The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hej sveske post-7545-1127936122.gif

Håber alt er ok ?? selvfølgelig er det det, du har bare kanon travlt :bigsmile: Faktisk overvejer jeg selv at ned prioritere min log for en tid.

super efterår du går i møde med alle de events, bare det var mig post-7545-1127936092.gif

  1. der kunne gennemføre et 24 timers
  2. der kunne komme til sæby og prøve en NCA time.

nå må blive her og prøve at få det bedste ud af det der byder sig til her :w00t:

Knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej sveske post-7545-1127936122.gif

Håber alt er ok ?? selvfølgelig er det det, du har bare kanon travlt :bigsmile: Faktisk overvejer jeg selv at ned prioritere min log for en tid.

super efterår du går i møde med alle de events, bare det var mig post-7545-1127936092.gif

  1. der kunne gennemføre et 24 timers
  2. der kunne komme til sæby og prøve en NCA time.

nå må blive her og prøve at få det bedste ud af det der byder sig til her :w00t:

Knus Duenn

:w00t: Ja rigtig gættet, jeg er begravet i træning, arbejde, undervisningstimer og alt muligt andet :wub: potentielt spændende, men det sidstnævnte er vel som det plejer.

Det er nu ikke det vilde med at gennemføre en 24 timers. Man cykler jo ikke samtlige 24 timer selv, men deltager med et hold, men når man så også skal undervise tjahh well så hober det sige alligevel op. Umiddelbart er vi kun tre i Middelfart den 22 oktober (de to andre ved det bare ikke endnu :tongue: ) så der ryger jeg da op på 9 timer, da jeg også skal undervise en enkelt....(og faktisk selv måtte bestemme hvornår, det skulle være).

Hmmm mht NCA så er det aldrig umuligt at komme til at opleve mine drenge (og piger) på øen, det er bare et spøgrgsmål om det rette event og den rette tid.

Og jooo der er skam et par eller rettere mange events af diverse karakter som jeg skal prøve. Blandt andet noget sjovt noget der hedder Blockbuster Bike oppe i nord. Noget med overnatning og masser af spinning mm. Det lyder ret morsomt, så det tror jeg bestemt jeg skal med til... :4thumbup:

Og så er der et par events i mit SATS center og et par maratons også, så mon ikke cycling siden er pakket og klar til jul

Gang i den

Julie, altså hvad ER du på?? he he :bigsmile::cooldance:

Jeg har bare sååå meget lyst til at prøve dine timer engang - jeg tror altså virkeligt det er noget der rykker. Hvor er det du holder til henne?? i Århus eller??? Engang jeg er hjemme igen må jeg altså liige organisere mig. Denne gang har jeg desværre ikke lige tid til at komme forbi deroppe nordpå (befinder mig lige nu i sønderjylland )

hej fra Carmen :smile:

Det lyder super Carmen. Jamen jeg er nu situeret i SATS Århus, hvor jeg agter at blive i mega meget lang tid, så der kan du kigge op næste gang du lægger din rute til Jylland.

Hmmm kan se at jeg må opdatere min log i weekenden, så får jeg nok et regulært chok når jeg ser min sammenlagte træning foran mig. Det er ikke så lidt. Havde den mest vidunderlige løbetur imorges langs Gudenåen...Våde sko men skidt med det. Det var herligt, selvom jeg igen mærker smerten i mit skinneben.. snøft. :blink:

Og så lover jeg at fredag aften kommer der en længere smøre fra mig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lang smøre senere promise.

Lige nu sørger jeg bare over oplysningen om at 24 timers i Middelfart den 22 og 23 oktober er aflyst. Jeg havde set så meget frem til en masse fede spinninginstruktører og en masse seje folk, fed musik, fede inputs, il maestro min og ja mig selv... :dry:

Damn det er surt at man med 278 deltagere er nødt til at aflyse et så stort event... :sneaky2::crybaby: men vi er med igen en anden gang Bobby C :smile:

Må så glæde mig over eventet i Horsens samt det i Sæby, som virkelig bliver helt fantastisk.....to cykler igen...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:smile: Så kommer lige de sidste dages refleksioner men mine refleksioner over lidt af hvert kommer senere, når jeg er ovre det værste vasketøj samt et afløser hold .........havde en tidligere master trainer tiggende og bedende på min mobil igår :blush::smile: Nej jeg hjælper jo gerne når nøden er størst.

Søndag den 25 september

Spin maraton (2 timer :laugh: )m arbejdskollega Anni Villafrance i Harlev

meget meget undeholdende med diskolys og mørke plus lidt NCA stuf og mit dejlige muntre Shakin Stevens mix som virker hver gang aldersgennemsnittet er lidt mere end de 30 :cooldance:

Masser af lækker forplejning i form af bananer, juice, drikke cultura og små snickers. jojo små centre er hyggelige også....

herefter tilbage til reden

Ny på Cykel + Cycling I ved moi... supergod time med masser af glade mennesker. Det gav lige et pift til humøret....

herefter cycling egen træning... et program II skulle køres igennem

Så var energien væk for den søndag....

Mandag den 26 september

Cycling Udholdenhed ved Jens Brahe

Cycling III ved Michael

Cycling II ved moi

DAmn jeg var træt :w00t:

Tirsdag den 27 september

Træning i centret.

Løb 12 km på bånd

Styrketræning af Ryg, Biceps og mave

Super lækker træning :devil:

Onsdag den 28 september

Min ny løbesti langs Gudenåen blev indviet....Tror den er ca 8 km. Ikke nogen overvældende lang rute, men bare det at indånde den friske duft og følelsen af vand ved siden af er helt og aldeles ubeskriveligt..

Kunne ikke lade være med alligevel at lægge vejen forbi centret inden arbejde, her blev det til:

Styrketræning af bryst og skuldre + 25 min på en stepmaskine

Torsdag den 29 sep

Cycling 1 ved moi

Styrke af ryg, biceps, triceps, mave

Cycling III ved Ann Krejlgaard...Den tøs minder mig om Stampe. Sikke en energi og sikke nogle små søde stampelignende bevægelser hun kan lave. Super tempo time

Cycling begynder ved moi

Link to comment
Share on other sites

:smile: Så kommer lige de sidste dages refleksioner men mine refleksioner over lidt af hvert kommer senere, når jeg er ovre det værste vasketøj samt et afløser hold .........havde en tidligere master trainer tiggende og bedende på min mobil igår :blush::smile: Nej jeg hjælper jo gerne når nøden er størst.

Søndag den 25 september

Spin maraton (2 timer :laugh: )m arbejdskollega Anni Villafrance i Harlev

meget meget undeholdende med diskolys og mørke plus lidt NCA stuf og mit dejlige muntre Shakin Stevens mix som virker hver gang aldersgennemsnittet er lidt mere end de 30 :cooldance:

Masser af lækker forplejning i form af bananer, juice, drikke cultura og små snickers. jojo små centre er hyggelige også....

herefter tilbage til reden

Ny på Cykel + Cycling I ved moi... supergod time med masser af glade mennesker. Det gav lige et pift til humøret....

herefter cycling egen træning... et program II skulle køres igennem

Så var energien væk for den søndag....

Mandag den 26 september

Cycling Udholdenhed ved Jens Brahe

Cycling III ved Michael

Cycling II ved moi

DAmn jeg var træt :w00t:

Tirsdag den 27 september

Træning i centret.

Løb 12 km på bånd

Styrketræning af Ryg, Biceps og mave

Super lækker træning :devil:

Onsdag den 28 september

Min ny løbesti langs Gudenåen blev indviet....Tror den er ca 8 km. Ikke nogen overvældende lang rute, men bare det at indånde den friske duft og følelsen af vand ved siden af er helt og aldeles ubeskriveligt..

Kunne ikke lade være med alligevel at lægge vejen forbi centret inden arbejde, her blev det til:

Styrketræning af bryst og skuldre + 25 min på en stepmaskine

Torsdag den 29 sep

Cycling 1 ved moi

Styrke af ryg, biceps, triceps, mave

Cycling III ved Ann Krejlgaard...Den tøs minder mig om Stampe. Sikke en energi og sikke nogle små søde stampelignende bevægelser hun kan lave. Super tempo time

Cycling begynder ved moi

Laver lige et indlæg på mit eget indlæg :blink: Men f... det er mange cycling timer indtil nu denne uge har budt på....Og endnu flere imorgen og søndag... Weeee glæder mig. Har virkelig fået dampen igen...Tøf tøf det futter bare derudaf...Im alive...hop hop hop lille bunny....

Ærger mig alligevel stadig over det manglende event i Middelfart nu :dry: Hmmm en hel tom weekend.

Link to comment
Share on other sites

Holder lige øje med dig her når nu du ikk er flink at svare på mine pm's :tongue:

Godt alle på mol ikk skriver så lange indlæg, så ville det knibe med server pladsen :w00t:

Sådan går det, når man ikke lige får opdateret sin træning. Så ser det bare sindsygt ud. :laugh: Men jeg kan nok ikke hamle op med Jarvigs log. Den knægt skriver lange indlæg.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sådan går det, når man ikke lige får opdateret sin træning. Så ser det bare sindsygt ud. :laugh: Men jeg kan nok ikke hamle op med Jarvigs log. Den knægt skriver lange indlæg.... :w00t:

Ja og tror ikk det er fordi han træner :laugh:

Seriøst har aldrig kigget i hans log.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Har lige lavet en blondine. netop lige været i sol og jeg huggede lige 40 kroner i for nu skulle den satme ha :w00t: Sys godtnok det blev noget varmt. Og da jeg sveddryppende kommer ud foran biksen, står der gudhjælpemig NYE RØR :blush::sun: Så den fik da også hvad den kunne trække. Så meget at jeg er helt kogt i hovedet og skal undervise om en time. Fedt nok fedt nok....Må håbe det fortager sig en smule :cool:
Link to comment
Share on other sites

:blink: Har lige lavet en blondine. netop lige været i sol og jeg huggede lige 40 kroner i for nu skulle den satme ha :w00t: Sys godtnok det blev noget varmt. Og da jeg sveddryppende kommer ud foran biksen, står der gudhjælpemig NYE RØR :blush::sun: Så den fik da også hvad den kunne trække. Så meget at jeg er helt kogt i hovedet og skal undervise om en time. Fedt nok fedt nok....Må håbe det fortager sig en smule :cool:

Så er det surt det ikk er nu jeg er i Randers, så ville jeg da kunne kende dig hvis jeg så dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Oksen fra------------- det kan også kun lade sig gøre fordi jeg hverken kæreste eller børn har....

Er lige kommet hjem fra undervisning i Anita Chrisensen nye bokse studie (se anita-christensen.dk) Men det tog mig sørme noget tid at finde derud, fordi :

1 jeg er så dårlig til at finde vej

2 Krak havde vist mig en forkert rute

Så jeg måtte ringe til den gamle master trainer som lige måtte guide mig ud til Assentoft udenfor Randers. Hurtigt ind af døren og op på en..........MASTERBIKE :innocent: Men den kørte nu altså perfekt alligevel må Body Bike pigen så indrømme om lige de her cykler. "Kører du også lyskryds?" spurgte de mig om....Øh nej det gør jeg ikke..., men nu afløste jeg så også en meget sprælsk entertaineragtig instruktør og selvom jeg er spruttende (på de lavere niveauer) og forfløjen, så kører jeg ikke lyskryds eller rundkørsler....

:blink: Fuck et center. det er bare sååååååååååå flot og hyggeligt. En firelænget gård, masser af blomster, nye maskiner osv osv. Det er i sandhed et sted der skal ses..... :smile: Men hun er sgu også en gudinde den sild der...

Det var sådan lidt la la la la tempo idag, men ganske underholdende og efter min løbetur langs Gudenåen tidligere idag, som fik mit skinneben til at gøre endnu mere ondt, ja så er det vel fint nok med lidt afslapning. Hjemme igen...MADDDDDDDDDDDDDDDDD

Stress jeg lige fik der idag PUHHH... Hader sådan noget med at komme for sent. Det er så uprofessionelt...

:wink:

Imorgen er det min helt egen CyCling III.....MUMS:::

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:blink: Har lige lavet en blondine. netop lige været i sol og jeg huggede lige 40 kroner i for nu skulle den satme ha :w00t: Sys godtnok det blev noget varmt. Og da jeg sveddryppende kommer ud foran biksen, står der gudhjælpemig NYE RØR :blush::sun: Så den fik da også hvad den kunne trække. Så meget at jeg er helt kogt i hovedet og skal undervise om en time. Fedt nok fedt nok....Må håbe det fortager sig en smule :cool:

Arrrggghhh! Du er ikke alene om den slags. Jeg sidder her med en 2. gradsforbrænding på maven på størrelse med en femkrone og er ellers godt kogt over resten af kroppen. Hoppede lige i en supersol og blev svitset i løbet af de 10 minutter man fik for 30 kroner. Overså lige, at det normale var 6 minutter. Derudover har jeg så ikke lige taget sol i MEGET lang tid. Smart smart. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Arrrggghhh! Du er ikke alene om den slags. Jeg sidder her med en 2. gradsforbrænding på maven på størrelse med en femkrone og er ellers godt kogt over resten af kroppen. Hoppede lige i en supersol og blev svitset i løbet af de 10 minutter man fik for 30 kroner. Overså lige, at det normale var 6 minutter. Derudover har jeg så ikke lige taget sol i MEGET lang tid. Smart smart. :blink:

:w00t: Ja mit hoved koger. Jeg var nærmest lidt flov over mine rødmende kinder, da jeg stod og talte lidt med en (goodlooking :blush: ) ungersvend i Anitas center......Det virkede sådan lidt malplaceret at stå der og ligne en rød krebs efter en halvtam (niveaumæssigt) spinning time....Instruktøren ser smadret ud...NO WAY!! Dur bare ikke.

Men godt at høre at jeg ikke er ene om at lave BRØLERE ....hvad med at finde vej. Andre der er idioter til den slags :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

nu VILD MED DANS: CIAO MOL :4thumbup:

(man er vel feminin :blush: )

Bøvs min mave..Åh har spist for meget. Lavede mig noget pasta med kødsovs (kylling) og så et hvidløgsflutes. Mif mif mif det brød røg lige i sækken.. :tongue: Det er vist godt der er udsigt til noget maximal træning imorgen og søndag, for ellers ryger de kilo, der er tabt vist hurtigt på igen.... :sneaky2: Hmmmm men nøøøøøøøøøøøøøøøøj hvidløgsflutes er guf....Jeg har det med hvidløgsflutes som andre har det med.....øh har det med øhhh ja hvad det nu er andre godt kan lide...

Nå vild med dans venter....

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:blink: Har lige lavet en blondine. netop lige været i sol og jeg huggede lige 40 kroner i for nu skulle den satme ha :w00t: Sys godtnok det blev noget varmt. Og da jeg sveddryppende kommer ud foran biksen, står der gudhjælpemig NYE RØR :blush::sun: Så den fik da også hvad den kunne trække. Så meget at jeg er helt kogt i hovedet og skal undervise om en time. Fedt nok fedt nok....Må håbe det fortager sig en smule :cool:
Arrrggghhh! Du er ikke alene om den slags. Jeg sidder her med en 2. gradsforbrænding på maven på størrelse med en femkrone og er ellers godt kogt over resten af kroppen. Hoppede lige i en supersol og blev svitset i løbet af de 10 minutter man fik for 30 kroner. Overså lige, at det normale var 6 minutter. Derudover har jeg så ikke lige taget sol i MEGET lang tid. Smart smart. :blink:

IHH hvor er det synd for jer :laugh: ja tænk sådan noget syns jeg er sjovt, ka vi snakke om at jeg har et kedeligt liv oder was?? post-7545-1128104483.gif

Nå men altså, jeg tog engang 18 min i et 6 mins solarie, mine balder var brændte og jeg ku ik side ned plus jeg havde vabler under øjnene og lignede en zombie, måtte smørre mig med lidokain et par dage, til det dannede skorpe, håber ik det går så galt for jer..... hvis så puster jeg gerne og siger sååå osv

Link to comment
Share on other sites

Bruger aldrig sol, men da engang for mange år siden endelig gjorde, skulle den naturligvis have fuld pede, og så lå der nogle af de her som man putter på øjnene.... Damn jeg blev brændt, bare ikke rundt om øjenlågene, der var kridhvide.. gæt selv hvor mange dage jeg læste hjemmefra :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bruger aldrig sol, men da engang for mange år siden endelig gjorde, skulle den naturligvis have fuld pede, og så lå der nogle af de her som man putter på øjnene.... Damn jeg blev brændt, bare ikke rundt om øjenlågene, der var kridhvide.. gæt selv hvor mange dage jeg læste hjemmefra :laugh:

Er lige faldet ned af stolen af grin. Triller rundt på jorden.

Been there - done that - got the t-shirt!

Jeg var vel 15. Ingen fester og kvinde-lirumlarum i LANG tid.

Så mødre: I stedet for at holde jeres sønner og døtre hjemme mod deres vilje. Så giv dem 50 kroner til solen...!!!

Link to comment
Share on other sites

Er lige faldet ned af stolen af grin. Triller rundt på jorden.

Been there - done that - got the t-shirt!

Jeg var vel 15. Ingen fester og kvinde-lirumlarum i LANG tid.

Så mødre: I stedet for at holde jeres sønner og døtre hjemme mod deres vilje. Så giv dem 50 kroner til solen...!!!

:cooldance: Ahhh så galt er det ikke gået med mig. Er bare godt ....well farvet :4thumbup: Men man skal nok lige tjekke ruden i det lokale solcenter næste gang for sådan et stort fedt gult banner med ordene NYE RØR..... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 1 oktober 2005

Vågnede imorges og var bare sååååå træt. At rulle gardinet op og se ud på silende regnvejr er nok heller ikke lige det mest motiverende... :cry: Åh hader bare efterår og vinter.... :mad: Mine kinder var stadig varme fra cancergrillen igår, så jeg frygtede bare at ligne møg, da jeg skulle have min Cycling III time.

Totalt tunge ben og bare slet ikke nogen flyvende fornemmelse idag. Følte mig som en grill kylling nej nok mere en grill kalkun på en spinningcykel, men fik da gennemført timen med en udmærket snitpuls selv og tilfredse kunder.....Herefter forsøgte jeg mig med lidt løb på båndet, men efter 15 min måtte jeg slå over i gang, mit ben gør afsindigt ondt, og jeg tyede mig til et håb om, at det nok var en blodansamling i indersiden af mit skinneben, indtil fysioterapeuten Buc konstaterede det værst tænkeligt. OVERTRÆNING. Nej nej nej kan ikke bare stoppe nu, når det går så godt :sneaky2: Vil Ikke men blir nok nødt til at prioritere og blive okay med benet, så jeg kan ride på cardio bølgen igen, så nu blir mit løb sat på lavt blus indtil benet er okay igen...Dermed ikke sagt at jeg går i stå, for cycling kan jeg dog med fordel stadig uden at det gør for ondt i mit ben.

:smile:

Efter godt og vel 50 min på det bånd med konstant smerte i benet stiflede jeg ind på en cycling 1 time med Ann....Inden havde jeg fundet en fantastisk seddel i min skuffe i centret. Man skulle næsten tro, at jeg selv havde skrevet den, men nej der er sgu en eller anden der har rost mig til skyerne for de lørdags timer jeg kører især lørdag den 10 september (hvad var det jeg kørte der :whatsthat: ) Anyway der stod en masse men noget af det fedeste på ris og ros sedlen var...

-Dynamiske programmer hvor hun (altså mig :blush: ) giver udtryk for at hun kender kroppens fysiologiske formåen.

-Erfaren, velforberedt....Forstår at sætte fokus på den enkeltes træning...

:blush::blush::blush:

Mkay.... tænkte jeg lige der....Jeg havde godt observeret et par positive ris og ros sedler førhen men den der kom bag på mig....Og gav mig ekstra energi til at levere varen næste gang og næste gang og næste gang igen igen igen igen.... :alright: Det rykker bare at få ros....Det er vel ibund og grund det vi alle higer efter...bare en form for respons. Og det sys jeg faktisk mit nye sted har været rigtig søde til.....

Nu står den på lidt rengøring...

Men Træningsdataene så således ud:

Cycling III ved moi

Tid 50 min (smækker 12 ekstra minutter på næste gang)

Snit :4heart: 160

Max :4heart: 183

15 min løb og 35 min gang

:newtongue:

Cycling 1 ved Ann K

Tid 45 min

Ingen :4heart: data

Styrketræningen gemmer jeg til imorgen, hvor der skal trænes bryst, triceps, skuldre og mave.... Det var der ikke kræfter eller tid til idag...Fik lige slappet af i saunaen efter træning. Det var skønt....

God lørdag til Mollerne... og alle andre gæster der sniffer i diverse logs.... :wink:

ps Nå ja det giver lissom sig selv at jeg ikke kom til Cph denne weekend.Molly skal have en omgang Pava behandling, og denne koster lissom 2400,- så det blir vist en anden god gang....Og jeg satsede også på at ramme en af Chris' timer i Parken, men han kører så ikke denne weekend fordi han skulle ud at rejse, så øv øv øv.

Håber snart der kommer noget fantastisk cycling forbi min vej. Er inspirationstørstig kan jeg mærke...Nogen der kender nogle fabelagtige instruktører i Jylland, der skal afprøves..??? Så sig til...Indtil videre hedder top seks nemlig....

1 UBC/NCA (Equinox Århus / Tyskland)

2 Martin Westenholz (Equinox Horsens)

3 Camilla (SATS Scala CPH)

4 Mads Borup (SATS Århus)

5 Daniel Foder (Equinox Silkeborg)

6 Andy Faarvang (FitnessDk Århus)

Har stadig Chris til gode plus mange mange andre. har prøvet ufatteligt mange forskellige men de her seks står stærkest hos undertegnede

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Søndag den 2 oktober 05

Lynhurtig nedskrivning af min træning. Lidt familie mæssige problemer tager lidt tid denne dag, så min støtte og opmærksomhed går til mine dejlige forældre....Ja rigtig gættet det er en svigerinde der er problemet (det sker relativt tit at de dominerer sønnerne så meget at det går ud over resten af familien, har jeg ladet mig fortælle), så mine tanker går til min kære mor og far, der har gjort alt for os børn hele livet igennem, men som nu skal kæmpe med en forhekset svigerdatter, som ikke vil lade dem se sit barnebarn....

Cycling II ved Louise Seistrup

Tid: 50 min

ingen puls men dejlig dejlig time

Egen gennem kørsel af cycling II til imorgen

Løb 25 min + stepper 25 min (mit ben gør stadig ondt piv piv)

God aften til Mol

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 1 oktober 2005

Vågnede imorges og var bare sååååå træt. At rulle gardinet op og se ud på silende regnvejr er nok heller ikke lige det mest motiverende... :cry: Åh hader bare efterår og vinter.... :mad:

Vejret var så godt igår fordi jeg havde fødselsdag, så bare giv mig skylden, så¨er der en årsag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share