The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Søndag den 24 december 2006 :smile: Øv alle de sjove smileys er væk

Til at starte med havde jeg ikke overvældende meget lyst til at sætte mig op på en cykel, da jeg dagene op til jul havde haft mange timer, men det ændrer sig jo som regel, når først jeg sidder der, og ganske rigtig det samme gjorde sig gældende netop denne dag.

Mødtes forinden til lidt pyntning af lokale med Rensdyr 2 Bitten, som jeg jo skulle undervise denne mini jule maraton med. En maraton der faktisk blev ganske fornøjelig og.. varm. Mere om det senere. :4thumbup:

Rensdyr 2 var fluks i gang med at pakke præmier ind. Fine præmier sponsoreret af den altoverskyggende superboss T. Det dur. Bitten havde opfundet et par snedige konkurrencer der udover min ”gæt en julekalender” (brugte lidt genbrug fra forrige weekends maraton i Viby schhhh) vakte begejstring eller var det forundring hos spinningfolket. :blink: Tre af præmierne gik til dem, der kunne finde henholdvis 2 engle og 1 stok mellem benene. Oprindeligt skulle det ha’ været nisser, men Bitten kunne ikke findes sådan nogle (underligt nok med al den jul :tongue: ), så det blev altså til engle i stedet. Nu skal der jo ikke tænkes frækt, men den var lidt lurevoren (frederikshavnsk) og folk smilede da også, da jeg pludselig udbrød ” Jamen skal jeg da komme og hjælpe jer med at se efter” (tingene var placeret under sadlerne) SÅ FIK DE TRAVLT. :wink:

Bitten kørte første halvdel og vi var begge plastret til i rensdyr outfits med haler, gevir og blinkende tud… Mit ene gevir var knækket. Typisk da jeg jo altid er den der er mest uheldig og underlig :crazy:

Gulvet var dækket med stearinlys og ja det blev efterhånden ret varmt. Desværre gik Bittens pulsur i mit, så pulsdata er uholdbare og jeg tror sgu ikke, at min puls var 175 det meste af timen, selvom jeg råsvedte og knapt kunne trække vejret på grund af den blinkende tud. Efter Bittens ’ridt’ som overvejende bestod af stående siddende enkelttakt- siddende mellemtakt til miksede toner af blandt andet SAFRI DUO mfl., blev det så min tur til at komponere lidt cykling. Et sammensurium af Shakin Stevens, Ramstein, Kirsten og Søren med ”jeg så julemanden kysse mor” og lidt juletamtam fra Jul på Slottet og Jul i Gammelby, ja så kom vi vel igennem. Til slut måtte jeg lade geviret falde og iførte mig i stedet en nissehue… Lad der være jul… Det fortrød jeg hurtigt eftersom der ret hurtigt blev varmt i toppen. :devil:

Super bifald til alle der kørte med et smil på læben den dag. God intro til juledagene….. :clap:

Derefter et hurtigt glædelig jul til alle, og så skulle der tjyres hjem til nord og familien.

Mini Rensdyr maraton ved Bitten og jeg i Scandinavian :bike:

Tid 90 min

Ingen data.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag den 25 december 2006 :cool:

Så skulle der tages hul på 1. ÆDEDAG. Hmm planlagde at være standhaftig, og det lykkedes mig da også til en vis grad, men da TWIST kom på bordet UHHHH så er det svært at holde snitterne for sig selv, og selvom man godt ved, at man skal lade være, så kan man jo ikke i den søde juletid. :4mewantfood:

Motionsmæssigt blev det til en 60 min lang spinningtime i FitnessFrederikshavn. Første halvdel kørtes af min veninde Hanne, som netop er blevet ny instruktør up north. Hanne er faktisk relativ cool på en cykel til trods for at hun altid uden for cykel lokalet er kendt som ”snakke Hanne”. Vi var ikke mange i lokalet den dag, men os der var, gav den gazz og pulsen kom pænt med op. Jeg overtog efter H og kørte de sidste 30 min. Jeg er vild med det spinninglokale. Cykler på repos, det er fedt. Det eneste minus er vinduet BAGVED instruktøren. Hmm ens ladeport til frit udsyn… tsk tsk.

Resten af dagen gik med at æde og se Krøniken :dry: Desperat efter at lave et eller andet sidste på dagen fandt jeg et sjippetorv og en stepskammel. Det blev til 4 min haha. Ikke noget givende…

Spinning ved Hanne og jeg FitnessFrederikshavn :bike:

Tid 60 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 187

Og så var tolerancetærskelen overfor de små børn i familien ved at være opbrugt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

:nono::please::crazy:

Hvorfor er det med al den chokolade og slik at det bare skal spises til der ikke er mere???? WHY WHY... Tror jeg har taget på selvom vægten igår sagde 59kg...Og rent faktisk indikerer at jeg har tabt mig :blink: Weird.

:wacko::omg::newtongue:

Ikke mere choko nu... SLUT...

Updates ventes at komme ind på lørdag. Dette var bare lige en post jule brok kalkyle :tongue:

Husk nu man skal have lov at nyde julen :wink:

Et forsinket glædelig jul og må nok hellere få skrevet godt nytår med det samme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 26 december 2006

2. ÆDEDAG. :4mewantfood: :4mewantfood: :blink:

Desperatheden var ved at melde sig. Vægten sagde 59 kg. Mig ikke forstå. Betyder at jeg har tabt mig i julen. Øh nej ikke muligt men nevertheless fede tal at stå med. :innocent:

Jeg havde aftenen forinden allieret mig med min bror, som i sommers løb sit første maraton løb efter kun 6 måneders træning. Han indvilligede i at løbe en lille net tur på 8 km med mig, og der fik jeg ganske rigtigt kam til mit hård. Det skal siges, at der i Frederikshavn blæser en pelikan året rundt, men denne dag var der stiv kuling fra vest, og det passede nøjagtigt med, at sidste del af turen var i vild modvind, så mine lunger nærmest blæste om på ryggen og jeg ikke kunne trække vejret de sidste 2 km. Modbydeligt men friskt. :superman: Tempoet var også kækt, og jeg fik virkelig lyst til at løbe igen udendørs i stedet for i fitnesscentrets lumre dejlige varme. Det her var noget andet, og det mindede mig om for et par år siden, da jeg var en habil løber…. Dejligt at mærke vejr og vind og asfalten, men det er absolut også noget andet at have en løbemakker, der steady kan presse ens tempo. Lækker lækker løbetur bro’. :4thumbup:

Så skulle der igen spises og igen masser af små børn GYS. :crazy:

Aftenen sluttede med en køretur tilbage til Århus og sluttelig en lille gåtur i rart selskab. :walking:

Dermed slut på julen 2006. Det gik godt nok stærkt. :wub:

Løb med min bror :4dog:

8 km

Tid ukendt.

Puls ukendt, men den var indimellem meget høj.

Gåtur Nå ja alt tæller jo :w00t: :walking:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 27 december 2006

Tilbage på jobbet. Ualmindelig hårdt at få gang i sit chokoladefyldte legeme igen. Efter job ventede cykling og styrketræning. Dejligt at få gang i træningen igen, selvom ben og krop føltes tunge som bly.

Spin Interval 1 ved mig. Viby :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 163

:heartpump: Max 179

20 min egen cykling

:heartpump: Snit 149

:heartpump: Max 163

Styrketræning af bryst, skuldre og triceps.

Torsdag den 28 december

Umenneskelig lang dag på jobbet. Lysten er væk, og det hænger jo nok sammen med, at der er nyt job i vente. :cry:

Det blev kun til en omgang let træning i Viby centret iform af en basic time + styrketræning. På basic timen blev ny instruktør Lotte introduceret. Hun havde lavet 20 min til timen, som hun så fik lov til at undervise. Til alt held var der 4 nye med, så niveauet blev pillet heeeelt ned til grunden, som det jo også skal være på en basic time.

Jeg tog over og kørte de sidste 20 min, hvorefter vi lige fik talt omkring L’s performance, som var rigtig god i øvrigt. Tydeligt at se at hun har øvet sig, og at hun elsker det, hvilket jo er det vigtigste.

Efter timen lidt let styrketræning..

Spin Basic ved Lotte og jeg. Viby :bike:

Tid 45 min

Ingen data.

Styrketræning af ryg og mave.

Så er opdateringen lavet juhuuu

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Mandag den 25 december 2006 :cool:

Jeg er vild med det spinninglokale. Cykler på repos, det er fedt. Det eneste minus er vinduet BAGVED instruktøren. Hmm ens ladeport til frit udsyn… tsk tsk.

Vi er da også ved at se på situationen med vinduet bag instruktøren, da vi efter holdet juledag har fået enorme mængder af klager fra vores medlemmer, der klager over et syn, der vil forfølge dem resten af livet..... Flere påstår ligefrem at de er blevet blinde af at se på det......

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt nyt hår (eller hvad det nu hedder :tongue: ) til dig, Danf.

Jeg håber, at du får en masse god træning i 2007, og at det kommer til at gå fint med dit job osv.

Du skulle lige se den gamle fårking lorte skod-cykel, jeg har trænet på de sidste 14 dage. Jeg siger dig, her burde spinning-politiet skride ind! :4police: . Der er tale om en genbrugs-cykel, som min far har givet 60 (!) bobs for (that says it all)!

Nå, men når man skal træne, så SKAL man, og lidt vedligeholdelse kan den da give. Og jeg bruger den da også flittigt. Men jeg saaaaavner nu min Kettler Stratus.

De sejeste hilsner fra den nytårs-agtige Okse.

Link to comment
Share on other sites

Vi er da også ved at se på situationen med vinduet bag instruktøren, da vi efter holdet juledag har fået enorme mængder af klager fra vores medlemmer, der klager over et syn, der vil forfølge dem resten af livet..... Flere påstår ligefrem at de er blevet blinde af at se på det......

:laugh::laugh::innocent: Det var din bag buje :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig godt nyt hår (eller hvad det nu hedder :tongue: ) til dig, Danf.

Jeg håber, at du får en masse god træning i 2007, og at det kommer til at gå fint med dit job osv.

Du skulle lige se den gamle fårking lorte skod-cykel, jeg har trænet på de sidste 14 dage. Jeg siger dig, her burde spinning-politiet skride ind! :4police: . Der er tale om en genbrugs-cykel, som min far har givet 60 (!) bobs for (that says it all)!

Nå, men når man skal træne, så SKAL man, og lidt vedligeholdelse kan den da give. Og jeg bruger den da også flittigt. Men jeg saaaaavner nu min Kettler Stratus.

De sejeste hilsner fra den nytårs-agtige Okse.

Uhhh nej da. Det eneste der dur er nu engang en Body Bike. Når man først har kørt på een slags cykel kan man slet ikke skifte i vadestedet...Tak for din hilsen okse. På gensyn i 007 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 29 december 2006

Gur træning efter en syg dag på jobbet, hvor chefen ikke ville lade mig gå en time tidligere, trods at jeg ikke havde noget at lave :crazy: Irriterende at det skal slutte på en så latterlig og usaglig måde :dry:

Først 45 min løb på løbebånd, herefter lidt styrke og så en af de hårdere timer, jeg har kørt. :superman:

Viby

Løb 45 min :4dog:

Styrke :superman:

Spin Int 1 ved mig (rigtig mange :smile: dejligt) :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 169 :devil:

:heartpump: Max 190

Rigtig dejligt at se at det nye center er ved at komme med spin mæssigt. Folk er ved at være vant til at give den gaz, så gradvist får den mere og mere hver gang. :innocent:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 30 december 2006

Tydelig fornemmelse for at jeg ikke har så meget energi efter en undervisningstime, hvorfor jeg så vidt muligt må lægge min egen træning før... Det er noget nyt. Må være alderen. :nonono:

Således er jeg glad for, at jeg fik styrketrænet inden spinning, for efter timen var der kun overskud til 30 min løb. Meeen det er nok også ok.

Indskudt sætning ENDELIG har jeg besluttet at lade min 3310 lade livet. Jeg bestiller en ny mobilos i 007. Må være på tide... :w00t:

Mit nytårsforsæt

Timen i Scan forløb på samme måde igår. Ikke de store afvigelser. JO MIKRO VIRKEDE PERFEKT. Hvad sker der. :tongue: Intro til timen på samme måde "lidt trance, prøv at lege med, hæng på, giv det en chance" :w00t: Citat the master (Anden på coke). flydende time og god høj puls + fyldt sal. :devil:

Efter timen skulle der naturligvis planlægges lidt seniorspinning og morgen timer med Nox' nye smukke instruktør Lotte. :flowers: Hun bliver/er go.

Nå ja og så blev der kapret cykler til dagens event imorgen ved instruktør Peter, som jeg ikke kender, men som jeg glæder mig til at køre ved. :smile:

På vej hjem fra centret oplevede jeg noget underfundigt. Bilen foran mig kørte specifik efter vandpytter for at plaske folk til. Om det så var i venstre side af vejen...ja tak. :blink: Folk i Århus kører meget underligt.

Jeg vil ikke ønske godt nytår, for jeg håber at opdatere loggen imorgen. Alt i alt en kanon dag både træningsmæssigt som andetmæssigt. Livet er sgu skønt.. :wub:

Glemte lige at nævnte at jeg har fået mig et MBT sko, så dem glæder jeg mig til at hente og prøve af. :wub: Nogen der har god erfaring med dem? Har læst lidt herinde at folk er blevet positivt overrasket. Lækkert.

Scan

Styrke :superman:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 169

:heartpump: Max 192 :devil:

Løb 30 min :4dog:

Resten af dagen står i eksistens i et lavere gear. Musik kreation og afslapning. Rigtig god sidste lørdag i 006

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag 31 december 2006

Så er endnu et år ved at gå på hold :blink: Tegn på at alderdommen trænger sig på. :laugh:

Nå så længe klaveret spiller.

God træning idag. Først halvanden times spinning ved en ældre (ikke forstået gammel, men han har ikke været i centret i 2 år) instruktør Peter. Eneste kritik punkt var, at han lægger ud med at sige, at vi nu skal køre til musik, vi ikke er vant til. :smile: Hmm nej søde Peter. Scan folkene er vant til at køre til ALT ALT ALT ALT..... Også Rammstein, men nabo Lisbeth og jeg smilede lidt til hinanden og undskyldte ham med, at det jo var 2 år siden, han sidst havde siddet på instruktør cyklen. :tongue:

Ellers dejlig træning til lækker lækker musik. Storsvedende og flankeret af superspinnere hele vejen rundt. De mange pauser gjorder dog, at min puls ikke kom så højt op, som den musik kunne have kommet men pyt med det. Sjoveste episode var hold kørsel efter 50 min. Der gik ligesom sport i folk, og meget fascinerende at man kan få voksne mennesker til at gå SÅ meget amok med skrig og skrål, som de gjorde under den sang ... :innocent:

Vel i mål skulle der lige styrketrænes lidt. Dejligt..Men al al al for mange mennesker. Rendte partout ind i 2 meter høje A som lige greb mit lår og spurgte om jeg havde tabt mig. :blush: Nææ det tror jeg ikke :wink: Måske lidt :4thumbup: og det til trods for chokoladen osv i julen. Der er kun en ting at takke for det, og det er NORMAL mad. Jeg spiser og derfor taber jeg mig. :smile:

Uhhhh grumt at centret har lukket imorgen, så der skal stensikkert løbes, da jeg ikke kan nå SATS, som har åbent + der er en brunch i vente kl 12--- Så champagnen skal vist lige holdes lidt på low...men jeg elsker det stads. :w00t:

Næ men dog. GODT NYTÅR fra TELMORE. Jeg føler mig betydningsfuld :bigsmile: Jeg er ikke så flittig med nytårssms, som jeg var med julesms.

Vræl glæder mig allerede til at træne igen. :cry:

Nå tilbage til det der allermest vigtigt....GODT NYTÅR

Mine nytårsforsæt.

1. NY MOBILTELEFON - (Det går ikke mere.)

2. MP3 afspiller (man burde snart sætte sig ind i det skidt)

3. Påbegynde at ryge... (Ejjj næppe men den fik din opmærksomhed :smile: )

4. Fortsætte udviklingen med masser af styrketræning.

5. Leve præcis som jeg vil. :4thumbup:

Rigtig dejligt nytår til alle.

Danf

PS

RAKET SPINNING ved Peter Nejsig. Location: Scan :bike:

Tid 88 min

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 177

Styrke af ryg, mave :superman:

:wub::wub::wub::wub::wub: Tak for et fedt center folkens :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.

Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.

Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.

Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.

Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

:newyear::Mrs_Claus: :4drunk: Rigtig glædelig jul SATS pige :nissegrin:

Yessir, Anden styrer :wub:

Også glædelig jul og godt nytår til dig, E-pige

Link to comment
Share on other sites

ET NYT ÅR... :4thumbup:

Ja så er det jo på tide at starte et nyt mol år. Jeg vælger så IKKE at starte en ny log, da jeg ligeså godt kan arbejde videre på den gamle. Jeg håber, at alle er kommet vel over nytårsbranderten som for mit eget vedkommende slog temmelig hårdt, men sådan er det jo hvert år, og mere skal der vist ikke brygges på den historie. :blush:

Dagen derpå altså 1. januar bød ikke på megen træning udover brunch, vasketøj op og ned fra 4. sal og nå ja Mac D om aftenen. (ih intens træning) Jeg har ikke rørt sådan et måltid i flere måneder ja nærmest år, men denne dag skulle det være. Det var ok, men det er bestemt ikke noget, jeg har savnet og heller ikke noget min mave brød sig om. Resten af natten foregik nemlig med en ubehagelig rumlen i mavsen. Yakkk. :crazy:

Gad vide om jeg er den eneste der føler, at ved starten af et nytår, ja der starter alt ligesom fra scratch. Dermed fandt jeg også det første trænings pas afsindigt hårdt, men godt at komme i gang igen.. Hmm selvom det jo kun var en dag siden sidst… :tongue:

2007 starter endnu engang med et nyt job. Privatlivet (det vil sige kæresteriet) holdes for mig selv, selvom jeg godt kan røbe at det vilde singleliv er passé og kirkeklokkerne ringer i det fjerne… :wub: Åh jo. Rødderne er forankret i Equinox, og der vil de formentlig blive indtil jeg ikke kan få røven op på en cykel mere. 2007 skal endvidere bruges på at få gang i landevejscyklingen, jeg har endda givet hånd på SJÆLLAND RUNDT, så det er jo ligesom nødvendigt at få gang i dette også. Og endelig er mit mål at tage en personlig træner uddannelse. Ikke fordi jeg skal gå den vej, men fordi jeg har lyst til det og mod på at lære noget mere om træning m.m. Jeg ville også ønske, at der blev tid til at stifte bekendtskab med yoga igen, men kommer tid kommer råd.. I øjeblikket har jeg alt for svært ved at holde fokus på dette, så måske en dag eller måske i 2008. Jeg ser det som værende en mulighed skulle tiden opstå…. Så standby. Det samme med løb. Styrketræning skal holdes ved lige og endda udbygges, da jeg kan se hvilken effekt det har på min krop. Og ja min kære indendørscykling, den holder jeg også fast ved. Ville nu gerne have lidt mere tid til at prøve andre centre og andre instruktører, for derved at fange lidt mere inspiration, men de primære mål må være:

1 Udendørscykling

2 Styrketræning mere og mere

3 Personlig træner uddannelse

Dette var nytårstalen a ka Danfanatikers speech JEG HAR TALT :smile:

Og nu til opdatering af de sidste par dage.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 2 januar 007

Træningen blev henlagt til Viby og en smule løb og styrketræning. Nytårsaftens-dagen-derpå-symptomer sad stadig forankret i kroppen og benene var mere end tunge.

Derfor skøjter jeg let og elegant henover denne dag med dagens tørre tal.

Løb 60 min :4dog:

Styrketræning :superman:

Onsdag den 3. januar 007

Fyldt spinning sal i Viby. Ja tak det ligner noget nu i Viby trods en smule startvanskeligheder, men nu kører det. Dog først en times træning med ny instruktør Lotte, som skulle prøvekøre et nyt program til sit senior hold. Det gik som jeg forventede.supergodt. :devil:

Herefter en smule sol. Fik kun tilladelse til at købe én polet, da jeg ikke må tage så meget sol for receptionist Gitte. Jeg kommer bare til at ligne Michael. :w00t:

Efter varmen direkte ind på cyklen, dog til min rædsel at der er kommet 2 for mange med ind på timen, hvilket resulterer i, at jeg må råbe folks navne op fra en liste, og dem som ikke har fremmødt sig må jeg desværre bede forlade salen. Ikke særligt fedt. :unhappy:

God time sys dog ikke at mikrofonen var fed denne dag. Det bedste var dog, at flere ytrede, at de rent faktisk glædede sig til at der fremover kommer en spinning 2 om onsdagen (min)???? Ahva?? Det er dælme ikke tit, at medlemmer ønsker hårdere timer. Oftest bliver de skræmt af 2'er navnet ligesom Cycling III i SATS regi.. Positiv udvikling. :superman:

Spinning ved Lotte. :bike:

Tid 52 min

Ingen data

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 189

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 5 januar 2007

Fik denne dag lejlighed til at hilse på den spinningansvarlige fra Kolding centret. Det lyder til at være et kjempe dejligt center og helt nyt eller ihvertfald pænt velholdt. Ikke dårligt. Der blev lige udvekslet lidt spinning ting og sager :smile: Super gente der, lad os endelig få hende til Århus (psssssssssst centerleder) :laugh: Rent faktisk er det for lidt, vi sådan besøger de andre centre, og det skal der laves om på, således tager jeg og veninde L til Silkeborg næste torsdag til en superspinning ved vor allesammens øjesten Daniel F. :smile:

Træning blev til 2x 30 min løb :4dog: Scan

styrketræning :superman:

20 min cykling. :bike:

+ en lille net gåtur sidst på dagen.

Nå ja og så fik jeg tittet lidt på den cykel, som jeg så brændende ønsker mig. :wub:

Lørdag den 6 januar 2007 ÅBENT HUS I EQUINOX...SCAN

Lykkedes mig at kapre 3 24 timers venner til min stald. :superman: Velkommen guys.

En helt igennem dejlig morgen i hjertet af Århus. Masser af folk på cykel timen, og da jeg kom ud var der folk overalt. (selvfølgelig ved skranken :tongue: ) Nuppede lige en lækker sandwich på vejen ud, alt imens mor L og Rønne sad og sludrede i cafeen. :smile: Damn I love that place....

Cykel timen forløb uden dikkedarer (ANDEN), mikrofonen virkede og der var ikke et øje tørt :blush:

Fik presset folk igennem 2 angreb på 4 min stykket, og jeg mere, PRESSET. lækkert. Og hvem troede at man kunne køre til Mick Øgendahls sketch om Jyder Vs Københavnere :tongue:

Forinden blev det til styrketræning. Og ikke at forglemme en masse :blahblah:

Mif mif mif frokosten bestod af lækker Sushi og et glas boblende ASTI til sammen med en vigtig person :wub: Jo hvem sagde at 007 ville blive kedeligt...og snart ferrrriiiiiiiiiiiiiiiiiie sydpå :4thumbup:

Styrketræning :superman:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186 :devil:

Nåede ikke at løbe idag.... men på torsdag har jeg bedt min bror om at tæske mig igennem på løbestien.... :wink: FRYGTE FRYGTE FRYGTE.....

:innocent::laugh::smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 7 januar 2007

Føler at livet er så taknemmeligt ved mig i øjeblikket. Mærker varme og stærke bånd mange steder fra. Omgivet af vat fra alle sider. :blush: Det er en dejlig følelse. Har knyttet mange venskaber i 006. Disse er forstærket og bliver kun stærkere i 007. :devil: Endvidere er der masser af fremtid i det hele.... Yes det tegner umiddelbart til at blive 'mit' år, hvis udviklingen fortsætter. Hmm måske jeg også trænger til lidt mere medgang, så det vist velundt :smile:

Kanon spinningtræning i SCAN idag. 2 fyldte timer..måtte desværre sige farvel til Rønne på time 2, da der ikke var plads. Manden ville gerne ha' været med :blush:

Jeg fik reklameret lidt for den faste Body and Mind time (90 min), som fremover vil være 1. søndag hver måned til et overraskende YES råb fra et par deltagere på timen... :smile:

Af negative ting kan nævnes et anlæg hvor nu kun de bagerste højttalere virker. :sneaky2::mad: Men nuvel vi kom vel igennem, og jeg måtte give op overfor styrke bagefter. Der var bare ikke kræfter til det :nonono:

Imorgen venter en morgen time og en basic imorgen aften. To vikar timer :cool:

JEG ELSKER BARE SPINNING. FATTER IKKE HVORFOR JEG IKKE SNART FÅR NOK :blink:

Det er som om, at mere vil have mere.

Nu har jeg også 3,5 uge til jeg starter nyt job, så det skal jo udnyttes til maksimal træning og gøremål af diverse art, som jeg ikke når ellers med en 37-40 timers arbejdsuge.

Det var vist alt for mig nu... med varme i kroppen og i kinderne er jeg nu klar til at indtage sofaen. Programmerne er klar til imorgen. Dejligt.

Træning i Scan

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 189 :devil:

Spin distance ved mig :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 177

Denne time indeholdt en sekvens med meget aggressiv techno a la Thunderdome, og alligevel var folk glade for det?? En fyr kom endda op bagefter fordi han meget gerne ville købe noget af det? AHVA :blink:

Nå ja og så sidste input. Der var tilbud på bananer (citat ANDEN PÅ COKE) :innocent::w00t:

Nu må jeg snart stoppe det pjat...kan ikke....det sidder bare..kender I det ?..... :4whistling: :lolabove:

God aften alle skønne mollere og gæster udefra. :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Harj, J :smile:

Jeg ville gerne have været ned i Scandinavian i lørdags, men jeg kom liiige tilbage til Århus den selvsamme dag, og er stadig lidt hærget efter en ubehagelig virus, som gav mig ondt i halsen, lidt feber, og lidt astma-agtige symptomer. Så det må blive en anden gang.

Håber, du har haft en god jul, et gådt nytår mv.

:secret: Jeg chattede lidt med duenn i dag. Hun virker da sød. Hun talte ret pænt om dig (vi kunne jo ikke snakke cykling og MOL, uden at du blev nævnt). Og jeg kunne naturligvis kun give hende ret i, at du er en ret sej tøz. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share