The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Rigtig rigtig god påske til alle og tusind tak for samtlige hilsner i min log....

KH Julie :smile:

Jo tak i lige måde. Var i Kolding i formiddags for at køre med Ulrik. Skulle hilse dig fra ham. En god time med masser af flow og belastning. Smed lige 700 g i løbet af timen. Nok mest væske.

Han skulle ud og rulle bagefter så hans Trek 5500 stod derovre og ventede. Lækker cykel. Har jo selv en magen til. Dog et par år ældre. Men alligevel.

FinnJ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jo tak i lige måde. Var i Kolding i formiddags for at køre med Ulrik. Skulle hilse dig fra ham. En god time med masser af flow og belastning. Smed lige 700 g i løbet af timen. Nok mest væske.

Han skulle ud og rulle bagefter så hans Trek 5500 stod derovre og ventede. Lækker cykel. Har jo selv en magen til. Dog et par år ældre. Men alligevel.

FinnJ

Hmm yeah har snakket med ham, og I blev vist enige om at jeg snakker meget... :nonono::w00t: Ulrik er den bedste :wub::devil::devil: Sådan ER det bare....Glædeligt du oplevede en fed time med ham...Er helt misundelig...men skal selv på den på onsdag. 2 timer ved ham... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmm yeah har snakket med ham, og I blev vist enige om at jeg snakker meget... :nonono::w00t: Ulrik er den bedste :wub::devil::devil: Sådan ER det bare....Glædeligt du oplevede en fed time med ham...Er helt misundelig...men skal selv på den på onsdag. 2 timer ved ham... :devil:

Og så finder jeg for alvor ud af om min form er så god, som jeg selv mener den er.... :laugh: For der kan man sgu ikke sidde og lumre og gemme sig.... :superman: Just the way I like it.....Uh glæder mig. Det bliver suverænt. Hvor ER det bare fedt at vide det på forhånd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For det bliver det jo.....

Fortsat god påske. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Updates fra seneste dage....lynhurtigt mode:

Skærtorsdag d. 13 april 2006

2x Balance... (een gang hjemmeøvning af nyt program + een gang som instruktør i SATS)

Cycling III ved mig

Tid 52 min

Snit 165

Max 183

Langfredag den 14 april.

Løb.

Distance 13 km ca.

Tid 75 min.

Cycling Udholdenhed 70 min ved mig

Tid 66 min

Snit 168

Max 183

Balance ved mig

Tid 55 min

Idag Lørdag den 15 april 2006

Powerwalk 75 min

2x balance hjemme træning (det nye program volder lidt kvaler lige pt, men skal nok komme efter det)

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Update fra idag.

Bøvs lidt påsketamtam... :laugh:

Påskedag Søndag den 16 april 2006

Påskebike i FitnessFrederikshavn ved mig :bike:

Tid 50 min

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 180

Altmuligt program (effekt, Pilates osv) ved mig :hippy:

Tid 50 min

Glade og veltilfredse frasavnere og et pænt ønske om, at jeg flytter 'hjem' til nord igen, men altså nej det gør jeg ikke :w00t: (og så er min ven Buje nok glad hihi) :tongue:

Tilbage til lidt mere påske tam tam ...bliver så træt af at sidde stille...Triller stille og roligt syd over iaften, da jeg imorgen har planlagt superspinning i morgen ved Mads i Århus :devil::devil::devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jo det bliver da til lidt..... :tongue: Og det gør det så sandelig også ved dig....MEGET... :4thumbup:

Måske, men i hvert fald ikke i dag... Får nok heller ikke tid til så meget fremover, da jeg kan mærke min bacheloropgave presser sig på, ØV! Men jo, jeg skal jo også tabe mig en hel del kilo, så der skal noget forbrænding til!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Anden Påskedag Mandag den 17 april 2006 :chicken:

Påske slut (så få da de kyllinger væk hehe, har aldrig fattet kyllinger og påsken)

:devil: Lækker lækker nej fantastisk træning idag...især cardio delen...

Dagen startede med det nye balance program og YES SIR...NU KAN JEG DET!!!! :superman:

Herefter ventede der mig tre timer i Århus... Gruede lidt for intensitetsniveauet på tre timer, da jeg har det med at miste koncentrationen og tænke på klokken, når jeg indimellem cykler mere end to..Men næ nej det skete ikke idag. Jeg fllløøøøj og tiden fløj med mig..

Første time var en udholdenhed, som jeg vikarierede for Anne...Benyttede et tidligere distance program, sponsoreret af UBC i tidernes morgen sååå garanteret succes :wink: Pænt besøg og endda Mads B var med på denne time også Jowjow... :wub: Denne skulle selv på instruktør cyklen to timer derefter. Pæne velbesøgte timer alle sammen, hvoraf flest på efterfølgende Cycling II med Mads B som instruktør- Jeg er stadig hel høj over SÅ godt Mads og mine programmer og musik passer til hinanden...Det er en fornøjelse at køre både med på hans timer men også at have en time inden eller efter, fordi det hele bare passer underligt sammen. Tilfældigt eller? Aner det ikke...Men superlækkert DET er det.

Som sagt min udholdenhed var placeret i enkelttakt stående og siddende mellemtakt. Simpelt og godt. Mads' time efterfølgende var overvejende enkeltakt, hvilket havde en dejlig effekt på mine ben og min puls også... :4thumbup: En IIér i den lidt hårde ende men det var jo kun godt. På min højre side spinning buddy M, der følte sig presset pga. mig :smile: (fedt når man sidder tæt)....Til venstre en ung pige, som kørte til... :4thumbup: + kørte kadencen. Kan man så ønske sig mere...... Lækker lækker time med masser af fedt musik as usual... Min cykel kørte uden ballade selvom jeg var placeret bag en kjempe høj fyr, som får Equinox Allan til at ligne en dværg :blink: , så jeg kunne faktisk næsten ikke se Mads...Det var en time, hvor jeg indimellem lige lukkede øjnene og svævede...

Den efterfølgende Cycling III var jeg liiiige ved at skippe, da jeg følte en lille smerte i min højre balle (ja den er der igen :mad: ). Jeg følte et lettere pres, da Mads jo i så fald ville have kørt tre timer og jeg to...og det sys jeg da ikke lige, jeg ville have :banana: OG gudsketak og lov at jeg blev, for netop den time blev til et endorfinrush, jeg end ikke har oplevet i SATS..... Suverænt Mads' bedste time til dags dato...Havde også super receptionist N ved min venstre side..N træner til triathlon så der var lidt pres på og plads til smil. :blush: Mads havde inddelt timen i 2. Første halvdel i enkelttaktens navn med nogle stående og siddende angreb af 30 sek varighed...FEDT... Og sikke noget musik... Åh så godt. Anden halvdel var i mellemtakten... incl 2 x 3,5 min stående resten siddende. Og igen det musik. Blide svævende toner, der bare harmonerede med mine ben. Damn det kørte godt, selvom jeg efter første stående måtte bide tænderne sammen og abstrahere fra den tiltagende smerte i min balle. Jeg ville bare. Velkendte toner i en anden mixudgave fik gang på gang hårene til at rejse sig på mine arme og mine ben. What a feeling. SÅ er spinning noget ved. Når man rammer den der fornemmelse af uovervindelighed. Suverænt program, fænomenal musik og en røst så blid og stille og rolig, at jeg bare forsvandt der på bagerste række i min lille svedpøl... Pludselig så jeg på mit pulsur....Tiden viste 44. 6 min igen. Aldrig har tre timer i træk fungeret SÅ godt for mig og aldrig har tiden fløjet afsted under selvsamme seancer. Uff så lækker en følelse.

Trætte ben nu ja men en dejlig følelse i kroppen..... Mads B du er bare uundværlig for SATS Århus.... :devil: Efterfølgende blev det til lidt :blahblah: med denne og en anden 'rytter'.. "Tænkte nok, det lige var dig" siger Mads og tilføjer"Lange lækre stræk og ikke så meget snak, bare kør" :laugh: Gud hvor han kender mig.... :cheer:

Ikke plads til så meget nu...og heller ikke brug for så meget andet end min sofa og senere min seng. En ny dag begynder imorgen... i det hele taget et nyt liv...Starter nemlig på mit nye arbejde :superman:

Ellers tænker jeg på om to dage, når jeg igen sidder her og skrifler ned om mine to timer ved guruen i hans tempel :wub: Ved at jeg har haft foden indefor i spinningheaven idag, men ved også godt, at det der rammer mig på onsdag vil overstige langt mine forestillinger om, hvad jeg troede, jeg var fysisk og psykisk i stand til. Netop den dag (aften) eksploderer min krop til atomer for derefter at smelte sammen igen til en flydende masse, der langsomt kommer tilbage til det naturlige liv.... :devil: Glæder mig meget...Usvigeligt meget....

Dagens data

Balance 50 min egen træning af nyt program :hippy:

Cycling Udholdenhed ved mig...Vikar for Anne :bike:

Kl.15.00

Tid 50 min

:heartpump: Max 183

:heartpump: Snit 163

Cycling II ved Mads Borup :bike:

Kl. 16.05

Tid. 50 min

:heartpump: Max 179

:heartpump: Snit 157

Cycling III ved Mads Borup :bike:

Kl. 17.10

Tid. 50 min

:heartpump: Max 185

:heartpump: Snit 161

Slut.

Link to comment
Share on other sites

ahem kan se at jeg skrev "hårene rejse sig på mine ben" :w00t: Der er ingen, vil jeg lige tilføje haha...Men meningen er der da... :cool:

Ja det kan du jo sagnes påstå.. :tongue::laugh:

Fedt at læse om din oplevelse selvom det ødelagde lidt at du nævnte alle din hår på benene :laugh::laugh::laugh:

Held og lykke med din job start :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej skønne

Ha en rigtig god føste dag på nyt job

og må de ta pænt imod dig, kom nu hjem med masser af gode indtryk og god følelse i maven, uhh den første dag er bare så dejlig..... :blush:

Jeg har fri idag, lige til at klare ovenpå påskeferien.

knus

Link to comment
Share on other sites

Everybody :smile: Tak for jeres hilsner og ja jeg startede på mit nye job i tirsdags, og da der samtidig har været et tvivlspørgsmål omkring min videre fremtid i instruktørøjemed, ja så har jeg haft så rigeligt at tænke på. Har nok fået trænet, men tankerne har været på alt muligt andet...Incl den smertende iskias nerve i min højre balle, som altså ikke har tænkt sig at forsvinde lige nu og her. Husk at strække ud Julie..ja tak.. Jeg vil nu vende tilbage med ugens opdateringer, så jeg så vidt muligt får det hele med. Damn min log lever stadig... :laugh: Nå jo og så tusind mange gange ting til de personer, der overbeviste mig i sidste ende om det her tvivlsspørgsmål. I ved godt selv hvem I er...

God søndag til alle.

Link to comment
Share on other sites

Kan godt lige nå at få den her med, inden jeg futter ud ad døren..

Onsdag den 19 april 2006

Spinning ved mesteren selv....Ulrik i Equinox Scandinavian Center....

"Flyt dig for helvede", sådan bandede og svovlede jeg alle andre bilister væk, da jeg nøjsomt skyndte mig indtil mit gamle hjem i hjertet af Århus....Hader at komme for sent og kom faktisk også få sent til at få 'min' cykel, så måtte nøjes med en på forreste række helt ude i højre side. Øv...Den kørte dog ganske fortrinligt...

På nummer to cykel til venstre for mig hang de her små blå smølfe sko, og så vidste jeg jo godt, who was in the house....Spinningsilden og super veltrimmet babe... :superman: Totalt fyldt sal og en Ulrik i strålende humør. Nu han kommer ind i lokalet sådan, ja så kan det jo ikke andet end blive en god time... OG det blev det.. Allerede efter fem min opvarmning lå min puls på 155. Dette sker kun her.. SÅdan er det bare. FAce it. Lyset dæmpes...i starten virker det mørkt men efterhånden vænner øjnene sig til det, og man er bare væk væk væk væk..Afsted afsted afsted.... Lækkert program delt ind i blokke af ti min, hver især afsluttende med 3 min angreb i een eller anden variation.. Pludselig hører jeg en sang, som jeg selv bare æææælsker mere end noget andet :wub: Den får mig til at tænke på de timer ved Ulrik, som jeg mister :unhappy: , og på den måde er den jo egentlig sørgelig. Derfor fik jeg også de vildeste chills og en lillebitte tåre sad fast i øjenkrogen over SÅ underligt det scenarie var....At sidde her og høre en smuk sang med ordene "I know you are gone"...Goddammit hvor underligt... pivpivpiv sørge sørge...

Blev nødt til lige at lukke øjnene et øjeblik og flyde ud af min krop...ænsede intet omkring mig..For all I know kunne jeg have været alene i øjeblikket.

De sidste ti min var jeg for alvor presset....Og jeg mærkede nerven i min ballen. NEJ NEJ NEJ.... Ulrik af cyklen og lyden af de der klik klik af instruktør cyklen er nok til at folk skruer mere belastning på af sig selv, og ja min puls flyver lige ti slag ekstra op i himlen... Den ender på 192 i et sindsygt stående angreb med Ulrik lige ved siden af. Ikke noget hokus pokus i det.. Sådan er det bare. face it igen igen.

Timen slutter før den faktisk når at begynde med Billy Joel " We didn't start the fire" Igen en sang jeg selv har benyttet mig af, og en sang som kom heeeelt vildt bag på mig i forbindelse med en Ulrik time, men den virkede efter hensigten....Og bagefter var folk brændt aw.

Desværre var det ikke kongen selv, der skulle have næste time men Equinox Sidse, som leverede en barsk distance time med stående enkelttakt og siddende dobbelt... Musikken var benhård...Lige for vildt nok men Sidse er skøn på en cykel. Udstråling i top og karismatisk og kan se, at hun også bærer samme sygdom som jeg.... :wink::blush: Hammergrebet... Et levn fra Ulriks fornemme påvirkning på de instruktører, han har haft under sine vinger.. :smile:

Efter 33 min var jeg færdig. Nakken smertede og min balle smertede, og jeg kunne bare ikke mere andet end hjule lidt med til sidste minut var kørt.- :unhappy: Havde nok givet den pænt rigeligt på maestros time... En time der endnu en gang beviste mig om, HVORFOR jeg finder ham til at være Dk's bedste..... :devil:

:hands:Kom hjem til SATS. Vi stjæler ham sgu tilbage, gør vi..

Tak for dejlige timer i Scandinavian Center. :wub:

Facts:

Spin Interval 1 ved Maestro Ulrik Bjerre- Christensen :bike:

Tid 60 min

:heartpump: Snit 170

:heartpump: Max 192 :devil:

Spin Distance ved Sidse Malling :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 155

:heartpump: Max 165

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Am Jeg fanger dig lige senere, så godt du skrev på msn, men jeg skal liiiiiiiiiige nå en del inden jeg igen er på farten om to min..

:4thumbup:

Det er bare helt i orden, Julie!

Vi snakkes nok ved lige pludselig!

Rigtig god søndag til dig i hvert fald. Jeg skal selv ud af døren inden længe - den står på opgaveskrivning på skolen, ØV!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Everybody :smile: Tak for jeres hilsner og ja jeg startede på mit nye job i tirsdags, og da der samtidig har været et tvivlspørgsmål omkring min videre fremtid i instruktørøjemed, ja så har jeg haft så rigeligt at tænke på.

Hey Julie.

Hvad er nu det for noget??? Håber da at du er blevet afklaret.

Tror at de fleste instruktører ryger i et hul hvor man sætter ??? ved om det stadig er sjovt og givende at undervise. Jeg har selv haft et par stykker, men kommer altid ovenpå igen.

GO søndag fra :devil: øen

Link to comment
Share on other sites

Udstråling i top og karismatisk og kan se, at hun også bærer samme sygdom som jeg.... :wink::blush: Hammergrebet... Et levn fra Ulriks fornemme påvirkning på de instruktører, han har haft under sine vinger.. :smile:

Hvad er "Hammergrebet" for noget? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er "Hammergrebet" for noget? :blink:

Tjek følgende billeder. En måde at køre stående på... især behagelig, når man kører i et godt hurtig tempo, da man derved har mere kontrol over kroppen...(iflg min vurdering)

post-6917-1145811720_thumb.jpg

post-6917-1145811775_thumb.jpg

post-6917-1145811868_thumb.jpg

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hey Julie.

Hvad er nu det for noget??? Håber da at du er blevet afklaret.

Tror at de fleste instruktører ryger i et hul hvor man sætter ??? ved om det stadig er sjovt og givende at undervise. Jeg har selv haft et par stykker, men kommer altid ovenpå igen.

GO søndag fra :devil: øen

Naaah det var nu noget helt andet, men det er afklaret nu :smile: Men den der med at stille skoene på hylden, har da indimellem strejfet mig, når det har været allerværst. Jeg kan jo ikke lade være :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share