIA serien, da jeg var mindre og erindrer stadig, hvordan jeg græd, da de klippede manken af Aslan... :4goodbye: Det gjorde jeg dog ikke igår, men filmen er ikke blevet mindre flot selvom jeg er blevet voksen...Anbefalelsesværdig hvis man altså er til den slags eventyr... :nissegrin:

post-6917-1135623936_thumb.jpg

:partytime2: Og og og masser af popcorn. Åh jeg elsker bio popcorn :blush: men endte igen sådan her i ansigtet :gal:

Sammenlagt så træningen således ud

Cycling II ved mig i FitFred. :w00t:

Tid 50 min

:4heart: snit166

:4heart: max 180

Ekstra 30 min

:4heart: snit 163

:4heart: max184

Løb 30 min

:4heart: snit 152

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Og så er vi såmænd tilbage ved idag....

Dagen idag bød på spinningundervisning i Hjørring Helsestudie.... :superman: En spinning 2 og en spinning 1 ( I SATS sprog II og III) :bigsmile: Den standhaftige exJerrys tjener Trine var vanen tro med igen..Så hun har sandelig også fået høvlet noget cykling igennem med mig i julen...Dennegang kørte vi dog ikke ekstra bagefter. Det var ikke nødvendigt... :wink: Skønt at se det gamle studie igen og alle de kendte nisser, der var mødt frem for at køre ved SATS girl Julie.. :innocent:

:blahblah: Masser af dette i bruseren bagefter med folkene...Mange ville vide, hvor jeg var nu osv osv...Jojo det er skønt at være på hjemmebase for en tid.. :nissetunge: Jeg fik tilmed booket min tro spinningfan Mette fra Hjørring på mit girlie team til 24 timers spinning i FitnessX Randers i april 2006, for klart jeg skal med igen, dog ved jeg ikke, om det også bliver som instruktør, men jeg er definitely med på holdsiden... :crazy_pilot:

Så hjem til et veldækket frokostbord med mine dejlige forældre. Min løber bror kom styrtende i sin nye NEwline løbevest (fået af søster :yo: ) og forsøgte at lokke mig med ud på kondistien, men nej den kære søster skulle jo hjemad, selvom jeg lige overvejede at tage med ham.Min bror er med i Frederikshavns løbeprojekt. De er rigtig mange i øjeblikket, der træner til Gøteborg maraton i maj 2006. Fedt initiativ af min gamle by... :superman:

At pakke Molly og hjem igen....

Sammenlagt træning for idag.

Spinning 2 I Hjørring Helsestudie ved mig- Program bestående af 2 pyramider på 20 min i Mellemtakten og heltakten. Simpelt men barskt....Max tid stående 4 min

Tid 50 min

:4heart: Max 183

:4heart: Snit 167

Spinning 1 igen ved mig Program baseret på runnings, flat land, stående/siddende klatring.

Tid 51 min

:4heart: Max 180

:4heart: Snit 164

Så er det blevet sofatid og snart date med Ole igen. Fortsat god jul til mol...

Link to comment
Share on other sites

Btw Glemte vist at fortælle at mine nytårsplaner blev ændret således at jeg bliver på fastlandet. Ak ja man har et standpunkt til man tager et nyt...Vist en ting jeg skal arbejde med i 2006, nemlig ikke at springe rundt fra Herodes til Pilates i mine planer. Men det er bare så meget mig at gøre sådan. :blush: Så lige nu og det er ganske vist, står den på pigetamtam i Århus...Ak ja det skal nok gå galt. :w00t: :4drunk: med lidt rødvin og god mad på årets sidste dag.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 27 december 2005

Thomas E----> Jo aktiv må man være i denne juletid med al den chokolade og mad, der bliver disket på bordet. Puha føler mig lidt vamset, men ser alligevel meget godt ud (hehe). Observerede jeg da jeg i eftermiddags tog sol, og solcentret havde sådan et fuldfigusspejl... :blush: Ikke dårligt ikke dårligt. Og slet ikke dårligt taget i betragtning af, at jeg ikke holdt mig tilbage ved fadet med marcipan og naf naf Toblerone (my favorite :laugh: ) Men jeg har da også fået cardiotrænet en del i juledagene... :innocent:

Idag har vinteren da godtnok vist sit grimme ansigt i form af en bidende kulde. Jeg HADER at fryse.... Så derfor var det heller ikke fedt at skulle svinge benene ud over kanten i morges og sætte kurs mod Århus for at køre en cycling II time... Det blev da heller ikke mit livs mest fabelagtige time, men det var dog rart at se en masse dejlige juleglade mennesker alligevel..Må sige at det er skuffende at vende tilbage til de gamle Bodybikes efter mine svipture i Frederikshavn og Hjørring . Ikke så meget køreglæde :nonono: Men jeg ser frem til, at de nye cykler ruller ind (når de så gør det :blink: )

Efter cykling, løb og pilates ja så blev det tid til lidt hyggelig lunch med en veninde :4mewantfood: og lidt snak omkring nytårsmenuen. Nogen ideer til tre retter.... ??? Der ikke må indeholde kød men gerne fisk dog ikke laks...?? Og nej det er IKKE mig, der er kræsen. Men min ene veninde er vegetar, dog spiser hun fisk og den anden kan ikke lide laks. osvosv.... :wink: Svært at gøre alle tilpas :xmas: Men det er vist også mest de flydende varer, det drejer sig om :rudolph: Tror faktisk jeg har brug for at let lose lidt ovenpå år 2005 som har været spækket med op og nedture....

Nu sidder man så på arbejdet og triller tommelfingre. Hmmm Ikke det fedeste og mine planer for 2006 er da også at rive rødderne op og indtage Sjælland. Sagt før ja, men det river i mig og jeg ved, at der snart sker noget meget interessant for mig. Fornemmer det.....Hanging by a moment. :superman: Der skal ske noget nyt.....Jobmæssigt og omgivelsesmæssigt. Trænger til luft forandring.... Er vist en værre lille nomade efterhånden. :4thumbup:

Træning for idag så således ud...

Total kæbetræning... :w00t:

Cycling II Ved mig...

Tíd 50 min

:4heart: Snit 156

:4heart: Max 165

(kunne ikke rigtig få pulsen op)

Løb på bånd 30 min

SATS Pilates 30 min

Og så fik jeg skiftet mit mobilnummer ud med et nyt. Underlig fiks ide jeg får een gang om året. Der bliver renset ud i telefonbogen og nummeret udskiftet, således at et fåtal kan 'fange' Danfanatikeren. :nissecool: Kan anbefales...Sådan en god måde at starte et nyt år på :Mrs_Claus:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 28 december 2005

Først lige et par tankestreger, jeg har gjort mig i dagens løb.

Emne: SNE :innocent::blink: Og så lige på denne en af årets sidste dage, vælger vejrguderne at smide en masse hvide fnug ned i hovederne på os små danskere.... :mad: Jojo det er da skønt, når man har fri og ikke skal nogetsomhelst udover at pleje sit julefede legeme, men for os der dødogpinemig er begyndt på jobbet igen, er det ikke så fedt, at der ligger sne overalt.... :dry: Især ikke når man skal køre rundt i sin lille Molly.. :nonono: Væk væk væk med det sne...NU!!!! Heldigvis lover vejrudsigten da, at det ikke er noget, der varer ved...(Undskyld at jeg ikke lige kan se det fede i sneen på børnenes vegne :laugh: )

Emne: Visse danskers manglende evne til at glæde sig på andres vegne :blink:

Case scenario....min arbejdsplads. Een af mine bedste venner og kollega har fået en bil af sine forældre (flinke forældre der har noget at gøre med Peugeout i Frankrig)....Anyway jeg lykønsker så min ven og glæder mig på hans vegne over, at han har fået en fed bil af sine forældre. Pludselig kommer en anden kollega forbi. Denne siger så i samme sekund " jaja men så skal du jo have bilen indregistreret på danske plader og bla bla bla".... :mad: What the f... er det for en gang gylle og føre af. Manden glæder sig jo over, at han endelig har fået en bil og at han derved slipper for at cykle rundt.....Men nej det eneste den anden kollega interesserer sig for er, HVOR MEGET DET KOSTER AT INDREGISTRERE BILEN.... Det er da bare for meget. I dag blev min ven ligeledes spurgt af selvsamme kollega om der var sket noget i sagen? Idioten vil tilsyneladende gerne snage i, hvad det koster for at få bilen indregistreret...Så går man bare op i petitesser og har ingen sans for moral og pli. :dry:

Sagen minder mig om en tidligere en af slagsen med en anden ven, der havde fået 50000 tilbage i skat. Hvor glæder det mig bare vildt meget at høre. Jeg ville da ønske, det var mig, men jeg kan da godt forstå, at knægten er lykkelig....Andre havde bare sagt "nå det var da fint" til ham..... Det er bare et underligt samfund indimellem. Tsk tsk. Misundelsens brød er svært at tygge. ... Sådan sagde min gamle svigerfar altid. Han var en vis mand...

Og så lige tilbage til sneen, der stadig daler ned. Frygter nu at jeg ikke engang kan komme hjem fra mit arbejde af...Skod vinter.... :nono:

Træning idag Btw

Balance program. 50 min Bliver bedre og bedre til det, men er stadig ikke ferm til alle balanceøvelser og hamrende dårlig til rygøvelsen pil.. :sneaky2: Men jobba på, så går alt vel

Løb 50 min.

Distance 9,1 km....

Powerwalk 30 min

Træning af ryg og mave og yderligere lidt balanceøvelser.

Kan mærke at jeg glæder mig til at komme igang med et nyt år. Det hele har været så hektisk og er det stadig. Jeg vil lære at slappe lidt mere af i 2006 og gøre de ting, jeg selv kun vil, istedet for at forsøge at gøre alle andre tilpasse.... :smile:

Ser frem til på søndag. Da skal der ryddes op i gamle papirer og plejes tømmermænd. Da skal jeg virkelig nyde dagen.....

God aften til Mol fra en Danf der snart er sneet inde på jobbet :cry3:

Ahhhh rart med lidt luft. Det var så dagens irritationer... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Som ivrig smuglæser i din log, må jeg hellere give mig til kende :smile:

Håber du når hjem i tide, inden sneen lukker DK fuldstændig.

Her på Bryggen (Amager) vælter sneen ned, smukt ser det ud, men et helvede at skulle færdes i :sneaky2:

God tur hjemad, Molly skal nok klare skærene :superman:

MetC

Link to comment
Share on other sites

Jojo jeg regner skam også med at Molly klarer den..Hun er vant til lidt af hvert den lille røde :laugh: Mange tak for din lille notits. Nå rart at se at der er nogen, der titter med, hvilket næsten gør mig lidt pinlig over, at det meste er brok brok brok i øjeblikket. :blush: Nogle gange er man bare mere negativ end andre, men jeg ved, at det bliver bedre.... :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hvordan bærer man sig ad med at få 50.000 tilbage i skat? :blink:

Sneen er iøvrigt så småt begyndt herovre i det Østlige DK... skal nok blive stor moro imorgen :dry:

Min ven har eget firma og været bosat i Norge i en del år. Kort sagt manden har røven fuld af penge, så han har vist været heldig nok der... :rudolph: Viser vist hvor lidt sådan noget interesserer mig, for jeg aner ikke helt præcist, hvad det er han har gang i... :innocent:

Åh ja fedt med mere sne...MØG

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 29 december 2005

:dry: Absolut ingen træning idag udover en kæmpe gåtur fra Århus station til mit arbejde. Måtte efterlade min bil hjemme på grund af sneen. Havde ellers varslet mit arbejde om, at jeg sandsynligvis ikke ville komme frem idag....men fandt en løsning...tog + overnatning ved veninde.

Vel fremme igen og lettere rasende (nogen der sagde hidsigt temperament :devil: ) hjalp det lidt på humøret at kunne spise på firmaets regning, fordi jeg trodsede snemasserne for at komme på job...Det hjælper at mumle lidt indimellem... :4thumbup: :4pizza:

Men som sagt træning har været minimal og jeg trænger virkelig til at komme igang..(lyder som, jeg aldrig laver en hujende fis)..føler jeg. Blev desværre nødt til at aflyse min Cycling II imorgen (eller alliere mig med Karina, som tager timen. Hun er suveræn, så de bliver ikke snydt :nissetunge: men jeg ville så gerne have timen selv, da der var 10 på venteliste piv).....Kan ikke nå den, da jeg har fri kl 16 og altså er uden bil eller mulighed for at blive kørt ind til centret. :cry: Men så kan da jeg da få trænet i morgen tidlig og fået gået en masse i Århus City inden job.

Efter arbejde skal der hentes kjoler ved en designer sammen med en veninde...Uhhh så spændende at se hvordan, de kom til se at se ud...Så er nytårsdresset klar. :bigsmile: Og så satser jeg på at køre mit balanceprogram igennem et par gange inden sengetid....Glæder mig til nytåraftensdag...Masser af træning, laven mad med veninder og en masse drinks.... :w00t:

Og senerehen lidt single fyre fra nord, der kommer til fest :laugh:

Jojo for første og sidste gang i år, ender jeg nok med en kæp i øret... :4drunk:

Så går man da ind i 2005 med stil...Januar bliver travl nok i forvejen..Har truet min gamle maestro med at poppe op en dag...Det tror jeg godt, at han kan regne med, sker snart :santa2:

Alt i alt en negativ dag som jeg faktisk har fået vendt til noget positivt...trods alt. Glæder mig til at træne imorgen tidlig....

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey din spinning nørd :superman:

nu har jeg oplevet min største røvtur imens jeg har trænet kom 3 timer for tidligt til spinnig og kunne bare ikke få noget som helst til at køre :mad:

og jo jeg har det fuldstændigt som dig. Jeg hader den forbandede kolde klamme lorte sne :nonono: max puls på en 2er time 152 og ondt i lårene :w00t:

AHHH dejligt at læsse lidt af :santa2:

Tak for lån af din altid spændende log :wub:

:nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey din spinning nørd :superman:

nu har jeg oplevet min største røvtur imens jeg har trænet kom 3 timer for tidligt til spinnig og kunne bare ikke få noget som helst til at køre :mad:

og jo jeg har det fuldstændigt som dig. Jeg hader den forbandede kolde klamme lorte sne :nonono: max puls på en 2er time 152 og ondt i lårene :w00t:

AHHH dejligt at læsse lidt af :santa2:

Tak for lån af din altid spændende log :wub:

:nissegrin:

Lån du bare knægt. Jeg har været inde og tjekke din. Ja det er rart lige at få lidt luft, når tingene ikke altid kører, som man vil... Det er bare med at springe på hesten igen og komme videre, selvom man indimellem har lyst til at pande folk ned... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lån du bare knægt. Jeg har været inde og tjekke din. Ja det er rart lige at få lidt luft, når tingene ikke altid kører, som man vil... Det er bare med at springe på hesten igen og komme videre, selvom man indimellem har lyst til at pande folk ned...

Knægt :nissegrin: tror du kommer over knæet inden vi skal køre sammen :laugh:

for det ikke skulle være løgn stod en af de andre af da vi havde kørt i 10 min og brugte en helt masse tid på en masse dårlige undskyldninger om han var gået sukkerkold og

bla bla bla så skrid dog ud og skam dig. :devil::devil::devil: 10 minutter efter kom han sku ind igen og begyndte at gøre sin cykel ren så der stod en sky af noget væske

alt imens man stod med tung belastning :w00t: UGH må vist bare i seng og trække dynen op over til den onde verden idag :superman:

tak for dine svar i min log

ha en :wub: aften

Link to comment
Share on other sites

Knægt :nissegrin: tror du kommer over knæet inden vi skal køre sammen :laugh:

for det ikke skulle være løgn stod en af de andre af da vi havde kørt i 10 min og brugte en helt masse tid på en masse dårlige undskyldninger om han var gået sukkerkold og

bla bla bla så skrid dog ud og skam dig. :devil::devil::devil: 10 minutter efter kom han sku ind igen og begyndte at gøre sin cykel ren så der stod en sky af noget væskealt imens man stod med tung belastning :w00t: UGH må vist bare i seng og trække dynen op over til den onde verden idag :superman:

tak for dine svar i min log

ha en :wub: aften

Lyder som en speciel person :laugh: Tørte han cyklen af MENS han kørte rundt med tung belastning..Herre gemini hvordan gør man det eller sagt på en anden måde, hvorfor gør man det? :w00t:

Ups så lige at det var jer,der kørte rundt med tung belastning... :blush: En blondine der

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

What??...og alle har bildt mig ind at næste år er 2006...?? selv min nye Mayland kalender har snydt mig :mad:

Btw: hvem er det der flytter til udlandet ? :w00t:

:dry: Årh crap. Der var den gamle vågen hva...Nå ja ja hvem var det så, der flyttede til Schweiz....Hmmm Vent dig... :nonono::laugh:

Btw flot citat der...Troede ikke du kunne være så poetisk :innocent:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fest og glade farver her som sædvanlig :rudolph:

Forrygende fedt nytår til DanseFanatikeren og alle hendes skribenter :xmas: :xmas: :xmas:

ALLE MINE SKRIBENTER :blink::laugh: Men jeg siger tak for din hilsen, og jeg forsøger da at keep up the good mood and spirit, selvom jeg har lidt svært ved at se det fede i sneen udenfor ligenu... Jeg hååååååååber den er væk til lørdag---

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share