The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Fredag den 20 januar 2005

Faktisk først ved at få varme i mine to øhm fortrin nu efter en gåtur (ja jeg vil ikke forhaste mig og bruge udtrykket powerwalk, for det er vist ikke muligt med de glaserede fortov og veje, der hærger overalt i landet) på 60 min med tilsølede sko og kulde på lår og i ansigtet. Ikke nogen sindsoprivende oplevelse, og hvorfor gør man det så. Fordi jeg ikke kan komme i mit center idag og føler at jeg bør trække noget frisk luft...Til sidst gjorde det ondt i kroppen af kulde og så var den der fede walker fornemmelse bare væk, og det gjaldt bare om at komme hjem i varmen...No succes :blink: Jeg fik endda simplificeret aftens menu med en veninde kraftigt, da kulden gjorde det umuligt for mig at gide og handle ind... :blush: Siddende med en kop varm hjemmelavet (min mors) hyldebærsaft, to par ragsokker og en kæmpe pind på radiatoren, ja så begynder jeg atter at kunne mærke mine fingre igen... :wink: Det gider jeg ikke igen..

Så ellers står den på træning via min balance dvd og så tilbage i centret imorgen til en seriøs omgang cardio i form af spinning, løb og styrke. Aften skal der trænes kæbe med veninderne og løftes rødvinsglas.. :w00t: Vi havde planlagt at skulle prøve FitnessDk's spinning udbud søndag, men der er ikke rigtig noget, der kan løfte mit øjebryn + timerne ligger oveni mine egne timer, som begynder kl 1530...så vi tager en cycling III time selv inden de faktiske timer med mig som leder :superman: Bonus træning til mig selv and my girls...Det var lige en kort opremsning af weekendens træning...Løb spinning, styrke og balance og så er den vist pænt dækket ind, selvom det ikke matcher maestros søndagsterror på vores kroppe sidste uge...Pyt med det... Vi må udfordre os selv og hinanden og bare prøve noget nyt og se lidt nye locations... På onsdag står den vist endda på tre timer i Vejle ved selveste cyclingspinner, så mon ikke Molly kører Cykelmyggene afsted der, Idag kører hun ihvertfald ingen steder..Thats for sure..

Træning...

Power - no snegle walking 60 min :walking:

SATS Balance DVD 55 min....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synes selv det er fedt at køre med lyset dæmpet når man køre lange serier hvor man har chancen for at mærke FLOW for alvor... så har ikke engang pulsurs fanatikeren Arne brug for at se på sit pulsur... sikke en narhat du har haft på din time der.. især når han oven i købet sidder og køre sit eget løb... forstår din vrede :smile:

Hehe genkender det med vejret og indkøb - jeg får 2 gæster til middagt - og de må nøjes med havd jeg kan skabe ud af det jeg har lige i nærheden :smile:

God aften og weekend til dig Julie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Altid 3 min stående heltakt mellem hvert angreb. Efter 90 sek siddende angreb bliver pyramiden vendt om, således at der bliver kørt siddende heltakt og stående angreb 90/60/45 og 30 sek...Intensiteten på de 3 min stående og siddende heltakt varierer hele tiden mellem 7 og 8. Slutter af med 9 min stående klatring på 8-8,5

Musikken var et trance mix. Fik god respons på timen efterfølgende af en af deltagerne, men ca 15 min før slutningen sker der noget helt specielt..... En af deltagerne (eller kan man sige det, når personen sidder allerbagerst og kører sit eget lille løb, hvilket jeg i forvejen hader mere end pesten, når folk gør.... Dog viser han mig den respekt at placere sig allerbagerst, så jeg accepterer det... selvom jeg absolut ikke mener, det er iorden) kæfter pludselig op under de sidste tre stående angreb om ikke, jeg vil lade lyset være tændt...(jeg slukker nemlig indimellem lyset så folk kan presse sig selv yderligere. Har nemlig vist sig at være en god effekt, og folk elsker det....på nær ham her). Jeg skruer hurtigt ned for musikken for at høre hans begrundelse for...HVORFOR JEG SKAL TÆNDE LYSET...."Jeg kan ikke se mit pulsur" beklager han sig så...Ja undskyld mig men det bragte seriøst mit p.. i kog, og de andre kiggede da også op på mig og rystede på hovedet...Jeg svarede resolut "nej det kan jeg så fortælle dig, at det gør jeg ikke, bare fordi DU ikke kan se dit pulsur".... Jeg påpegede endvidere under næste stående angreb, at det var skideligemeget med et pulsur, fordi det handlede om selverkendelse og det at mærke sin egen krop under pres...Ikke at kigge på nogle skide tal...danf blev sur Jovist jeg træner selv med pulsur, men er absolut ikke slave af det, og een person skal IKKE bestemme, hvordan jeg skal køre min time

Hey j :4thumbup:

Der kan da vist kun gives hans opførsel nævnte karakter

:mad: IDIOT :mad::devil::devil::devil::devil:

Men det er fedt at høre du havde de andre med dig :superman:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAG DEN 21 JANUAR 2006

:blink::blink::blink: Puhhh troede jeg skulle dø.....

Løb 1 time og 40 min m sygelig kvalme til følge :sneaky2: Aner ikke hvor langt.

Hertil 20 min powerwalk hvilket nærmest intensiverede min dårlige fysik :mad:

Og endelig en cykeltime med mig selv som instruktør. Troede jeg skulle dø inden... :crazy:

Men men men kom ud på den anden side...Feeling much better. Ved ikke hvad der gik galt.

Cycling Udholdenhed 70 min ved mig

Tid 69 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 180

Lækkert program jeg havde bikset sammen og ingen irriterende personer, der bad om tændt lys pga pulsure... :tongue:

Aften gik med veninde fnidder og rødvin. Fik vendt vores single eksistens til noget dejligt..:Det er det jo. Og det er jo et emne der er meget oppe i tiden. :w00t:

SØNDAG DEN 22 JANUAR 2006

Styrke af Ryg, Biceps og mave.

40 min cycling med en gammel Equinox instruktør (veninde L) som guide..Det var ren hyggespinning men alligevel hylemorsomt for os tre cykel myg ...

Cycling II ved mig

Tid 50 min

Ingen data..Men okay time selvom mine ben var lidt mærket af løbeturen igår....

Balance ved mig

Tid 55 min

Det gik helt og aldeles super. Havde fuld tjek på alle øvelser...og og og super megen ros fra to, der også havde været med på min cykel time inden...

Goodnight

Link to comment
Share on other sites

Synes selv det er fedt at køre med lyset dæmpet når man køre lange serier hvor man har chancen for at mærke FLOW for alvor... så har ikke engang pulsurs fanatikeren Arne brug for at se på sit pulsur... sikke en narhat du har haft på din time der.. især når han oven i købet sidder og køre sit eget løb... forstår din vrede :smile:

Hehe genkender det med vejret og indkøb - jeg får 2 gæster til middagt - og de må nøjes med havd jeg kan skabe ud af det jeg har lige i nærheden :smile:

God aften og weekend til dig Julie :smile:

Meeeeen har først set selveste Arnes hilsen nu...Tusind tak for din hilsen og velkommen i loggen...Godt at høre at du heller ikke er slave af dit pulsur min ven...Min middag gik btw fint nok. Man kan alligevel meget med rester og dåser... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG DEN 23 JANUAR 2006

Der kom 1, der kom 2, der kom heeeelt vildt mange på min cykel time idag. Jubiii. (det plejer der for det meste at gøre host host, men trods alt herligt at se, at så mange gider plages under min stemme og musik... :blink::w00t: )....Brrr ellers lige lidt brok over kulden igen igen..Blir der aldrig mere varmt i det her land... :sneaky2:

Dagens træning forløb således:

Morgen Powerwalk :walking: Tid 45 min.

Er virkelig begyndt at kunne mærke glæden ved de lange gåture. Ganske vist kommer jeg ikke pulsmæssigt så højt op, som når jeg løber, men min krop har godt af det, kan jeg mærke...Dejligt. Ekstra plus er de mange tanker, jeg får bearbejdet på sådan en tur. Stadig for dårligt som folk glemmer at fjerne is fra deres fortove :unhappy:

Cycling II ved Karina Kærgaard

Tid 50 min

:heartpump: Max 155

:heartpump: Snit 140

Rent faktisk en dejlig time med en overglad Karina, som tilsyneladende bestod en svær eksamen, men dog kom op i det, hun gerne ville. Dejligt med en instruktør der gør det hele lidt mere personligt og nærværende...Min side makker Ole var heller ikke den værste at sidde ved siden af....(Ole er en standhaftig spinner og han nappede også lige min efterfølgende time), skråt foran mig SATS' absolut lækreste fyr :w00t: Uha... så jojo der var da ladet op til en fin time... Desværre er der mange og laaaaange pauser på Karinas cycling II timer, men pyt med det. Jeg fik varmet benene godt op, så de var klar til min egen time...og fik studeret ungersvenden foran :wub:

Cycling III ved mig

Tid 50 min

:heartpump: Max 185

:heartpump: Snit 163

Her var der anderledes knald på. Ingen pauser ihvertfald mærkbare. Kontinuerligt flow og dejligt musik. Kæft det er grimt at rose sine egne timer, men det gik sgu godt idag. Rigtig godt. Og folk var presset til sidste sveddråbe. Især Ole som nærmest brølede som en tyr til sidst. :superman: Dejligt dejligt dejligt at se. To bokseinstruktører havde også forvildet sig ind på min time idag, og der var skam fine ord til mig efterfølgende selvom den ene, vist troede han skulle dø, da jeg nævnte dagens program. Nej nej man kan altså mere end man tror... :devil: Lækkert også at se hvordan my girl T bliver bedre og bedre til at følge takterne på mine timer...Sublimt arbejde....Glæder mig til weekenden. Får nemlig fornemt besøg på mine timer fra mit gamle center...(which one? yeah who knows :tongue: og det er IKKE instruktører)

SATS Balance ved mig

Tid 55 min

Også velbesøgt time selvom jeg først så fire måtter. Øv men der kom flere. jowjow... :4thumbup: Dette var så min time nummer 4 i Balance, og jeg føler mig så tryg i programmet nu, at jeg lettere kan guide folk igennem uden at skulle huske, hvad vi fx kom til i den enkelte sang. Det er en kæmpe fordel for mig...

Summesumarum blev det altså til powerwalk, to cykel timer og en balance time idag. Det må da være iorden.. :innocent:

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Explain it to me like Im a 5 year old thx

Hej Danfanta. Nej jeg har desværre ikke kørt nogen af dine timer. Jeg kunne ellers godt tænke mig det, men geografien gør det lidt vanskeligt.

Min bemærkning går såmænd i al uskyldighed på, som du selv skriver, at manden der ikke kunne se sit pulsur fik læst og påskrevet så tydeligt, at han ikke tør bede om lys en anden gang.

I øvrigt lyser det ud af din beretning, at den dag ikke var en af dine bedste; snefygning, togforsinkelse, pulsurmanden, fitnessdk passagereren, en rigtig Thyge Brahesdag, som vi alle løber ind i en gang imellem.

Håber du er kommet over den, og du havde måske ikke reageret så voldsomt over for lygtemanden, hvis episoden med ham, var det eneste, der var gået dig på denne dag.

Vi kender ikke hinanden, men sådan tolkede jeg dit indlæg, og derfor mit lille input.

Hilsen Per

Link to comment
Share on other sites

Hej Danfanta. Nej jeg har desværre ikke kørt nogen af dine timer. Jeg kunne ellers godt tænke mig det, men geografien gør det lidt vanskeligt.

Min bemærkning går såmænd i al uskyldighed på, som du selv skriver, at manden der ikke kunne se sit pulsur fik læst og påskrevet så tydeligt, at han ikke tør bede om lys en anden gang.

I øvrigt lyser det ud af din beretning, at den dag ikke var en af dine bedste; snefygning, togforsinkelse, pulsurmanden, fitnessdk passagereren, en rigtig Thyge Brahesdag, som vi alle løber ind i en gang imellem.

Håber du er kommet over den, og du havde måske ikke reageret så voldsomt over for lygtemanden, hvis episoden med ham, var det eneste, der var gået dig på denne dag.

Vi kender ikke hinanden, men sådan tolkede jeg dit indlæg, og derfor mit lille input.

Hilsen Per

Hej per...Det kunne jo være, at det var 'dig' der var opråberen :laugh: Jamen jeg håber heller ikke, det gentager sig af respekt for de andre deltagere. Det kan godt være, at personen er meget nøgtern omkring sin træning, men det er alle de andre også, og jeg mener jo altid at det er instruktøren, der bestemmer på en time..Og korrekt det var en rigtig møg dag forinden, selvom timerne kørte ganske udmærket....Men jo du kan godt regne med, at uanset hvad for en dag man havde fanget mig på, så havde jeg reageret på selvsamme måde. Jeg er meget pertentlig og taktfast, når det kommer til mine spinningtimer... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 24 januar 2006

Denne dag burde jeg nok have droppet al træning, men det har jeg så valgt at gøre idag onsdag på nær lidt powerwalk. :blink:

Det hele blev til en værre omgang res.træning uden egentlig at ville det.

35 min løb

15 min power walk

SATS Pilates ved Brian Degn

Dejlig time ellers men mine LÅR syrede til under teaser delen :crazy: (selvom fokus er på maven) :dry:

Cycling II ved Jeanette a ka Cyclingspinner

Tid 50 min

Ingen pulsdata. Den var så latterlig lav, at jeg slukkede. Det havde dog intet med Jea's time at gøre, for den var helt efter bogen med lækker musik og velkonstruktureret program. Næ du, det kan jeg takke mig selv og overtræning for... :mad: plus en cykel der bare kørte ad skoven til plus en udluftning, der blæste koldt luft ned i knoppen på mig...Tænk at fryse på en spinning time... Crap

Skiftede cykel så jeg var klar til time to. Mine lår blev ikke bedre. Tunge som bly. Jeg skulle defintely have ladet time nummer to være, trods det at jeg kom til at sidde ved siden af Mr gorgeous :wub: Hjalp nada :unhappy: Benene ville ikke og nej pulsen kom nærmest aldrig over 150 trods en igen dejlig time. Denne gang med Jens.Piv

Cycling III ved Jens

Tid 50 min

To gode timer men ingen effektiv træning til mig piiiiiiiiv. Så nu restituerer jeg med lidt walking, så jeg er klar til at køre på imorgen...

Med ønsket om en god dag til alle.

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 25 januar 2006

Træning...

Powerwalk 90 min :walking:

God nyhed for SATS Århus. Vi har fået ny sal instruktør. The one and only Mickey Oliver (en tidligere kollega af mine fra Randers) . Han er superdygtig, og vi glæder os meget til at få ham i sving i salen...KUUL

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hejza, Danfa.

Med al den energi, du må besidde, virker det næsten befriende at høre, at du også kan have en dag, hvor benene føles tunge. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg følger rimeligt meget med i din log, da jeg finder den ganske interessant.

Hvis jeg nogensinde kommer så vidt, at jeg skal prøve `rigtig´ spinning, må det så afgjort blive nede i SATS (som du måske husker fra en tråd, jeg startede, har jeg været dernede for at kigge på stedet og det forskellige grej). I øvrigt kunne det være ganske sjovt at hilse på dig i den virkelige verden.

Mange fede trænings-hilsner

Oksen.

Link to comment
Share on other sites

10 min opvarmning fordelt på siddende/stående mellemtakt.

3 min stående heltakt Fs 7

30 sek siddende angreb Fs 9

3 min stående heltakt Fs 8

45 sek siddende angreb Fs 9

Altid 3 min stående heltakt mellem hvert angreb. Efter 90 sek siddende angreb bliver pyramiden vendt om, således at der bliver kørt siddende heltakt og stående angreb 90/60/45 og 30 sek...Intensiteten på de 3 min stående og siddende heltakt varierer hele tiden mellem 7 og 8. Slutter af med 9 min stående klatring på 8-8,5

Har tilladt mig at låne dit program her til Mandag morgen :4thumbup: Glæder mig vildt til jeg skal over at besøge jeres center så vi kan få prøvet noget Jydespin :laugh:

Vender tilbage med en fast dato vi skal bare lige have den dejlige rare sjove fantastiske lorte sne :devil: til at forsvinde :tongue: kunne næsten holde et sobbert sprog

i din spændende log

KEEP SPINNING :bigsmile:

PS. Hvordan går det med din job søgning ?

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hejza, Danfa.

Med al den energi, du må besidde, virker det næsten befriende at høre, at du også kan have en dag, hvor benene føles tunge. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg følger rimeligt meget med i din log, da jeg finder den ganske interessant.

Hvis jeg nogensinde kommer så vidt, at jeg skal prøve `rigtig´ spinning, må det så afgjort blive nede i SATS (som du måske husker fra en tråd, jeg startede, har jeg været dernede for at kigge på stedet og det forskellige grej). I øvrigt kunne det være ganske sjovt at hilse på dig i den virkelige verden.

Mange fede trænings-hilsner

Oksen.

Anytime.... du kigger bare ind...såvel i SATS som min log. Ja ja mine batterier skal også lades op :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har tilladt mig at låne dit program her til Mandag morgen :4thumbup: Glæder mig vildt til jeg skal over at besøge jeres center så vi kan få prøvet noget Jydespin :laugh:

Vender tilbage med en fast dato vi skal bare lige have den dejlige rare sjove fantastiske lorte sne :devil: til at forsvinde :tongue: kunne næsten holde et sobbert sprog

i din spændende log

KEEP SPINNING :bigsmile:

PS. Hvordan går det med din job søgning ?

Du låner bare. Btw så var programmer det en suveræn time, da jeg kørte den ...Tiden flyver afsted...Sproget er vist engleagtigt i forhold til, hvad der kommer ud af min mund. Jobsituationen lysner...meget kraftigt endda.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 26 januar 2006

Lige en kvik opdatering af dagens træning, før mit hoved rammer puden, da jeg i et øjebliks sindsyge sagde ja tak til at tage en vikar time imorgen i Balance. Det er der for så vidt heller ikke noget i vejen med men faktum er, at timen ligger kl 6.20, så undertegnede må altså op kl 5. GISP.I forvejen hader jeg morgentræning, så jeg er lidt spændt på, hvordan det bliver.. :crazy: Enten føles det som en uendelig dag imorgen, eller også falder jeg om kl 16, fordi jeg er såååå træt... :sleepy:

Startede ellers dagen med en net omgang powerwalk... 50 min :walking:

Herefter skulle der denondtelynme cykles i SATS :w00t: Min bedste franske ven L var tilmeldt en prøvetime på en cycling 1, og jeg kæmpede som en sindsyg for at få en plads ved hans side. Trods alt første gang han skulle deltage på et egentlig hold, og mor Danf er lidt omsorgsfuld overfor nye. :wub: Fik en plads yiihaaa og holdt kraftigt øje med både hans ben og belastning for at han skulle få det maksimale ud af timen. Hans interesse var vakt. Ikke alene kører Karina K jo nogle fantastiske Cycling 1 timer, men min ven kunne godt se effektiviteten af sådan en spinning time fremfor at skulle sidde på en kondicykel... :smile: Så mon ikke vi har et nyt medlem snart. Forhåbentligt...Efterfølgende var det min egen tur til at køre to timer...En cycling II og en III... Og benene var perfekte idag...Det har virkelig hjulpet med hviledagen igår... :superman:

Dagens fakta:

Cycling I Ved Karina K

Tid 35 min

:heartpump: Max 163 DAMN DET VAR NOGET PÅ SÅDAN EN TIME.

:heartpump: Snit 138 Nå ja men alligevel

Timen var klart bedre end sidst. Om det var fordi min ven var med eller hvad, det ved jeg faktisk ikke.

Cycling II ved mig

Tid: 50 min

:heartpump: Max 183

:heartpump: Snit 168

Meget god time hvor jeg lagde vægt på 4 stigninger som gradvist blev hårdere, som vi kom igennem dem. Mellem hver stigning (bjerg) var der 3 styk siddende landevej, hvor vi beholdt intensiteten på et 7 tal fysiologisk skala)..Musikken var et netop lavet sammensurium af noget gammel Synthesizer Greatest (ja grin I bare men det virkede sgu :4thumbup: ) og 4 klatre sange med mere og mere aggressivt beat. Rent faktisk sluttede timen med et styk Rage Against The Machine. Nå ja man kan jo spinne til hvadsomhelst... :tease:

Cycling III ved mig (tilbage på trance stien)

Tid: 50 min

:heartpump: Max 185

:heartpump: Snit 158

Mine ben var lidt trætte til sidst. Deraf den lave snit puls...Programmet var en justering af et program herfra mol. (husker ikke om det var Spock eller Arne, der nedskrev det i sin tid), hvor jeg tilpassede det lidt mere til mine spinnere...75% af timen bestod af stående enkelttakt med fire indlagte angreb på 90 sek hver...Enten stående, siddende eller begge dele...Simpel men jävla effektiv og også en time jeg før har benyttet i centret med stor fordel...Morsomt at høre folk i bruseren tale om det...på den gode måde altså :devil:

Nu er der så ikke så meget mere at fortælle andet end, at klokken har slået 21 og sengen kalder..grusomt at skulle op så tidligt..Det er slet ikke mig...Men jeg har også kun sagt ja til denne ene time..og så lige een mere..Men aldrig mere.... :blush: Respekt for dem der kan piske sig selv op og ud på løbestien så tidligt...Ville godtnok ønske jeg kunne. Men nej...

Ciao...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 27 januar 2006

Face it. Morgen træning er BARE ikke mig, og den der med at "jamen så har man det godt resten af dagen", nej den virker ikke her. Jeg er træt helt ind til knoglerne og har en drømmetilstand, som om jeg har været i byen hele natten.. :crazy: Kan selvfølgelig også være efterveerne efter umulig søvn i nat...Der sker bare noget med en, når man ved, at man skal op kl 4.50....Midt om natten. Fælt.Ved godt at Tulle fx står op endnu tidligere pga. hendes job men hell no... Grubler over de næste to gange, jeg har sagt ja til afløse så tidligt... :innocent: Men det går vel nok...

Ellers en dejlig dag i mit center med masser af smil og skønne kendte ansigter overalt fra morgenstunden af. Dertil gratis rundstykker og kaffe. Tror da faen, at folk aldrig kan komme afsted...En ældre herre knoklede således igennem på tre timer. Min balance, Louises Cycling II, og Mads' pump time, for derefter at sætte sig til rette ved bordene med avisen, en kop kaffe og et rundstykke, inden turen gik videre ud i rimtågen. Det er da klasse. :shades:

Jeg selv hoppede også på Cycling II, men hvor enkelte af de andre spinnere tog pump, hoppede jeg på løbebåndet, hvor jeg langsomt mærkede livet i mine ben...De kom dog aldrig helt til sig selv. Tunge og trætte.... :blink::unhappy:

Anyway at undervise en balance time kl 6.20 kan overleves, men at cykle max intensitet ved super kvinden Louise Green bagefter. Det er uladesiggøreligt for mig på morgentrætte stænger. Louise leverede ellers for mig en klasse time som ikke længe set. En time jeg har hungret efter. Efter en lettere opvarmning var det en lang klatretur skiftevis stående og siddende, herefter siddende og stående accelerationer (angreb), og endelig sidste del var henlagt til længere og længere løbeture i mellemtakten..Musikken var en blanding af Enigma og trance. Altså lige Jullen...Så havde min ben været friske, ville jeg sandsynligvis have ramt en spinning time, der kunne få mig til at flyve. Måtte helt sikkert lige kommentere Louises time, da det var første gang....Brokkede mig højlydt over, at hun udelukkende kører morgentimer.... :mad: Sikke en træning jeg kunne få ved at kombinere hendes med mine egne + enkelte andres. Hvilket flow. Lille spinkle pige med det mest monotone ansigt, jeg længe har set. Intet smil. Intet udtryk. Men der var bare noget over hendes måde at levere tingene på, som jeg ikke har set før. Rolig, afklaret og med fuld overblik. Just the way I like it. Og endnu bedre. Det er altid nyt program hver gang og nyt musik :wub: Uhhhhh sådan. Kvalmende at visse folk bruger samme om og om og om og om igen igen igen igen igen igen. At man kan ramme samme time et halvt år efter og instruktøren stadig bruger samme sange og samme program er i mine øjne lidt for letkøbt..Hvad sjov er der så ved at undervise. Næ sæt mig på en Louise Green time mere tak.... :4dog: Er ellers ganske godt tilfredse med alle instruktørerne i SATS. Der er noget for enhver smag...Som det skal være... :4thumbup:

Timen var også yderst usædvanlig, fordi jeg faktisk kendte hver og en på holdet idag..Det gør også, at man ligesom kan presse sig selv lidt videre...og jeg forsøgte altså, det gjorde jeg, men det lykkedes ikke....

På løbebåndet fik jeg dog lidt sved på panden og lidt gang i benene. Alt imens my girl T hentede et rundstykke til mig imens manager Mads udbrød" Ej skal hun have det hen på løbebåndet haha, ja hun er fandme ikke almindelig"....Hmmm "nej det er hun ikke" siger min veninde. Øhh hov.. :tongue4: Det forstår jeg da ikke, hvorfor de siger... :laugh: Skulle jo bare sikre mig, at der også var et stykke til mig, når jeg var færdig med min træning....

Efter endt træning blev det til lidt mere :blahblah: med centerkoordinator Julia. Det er godtnok ikke let at komme afsted og jeg endte da også med at sidde og svede lidt mere i den nyrenoverede sauna..Uhm duften af ny cedertræ er ikke værst. Sad og mærkede mine ømme trætte muskler blive lidt mere opløste af varmen...Tænkte på de næste træningspas og hvad jeg har i sinde at gøre på min udholdenhedstime imorgen.

Slut på træning og frokost med en god ven. Sluttede dagen med et besøg i det frygtelige opslidende IKEA med veninde T. Uhhh der var mange ting, vi gerne ville have. Blandt andet et superlækkert sort køkken, men som folk efterfølgende siger. "Hvad vil du med et køkken, du hader at lave mad". Ja det er klart, men jeg reddede den ved at sige, at "jamen jeg skal da sidde med min bærbare ved disken, mens min mand laver mad" :yahoo: Jo jo... Sikke da et besøg i IKEA kan få ens liv og legeme helt ud i ydersporet...Faktisk så meget at den mor og datter, der stod foran os i køen, glemte at lægge sine ting op på disken..Det er da imponerende... Få trance fornemmelser... gå blot i IKEA...Super

(dette er naturligvis ironisk ment)

:yo: Glæder mig rigtig meget til imorgen, for jeg mærker en god træning komme...Veludhvilet imorgen og ready to rock. Den står på løb, styrke, pw og spinning imorgen...og ja mine hvide venner kører som betalt for det onkel B...Så tak for det... :banana: Thx :heartpump:

Lidt tal og facts for timerne idag for overblikkets skyld..Ingen pulsdata..tror vist ikke den var for høj da..

Balance ved mig kl 6.20 :gal:

55 min

Føler mig virkelig stærk i rygøvelsen (pil-x) nu efterhånden som programmet bliver kørt igennem igen og igen

Cycling II ved Louise Green kl 7.35

Tid 50 min

Lækker lækker time.

Løb 50 min

Aner ikke hvor langt. Betyder ikke noget..Bare jeg føler min krop arbejder funktionelt og svedende....

Rigtig god aften til alle.

Btw jo min franske ven har erkendt, at han bliver kommende SATS medlem...Cool

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 27 januar 2006

Det er altid nyt program hver gang og nyt musik :wub: Uhhhhh sådan. Kvalmende at visse folk bruger samme om og om og om og om igen igen igen igen igen igen. At man kan ramme samme time et halvt år efter og instruktøren stadig bruger samme sange og samme program er i mine øjne lidt for letkøbt..Hvad sjov er der så ved at undervise...

Akkurat derfor jeg blev træt af spinning-timerne i mit center... :dry::crazy: Ufattelig kedelig, elektronisk og halv-ukendt musik fra et sted i starten af 90erne, som bare kørte derud af gang efter gang... Aaargh...!

Det lyder ellers som om, I har det rigtig hyggeligt derhenne i dit center... Det kunne vi godt bruge lidt mere af :smile:

Og hvad angår den tidlige morgentræning: Jeg véd, hvordan du har det :gal: Hatten af for den intensive træning, det alligevel blev til! :worship:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share