The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Halløj!!!

Skal vi snart spinne sammen igen???

Det er alt for lang tid siden....

Hyg dig og ses jo nok i EQ

:nissegrin::nissegrin: Hvor pudsigt det så lige skulle blive idag, at jeg fik 30 min lækker mellemtakt med dig som instruktør. Dejlig time. Havde desværre ikke tid til at køre timen ud sammen med Århus1900. Men lækker opbygning mums :inlove:

Havde så til min undskyldning også lige løbet 75 min :crazy: BRÆNDT AW AW AW AW AW AW

Er ikke så skidegod spinningformmæssigt pt. Men det må der laves om på.

:Mrs_Claus:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:nissegrin::nissegrin: Hvor pudsigt det så lige skulle blive idag, at jeg fik 30 min lækker mellemtakt med dig som instruktør. Dejlig time. Havde desværre ikke tid til at køre timen ud sammen med Århus1900. Men lækker opbygning mums :inlove:

Havde så til min undskyldning også lige løbet 75 min :crazy: BRÆNDT AW AW AW AW AW AW

Er ikke så skidegod spinningformmæssigt pt. Men det må der laves om på.

:Mrs_Claus:

Du gav den ellers gas!! men du gik glip af vores fede afslutning. Vi var total smadret. Du skal da være velkommen en anden gang. Var rigtig hyggeligt du var med

Fedt du kunne lide timen!!!

Og mht til spinning formen, den skal vi nok få styr på. Min er også gået lidt ned af bakke men det er fordi jeg har været syg. Det kommer hurtigt igen!

Ha' en dejlig weekend!

Link to comment
Share on other sites

Du gav den ellers gas!! men du gik glip af vores fede afslutning. Vi var total smadret. Du skal da være velkommen en anden gang. Var rigtig hyggeligt du var med

Fedt du kunne lide timen!!!

Og mht til spinning formen, den skal vi nok få styr på. Min er også gået lidt ned af bakke men det er fordi jeg har været syg. Det kommer hurtigt igen!

Ha' en dejlig weekend!

Ja det var en rigtig god time, men jeg tror at fór mange julefest har sat sit præg på min form :inlove: Lidt for meget :4drunk: og :4band: og alt for meget :4mewantfood: men what the heck det er kun jul een gang om året. :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 9 December 2006

Helt groggy efter lækker havluft og solskin.... Men veltilpas. ME LOOOOVE THE OCEAN :inlove:

Kan godt se, at det der med at opdatere træningen ikke slår helt til, så det vil jeg forsøge på bedste vis, at få efterlevet fra idag.

:nissegrin: Super dejlig stemning på min spinning time idag og ikke en eneste tom cykel foruden de 2, der ikke dur. :nissecool:

:blahblah: Lidt for meget men sådan ER det jo....

Træning:

50 min løb :4dog:

Styrke :dumbbell_lift:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 185

Lækker time og selvom al musikken var fra 1997, ja så blev programmet alligevel rimeligt hårdt :wink:

Et besøg ved vandet efterfølgende i fantastisk selskab henover et glas ASTI er jo heller ikke af vejen for en lille cykelmyg i transition.

Alt i alt en suveræn lørdag som jeg bestemt kunne bruge mange flere af.

Nu sidder man så og slumrer mave ovenpå en lækker fiskebaseret frokost med tonerne af Thomas Helmigs nyeste fantastiske cd. Jo livet er skam værd at leve. :4heart:

:Mrs_Claus:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Julie :santa2:

Rigtig dejligt at se det bare kører for dig i øjeblikket. og jo det er sådan nogle dage du beskriver der gør at man til tider kan læne sig tilbage og bare lade tankerne flyde og sidde at smile for sig selv og tænke hvor er livet dog skønt.

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Julie :santa2:

Rigtig dejligt at se det bare kører for dig i øjeblikket. og jo det er sådan nogle dage du beskriver der gør at man til tider kan læne sig tilbage og bare lade tankerne flyde og sidde at smile for sig selv og tænke hvor er livet dog skønt.

Kenn

Om det kører for mig ved jeg egentlig ikke. Tit tror jeg nej jeg ved, at jeg siger ja til for meget, og ender med ikke at kunne sige nej. Det er helt sikkert noget, jeg skal arbejde på i 2007 :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 10 december 2006

"det gjorde lidt for ondt at blive der, det gjorde lidt for ondt at gå". Damn den cd med Thomas Helmig kører på repeat i såvel bil som på anlæg. Ender med at blive yndlingscden på højde med James Blunt. Det dur det dur. Sys det er mageløst fedt, at Helmig her har lavet en cd bygget på hans højtelskede by Århus. Ville svare til at jeg skulle lave en hel cd med Frederikshavnske anekdoter :inlove: Ahhh må nok indse at min sangstemme ikke rækker så langt.

Så blev det søndag igen. Det kommer vel nærmest altid som et chok for mig. Ligeså dejlig lørdagen er og ikke mindst fredag aften, ligeså tung er søndag for undertegnede. :annoyed: Jeg har alle dage hadet søndage, og det er ikke blevet mindre med årene. :blink:

I forvejen er jeg til sol og sommer, lys og varme. Det hjælper lidt, at det er december med alle lysene og de hyggelige aftener, men december minder mig alligevel om, at julen nærmer sig og så sker der det, der er værre. JULEGAVER :crazy:

men nok om det. Når alt kommer til alt er livet jo ikke så slemt, som man kan gøre det til. :bigsmile:

Træning idag

2 stk spinningtimer ved mig

Spin Interval 1

Tid 54 min

Spin Distance

Tid 53 min

Har ikke pulsdata fra timerne. Var godt træt bagefter men der skulle jo handles til næste weekends nissemaraton. Åh jo Danf skal være et bette rendsyr. :inlove: :kiss2::rudolph: Det skal nok blive morsomt. 2 timer med to instruktører, masser af julegøjl og ikke mindst en rappende Danf. :nissegrin:

God aften til Mollerne.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag den 10 december 2006

Har ikke pulsdata fra timerne. Var godt træt bagefter men der skulle jo handles til næste weekends nissemaraton. Åh jo Danf skal være et bette rendsyr. :inlove: :kiss2::rudolph: Det skal nok blive morsomt. 2 timer med to instruktører, masser af julegøjl og ikke mindst en rappende Danf. :nissegrin:

God aften til Mollerne.

Nu har jeg jo før set en "rappende Danf" og da ikke alle kan være med på næste weekends nissemaraton, så vil jeg da gerne dele oplevelsen med alle Mollere - jeg tog nemlig et billede af det......

Så kære Mollere værsgo, 1 stk rappende Danf:

post-5583-1166007357_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg jo før set en "rappende Danf" og da ikke alle kan være med på næste weekends nissemaraton, så vil jeg da gerne dele oplevelsen med alle Mollere - jeg tog nemlig et billede af det......

Så kære Mollere værsgo, 1 stk rappende Danf:

post-5583-1166007357_thumb.jpg

Hvornår er der jagttid på den nordjyske Danf-and? :camper: :4dog:

Arj, spøg til side :nissetunge:

Alle gode jule- og nytårsønsker til dig, kære Danf :Mrs_Claus: , og tak for god log-skrivning i det forgangne år. Du har tit været på pletten med rare kommentarer i min log, både i gode og minjdre gode tider, og det betyder meget, selv om vi ikke rigtigt kender hinanden, sådan IRL. Nu rejser jeg hjem til de gamle her på mandag, og de har ikke internet (men de har dog en kondicykel), så min log-skrivning bliver nok ikke regelmæssig før engang i det nye år.

Hilsner fra M aka. Oksen

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg jo før set en "rappende Danf" og da ikke alle kan være med på næste weekends nissemaraton, så vil jeg da gerne dele oplevelsen med alle Mollere - jeg tog nemlig et billede af det......

Så kære Mollere værsgo, 1 stk rappende Danf:

post-5583-1166007357_thumb.jpg

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Han må virkelig holde af mig ham Buje :nissetunge::nissetunge:(pssst glæder sig sikkert til at se mig i julen :nissecool: )

Link to comment
Share on other sites

Hvornår er der jagttid på den nordjyske Danf-and? :camper: :4dog:

Arj, spøg til side :nissetunge:

Alle gode jule- og nytårsønsker til dig, kære Danf :Mrs_Claus: , og tak for god log-skrivning i det forgangne år. Du har tit været på pletten med rare kommentarer i min log, både i gode og minjdre gode tider, og det betyder meget, selv om vi ikke rigtigt kender hinanden, sådan IRL. Nu rejser jeg hjem til de gamle her på mandag, og de har ikke internet (men de har dog en kondicykel), så min log-skrivning bliver nok ikke regelmæssig før engang i det nye år.

Hilsner fra M aka. Oksen

Hej Okse.

Mange tak for din hilsen. Hmm selvom den indebærer nedskydning af en DAN AND. God logskrivning ved jeg såmænd ikke. Det sidste halve år er der jo sket så meget. Hektisk job, nyt job, ny :inlove: og ja ny bopæl, nyt spin job, så jo bølgerne har været høje de sidste mange måneder. Jeg glæder mig til at følge med i din log igen fra 2007 og håber selvfølgelig at se dig snuse i min. Rigtig dejlige tanker og ønsker til dig også om en fantastisk jul sammen med dine kære.

Danfan. :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

:nissegrin:Juleopdatering af ugen der er ved at gå på hæld.

Mandag den 11 december 2006

Bød på

50 min løb :4dog:

Styrketræning :dumbbell_lift:

8 km powerwalk

Tirsdag den 12 december 2006

45 min løb :4dog:

30 min crosstrainer :music:

40 min spin Distance ved Torben. :bike:

Onsdag den 13 december 2006

Spin Interval 1 ved mig

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 184

Styrketræning :dumbbell_lift:

Idag torsdag ingen træning. Hviledag.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 16 december 2006

Lidt bizar weekend. God og alligevel meget meget ambivalent følelsesmæssigt.

Sagde mit job op igår og selvom det var den rigtige beslutning for mig i og med at jeg rykker til noget langt bedre såvel løn som chefmæssigt, ja så er det underligt at se sin stilling allerede mellem jobannoncerne. Stærkt går det sørme i dagens Danmark. Giver mig sådan en følelse af, at nå ja man er jo ikke uundværlig...og samtidig tænker jeg "god fornøjelse med at finde en, der kan klare det pres, der lå fra min tidligere chef" Jeg bærer ikke nag, for jeg er videre. Jeg ville kun bære nag til mig selv, hvis jeg ikke havde kastet håndklædet i ringen nu og indset, at jeg ikke kan klare at være, der hvor jeg er/var. :blink: Naivt at tro at man kan klare alt og skal finde sig i alt. Jeg har taget et skridt ud i den friske luft, og jeg ved, at jeg har truffet den rigtige beslutning :nissegrin:

Tusind tanker har passeret min hjerne... og gentagne samtaler med fortrolige venner, har fået mig til at indse, at det ikke kunne være anderledes....medmindre jeg ville sygemeldes med stress.. Så ja det har været et par barske måneder for mig. En tid hvor jeg har skjult mig i min træning og levet på mine spinning timer. En stund hvor jeg inderligt har sukket efter at skjule mig på fordoms tiders Kong UBC's balsamagtige flow timer... netop der ville jeg kunne slikke mine sår og genoplade til livets videre udfordringer, for selvom jeg naturligvis har fået et interessant nyt job, så er tanken om det nye, det fremmede jo aldeles skræmmende...

Derved kan jeg mæske mig i mine utrolige dejlige venner og veninder samt en familie der bakker mig totalt op. Det i sig selv er jo ikke dårligt. Via SATS og Equinox har jeg knyttet de tætteste bånd til de mest vidunderlige mennesker, man kan forestille sig. Således blev der idag (efter to humørfyldte og energikrævende julemaraton timer) udvekslet livserfaring og andet godt over en god pizza ved spinbuddy Torben med Equinox og SATS medlemmer. :4pizza:

Sidder nu og nyder lidt stille musik og en fredelig stund for en gangs skyld alene. Dejligt. Har tømmermændsfornemmelser i kroppen. Sikkert på grund af for lidt mad og for lidt væske. Kørte jo først en morgen time i Scan og dernæst de to MEGET krævende timer i Viby. Hårdt er det at være rensdyr og undervise med en blinkende rød tud :rudolph: Åj ja sikke et syn. Gevir, HALE i plys, tud og Knaldrødt tøj. Makkeren var julemand til fingerspidseren. Og beklædning røg først af de sidste ti min....AUTTCCHHHH respekt. :crazy:

Pssst det er sgu hårdt at rappe mens man cykler :wink: Men for pokker ikke et øje var tørt, da "jul det er cool" blev sunget ud i det lokale af undertegnet. Ih guder man hvor kan man finde på mange underlige ting i et lokale pyntet værre end JULEBAL I NISSELAND.

Men herligt det var det.... :nissetunge: Og jeg tror, at vi fik spredt en ret fed holdånd i det center idag..... :inlove:

Slutter med gårsdagens og dagens fakta

FREDAGENS træning...

20 min opvarm cykling

Viby

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: max 186

Lørdagens træning

Scandinavian

Styrke

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 187

Viby

Et juleeventyr. Spin show ved Torben og jeg :Mrs_Claus::nissegrin: :bike:

Tid 1 time og 45 min

:heartpump: Snit 156

:heartpump: Max 185

Timerne er klar til imorgen, selvom lysten til at se en cykel ligenu er ret lille. :xmas:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Sagde mit job op igår og selvom det var den rigtige beslutning for mig i og med at jeg rykker til noget langt bedre såvel løn som chefmæssigt, ja så er det underligt at se sin stilling allerede mellem jobannoncerne. Stærkt går det sørme i dagens Danmark. Giver mig sådan en følelse af, at nå ja man er jo ikke uundværlig...og samtidig tænker jeg "god fornøjelse med at finde en, der kan klare det pres, der lå fra min tidligere chef" Jeg bærer ikke nag, for jeg er videre. Jeg ville kun bære nag til mig selv, hvis jeg ikke havde kastet håndklædet i ringen nu og indset, at jeg ikke kan klare at være, der hvor jeg er/var. Naivt at tro at man kan klare alt og skal finde sig i alt. Jeg har taget et skridt ud i den friske luft, og jeg ved, at jeg har truffet den rigtige beslutning

Hej Julie

jeg må tilstå at jeg til tider kan blive overrasket når min vej falder forbi din log :blink: hvor er det i grunden sejt at sige sit job op eller sagt på en anden måde ændre de ting som man ikke kan leve med. kender dig ikke men lidt aligevel og jeg tror at mange vil misunde dig din måde at tage vare og respekt på sig selv på og bare springe videre når beslutningen er taget. hvor kunne man være skånet for meget crap hvis alle gjorde som dig.

ser frem til at læse mere i din log om dine små nederlag men selvfølgelig mest om dine mange sejre for du er jo en sej sild :nissecool:

Kan du og dine nu have en dejlig og rar jul :Mrs_Claus:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Britone og MH

Tak for hilsner. :bigsmile: Ja det er faktisk dejligt, når man endelig nosser sig sammen til at gøre, hvad man egentlig ved er bedst for sig selv, således har jeg endelig fået min nye ansættelses kontrakt og det er jo i bund og grund altid lækkert at have det hele på skrift.

Hmm :blink: mine træningsupdates halter lidt, så det må jeg hellere se at få gjort noget ved. :nissegrin:

Men det bliver ikke lige nu. Der skal nemlig lige byttes julegaver med venner og veninder :nissetunge: inden turen kan gå hjemover til de nordlige egne..... :xmas:

PSSST og så er de sidste gaver endelig købt.. JEG NÅEDE DET

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4winkkiss: Ah lige en enkelt ....mere

Søndag den 17 december Equinox Scandinavian

Spin 1 ved mig :bike:

Tid 54 min

Puls...ukendt

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 51 min

Puls...ukendt

Ingen mikro så jeg valgte en body and mind strategi på time to, da min stemme er skidt.....

Resten af den dag gik med forældrebesøg og lækker lunch samt en masse :grindance: :roflmao::tease:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 18. December 2006 Equinox VIBY

Spin basic ved mig. vikar for Kristina. :bike:

Tid 45 min

Puls- Ukendt

Spin Interval 1 ved mig. vikar for Kristina :bike:

Tid 52 min

Puls- Ukendt

Tirsdag den 19. December 2006 POWERSHOPPING + træning :nissetunge:

Løb 50 min

+ let styrke

Onsdag den 20 December 2006. Viby/Scan

Scan

Løb 75 min

Viby

Styrke

Spin Int. 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 168

:heartpump: Max 183

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 21 december 2006

10 km gåtur av det kunne mærkes i fusserne tilsidst :xmas:

Også et besøg i Salling, som i denne tid giver mig åndenød og hjertebanken. Lider jeg af en eller anden fobi for mange mennesker på flere etager :blink:

Fredag den. 22 December 2006 ENDELIG JULEFERIE selvom den allerede slutter den 26 :annoyed:

Har dog nogle spin timer der skal overståes, før jeg kan komme hjem til nordjylland. :wink: Sorry mor. :nissegrin:

Scan

Løb 70 min + styrketræning.

Viby

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186

Ingen mikro :crazy:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 23 december 2006 Du godeste....snart JULLLLLLL

Full house på timen idag, men folk skal jo også lige ha' fyret den sidste energi af...eller sådan da. Der skal stadig køres halvanden times julespin imorgen inden jeg for alvor kan holde fri... eller det er vel som man tager det :inlove:

Havde planlagt at styrke lidt inden, men nåede det ikke. Og da jeg først var færdig med spinning tjahh så gad jeg ikke. Brændt aw..Det må være alderen. :4drunk:

Af julemæssige årsager glemte jeg alt om at være munter og hyggelig.... det blev til en omgang hardcore spinning på 56 min, som rev og sled i mine lunger og ben til sidste. Jeg havde næste forudset, at der ingen mikrofon var. Det var der, og den virkede..... INDTIL jeg startede musikken, så fadede den ligesom ud.. Hurra for et dejligt anlæg. BROK BROK og det er nyt. HMM :4offtopic: Ikke tilfredsstillende, så det vil jeg klart lige pointere overfor chefen. :4ranting:

Iaften står den på endnu en dejlig lang gåtur med en god ven og en masse :blahblah: over noget mad og lidt vino... Jowjow det er blevet jul hos jyderne....

Jeg når nok ikke opdatering imorgen, så jeg vil benytte lejligheden til at ønske en rigtig dejlig jul til alle på mol og alle dem, der titter med.

:newyear: :4band:

Kærligst

Danfanatiker

Ps glemte lige data.

Scan

Spin Int. 1 ved mig :bike:

Tid 56 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 187

Link to comment
Share on other sites

:nono::please::crazy:

Hvorfor er det med al den chokolade og slik at det bare skal spises til der ikke er mere???? WHY WHY... Tror jeg har taget på selvom vægten igår sagde 59kg...Og rent faktisk indikerer at jeg har tabt mig :blink: Weird.

:wacko::omg::newtongue:

Ikke mere choko nu... SLUT...

Updates ventes at komme ind på lørdag. Dette var bare lige en post jule brok kalkyle :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share