The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå men lad mig da lige så forsigtigt opdatere lidt på lørdagens event mens jeg ellers har travlt med at få kræfterne tilbage, og det tager tid efter så lang tids sygdom. Er træt hele tiden og skal sparke mig selv i gang for at lave noget, der bare ligner fysisk aktivitet (er blevet lidt nervøs for om, det nu vil sætte det hele tilbage, at jeg om lidt vil ud og trave i sneen en tur). :sneaky2:

Lørdag den 4 Marts 2006

Allerførst en relativ simpel time i Harlev ny motionscenter. En lille flække 20 km udenfor Århus. Meget blandet folk. De fleste har ikke kørt ret meget andet end det, som man nu selv gjorde for år tilbage. Dertil blandet med et par stykker, der aldrig har prøvet indoor cycling før, så det giver vist sig selv, at niveauet røg laaaangt ned af fysiologisk skala. Heldigvis, for jeg hostede stadig som en hest, og der var ingen mikrofon tilstede i det pågældende center. Jeg kørte timen med en følelse af at være 'lam', forstået på den måde, at jeg hverken fysisk eller psykisk følte mig tilstede i det lokale, dog formåede jeg alligevel at lave en god time som alle var superglade for. Nok fordi man indimellem altså KAN sætte en facade op og smile i 48 min, selvom man mest af alt ville ønske, at man var på en solbeskinnet tropeø under en palme, liggende i en hvid hængekøje med en ordentlig iste ved siden af og bare zzzzzzzzz. Nej er ikke blevet doven. Er bare ikke oppe på dupperne endnu, som vi siger herovre på fastlandet. Jeg havde allieret mig med to poser Bentasil og Gajoler, som ivrigt blev smidt i munden resten af dagen. Derudover var panodiler og hostemedicin også sirligt placeret i min taske som sådan en slags placebo redning. Jeg tror jo på ALT, når jeg er så langt ude. :w00t:

Data for timen i Harlev

Spinning et-eller-andet

Tid 46 min

:heartpump: Max 165

:heartpump: Snit 151

Faktisk høj puls men det var jo pga. min sygdom snarere end effektiviten af træningen som sådan.

Vel tilbage i SATS begyndte min maraton makker Mads Borup og jeg at forberede vores landevejsevent med et kæmpe håndmalet rutediagram malet på en papirsdug med de fedeste børnetusser. Vi havde tegnet alt ind lige fra pointspurterne til de prikkede bjergspurter til små cykelmænd, sol etc. Desværre faldt den hele tiden ned i cykelsalen på grund af den fugtige luft, men hvad? Den var der da og indikerede, at vi ligesom havde lagt lidt feelings i eventet. Vores Tk mia havde sørget for dejlige præmier og masser af frugt (som dog ikke kom folk til gavn men mere om det senere). SATS balloner mm. jojo der var lagt op til det store sus, men så stoppede festen også. For der var 2 ting, der gjorde at Mads' og mit humør dalede nogle grader under frysepunktet. :freaked:

Kl 13, dvs. 1 time før startskuddet lyder, møder jeg Århus' cykelmekaniker i cykellokalet i gang med at reparere cyklerne. Ganske vist er de nye, men de nye Body Bikes volder tit kvaler i begyndelsen med skiftende belastning, og pedaler der er forkerte eller itu osv osv osv. Skruen uden ende. Jeg elsker Body Bike. Det ved I, men der er tit begynder vanskeligheder med dem. Nuvel. Cykelmanden spørger mig så, om ikke det godt nok er kl 16.30 timerne starter. Øh nej det er det så ikke, fortæller jeg ham, hvortil han smiler lidt dumt. :annoyed: Ja så får han jo travlt siger han. No shit. Dermed kan han ikke nå alle cyklerne, og dermed er der så to cykler, der IKKE virker. Dette medvirker til det værst tænkelige, nemlig at der var 1.deltager der IKKE fik en plads, trods at han havde billet til eventet. Og det værste af det hele er, at denne person har glædet sig så meget til eventet og talt herom længe inden. Mads og jeg var rystet over denne mangel på professionalisme fra cykelmekanikerens side. Ikke alene har vi nu haft de cykler i flere uger, vi har også haft en cykel manual liggende med dertilhørende olier m.m, men nej det har han ikke lige kunnet sætte sig ind i. Eventet har også været reklameret for i ugevis, og ja der er vist ingen ende på vores skuffelse. Super super dårligt start på vores event nemlig, at dette medlem ikke fik en plads på trods af, at han havde billet. Det hele pga. at cykelmekanikeren ikke nåede at fikse alle de nye cykler. :gun2:

Ellers forløb det hele som mere eller mindre planlagt. Jeg lagde ud med en ren og skær landevejsfrekvens. Dernæst overtog Mads med bjerge, og sådan fortsatte vi til, der var kørt 2 timer og 20 minutter. De små pauser mellem Mads' og mine skift blev brugt af folk til at påfylde vand og spise lidt frugt. Jeg selv havde det først og fremmest skidt (dog bemærkede folk det ikke), og da mikrofonen satte ud døde min stemme med. Folk kunne godt høre mig men vel hjemme i sofaen, var der ikke mere stemme tilbage. Derudover gik jeg sukkerkold. Man kan altså ikke køre lidt over 3 timer på en enkelt skål havregryn, og jeg havde ikke fået indtaget mere siden den skål om morgenen. Frugten kom også kun ind én enkelt gang. Noget som jeg OGSÅ blev sur over. Vi var blevet lovet lidt hjælp fra receptionen til at skære frugt ud, men det er som om, at folk der ikke cykler, ikke forstår hvor meget, der faktisk skal til. En enkelt spisetallerken er ikke nok!!!!. Jeg sad flere gange og overvejede at hoppe af cyklen og mase mig igennem og ud i receptionen for selv at lave noget, men 1 jeg kunne ikke komme forbi folk og 2. der var et hold i gang i den anden sal. UFEDT og UTILFREDSSTILLENDE. :4ranting:

Nu lyder det jo som en stor klagesang, men det er nok mest fordi al min fokus gik på det negative såsom cykelmekanikeren, fyren der ikke kom med, frugten der aldrig kom ind og min dårlige krop og stemme. Derfor var det lækkert for mig at høre, hvordan Equinox pigerne og andre omtalte eventet bagefter. Hvordan de omtalte det hele som én stor flydende bevægelse og at tiden fløj af sted. De elskede alt. Musikken. Mads' og min måde at guide folk på (selvom jeg hmmmpppfff ikke sys min performance vare speciel interessant host, og selvom Mads kammede over med sin snakken haha). Det betyder rigtig meget for mig at få feedback fra alle, men mine Equinox piger var afgjort de vigtigste, fordi de jo ER Ulrik Disciple (ligesom mig selv), og fordi de havde glædet sig SÅ meget. :wub:

Én enkelt syrlig bemærkning var at finde fra en ung knøs (tidligere FitnessDk Århus medlem), som fandt musikken kedelig, og i det hele taget fandt, at vi i SATS alle kørte til det samme musik. ER DU TONEDØV KNÆGT??? Ja han ville gerne have et landevejsevent til 80’er musik GYS. Kunne man ikke lave det? Nej det bliver sgu ikke ved mig da. Det kan jeg slet slet ikke projicere landevejstemaet overpå. Jo blev han ved, noget musik man kan synge med på. Hør nu her. På et landevejsevent skal du ikke sidde og synge med dreng. Der skal du arbejde. Jamen det motiverede ham mere, hvis han kunne sidde og synge med indeni sig selv. (nu var han nok heller ikke en dag over 18-20 stykker, så jeg skyder skylden på hans skræmmebilleder over på hans uerfarne og unge alder, og så det faktum at han kommer fra FitnessDk Århus, ikke et ondt ord om FDK Århus, det er bare mere entertaineragtig spinning, der hersker i de centre i Århus)

Data fra Landevejseventet ved Mads Borup og jeg.

Tid 2 timer 20 min

:heartpump: Max 180

:heartpump: Snit 166 Og det var inkl de små pauser :blink:

Vel tilbage i sofaen fik jeg en opringning fra min gode ven BC, der ejer spinning uddannelse Spinus, om ikke jeg havde lyst til at tage med ham til Middelfart dagen efter og assistere på den igangværende uddannelse. Det siger man ikke nej til. Det eneste, jeg ikke gad var at undervise, men at være med, suge lidt inspiration og hjælpe hist og pist jo tak, det ville jeg gerne. Stemme mæssigt kunne jeg heller ikke sige så meget (hvilket han måske var glad nok for :laugh: på vej derned). SÅ tidligt i seng og op kl 6 næste dag. Jeg fik afsat mine hold i SATS med ret god samvittighed. Jeg orkede ikke at undervise to timer. Fysisk kunne jeg slet ingenting, men at sidde i ro og mag og lytte og observere og ja indimellem cykle lidt med :wub: Det gik da.

Mere om denne dag i Middelfart senere. Det var ikke uden grund at jeg følte mig som en gammel rotte blandt alle de her spinning newbies, og jeg blev da også præsenteret som en sådan...THANKS :tongue4: Nu skal der traves en tur, så vender jeg tilbage med historien om Middelfart senere.

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Maria, Powerbaby, JeanetteK, Arne, Metc, MetteHelena, rih, Britone mfl..----->> hvor er I altså allesammen suveræne for mit helbred og balsam for min sjæl. Det er så dejligt med noget støtte og positiv feedback, når man er igang med at samle kræfter for at vende tilbage til formen, der var :blush: , men som kommer igen. Forhåbentlig bedre end nogensinde, for nu har jeg nemlig lært at arbejde på at være langt mere positiv end hidtil. Forsøger at vende negativitet til positivhed. Det er svært, men jeg ved, at det er det, der skal til for at få mig til at trille afsted igen...Jeg er i nordjylland ved min dejlige familie, hvor jeg er i færd med at komme igang babystep for babystep. Fylder mig således med hyldesaft. Sund dejlig mad (idag ægte frederikshavner rødspætter, så fåes de ikke mere friske) og masser af ømhed og varme, men for ligesom at bevare en hvis form for kronologi i loggen, må jeg lige bogføre søndagens ting og sager. :laugh:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Forsøg nummer 2 :4thumbup: Se her sagt med et smil

Søndag den 5marts 2006 På tur til Middelfart med Spinus ejer BC

Absolut ikke det fedeste at blive vækket af sin mobiltelefonsalarm søndag morgen kl.5.45 efter alt for lidt søvn. Har haft en insomnia tendens de sidste mange nætter ovenpå sygdom, men det er dog i bedring nu. :sleepy: Og det var liiige før, jeg fortrød at jeg havde sagt ja tak, men forventningen om at tilbringe nogle timer sammen med en af mine bedste venner indenfor spinningbranchen + sniffe lidt inspiration og lære lidt mere var nok til at jeg fik mig nollet sammen og ned i dennes bil. -15 grader sagde termometret i bilen gys. :cold: Bc lignede heller ikke en helt vågen spinning master trainer. Hans øjne var nærmest slet ikke åbnet endnu. :laugh: Til alt held havde han solgt sit anlæg i bilen, så det betød til min fordel INGEN SANG OG DANS, for mit hoved var også mere til ro end gennemtrængende fis og ballade. BC har det med at være lidt for højrøstet indimellem (lidt for DAMP). Jeg selv var relativ stille pga min glasklokkefornemmelse, der gjorde at jeg havde svært ved at høre, hvad jeg selv sagde :innocent: Se dét var jo dejligt, da jeg normalt ævler fra ende til anden. :blush: Åh ja glemte dog BC's evindelig karrikaturer af diverse tegnefilm "Are we there yet?" Og ja han har lagt stemmer til reklamer mv. Fint nok men behøver jeg lige høre det hele....

Efter en meget hurtig (åbenbart tung speederfod) tur til Middelfart følte jeg mig bare endnu mere træt og længtes så meget efter min seng. Lidt efter lidt dukkede de forventningsfulde uddannelsesdeltagere op, som iøvrigt var meget forskellige i deres alder, appearance og erfaring. Jeg blev som sagt præsenteret som en gammel gubbe :4slap: , der nu tilhørte SATS etc. Dette førte senere på dagen til en række spørgsmål om dit og dat samt en ovenud gigantisk opmærksomhed på de efterfølgende spinning timer. Først skulle deltagerne igennem lidt teori om diverse ting og sager. Indflettet i denne del kom spørgsmålet omkring, hvilket dyr de pågældende deltagere så sig selv som. :blink: Jeg tænkte bare på, hvad f...han nu havde gang i, men tror at det kom sig af en diskussion vi havde på turen nedover. Jeg ved ikke, hvorfor men jeg spurgte BC omkring hvilken slags hund, han mente han var (ja sygt), og han så vist sig selv som en sort labrador, hvortil han proklamerede, at havde jeg sagt puddel om ham, ja så var jeg nok sat af på stedet. :4dog: Jeg valgte at tænke indenimigselv :rofl2: Åh min gode ven BC er bare underholdning, så det batter. Han ved godt, at lige hans måde at undervise på samt de ting, han siger og gør IKKE nødvendigvis appellerer til mig mere, sådan som jeg har udviklet mig, men jeg nyder alligevel at se ham arbejde med det, han elsker så meget. Der sker virkelig noget indeni mig, når jeg møder mennesker, der brænder så meget for det, de gør. Jeg observerer dem ikke. Jeg føler dem somehow :wub:

Anyway herefter skulle deltagerne og jeg selv op på cyklen for første gang. Til en begynder time. Selvsagt ikke noget vildt. Bare som en begynder skal være, så intet nyt under solen. Pludselig skal vi lege de her julelege, som jeg hader mere end andet, men som jeg også godt ved, at han har med. Sten, papir, saks. Osv osv. Det er så sygt. :laugh: Ja det er dødsygt, men det er okay. Okay fordi mange faktisk nyder at cykle på denne måde, (dog ikke noget der findes på nogle af mine timer, og det har det aldrig gjort) så jeg teamer op med en høj radmager fyr fra Jeanettes center i Vejle. Han sidder og smiler og sys det hele er vældigt morsomt. Jeg smiler også, men det er fordi jeg ved, hvordan jeg selv tænker indvendigt. :smile: Noget der slog mig under selve begyndertimen er en pige fra Grenå, som pointerer at hun på sine begynder timer står op 95% af tiden i enkelttakt!!!! Hun vidste ikke bedre, så der er vist god brug for at folk kommer på en eller anden uddannelse. :wacko:

Veloverstået begyndertime. Så er der frokost. Jeg planter mig mellem flokken, og snakken går ivrigt om alt fra musik til centre til erfaring og gode tips. Dejligt selskab. Maden bestod af udmærket pastasalat med brød samt kylling omsvøbt med bacon. Selve kyllingen var ihvertfald ikke ifare for at indehold fugleinfluenza. Den var nemlig stå tørstegt, at jeg måtte skylde efter flere gange med vand for overhovedet at kunne synke det, men pyt med det når bare selskabet holder, og det gjorde det.

Efter frokost skulle deltagerne således igang med at lave deres individuelle forslag til en spinning II (tror jeg, for jeg var ved at snakke i telefon, da de begyndte). Lidt mere psykologisk stuff og tilbage på cyklerne, hvor der ventede folk 4 timer. DER syntes jeg, at det blev for meget. Nye folk kan ikke klare fire timer på en spinningcykel på så lidt ernæring, som det der var i den indtørrede fugl. :nonono: DET ER EN OMMER BC :w00t: Flere fandt også fire timer noget i overkanten, og jeg foreslog ham at lave det om, så de kørte to timer dagen inden (hvor de ingenting havde kørt), samt tre timer dagen efter. Det var vist noget med, at det skulle passe med de andre medlemmer af Spinus. Nå ja men alligevel ikke så fedt. Jeg kunne jo bare springe over, og det gjorde jeg også. Droppede starten som var en time med øvelser og forslag til indhold i program. Der assisterede jeg blot med tænd/sluk af klima anlæg, væske, bananer osv osv.Jeg kunne se, at folk led. Ømme bagdele og der var endda en der gik i krampe til sidst. Efter første time kunne jeg ikke lade være med at skifte og tage med. Fandt en MasterBike allerbagerst. Damn den kørte som smurt i olie, og jeg bandede min tunge døde krop langt væk. Længe havde jeg ønsket at cykle ved BC og endelig lykkes det, og så kan jeg ikke være 100% med. Men ih han er helt unik på en cykel. Det er han. Godt være han laver ting, jeg ikke selv ville på en cykel, men udstråling og sexyness damn jo den er der.... :devil::devil: Første rigtige time var en spinning I. Hvad der blev kørt og hvilken musik, husker jeg ikke, men jeg mener, at der var noget rigtig BC musik tilstede. :yahoo: og uheldigvis team tempo, som de der to og to øvelser hedder. Jeg teamede op med en speciel gut ved navn Lars. Han udmærkede sig ved at sidde foran mig i et par gennemsigtige hvide cykeltights...øhm need I say more :wink: Det var tydeligt at folk kunne lide spinning I timen. Den efterfølgende spinning II var en anelse for hård for folk...ja også for mig pga. mit helbred. BC rullede sig ud fra en side, jeg aldrig har set med trance musik samt MELLEMTAKT: Exactly mellemtakten er blevet hans hjertebarn. Så har der alligevel være håb for ham. :4thumbup: Jeg har elsket melletakten, siden jeg mødte den ved Ulrik i sin tid, og endelig har BC altså inddraget den på Spinus uddannelsen. Fornuftigt. Og det var tydeligt, at han elskede den. Opsnusede en øvelse (modbydelig), hvor han skiftede mellem siddende enkelttakt, mellemtakt og dobbelttakt. Dobbelttakten var således hans tidligere speciale. Dødbringende hurtig. Jeg kan IKKE køre dem mere...eller VIL ikke. Men det var mere hans måde at køre denne time på, der fascinerede mig. Her er en spinninginstruktør der sprudler mere end et barn juleaften, når han kører de mere familiære timer, hvorimod han altså på en spinning II ligner en, der kører en SPINNING II....Super aggressiv, hidsig, ondskabsfuld og seriøs. DET var noget nyt, og jeg mærkede, hvordan jeg bandede min krop ad h til. Den time ville jeg så gerne have kørt 100% på, også fordi musikken var såååå lækker. Efterfølgende fortalte han mig, at han kunne se på deltagerne, at det slet ikke var noget for dem. En af dem påstod også at 10 min stående enkelttakt er alt for meget, samt at siddende landevej i 7 min hurtigt bliver kedelig. :tease: Deeeet syntes BC ikke. Se det var jo helt nyt for mig. Så han har virkelig fjernet sig henimod mere funktionel cykeltræning end fis og ballade. Ihvertfald på de hårde timer. Hurra hurra. Dog var der stadig fryseture og andet tarveligt at finde, omend i langt mindre grad og det blev ikke udlagt som specielt effektivt mere, men snarere som et supplement til at gøre timerne mere underholdende. :hippy:

Endelig ved sidste time. Her gik jeg ned i bad. Det var deltagerne selv, der skulle køre. Der var ikke ovenud lyst til at komme op og give et nummer, men endelig fandt man et emne. Det var en pige fra Vejle, som af en eller anden årsag, troede at hun styrede hele centret....(meget højrøstet og gammelklog). Godt med fryseture og alt muligt leverede hun, og en af deltagerne, en kraftig herre, smed konsekvent sin sadel for at komme længere tilbage og ned. Jeg var rystet. Jeg håber, at det en dag bliver fjernet fuldstændigt fra alle spinningsale.

Alt i alt blev det til lidt blandet resitutionscykling uden pulsmåling.

Basis

Spinning I

Spinning II

Alle tre timer fremført af Bobby Croshaw

Har jeg så lært noget ved dette besøg? Ja meget. Jeg er blevet bekræftiget i, at jeg gør det rigtige, ved at være den , jeg er, samt at jeg bestemt har taget visse ting med mig fra uddannelsen her i sin tid. Sat sammen med andre uddannelser og min egen erfaring fra andre steder, har så gjort mig til den, jeg er i dag.

Så jeg har bestemt ikke været afsted forgæves. Det var også fedt at kunne viderebringe noget til de her nye deltagere iform af svar på deres spørgsmål m.m. Dejlig dejlig dag i det fynske.

Tilbage i bilen og endnu mere forknølet end ever. Men også dejlig afslappet afsted på motorvejen sammen med min gode ven, som har sådan en positiv effekt på mit humør. Ned med solen og bare hjem og slappe af.

Udmattet tør jeg nok sige, at jeg var.

PS...Du er way too cool BC..Bon voyage til Mexico

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tusind tak fordi jeg fik lov at få et indblik i endnu en fed oplevlese du har fået dig.

:superman:

:superman::superman:

:superman::superman::superman:

:superman::superman:

:superman:

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

PS..

En glæde at kunne være til hjælp for sådan en god pige som dig.

:blush::blush::blush: Oplevelser er så fede som man selv gør dem til, og du har fået mig til at se positivt på en masse ting, så denne oplevelse er kun een ud af mange i fremtiden....forhåbentlig. Nu vil jeg gøre hver dag til en oplevelse i mere eller mindre grad... :wub:

Link to comment
Share on other sites

:blush::blush::blush: Oplevelser er så fede som man selv gør dem til, og du har fået mig til at se positivt på en masse ting, så denne oplevelse er kun een ud af mange i fremtiden....forhåbentlig. Nu vil jeg gøre hver dag til en oplevelse i mere eller mindre grad... :wub:

Sådan skal det lyde - guf for mine øregange... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 7 marts 2006

Så er jeg faktisk fremme ved nutiden igen. Springer over dagen igår som primært blev brugt på at køre til Frederikshavn og bare sove og hvile foran mine forældres pejs i selskab med et uldtæppe. Dejligt at give sig selv lov. :blush: Min mors frikadeller og stuvede kartofler smagte også som sendt fra himlen. Jeg må snart igang igen ovenpå den kost, ellers sker der ting med vægten :laugh: .

Idag fik jeg afleveret og hentet Molly igen ved Suzuki manden. Der kom et stenslag i ruden igår, og det er jo ikke noget man kan gardere sig imod. Bare ærligt. En smule :dry: og ellers ikke andet end, nå jamen sådan kan det jo gå. Fremskridt. Ikke nogle tanker omkring conspiracy teorier m.m. Bare plain and simple. tjahhh. :innocent: DET var en lettelse.

Ellers har den stået på :walking: 1,5 timer sammen med min moder idag. Turen kulminerede i en cancergrill på hjemvejen. Åh så dejligt med varme. :sun: Ikke fordi vi frøs under den frostblå himmel med en stor dejlig sol på, som sendte de varme stråler ned til mig.

Jeg kunne tydeligt mærke, at mine kræfter ikke er hvad, de har været i min krop, og at jeg skal være glad for de små tiltag jeg tager efterhånden, som jeg får det bedre. Jeg er på vej tilbage til mine timer på torsdag, så imorgen bliver der gået lidt mere men også styrketrænet i det nærliggende FitnessFrederikshavn. Ikke løb endnu og sandsynligvis heller ikke spinning før torsdag. Det er med at nyde solen og det snedækkede nordjylland, mens jeg kan. Mine forældres have bærer præg af et snedække på en halv meter, så det ser lidt voldsomt ud. :yo:

Langsomt men sikkert kommer jeg igen. :innocent:

God aften til alle fra en Danf med mavsen fyldt af frederikshavnske rødspætter og spinat. :wub::wub::wub::wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:cool::cool: Ja jeg kan da ikke prale af at have set så meget andet end nogle haller. :innocent: Aner faktisk ikke engang hvor det lå. Middelfart motionscenter kaske? Naarhjj aner det ikke. Tak for det :wub:

Jeg træner i Middelfart Motionscenter, der ligger i Lillebæltshallerne her i Middelfart.

Fedt, du er venner med Bobby - har hørt en del om ham!

Anyway, hvad lavede du i Middelfart ud over at se vores haller?!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i Middelfart Motionscenter, der ligger i Lillebæltshallerne her i Middelfart.

Fedt, du er venner med Bobby - har hørt en del om ham!

Anyway, hvad lavede du i Middelfart ud over at se vores haller?!

//AM

Nåå det var måske der, jeg var... :laugh::w00t: Jeg var så snottet, at jeg ikke aner, hvad det hed. Jeg lavede intet i middelfart udover at gæste den her spinninguddannelse, hvilket også var så rigeligt. Ja Bobby er en cool fyr, men han er jo bare en helt almindelig funny fætter. Travl men sådan er han bare. Til efteråret laver han igen 24 timers spinning nede ved jer i de der haller, så det bliver absolut spændende. :devil:

Du flytter til Cph, kan jeg forstå på din log?

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Nåå det var måske der, jeg var... :laugh::w00t: Jeg var så snottet, at jeg ikke aner, hvad det hed. Jeg lavede intet i middelfart udover at gæste den her spinninguddannelse, hvilket også var så rigeligt. Ja Bobby er en cool fyr, men han er jo bare en helt almindelig funny fætter. Travl men sådan er han bare. Til efteråret laver han igen 24 timers spinning nede ved jer i de der haller, så det bliver absolut spændende. :devil:

Du flytter til Cph, kan jeg forstå på din log?

Var der kursus i Middelfart Motionscenter?!

Ja, planen er at flytte til CPH til sommer, når jeg forhåbentlig har fået min bachelorgrad! Jeg har ikke lige fanget, hvor du kommer fra?

Link to comment
Share on other sites

Var der kursus i Middelfart Motionscenter?!

Ja, planen er at flytte til CPH til sommer, når jeg forhåbentlig har fået min bachelorgrad! Jeg har ikke lige fanget, hvor du kommer fra?

:laugh: Jamen det var der da...Hvis det er Middelfart Motionscenter med en masser haller, bowling etc...

Jeg er frederikshavner pige men bor i Østjylland. På trods af det er jeg stadig ærkenordjysk med en lidt mere udpræget østjysk accent. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jamen det var der da...Hvis det er Middelfart Motionscenter med en masser haller, bowling etc...

Jeg er frederikshavner pige men bor i Østjylland. På trods af det er jeg stadig ærkenordjysk med en lidt mere udpræget østjysk accent. :innocent:

Det er det :4thumbup: den er god nok!

Link to comment
Share on other sites

Det er det :4thumbup: den er god nok!

Okay kæmpemæssigt område det center der. Jeg for flere gange vild :blink::blink: Arghhh nordjyde på bar bund.. Hilfe... :w00t: Nå nu er det ved at være pejsetid og hygge = RO....Dejligt..

Mørket har lagt sig over Frederikshavn. God aften alle

Link to comment
Share on other sites

Vel tilbage i SATS begyndte min maraton makker Mads Borup og jeg at forberede vores landevejsevent med et kæmpe håndmalet rutediagram malet på en papirsdug med de fedeste børnetusser. Vi havde tegnet alt ind lige fra pointspurterne til de prikkede bjergspurter til små cykelmænd, sol etc. Desværre faldt den hele tiden ned i cykelsalen på grund af den fugtige luft, men hvad? Den var der da og indikerede, at vi ligesom havde lagt lidt feelings i eventet.

Den var rigtig flot lavet :4thumbup: Vi var alle imponerede og fortrød jeg ikke havde taget kamera med.

Men af respekt for alle andre lod jeg legetøjet blive hjemme.

Jeg selv havde det først og fremmest skidt (dog bemærkede folk det ikke),

Hmm sad faktisk og holdt lidt øje med dig og tænke "hun har det sku skidt" :blink:

Derudover gik jeg sukkerkold. Man kan altså ikke køre lidt over 3 timer på en enkelt skål havregryn, og jeg havde ikke fået indtaget mere siden den skål om morgenen.

Du har da evigt ret.. jeg selv lavede fejlen da jeg besøgte SATS sidst.

Har man det skidt glemmer man også sommetider at få spist.

Synes du holdt flot ud og leverede varen. Det kan du være stolt af :clap:

Se nu at få plejet dig selv og giv dig nu de skide fridage eller lette dage så du kan komme igen med fuld energi og pwr !

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at læse om din lørdag og søndagstur til Mellemfis :bigsmile:

Det med fryseture er IKKE noget jeg har lært hende!!!! :nono::4banned::nonono: Jeg er CHOKERET! :crazy:

:laugh::laugh: Så har du vist ikke læst ordentligt efter. Jeg kører IKKE diller daller (det ved du vist også godt...DU har lært mig haha :w00t: ) Cute. UD MED FRYSETURE

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg igang med styrketræning idag. Nøj ingen kræfter. Ikke at der er det ellers, men der var bare helt dødt. :blink: Jeg glæder mig dog over at være så småt igang, selvom det nærmest er ingenting i forhold til, hvad jeg plejer :blush: Senere er der dømt pw igen med min moder, der bare turbo'er afsted og endelig i aften

ZONETERAPI... :wub: Ved at være for længe siden sidst. Faktisk snart et år siden og det er for meget, når jeg har været regelmæssig på briksen siden 1997 :4thumbup: Jeg ved bare, at jeg får det bedre så snart den time er ovre. Medicin for sjæl og krop. Jeg glæder mig som en sindsyg. Ved at det kommer til at gøre ondt, fordi der er så meget, der skal 'trykkes' væk, men jeg kender jo lykken bagefter og det sus efterfølgende, jeg altid opnår :smile:

Jeg glæder mig over, at jeg indtil videre tager små skridt på vej mod at slippe den grimme forkølelse, træthed, efterveer fra influenza, eller hvad det nu er, og at jeg ved, at det nok skal gå altsammen. Især når jeg har fået min omgang zoneterapi.

Dejlig dag til alle.

PS nu er jeg bare nødt til at være okay imorgen, da jeg får besøg af en af de nye instruktører fra Middelfart uddannelsen i søndags. Deltageren som altid har været vant til at køre stående enkelttakt i 95 % af hendes begynder timer. (gys) Hun er frisk, men spændende at se hvordan hun vil tolke stilen på mine Cycling II timer, som altså ligger milevidt fra stående dobbelttakter og hånden-på-ryggen-spinning...Det kræver tilvænning, når man er vant til den slags.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share