The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Fryseturer og andre øvelser er altid et vanvittigt lækkert emne at tage op... :4smartass: Og jeg skal snarest vende tilbage med en fyldestgørende statement omkring hvorfor man aldrig aldrig aldrig nogensinde burde køre disse på en spinning time samt punkter, som viser hvorfor de til stadighed forefindes på timerne.

Da jeg er på arbejde nu, vil jeg vende tilbage til loggen fredag aften og gå i dybden omkring dette fascinerende emne, som jeg ved at flere finder meget interessant.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Godt at høre du er oppe og ovenpå igen Julle! :cooldance:  :4thumbup:

Men fryseture? Troede jeg læste forkert første gang.. :laugh:  Lærer vist aldrig det spinningssprog  :blush:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: hihi ligeså vel som jeg aldrig lærer det sprog der bruges i din log. At komme ind i den er som at komme til Rusland for mig :laugh: Oppe og oppe. Jeg er på vej tilbage, men to dages nonfood og bare væsketab tærer gevaldigt på ens træningsevne. Tror jeg har været i søvn underskud også. Det var ihvertfald skønt at få sovet ud de sidste dage... :wink:

Link to comment
Share on other sites

"I Kims time faldt jeg dog ned igen. Jeg var ikke i humør til låsninger og vinkler og langsomt, tungt tråd. Ikke sådan, at jeg låser eller går i vinkel, men det kan godt være lidt træls altid at være den sære snegl. der ikke gør, hvad der bliver sagt, og under alle omstændigheder foregår det jo i tonsekadence. Et par hurtige pas hjalp dog på mit humør – nu skal jeg også passe på ikke at udvikle mig til en sur, gammel nar – det er faktisk en udmærket distancetime. I Rikkekims basistime var der en del nye spinnere, så der blev cyklet pænt og disciplineret. Her var jeg mere indstillet på at arbejde tungt, så de hurtige pas var ren bonus. "

Jeg tillader mig at citere fra Milters spinninglog idag om de her fryseture.....Det ER sandt at man virker som en outsider og en tvær spinner, når man IKKE deltager på disse halsbrækkende øvelser...Jeg har endda ladet mig fortælle af en cycling kollega idag, at dennes kammerat var blevet smidt ud af en time nordenfjords, fordi denne ikke ville køre fryseture tilbage over sadlen... :mad: Er det ikke et frit land og må man ikke bestemme selv om man vil ødelægge sin ryg. Nå det var bare lige et lille opstød...Jeg vender tilbage med argumenterne imorgen. Har nemlig snart fri fra arbejde og skal lige nå at poste min træning..... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 15 sep 2005

Jeg havde MASSER af tid til træning idag. Der var nemlig rokeret rundt på min vagtplan pga en kollegas ferie og da jeg jo har morgen hold i SATS jamen så havde jeg en tre timer mere der lige skulle udfyldes, og det blev brugt på at vende tilbage igen efter et par dages sygdom

Ny på cykel + Cycling 1 ved mig

Der kommer flere og flere...Skønt selvom programmet og musikken er det samme hver gang. Jeg bilder mig ind at det er min charme hehe. Ej jeg er meget glad for det her morgenhold. Det er rigtig charmerende og fuld af glade mennesker....

Cycling egen træning 1 time, skulle køre noget igennem til lørdag (Cycling III)

Løb 30 min på løbebånd

Stepmaskine 30 min

Styrke af Mave, ryg og bic

Lidt :blahblah: :blahblah:med chefen....Han er fo kuul den mand... :4thumbup:

Slut herfra. Snart er det hjem i posen. Hvile hvile får brug for det. To superlækre spinning timer i vente i morgen. Glæder mig som en lille unge til juleaften. At pakke op at pakke op, hvad får jeg, hvad får jeg TO FEDE TIMER MED EN AF MINE FAVORIT INSTRUKTØRER...Hurra :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 16 sep 2005

Så blev det weekend. Netop hjemvendt fra vel nok nogle af de bedst fungerende timer, jeg nogensinde har kørt på. Mine ben værker. Mine kinder rødmer. Jeg oplever en følelse af velvære, som man næsten kun oplever efter at have ligget i et karbad i en halv time samme med et glas champagne og well jordens dejligste mand ved siden af (hvem det så er, tjahhh who knows). :wub:

Har ikke engang fået pakket min våde blå spinningtrøje ud endnu. Den kan nærmest vrides og vidner om, at der sgu blev lavet noget på de to timer i dag. :devil:

For ligesom at starte dagen. Ja så begyndte den faktisk ikke særligt godt. Jeg sov over. Så Molly (til dem der ikke kender Molly, kan jeg fortælle, at hun er min lille fine Suzuki Alto, som jeg værner så meget om) lidt mere på speederen end godt var. Der var desværre politikontrol i dag, men jeg forestiller mig, at de to betjente på deres motorcykler var godt i gang med at opstille tingene, for der kom ingen betjente efter mig, selvom jeg nok kørte lidt for stærkt. Pyhhh det kan nok være mit hjerte fløj op i halsen. En fartbøde er nemlig ikke lige indlagt i mit budget (Det er vel ikke indlagt i nogens). :cry:

Skøn dag på jobbet med masser af glade ansigter, og så den her forventning om dagens træning, der bare gjorde mit smil endnu større. Det boblede i mit blod. Har kunnet mærke det de sidste par dage, da tiden nu skred frem. Tsk tsk tænker nogen. Hvordan kan et menneske glæde sig SÅ meget til to timers cykling? Svaret er simpelt. Det kan jeg, fordi jeg ved nogenlunde, hvad jeg kan forvente, hvordan niveauet ligger, hvordan musikken er, hvordan intensiteten vil være. Jeg ved, at jeg får valuta for både penge og tid, og jeg ved, at det vil være på disse timer, at jeg kan opleve mit rush, som jeg så efterflygtigt jagter konstant. Og det fik jeg..Men mere om det senere. :smile:

Ud til Molly med et kæmpe grin (var det vel) og tøf tøf ind på parkeringspladsen. Vupti en lille plads til hende og ind i centret…. Spændt! Om jeg var.. Trip trip indtil min cykel..Denne gang fik jeg dig lille sorte BodyBike på forreste række…Ud og klæde om.. Åh så glad åh så glad :4jumpy: … Lige på toilettet og fylde vand i mine (iflg UBC) to grimme flasker. Jeg foretog et par mærkelige bevægelser, sådan lidt hurtige trin (I ved som en legesyg kanin-lad være at tro at jeg er tosset) og grinede ved mig selv. Faktisk virker det lidt sindsygt. Pyt ind i salen.

Afventende. Klik Klik… Ene piger er repræsenteret på holdet. Sandsynligvis fordi det normalt er Silvestro, der har timen. :tongue: Den lille charmerende italienske instruktør…. Og Ulrik joker lidt med, at de nok bliver skuffede over, at det så ikke er Silvo i dag…

Præsentation af dagens program. Uhhh jeg er allerede høj inden benene er begyndt at trille. Det er godt nok en distance, men jeg ved, hvad jeg kan forvente på time nummer 2, så jeg har besluttet at holde mig lidt i ro (selvom dette er et fænomen, der er meget vanskeligt på timer som disse). Ulrik gør dog også meget igennem denne time for at holde os i kort snor. Og jeg gør, hvad jeg kan for IKKE at komme for langt op i intensitet og ramme syren, der vil ødelægge timen bagefter for mig… Så når der bliver sagt ”bak tilbage”, så bakkede jeg tilbage. Men åh hvor ville jeg gerne give efter og flyve på den høje puls..Nej jeg beherskede mig. Men flyve? Det kunne jeg nu sagtens alligevel. Det her fantastiske musik, som bare flyder gennem rummet ligesom duften af de mest vidunderlige blomster rammer mine ører, jeg får gåsehud, frysende fornemmelse i kroppen trods det ,at jeg sveder og arbejder på den her skala 6-7, som normalt ikke vil kunne få mig sådan i himmelen. Men det virkede bare så fantastisk på mig, mine tanker, min krop. Jeg kunne lukke mine øjne. Jeg kunne nyde. Jeg var heeeelt væk. Ude af lokalet men et eller andet sted langt over regnbuen. En så intens oplevelse kan jeg ikke mindes, jeg har haft andre steder end ved National Cycling Academy. Dog fældede jeg ingen tårer, selvom de pressede på under det væsentligt hårdere arbejde på time nummer 2 Interval 1.

Jeg elsker bare de her timer. Du skal bare lytte, træne, hvile i dig selv. Tryghed og føling med at du ved, at du er i de absolutte bedste hænder indenfor denne spinning verden. Det er med til, at man kan kaste alle bekymringer over skulderen og bare sætte hjernen på reset og leve….

Skal jeg sige noget negativt om det hele, vil det være, at det stiller større krav til mig selv som cycling instruktør. At jeg opdager, at jeg skal kæmpe meget meget mere for bare at opnå noget, der tilnærmelsesvis kan matche sådanne timer. Jeg ved, at jeg er god. Men jeg ved at jeg kan blive så meget bedre, end jeg er nu. Jeg vil være endnu bedre. :blush:

På næste time dukker Spinningsilden op…Uhhh ja så ved jeg, at jeg kan presse mig selv endnu mere. Den lille Triathlon-hest knokler, som ingen anden jeg kender, og hvad enten man vil det eller ej, så påvirker det enten positivt eller negativt om personen ved siden af gøre det rigtige eller bare sidder og laver alt muligt andet. Super.

Timen her er langt hårdere end den forrige samt en lille smule længere. De her intervaller med siddende tempo/angreb om man vil plus en del stående, får i den grad min puls op i højden. Jeg mindes ikke programmet til fulde. Ved bare at det var fabelagtigt opbygget. Musikken var gudskelov ikke den samme, hvad jeg heller ikke havde regnet med. Det er nemlig altid irriterende at køre til det samme to gange i træk. Men hallo hvad er det….Enkelte Oakenfold elementer. Shit Jullen lukker øjnene og udbryder ”Fuck mand” og det er ikke fordi, det hele er noget lort. Det er simpelthen et udtryk for, at jeg snart ikke kan rumme mere indvendigt…Er ved at kollapse men på den fede måde. Mine lukkede øjne, musikken, Ulriks guidende rolige stemme, lydende af tunge åndedræt, den dæmpede belysning, de snurrende Body Bikes…. intensiverer min oplevelse af at være i eet med cycling. Jeg mærker en begyndende tendens til syre i lårene og mine lægmuskler brænder, men fortsætter mit siddende angreb. Kan mærke hver en lille muskel i min krop, der begynder at skrige på pause. Min puls ligger på daværende tidspunkt på 176-178 (min max er 196). Min krop gør ondt. Men jeg presser den. Holdet presser den. Ulrik presser den… Finale….Mørke og mellemtakt på niveau 8. Nu kan jeg snart ikke mere, men lyden af ”Hurtigere, hurtigere” trækker alligevel mine ben rundt de allersidste sekunder.

Jeg er færdig. Helt færdig. Mærker en voksende træthed brede sig indvendigt…Super godt tilfreds med min egen indsats vil jeg tørre min cyklen af, og til Ulriks store morskab (nå ja og alle andres) går jeg over til en forkert cykel lige ved siden af min egen. Så HAR jeg haft en god time, for så har jeg bare slukket hjernen og tankerne totalt… :smilerock:

Jeg har tunge ben, men jeg træder på skyer. Kender I det??? Lykkelig…og da jeg går ud til Molly som pænt holder og venter på sin mor, spørger jeg faktisk mig selv, om det nu også er forsvarligt at køre i den tilstand, jeg er i. Kan man blive taget for endorfin kørsel? :w00t:

Vel på motorvejen kommer solen pludselig symbolsk frem bag skyerne, alt imens tonerne fra mit smukke NCA musik ruller ud af lille Mollys højttalere. Jeg smiler lidt, griner lidt ved mig selv men er samtidig også underligt ked af, at det hele sluttede så brat… Som en juleaften hvor ens julegave bliver taget fra én igen efter et stykke tid. Det kan da ikke være rigtigt? Så jeg glæder mig allerede til næste timer, for jeg kan naturligvis ikke blive væk. Hvilken sindssyg tanke? AT BLIVE VÆK. Det gør man bare ikke… :blink:

Tre vigtige begreber for mig på disse cycling timer….

1. Jeg lærer

2. Jeg bruger min krop maksimalt

3. Jeg lever.

Facts omkring timerne:

Spin Distance ved Ulrik Bjerre-Christensen

Tid: 52 min.

Maxpuls: 170

Snitpuls: 157

Spin Interval 1 ved samme

Tid 56 min

Maxpuls: 186

Snitpuls: 159

Jeg er sublimt tilfreds med dagens træning. Det eneste der bekymrer er, hvordan jeg skal komme igennem min Cycling III i morgen tidlig… :bigsmile: Jeg ved jo mit program, og deeeeeeeeeet er faktisk rigtig godt men hårdt og ligenu skriger min krop på mad og hvile. Så det bliver heller ikke i dag, jeg argumenterer for, hvorfor man skal overveje at droppe de her fryseturer.

Men tak for suveræne timer i dag Ulrik og kjempe tillykke med triathlon resultatet i Esbjerg til Spinning silden.

You are the best. :4smartass:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Danf

Link to comment
Share on other sites

jeg får gåsehud, frysende fornemmelse i kroppen trods det ,at jeg sveder og arbejder på den her skala 6-7, som normalt ikke vil kunne få mig sådan i himmelen. Men det virkede bare så fantastisk på mig, mine tanker, min krop. Jeg kunne lukke mine øjne. Jeg kunne nyde. Jeg var heeeelt væk. Ude af lokalet men et eller andet sted langt over regnbuen.

Jeg elsker dine beskrivelser :4thumbup: Når jeg sidder her og læser det du har skrevet er jeg næsten tilstede i salen sammen med dig.

Det kunne have været mig der skrev dette her. Det er SÅ lækker en følelse :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej sweet one

Hvordan går det egentligt med squatningen og kampen mod appelsinerne og den faste bagdel, ja ikke fordi jeg tror din røv ikke er fast, :blush: men du havde et projekt i forsommeren......

ellers ser det fantastisk ud hos dig, håber du er blevet helt frisk igen, ellers er det ikke for smart at fyre den så meget af ( due formaninger her )

elsker at læse din log, behøver sgu næsten ik selv lave noget, får endorfin kick hvergang jeg læser her :4thumbup:

Ha en rigtig dejlig lørdag aften

ps man kan squatte ovenpå en swissball siger tazz, men jeg tror det er alt den epo der er steget ham til hovedet.

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 18 sep 2005

Rih :blush: Tarkkkk jeg er bare altid fuld af hopla, når jeg oplever sådanne intense timer eller bare træning for den sags skyld.

Duenn: Squat og bentræning er sat på hold. Min røv er blevet lidt flad så det skal nok tages op igen :laugh: Men mine ben har ikke været stærkere og flottere end de er nu. Flotte markering og lange slanke stænger (har førhen været så kede af mine ben, fordi de altid har været så lange og tynde). Så pt tror jeg bare jeg fortsætter med det jeg gør, for der sker virkelig ting og sager med min krop i øjeblikket og min træning kører bare på skinner :smile:

Dagen igår var bare perfekt. Gode timer med mig selv på fører cyklen og en dag i totalt godt selskab med venner. Frokost ved åen i Århus i det dejligste solskin med to kollegaer. Og aften hygge sammen med en god ven. Jamen det er jo næsten for meget af det gode :blush:

Gårsdagens træning.

Cycling III ved Moi

Tid 56 min

snit puls 165

Det kørte bare- :laugh:

Træning af mave regionen

Ny på cykel + Cycling 1 ved moi

Tid 15+45 min

Ingen puls måler

Det fungerede prima. Glæde og det hele jowjow :w00t:

Så er vi fremme ved idag, som nærmest blev en maraton dag i det center, som jeg er kommet til at elske så højt for alle de mennesker der render rundt derinde :4thumbup:

Langdistance løb

Tid 1 time 55 min

Distance 20 km

Benene løb og løb som trommestikker. Herlig følelse.

Styrke af Bryst, triceps, skuldre og mave.

Cycling egen træning 1 time (kørte programmet igennem til senere)

Cycling II ved moi.

Tid 52 min

Snitpuls 159Tilfredse udmeldinger efter timen.. :4smartass: som jeg nøjsomt havde sammensat udfra en massiv lang klatretur på 11 min omgivet af seated flat land og to styks runnings. Skønt bare at droppe tankerne og køre efter musikken igen, som er det jeg altid gør på mine II'er timer....

Så var det planen med noget vasketøj men fuck det gider jeg bare ikke..... er træt nu... :sleeping: Så vasketøjet napper jeg imorgen inden jeg skal på arbejde + den gigantiske opvaske der har ophobet sig, trods det at jeg ikke sys jeg er hjemme særligt tit :blink:

Morgendagen byder igen på en masse lækker træning. Tirsdag holder jeg hviledag og powerwalker udelukkende en tur.

Har haft en super super weekend som har virket som balsam for min sjæl. Er klar til en max hård uge nu med masser af arbejde. Batterierne er ladet op..

here goes another week... Hmm skal vist lige tjekke op på hvordan det er gået Team Designa Køkken denne weekend. Man følger jo med... :bigsmile:

Ciao herfra.,..

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Opsummering af uge 37's træning

Mandag...

Syg

Tirsdag

Syg

Onsdag

3 timers cycling egen træning

Torsdag

Ny på cykel + Cycling 1 v mig

Styrke af ryg, bic, mave

Gennem kørsel af lørdagens Cycling III program

Løb 30 min

Stepmaskine 25 min

Fredag

Spin Distance ved UBC

Spin Interval 1 ved UBC

Lørdag

Cycling III ved mig

Ny på cykel + Cycling 1 ved mig

Søndag

Løb 1t55min

Styrke af Bryst, skuldre, triceps, mave,

Gennem kørsel af søndagens II'er program

Cycling II ved mig

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 19 sep 2005

Meget meget kort update af dagens træning. Er nemlig hamrende træt nu. :sleeping:

Cycling Udholdenhed ved Jens Brahe :4thumbup: (skøn personlighed)

Tid 50 min

Max puls 175

Snitpuls 149

Cycling III ved Michael (totaaaaalt major)

Tid 50 min

Max puls 165

Snit 145

Cycling II ved moi

Tid 48 min

Maxpuls 176

Snit 166

GAAAB over and off :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 19 sep 2005

Meget meget kort update af dagens træning. Er nemlig hamrende træt nu.  :sleeping:

Cycling Udholdenhed ved Jens Brahe  :4thumbup: (skøn personlighed)

Tid 50 min

Max puls 175

Snitpuls 149

Cycling III ved Michael (totaaaaalt major)

Tid 50 min

Max puls 165

Snit 145

Cycling II ved moi

Tid 48 min

Maxpuls 176

Snit 166

Det var tre vidt forskellige timer både hvad angår musik og stil. Det er jo i sig selv en gave...

Jens kørte overvejende siddende/stående accelerationer hele timen igennem til noget herrefedt trance. Michael kørte major stilen med råb og-jeg-skal-komme-efter-dig ting og sager og jeg selv kørte stilen med dæmpet lys og arbejde med fokus, vejtrækning, koncentration og en konstant puls på omkring fys skala 7-7,5. Havde i forvejen lavet programmet, at det så passede med de to andre timer jeg kørte med på forinden var jo bare suverænt. Opbygningen af mit eget var uhyre simpelt. Nogle ville sikkert mene det var kedeligt, men jeg fandt det skønt at arbejde intensivt og bare lytte til musikken.. Det var 10 min opvarmning til lidt poppede toner. Herefter 25 min Oakenfold fordel på 5min siddende mellem 5 min stående heltakt 5 min siddende mellem igen osv...Slutteligt 6 min høj techno-power musik med frit valg på hylde nummer 1. Pulsen skulle bare op omkring de 8 på fys skala..Det var en ganske god time sys jeg faktisk selv. Effektiv.

GAAAB over and off  :devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hejsa i loggen

Lækkert med alt den spinning. :4thumbup:

<hjerneblødning>

Tør sqi inte sjelv å prøve. Er angest for sjelv å blivee så villll mæ dee, at jæ inte ka holde op igjen. Det dere mæ go musik er nemli lige meg.

</hjerneblødning>

TA :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 20 sep 2005

Havde faktisk sat mig for IKKE at lave noget idag, udover lige at få et par ting på plads omkring diverse ting og sager :blink: F... det lød åndsvagt hehe. Men kom til bunds i en bunke skravl, så nu ruller lavinen igen.... :4smartass:

Besluttede mig derfor til lige at køre i centret inden arbejde for at se hvad det nu kunne blive til. Det blev til en masse :blahblah::blahblah: med en masse superseje folk heriblandt Cyclingspinner, som jeg ikke har set i hundrede år. :smile:

Løb

Tid 1 time og 13 min

Distance 14 km

Keine pulsdata

Er på arbejde nu, så må hellere liste af igen :poking::dry:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 21 sep 2005

Hey super sejt outfit for det nye mol eller hvad...Kan bare ikke lige logge ud igen øh :blink:

Nå synger på det sidste vers idag på arbejdet...Det her er en umenneskelig hård uge for mig med aaaalt for lidt søvn. Jeg er mere eller mindre bare lige hjemme og hvile mit hoved på puden, før jeg atter må tidligt op og afsted enten til træning, holdundervisning eller arbejde. Modbydeligt. Og imorgen er ingen undtagelse. Hjemme og i seng kl 01,30 og op igen kl 6,30 fordi jeg skal have hold imorgen tidlig i Århus. Puhhh Det er dælme ikke sjovt, men man vænner sig vel til det. Må lige holde den kørende to dage mere og så er det weekend, hvor jeg kan se frem til en lørdag sammen med en rigtig god ven. Åh hold ud hold ud. Jeg trænger bare til at sove, men som mit skema er, får jeg ikke sovet længe før på tirsdag, men der har jeg også planlagt at sove længe. Tænk at man er nødt til at planlægge det.. :poking::dry:

Nuvel.

træning idag blev til

Løb

Distance 14 km

Hvilket jo er fint nok. Det samme som igår, men jeg havde faktisk planlagt at styrketræne også men pga et frisør besøg der trak ud, fordi min frisør har ALT for god tid, ja så nåede jeg ikke min aftale kl 10,30 som betød at jeg også kom alt for sent i centret, så hele min plan faldt i vasken...Men jeg når det jo nok imorgen, der har jeg nemlig hele formiddag og eftermiddag.

Nu vil jeg bare hjem.

:wink::wink:

Det var sådan en lidt plat fortælling idag, men jeg kører vist også på de sidste reserver...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 22 sep 2005

Jeg ved ikke, hvordan jeg bærer mig ad i øjeblikket med at brage igennem alt med de sædvanlige 200 km/t , men nu har jeg også indset, at det kan jeg bare ikke imorgen, og derfor tager jeg mig en hviledag og får sovet ud, handlet, gjort rent mm inden jeg igen skal møde ind og arbejde aften :sneaky2: Hele ugen med de her sene vagter og skyhøj træningsintensitet har givet mig en form for søvnmangel, jeg aldrig har oplevet før. Jeg er gennemsyret af træthed i krop og sjæl, og jeg trænger virkelig til at få sovet og slappet af. Bider over for mange ting og har meget svært ved at sige nej. Især når det har noget med Cycling at gøre :innocent:

Således har jeg indvilliget i at hjælpe Sæby idrætsforening med at skaffe dygtige instruktører (igen igen) til deres 24 timers event den 5 og 6 november. Og denne gang har jeg ikke taget nogen chancer. 1 Jeg har spurgt diverse chefer mm om lov til at hjælpe til. 2 Jeg har også spurgt om jeg måtte undervise ved disse events. Til min absolutte glæde så må jeg det hele, hvilket bare bekræfter mig i min antagelse om, at jeg er kommet det rigtige sted hen nu... :banana3: Så jo jeg har travlt med at ringe, skrive, smse rundt til det her skarpe team af prof cycling instruktører, og jeg har allerede 25 kandidater til posten deroppe i nord. Herligt ikke... :4thumbup:

Det blir jo et event i stil med Randers i april, så dennegang er vi altså lige et par stykker mere på holdet end 5. Der er trods alt to sale igen denne gang...

Træningen idag bestod af

Ny på cykel + Cycling 1 ved moi

Tid 55 min

Søde veloplagte gengangere, og jeg forsøgte IHÆRDIGT at lokke dem videre i systemet til en II'er time, men tidspunktet passede så de fleste, så de hænger ved trods det, at det er en koncept time

:icecream:

Gennemkørsel af Cycling III programmet til denne lørdag

Tid 50 min

:4heart: Snitpuls157

Gennemkørsel af halvdelen (gad ikke mere :hmmm: tunge ben tunge ben) af Cycling II programmet til mandag, hvor jeg får besøg af Cyclingspinner på min time. :w00t:

Tid 30 min

Ingen puls data der er værd at tale om.

Herefter styrke af Ryg, triceps, mave... Enormt dumt at lægge det efter den megen cardiotræning fandt jeg ud af. Kunne ikke løfte en skid. Ikke at jeg kan det alligevel men :hehe:

Herefter lidt afslapning i sauna og så på arbejde :dry: Gider fandmer (undskyld jeg er bramfri) mere nu. Vil bare have weekend. NU :bottom:

Men ingen weekend, ingen kæreste, intet liv :blink::poking::w00t: Ej det er nok bare fordi jeg er lidt træt ligenu og med den her udsigt til en hulens masse cycling events og tur til Cph mm, ja så mister jeg lige pusten et øjeblik. Ja ja man vælger selv, men jeg kan ikke vælge fra når det kommer til Cycling.. :blush:

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 22 sep 2005

Jeg ved ikke, hvordan jeg bærer mig ad i øjeblikket med at brage igennem alt med de sædvanlige 200 km/t , men nu har jeg også indset, at det kan jeg bare ikke imorgen, og derfor tager jeg mig en hviledag og får sovet ud, handlet, gjort rent mm inden jeg igen skal møde ind og arbejde aften :sneaky2: Hele ugen med de her sene vagter og skyhøj træningsintensitet har givet mig en form for søvnmangel, jeg aldrig har oplevet før. Jeg er gennemsyret af træthed i krop og sjæl, og jeg trænger virkelig til at få sovet og slappet af. Bider over for mange ting og har meget svært ved at sige nej. Især når det har noget med Cycling at gøre :innocent:

Det er der ikke noget at sige til. Det er stort, når det lykkes for os i perioder at få det hele til at hænge sammen, så vi får samme flow i vores liv som i en god spinnetime – og det er træls at falde ned igen. Men du er jo hurtigt klar igen………

Torsdag den 22 sep 2005

Jeg har spurgt diverse chefer mm om lov til at hjælpe til. 2 Jeg har også spurgt om jeg måtte undervise ved disse events. Til min absolutte glæde så må jeg det hele, hvilket bare bekræfter mig i min antagelse om, at jeg er kommet det rigtige sted hen nu... :banana3:

Det er da dejligt, at man man i det mindste nogle steder værdsætter medarbejdere med initiativ og ikke bare smider guld på gaden!!
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 23 sep 2005

:innocent: So much for den hvile dag.

Kunne ikke holde mig væk fra mit hjerte center, så det blev til

10 km løb

Gennemkørsel af Cycling II program til mandag

Tid 50 min

Snitpuls 153

:w00t:

Milter---> tak for de søde ord. Jeg tror ganske oprigtig på nu, at der var en dybere mening med at jeg røg af pinden dengang. Har fundet mine trygge faste rammer i SATS og er godt igang med at sammensætte mine disciple (ihvertfald på min Cycling III om lørdagen...) :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Sikke en dag-Lørdag den 24 sep 2005

Allerførst gik min Cycling III imorges over al al forventning. Mit program var så hårdt at jeg selv var ved at brække mig :raisebrow: Kommentarer efter timen lød fra forskellige kanter "Fed fed time" og "noget af det bedste jeg har kørt" :blush: , så overvælder den jyske beskedenhed mig, for så mange roser på een gang har jeg aldrig fået før. Problemer er bare at jeg snart ikke ved, hvordan jeg kan lave endnu bedre programmer hver gang, for det stiller jo ligesom krav til een, at der blir sagt sådan... :smile:

Herefter blev det tid til styrketræning af mave, bryst, triceps og skuldre, for derefter endnu engang at gøre entre i cykel rummet med en ny på cykel og cycling I, da Mia var syg. Fuldt hold og summende, herlig stemning. Masser af overskud og glæde :w00t: Lækkert. De her koncept-beg-timer fungerer bare max for folk.

Lynhurtigt i Netto og handle ind, da jeg skulle have besøg iaften. Nam nam en softice blev det lige til idag. Er der nogen der ved hvilken vidunderlig opfindelse det er. Jordbærsoftice med choko drys :tongue: Mmmmmmmmmm år siden jeg sidst fik en sådan... herefter en lang gåtur langs Gudenåen...Herligt. Nu summer benene og tanken om den Cycling maraton, jeg skal køre i morgen + en ekstra time i SATS ligger lidt fjern ligenu...

Sammenlagt blev det til:

Cycling III ved moi

Tid 50 min

Max puls 183

Snit 167

Styrke af bryst, triceps, skuldre og mave

Ny på cykel + Cycling I

Tid 60 min

Ingen data

God weekend til MOL. Vender tilbage mandag med endnu mere (har nemlig lidt travlt nu)

DAnf

:devil:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Gang i den

Julie, altså hvad ER du på?? he he :bigsmile::cooldance:

Jeg har bare sååå meget lyst til at prøve dine timer engang - jeg tror altså virkeligt det er noget der rykker. Hvor er det du holder til henne?? i Århus eller??? Engang jeg er hjemme igen må jeg altså liige organisere mig. Denne gang har jeg desværre ikke lige tid til at komme forbi deroppe nordpå (befinder mig lige nu i sønderjylland )

hej fra Carmen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share