The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Okay nu skræmmer jeg mig selv

Købte for to mdr siden to par hørbukser i henhv størrelse small og medium. Small kunne jeg dengang slet ikke få op over min r.. Nu her tog jeg de sædvanlige medium på og de lignede bare pis på mig, sad i store folder foran og bagpå  :blink: . Prøvede de andre i small og let og elegant gled de op over røven og perfekt på plads...endda med plads til at trække vejret  :laugh: Jeg HAR SGU TABT mig. Det er ikke bare noget alle folk siger. Det er sgu rigtigt  :blink: Puhhh som at vinde i lotto. Noget gør jeg rigtigt nu...Men har også lagt mine træningsvaner og kost om...Spiser slet ikke lyst brød mere fx...men jeg spiser stadig slik...Okay portionenerne er blevet mindre og der er blevet mere kød og protein måske det er det...Ej jeg er bare så glad lige nu...Tænk at jeg de sidste tre uger har fået det at vide regelmæssigt af andre mennesker men først nu kan se, hvor meget det virkelig har hjulpet....Wauw hvis jeg blir ved sådan her sååå ender jeg med at blive en rigtig fit, nasty goodlooking fraggel... weeee :tongue:  :smile:

Nå ja der har nok også været en anden form for motion på programmet for et stykke tid siden...  :blush:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

what nye motions former a1221.gift106.gif lyder spændende, men husk man kan ik leve af kærlighed og kildevand, og slet ik når man skal køre tung squat..

ang dit skinneben.

Nobleza har skrevet noget et sted om strækkeøvelser for skinnebenet, hvor man ligger på sine underben og løfer op i sine knæ, syns det hjælper rigtig godt. Ja og så er der jo fiskeolien, syns også det har hjulpet på mine, men jeg løber jo heller ik 20-30 km af gangen :bigsmile:

nå anyway jeg puster lidt og ønsker dig go tur imorgen

knus

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:4smartass: Lidt smuglogkiggeri fra jobbet skader jo ikke. Well well måske jeg skulle igang med fiskeolien igen. Skal ihvertfald til zoneterapi igen næste uge. Det har jeg jo regelmæssigt gået til siden 97 for allergi og andre skavanker :smile::blink: Og det plejer at hjælpe på en del diverse ting og sager.

Åh due jeg hører en eller anden form for kære moder i din tone der "Julie du skal huske at spise.....og ikke kun pulver" :w00t:

Ak ak kærlighed og kildevand. Nå ja hvis det bare var sådan hele vejen igennem...men sådan er det ikke. De popper op og så er det bye bye igen...Story of my life :wink:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Niske....I lige måde. Savner din log though... :wink:

Duenn...Jamen det må jo så blive en Pinarello. Nu har jeg flere efterhånden sagt til mig, at det er MÆRKET, så det må jo givetvis blive sådan en. Jeg fornemmer at det er racernes Rolls Royce, så det er jo bare lækkert. Skal bare lige finde ud af hvaffor en, der står Danf på :blink: :4mewantfood:

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:4smartass:Superfed træning idag Onsdag den 7 sep 05

Tre timer lang mountain bike safari i Randers skove i hamrende solskin med masser af høj puls og rifter og sår til følge :innocent:

Avavav denne gang lykkes det mig IKKE at køre lige lukt ind i et træ. Men hvilken tur var det... Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg sys er fedest mountain bike eller landevej. Well har jo ikke prøvet decideret rigtig lange landevejsture, men f....pulsen flyver til himmels i bakkerne på de brede, grove dæk. :blink:

Nå men anyway min mountain buddy er skam ikke blevet langsommere med tiden og årene, men jeg kan mærke en væsentlig bedring i min kondition osv. Dog hamrede jeg afsted med en snit puls på 158 i samtlige tre timer. Det føltes som om mine lunger hang på ryggen og jeg måtte flere gange gispe efter luft, men det fede var at jeg havde langt lettere ved at KØRE op af bakkerne end tidligere... :4thumbup:

Jeg sidder på arbejde nu og er meget meget træt...Skal op imorgen tidlig og undervise i SATS :sleeping: Men det har været en fed lærerig dag. Og jeg glæder mig allerede til at køre igen... :devil: Benene er smadret, jeg har doms i bagdelen og åhhhh hvor er det bare en fed smerte. Det summer i hver muskelfiber i min krop. Tror jeg sover godt i nat...Men nu lige en kop kaffe og videre med arbejdet...

Aften til Mol :4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fri snart fri snart :sleeping: Goddammit jeg glæder mig til weekenden, selvom den blir noget kort dennegang som følge af aftenarbejde fredag aften suk.

Er det bare mig eller er der frygteligt lummert. Jeg koger..... :blink:

Hold ud, hold ud... (heldigvis kort lille fiks dag imorgen.. :tongue: )

Danf :innocent:

Åh ja så fik jeg lige et afbud fra min makker Steen til 24 timers i Middelfart, så nu er vi så kun to personer. Vi mangler een, så hvis der er nogen der har lyst til at deltage i det event den 22 og 23 oktober, så lad mig det lige vide... :poking:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Avavav denne gang lykkes det mig IKKE at køre lige lukt ind i et træ. Men hvilken tur var det... Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg sys er fedest mountain bike eller landevej. Well har jo ikke prøvet decideret rigtig lange landevejsture, men f....pulsen flyver til himmels i bakkerne på de brede, grove dæk. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder sgu super! :cooldance: Har kun prøvet det et par gange da jeg gik på højskole..aller bedst når det lidt har regnet lidt så man rigtig kan glide ud..jep jep...knægten har valgt sin farvorit mellem landevejen og mountain bike.. :4thumbup: :tongue:

Fri snart fri snart  :sleeping: Goddammit jeg glæder mig til weekenden, selvom den blir noget kort dennegang som følge af aftenarbejde fredag aften suk.

Er det bare mig eller er der frygteligt lummert. Jeg koger..... :blink:

Hold ud, hold ud... (heldigvis kort lille fiks dag imorgen.. :tongue: )

Danf  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du arbejder da også sent frøken! :poking::wink:

Ja arhh...weekend..fra i morgen kl 11... :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Avavav denne gang lykkes det mig IKKE at køre lige lukt ind i et træ. Men hvilken tur var det... Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg sys er fedest mountain bike eller landevej. Well har jo ikke prøvet decideret rigtig lange landevejsture, men f....pulsen flyver til himmels i bakkerne på de brede, grove dæk. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder sgu super! :cooldance: Har kun prøvet det et par gange da jeg gik på højskole..aller bedst når det lidt har regnet lidt så man rigtig kan glide ud..jep jep...knægten har valgt sin farvorit mellem landevejen og mountain bike.. :4thumbup: :tongue:

Fri snart fri snart  :sleeping: Goddammit jeg glæder mig til weekenden, selvom den blir noget kort dennegang som følge af aftenarbejde fredag aften suk.

Er det bare mig eller er der frygteligt lummert. Jeg koger..... :blink:

Hold ud, hold ud... (heldigvis kort lille fiks dag imorgen.. :tongue: )

Danf  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du arbejder da også sent frøken! :poking::wink:

Ja arhh...weekend..fra i morgen kl 11... :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja arbejder altid sent tirsdag, onsdag og hver anden fredag. Det er pga USA og tidsforskellen, så det er indimellem meget hårdt, men egentlig er jeg okay glad for at jeg så har hele formiddagen og det meste af eftermiddagen til at træne osv...Ja træne er det jo nok for det meste og altså også arbejde der iform af undervisning i fitnesscentret... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hurtig log tid. Jeg vil nemlig slappe så meget af som muligt nu i aften :innocent:

Torsdag den 8 sep 2005

Powerwalk 45 min

Ny på Cykel + Cycling 1 ved mig

Stepmaskine 30 min

Styrke af ryg og biceps--

Fantastisk. Dog måtte jeg altså droppe mit løb. Skaden er der stadig. Har dog sat mig det mål at løbe rigtig rigtig langt imorgen tidlig inden, jeg skal jobbe. Ja skal arbejde aften igen :sneaky2: Men pyt med det for om 3 dage er der åbent hus ved Thomas A og Onkel Ulrik i Scan. jeg glæder mig til igen at indtage min cykel, og om jeg så skal overnatte lørdag aften udenfor centret, så skal jeg nok få min lille sorte sag på forreste række igen :devil: :4thumbup:

Puhhhhh jeg skal virkelig slappe af iaften og lørdag aften....Nå ja den fedeste nyhed idag er vel at jeg selv måtte bestemme mine undervisningstider i Middelfart 24 timers (cool) og well det måtte jeg så også til den i Horsens....Fuck har lige erfaret, at det blir til to 24 timers spinning TO WEEKENDER I TRÆK :wink: Pyhhhh hvem bærer mig hjem... :4smartass:

Den mest morsomme nyhed er at min arbejdsplads er een stor omgang sladrende hoveder. Een fjer blir hurtig til ti høns, således er jeg nu blevet koblet sammen med SÅ mange forsk, at man tror det er løgn. Alene fordi man snakker med visse folk privat. Det vildeste er næsten at man på den måde hurtig kan få sig en kæreste uden egentlig at være klar over det :w00t:

Så funnnnny.

Link to comment
Share on other sites

Det vildeste er næsten at man på den måde hurtig kan få sig en kæreste uden egentlig at være klar over det 

weee smart, så slipper man også for skænderierne, de sure sokker, brædtet der ikke er slået ned osv osv.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: ...Griner voldsomt... :4thumbup: ... ..Kan slet ik stoppe med at grine...

...herligt...

L@rs

Link to comment
Share on other sites

Ja det er faktisk ret komisk, og det blir bare ved og ved. "hvordan går det så med din nye kæreste Julie" Øhm well nu er det ikke fordi jeg lige er kærester med nogen vel altså, men jeg snakker bare meget sammen med en af vores konsulenter, som faktisk er blevet min rigtig gode ven, og derfor tager jeg til Cph og besøger ham sidst på måneden i en weekend, og ja så bryder fanden nok løs på mit arbejde. NU HAR HUN JO OGSÅ VÆRET OVER OG BESØGE HAM LIGEFREM. :blink::laugh:

Whatever. Vi har jo kun det sjov, vi selv laver...

Dagens træning dag blev til løb

Distance. 21 km Tid 1 time 54 min. Ikke værst ikke værst. Taget i betragtning af mit stadig ømme skinneben, men nu skulle det bare være og det blev det.

Er på arbejde..JA TAK. Og skal allerede have min cycling III om få timer, sådan føltes det :sleeping: Har først sent fri og derfor sent hjemme, så altså heller ikke megen søvn idag.....

Men man kan vel sove når man blir gammel.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 10 sep 05

Wauw en agressiv Cycling III jeg havde smækket sammen :blink::devil: Blev faktisk helt overrasket over så godt det program og musik virkede på folk og mig selv...Men roserne bagefter samt den gode suveræne stemning folk imellem, fik mig overbevist om, at jeg har fundet min gren i blandt alle de centre, jeg har været i....I SATS blir jeg gammel.... :4smartass: :4thumbup: :blink: Masser af veninder, cykeltosser og lækre lækre mænd. Heaven Im in heaven... :tongue:

Cycling III ved Moi

Tid (ups kørte den med vilje over tid, da jeg vidste der ikke kom nogen bagefter :laugh: ) 55 min

Snitpuls: hang on 168 :4thumbup:

Bagefter styrke af Bryst, Skuldre, Triceps og mave. Lige til at komme til så det var bare dejligt.

Cycling I ved Ann K

Tid 45 min.

Jeg stod og funderede over om jeg nu skulle løbe lidt eller på stepperen, da endorfinerne stadig rullede i min krop, da jeg fik øje på lille Ann K (en mellemtaktsfanatisk SATS instruktør).

Ann skulle køre en 'Ny på cykel' samt 'cycling I', så jeg tænkte, at her var en oplagt chance til at prøve konceptprogrammet med en af de andre. Så det gjorde jeg. Det var bestemt ikke nogen dårlig idé. Jeg kendte jo programmet og musikken i forvejen, så det var bare med at skrue ekstra meget belastning på, og der gik da heller ikke lang tid før sveden igen lå under min cykel. Ingen pulsdata. Men det var en lækker time alligevel. Og Ann er bestemt ikke nogen dårlig instruktør. En skam at hendes II samt III timer altid ligger når jeg arbejder :sneaky2: , for hun er helt sikkert en pige, som godt kunne blande sig oppe mellem de stærke favoritter....Ulrik, NCA og Daniel Foder. Sidste er bare skøøøn :smile:

Ann elsker som sagt mellemtakt og jeg fik hende overtalt til at tage med på een af Ulles timer en dag. Dem vil hun elske, selvom hun gloede vantro på mig, da jeg fortalte lidt om, hvordan hans timer er eller kan være med 4-5-6-7- min stående mellemtakt. :wub: Well en masse :blahblah::blahblah: med nogle af de andre i centret. Jo jeg er blevet rigtig rigtig glad for SATS. My second home now :innocent:

Ser frem til imorgen med en hel dag i mit gamle hjem.... Igen Interval time med Ulrik, hvor jeg dennegang har lokket en anden SATS pige med i gryden :devil:

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg så skal tage et step hold eller en spin basic bagefter....??? Måske jeg skulle udfordre mig selv med den stepskammel. Uhm hvor er livet da skønt, når man hele tiden har så mange valg foran sig.... Og tænk så er der ovenkøbet sandwich mm i det gamle center, så det er bare med at træne og æde sig mæt i gratis mad hele dagen.....Jeg har ingen anelse om, hvornår min træningsturne i Equinox Scandinavian slutter imorgen, men de skal sikkert smide mig ud.... :blush:

God lørdag.

:worship:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag den 11 sep 2005 Åbent hus Equinox Scandinavian Center

Dagens altoverskyggende spørgsmål.....

"Kan man virkelig opnå orgasmelignende tilstande på en spin time??" :blink:

Svaret lyder.

"Ja det kan man faktisk godt, når musik, program og instruktør går op i en højere enhed" :w00t:

Men jeg vil først lige kort skitsere dagens super cardio træning idag

Spin Interval 1 ved il maestro ego Ulrik

Tid 56 min

Max puls 186

Snit puls 160

Spin Basic ved Sussanne Feld

Tid 49 min

Max øhhh 154

Snit....137 :blush:

Løb på de lækre bånd i centret.

Tid 50 min

Distance.10 km

Ingen puismåling.

Indimellem 'fangede' jeg mig lige een af de lækre sandwich som Thomas havde 'lavet' hehe.

Jeg er også godt færdig nu, men er nødt til at fare afsted, da jeg får gæster i aften, så der skal lige ryddes op osv osv...Har ellers mest lyst til at :sleeping:

Kinderne er nemlig varme og røde og hele min krop summer af velbehag....

Cycling fremfor sex (ihvertfald idag :laugh: )

En Ulrik i strålende dejligt humør. Han kan sgu smile :4thumbup: Oplagte folk hvoraf jeg genkendte en del faktisk. Jojo jeg var klar... Efter ca 15 min kommer vi til det her vidunderlige trance musik, og jeg begynder at få den her kriblende fornemmelse i maven, i kroppen ja overalt. Kan mærke blodet suser gennem mine årer. Total lyksaglighed er nok det klareste jeg kommer på den følelse, der ryger gennem mig. Lukker øjnene. Nyder de her to min ståenden heltakt og fem min siddende angreb x fire. Ja du læste rigtigt. Det var sindsygt. Det var hårdt. Jeg var presset til max alle fire gange... :devil: Stønnende og prustende som en der er igang med noget helt andet sad jeg i dyb koncentration og arbejde i min lille bobbel. Fornemmelsen af at mine ben bare knoklede der ud af med enhver muskelfiber spændt til bristepunktet og den rolige men fattede måde Ulrik (som kun han kan) guider folk igennem timen på satte endorfin'ske aftryk udenpå og indeni min krop. Jeg kan næsten ikke beskrive den ekstase, der følte i kølvandet på denne fysiske og mentale udfordring. Jeg nærmede mig højder som dengang i februar (tror jeg det var), dog ikke helt. Men dette rush er det jeg jagter konstant. Jeg finder det bare ikke andre steder end hos Ulrik og National Cycling Academy.

Den der mastodonte sublime følelse af, at verden tilhører mig mig mig og kun mig. Skide været med alle andre. Det her er min verden. Comeon hvor oplever man den andre steder end på sådanne timer.

Skrottede derefter mine planer om en step time. Cykel benene var jo varme, så hvorfor ikke bare tage en spin basic bagefter...Det var jo samme strategi jeg fulgte med succes igår...men denne gang big mistake. Jeg vil ikke sige noget ...kun

:eh::dead_banana::nono: What the f.... laver alle de ned-i-armene ting- fryseturer stadig der????? :blink:

Pyt med det. Altid interessant at prøve folk man ikke har kørt ved, så jeg tager det som en oplevelse og luller mit eget program med naturligvis keine øvelser...

Sluttede min dag med en løbetur på de dejlige lette løbebånd. Lette ben lette ben lette ben....Og hvilket herligt udsyn til en lille step fyr der bare rendte rundt og servicerede alle med sit herlige smil og suveræne måde at være på...Hmmm kinda cute :wub:

Nu gælder det seriøst noget oprydning med mere....Der hænger bare vasketøj overalt og dum som jeg var, havde jeg taget en pose frosne majs og en pose ærter ud af fryseren, fordi jeg skulle have noget kylling op. Poserne havde jeg så glemt og da jeg for lidt siden vendte hjem, var lortet naturligvis tøet op haha. Der skal godtnok spises majs og ærter nu :4pizza:

Well det var vist alt for idag. Slam afsted med indlægget ...og videre...Fuck en uge jeg går ind i ...men sådan er det jo at være Danf. Altid på farten :innocent: Altid igang med nye udfordringer...Men een ting er sikkert. Hvad angår cycling er der steder, man siempre vender tilbage...... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens altoverskyggende spørgsmål.....

"Kan man virkelig opnå orgasmelignende tilstande på en spin time??" :blink:

Svaret lyder.

"Ja det kan man faktisk godt, når musik, program og instruktør går op i en højere enhed"  :w00t:

Cycling fremfor sex (ihvertfald idag  :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ja...og hvad skal man så egentlig også bruge en kæreste til...? :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter ca 15 min kommer vi til det her vidunderlige trance musik, og jeg begynder at få den her kriblende fornemmelse i maven, i kroppen ja overalt. Kan mærke blodet suser gennem mine årer. Total lyksaglighed er nok det klareste jeg kommer på den følelse, der ryger gennem mig. Lukker øjnene. Nyder de her to min ståenden heltakt og fem min siddende angreb x fire. Ja du læste rigtigt. Det var sindsygt. Det var hårdt. Jeg var presset til max alle fire gange... :devil: Stønnende og prustende som en der er igang med noget helt andet sad jeg i dyb koncentration og arbejde i min lille bobbel. Fornemmelsen af at mine ben bare knoklede der ud af med enhver muskelfiber spændt til bristepunktet og den rolige men fattede måde Ulrik (som kun han kan) guider folk igennem timen på satte endorfin'ske aftryk udenpå og indeni min krop. Jeg kan næsten ikke beskrive den ekstase, der følte i kølvandet på denne fysiske og mentale udfordring. Jeg nærmede mig højder som dengang i februar (tror jeg det var), dog ikke helt. Men dette rush er det jeg jagter konstant. Jeg finder det bare ikke andre steder end hos Ulrik og National Cycling Academy.

Den der mastodonte sublime følelse af, at verden tilhører mig mig mig og kun mig. Skide været med alle andre. Det her er min verden. Comeon hvor oplever man den andre steder end på sådanne timer.

<{POST_SNAPBACK}>

Julie du sætter mærker.....

Det er altså helt fantastisk at læse dine indlæg, man blir sgu helt glad i maven :bigsmile:

gad fandme godt prøve en instruktør der var så engageret som du post-7545-1126632917.gif

Ha en god aften

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 13 sep 2005

Absolut ingen træning hverken idag eller igår.

Er nemlig ramt af et maveonde som jeg ikke har oplevet i årevis. :blink: Så det blev til et par aflyste hold :dry: (hader at aflyse mine hold og få afløser på, men jeg kunne ikke hvorend jeg gerne ville). Jeg har ikke engang kræfter til at ærge mig over de sidste dages manglende fysiske bevægelse. Tror også det er sundt for mig at koble helt ned i laveste gear, så jeg er klar igen imorgen. Så det meste af min dag har foregået med at sove....lige været en tur i Fakta efter Cola og Cultura, men den kvalmende fornemmelse jeg fik, da jeg så alle madvarerne gjorde at jeg hurtigt luskede hjem i sikkerhed tæt på badeværelset med min cola og min youghurt. Fede dage :sneaky2: NOT.!! Men lytter til min krop. Og den ville ingenting i aftes og heller ingenting idag, så jeg rapporterede mig syg på job og i center..... Andet var der ikke at gøre....

DUEEN :blush: Jeg blir helt genert. Jeg fik faktisk en del roser i weekenden for mine timer, fordi jeg netop planlægger tingene ned til mindste detalje med programmer og musik mm. Det har jeg sådan set altid gjort, men effekten blev forstærket efter jeg i sin tid kom under vingerne på min favorit Ulrik, der virkelig sætter en ære i at træne hans hold på bedst mulige måde. Det er en nydelse at deltage på timer, hvor instruktøren i den grad udviser at han/hun elsker at være der fremfor at ligne en person, der kun er der for pengenes skyld. Jeg elsker det og jeg ved at Ulrik elsker det. Ligeså vel som mine andre favoritter Daniel og NCA gør. Det kan mærkes, føles, fornemmes i deres personer. Derfor er de bare så fantastiske i min cycling verden. :smile:

NOBLEZA :laugh: You got that right.....men da det ikke er alle timer, der er sådan. Faktisk langt de færreste jeg deltager på, så vil det da absolut alligevel være rart med en ungersvend i sit liv..hehe :innocent:

MADSSW: Jo du har ganske ret. Udendørs kan godt gå hen og blive en stor ting i mit liv, men først fra næste sæson. Efter jeg har sat mig mere ind i det og mødt nogle mennesker fra branchen er det pludselig blevet meget mere interessant.

Går det godt på Island.?

CARMEN: WEEEEEE :4thumbup: Også skønt at læse om dine. Du går vist til den med endnu mere gejst end vanligt...Skal lige ind og titte...

Nu vil jeg i seng.

Dagens energiindtag er på 0 så kræfterne er væk, men skal lige læse noget materiale om "HVORFOR DE FORBANDEDE FRYSETURE SKAL UD AF CYCLING TIMERNE" :w00t:

Danf

Link to comment
Share on other sites

DÅMME JULIE!!!!!! :newtongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe der er nok een der er skuffet over, at jeg ikke fik fortalt om min nye log.

Situationen idag er, at det går meget bedre. Jeg fulgte et godt råd (måske) om at spise lidt hvidt brød for at få maven igang igen. Derudover er jeg kommet i et dilemma. Kong Ulrik meddeler igår, at han kører begge timer fredag. Altså distancen 15.45 og Interval 1 17.00. Jullen har fri kl 16 og det er altid svært at få fri lidt før om fredagen, men jeg vil ihærdigt bede en bøn om at jeg kan gå bare 45 min før så jeg kan komme på to timer med U :hands: Oplever lidt den samme frustration som i de gamle 'Dan' dage, hvor jeg kunne bryde sammen, hvis ik jeg kunne nå hans timer.Tænk hvad jeg kan udrette og opsnuse på de to timer på fredag :unsure: )

God dag til alle. Idag skal der igen trænes og well arbejdes :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 14 sep 2005

Dagens gode nyhed. Jeg fik tidligere fri fredag, så jeg kan rushe på de to timer ved Ulrik :4thumbup:

Ellers forløb træningen med tre timers rulning i centret...Det var anstrengende at komme igang men efter en time blev benene bedre, og jeg insisterede på at køre et par programmer igennem. Det blev lidt lallet træning indimellem telefonsamtaler osv osv, men jeg fik gang i korpus, som for mig må være det mest essentielle ovenpå de sidste to dages sygdom.

Tilbage på jobbet, så jeg må igang med dagens gøremål.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

"HVORFOR DE FORBANDEDE FRYSETURE SKAL UD AF CYCLING TIMERNE"  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Deler du ikke med os andre? :innocent:

Jeg er nemlig nysgerrig nu hvor du flere gange har brokket dig over dem. Hvad er argumentet for at nogen instruktører har dem med og hvorfor er det at de skal ud? :smile:

Link to comment
Share on other sites

"HVORFOR DE FORBANDEDE FRYSETURE SKAL UD AF CYCLING TIMERNE"  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Deler du ikke med os andre? :innocent:

Jeg er nemlig nysgerrig nu hvor du flere gange har brokket dig over dem. Hvad er argumentet for at nogen instruktører har dem med og hvorfor er det at de skal ud? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

De skal ud fordi det er virkeligt hårdt for knæene og ryggen at blive tvunget udi sådanne unaturlige stillinger, altimens man giver den gas.Det burde simpelthen forbydes.

Argumenterne for stadig at køre sådan ( har lige oplevet det den anden dag ) gad jeg også godt høre. Tror det er instruktører der enten ingen udd har eller har en meget gammel spinner udd, og forhåbentlig handler i god tro, og ikke for bevidst at skade sine elever.

Spørgsmålet er så bare hvordan får vi det stoppet, kom Julie så er det din tur.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share