The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Hej Søde Julie :4thumbup:

Skidt med dit stress men rigtig godt du er opmærksom på at der kan være et problem :bigsmile: kan ikke lige se hvornår du skal afsted på ferie men rigtig god ferie herfra :smile: kom nu hjem med et frisk sind og kufferten fuld af sjove og spændende oplevelser :superman:

Kenn

Dejligt at 'se' dig igen :wub: Hmm godt du ikke sådan kan holde dig væk. Vi kan ikke undvære dig Kenn. Jeg tager afsted fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det bliver da rart for dig at komme ned i varmen, Danf.

Sandt at sige lyder det også, som om du trænger til det. Men det er der jo heller ikke noget at sige til. :bigsmile:

Jeg var på Gran Canaria for 10 år siden, og det var en fin tur. De laver nogle seriøse T-bones dernede. :4mewantfood: 800 gram pr. stk.! Men udover det fik jeg svømmet en masse, i de lækreste, turkisfarvede laguner, og var ude at se nogle af de steder, hvor Trinity-filmene, og en del andre spaghetti-westerns er optaget.

Hvilken by skal du være i dernede?

Hav en rigtig fin tur, når du kommer så vidt. Pas på timeshare-folkene (de er virkelig human garbage. :devil:), og nyd solen og vandet.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Det bliver da rart for dig at komme ned i varmen, Danf.

Sandt at sige lyder det også, som om du trænger til det. Men det er der jo heller ikke noget at sige til. :bigsmile:

Jeg var på Gran Canaria for 10 år siden, og det var en fin tur. De laver nogle seriøse T-bones dernede. :4mewantfood: 800 gram pr. stk.! Men udover det fik jeg svømmet en masse, i de lækreste, turkisfarvede laguner, og var ude at se nogle af de steder, hvor Trinity-filmene, og en del andre spaghetti-westerns er optaget.

Hvilken by skal du være i dernede?

Hav en rigtig fin tur, når du kommer så vidt. Pas på timeshare-folkene (de er virkelig human garbage. :devil:), og nyd solen og vandet.

Åh ja jeg trænger til det. Du har ret. :smile: Jeg skal bo i Puerto de Morgan eller noget i den stil. Det er min rejsemakker, der har styr på billetterne. Jeg følger med som 'det tynde øl' :wub: Jeg glæder mig....SÅ meget nu. :smile:

Tror ikke der er nogen fare for at jeg bider på timeshare. Har ikke nogen planer om at forlade DK pt. Kun til sommer til TOSCANA :wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god tur i morgen, Julie. Jeg er slet ikke misundelig, vil meget hellere sidde herhjemme i kaos på arbejdspladsen og regn, blæst & kulde ja jeg vil så, ja, nemlig ja. Ja... Ja... Who am I kidding? JEG VIL MEEED

:laugh::w00t: Hov og hvad var det man skrev i din log.....Hmm payback time fra den gang du var i EGYPTEN :4thumbup: :tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 18 januar 2007 Sidste update inden ferie

Kufferten er pakket. Jeg er klar. :cool:

Morgentræning blev en lille spin senior ved L. Samme L og jeg tager om lidt til Silkeborg for at drøne med på halvanden times superspin ved Daniel Foder :superman: Benene er lidt trætte, og jeg tror, at det bliver godt med en uges pause, hvor kun løb og powerwalk i mine nye MBT bliver et hit. Ellers er der dømt liggestol og pool.. :tongue:

Scan

Senior spinning ved Lotte.

Tid 52 min

:heartpump: Snit 153

:heartpump: Max 165

Silkeborg

Superspinning ved Daniel Foder

Tid: 90 min

Ingen måling af den grund, at vi ikke har været afsted endnu. :blush::laugh:

Rigtig god uge til jer herhjemme.

Rejsehilsner

Danf :wub::wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Jeg kan lige nå det.

FED SPINNING VED DANIEL FODER IDAG. (Designa køkknen rytter)

Trods snestorm og 45 km/t med veninde L bag rettet, ja så kom vi frem til en overvenlig receptionist i Silkeborg.. Dejlig måde at blive hilst velkommen på. Undervejs havde vi naturligvis diskuteret og håbet på, at når nu vi i den grad trodser vejrguderne, ja at så den unge Daniel ville levere varen...

Vi blev ikke skuffet.

Mine ben er så brændt af nu at jeg glæder mig endnu mere til at solens stråler varmer dem imorgen.

Jeg heppede over, at centret nu havde rykket spinning salen væk fra vinduet, således at deltagerne IKKE kan sidde og glo ud over en parkeringsplads.

Timen var overskuelig opbygget med flere djævelske intervaller, der pressede luften ud i mine lunger :devil: De sidste intervaller dræbte mine stænger....på den fede måde, og jeg må sige, at man bliver presset til sine grænser, når der ligefrem reklameres med gæstevisit af dygtige Århus instruktør. Well så må man sgu køre igennem, selvom man er FÆRDIG :innocent::superman: Det gjorde vi så. Flot struktur på den time.. Det var helt perfekt. Da Daniel så slukker lyset og vi arbejder stående og siddende mellemtakt til Van Dyke musik, ja så kigger jeg på Lotte..Vender tommelfingeren opad, lukker mine øjne og flyder hen....Det sidste jeg manglede var en god cykel. De var ikke for goe :wink:

Længe siden jeg har deltaget på en så fed time, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg gæster Equinox Silkeborg for et flow som det her...LÆKKERT.... Og for mig var det god inspiration. Der var helt sikkert, noget der jeg kunne bruge...

Superspinning ved Daniel Foder Silkeborg

Tid 86 min

:heartpump: Snit 163 :devil:

:heartpump: Max 179

YES....time to go to the south..og ovenpå sådan en spinningoplevelse, ja så kan det jo kun blive godt :smile:

Jules.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Sikke en kulde man kommer hjem til....Fra 23-25 grader hver dag og masser af soooooooooool med en dertilhørende choko farve på kroppen. :cool::sun: :4flex: Jeg vil tilbage igen.....

Fredag den 19 januar 2007

Ingen træning. Ankomst til Gran C :innocent:

Lørdag den 20. januar 2007 Træning i Kanarisk fitnesscenter

Løb 30 min :4dog:

Styrketræning. :superman:

Gåtur :walking:

Søndag den 21 januar 2007

Løb 45 min :4dog:

Styrketræning :superman: :walking:

MBT gåtur 8-9 km i solskin og varme langs kysten :wub: Nå ja og pool og spa resten af dagen. :smile:

Mandag den 22 januar 2007

Løb 60 min :4dog:

Kondicykel 20 min :bike:

Styrketræning :superman:

Tennis 1 time...FEEEEEEEEEDT :4thumbup: :4jumpy: Ingen tennis smiley.... :laugh:

Nå ja pool og svømme svømme igen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 23 januar 2007 Bjergvandring i super varme med Rocky Adventures

Fed tur.

10 km i 1950 km højde. Det kunne mærkes på pulsen. Især de sidste 4 km som næsten foregik i løb op op op op :crazy::blink: FEEED fornemmelse og superkogt i hovedet ved hjemkomst til hotellet. Lækker natur på øen... Jeg bliver ikke vandre/trekking menneske, men det var fedt at prøve

Tilbage på hotellet var det igen pool og svøm svøm...Luksus. I like it. :smile:

Onsdag den 24 januar 2007

Løb 30 min :4dog:

Kondicykel 30 min :bike:

Styrketræning :superman:

Tennis igen 1 time. :4thumbup: :w00t:

Pool pool pool pool

Torsdag den 25 januar 2007

30 min løb :4dog:

15 min kondicykel :bike:

Styrketræning :superman:

Tennis 1 time...FEEEDT :w00t:

Fredag 26 januar 2007 FERIE SLUT :cry::cry3:

Tænk på øen får man en time ekstra....De er nemlig en time bagud. Lige noget for en tidsrøver som jeg. :smile:

Kanon ferie. Intet skulle laves om, hvis jeg kunne, men på den igen...tjahhhh maj måned ihvertfald.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 27 januar 2007 Tilbage igen i Equinox. :cold:

Fed måde at starte dagen på med en frossen bil....GYS ...Det er lige lidt rigeligt at gå fra varme til sådan en bidende kulde, og så siger man ovenikøbet, at det har været værre medens, jeg har været væk... :crazy: Nuvel tilbage igen...

Formen har bestemt ikke været henslængt på ferien, som man kan se ovenfor. Jeg har skam aktiveret mig selv på bedste vis. Der blev heller ikke kørt for megen elevator ak ak...Alle kneb gælder i kampen om at holde samt forbedre sin krop, således har jeg heller ikke taget et gram på, til trods for at der blev indtaget såvel is, som fedtholdige madvarer og alkohol...

:4pizza::4eat::beerchug::icecream:

Jojo men det er jo ferie, så hvorfor ikke....

Men når alt kommer til alt, så går sådan en uge i paradis for hurtigt. (til de nysgerrige kan dette tjekkes ud....cordialcanaria.com. Her kan man finde undertegnedes hotel...Hotel Cordial Mógan Playa.

Tilbage til sagens kerne..

Træning idag.

Løb 25 min :4dog: .. Ja mere blev det ikke til, da man blev overrendt af heldigvis glade mennesker..... :wink:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 167

:heartpump: Max 189 :devil:

Jeg er spin tændt igen. JUBIIII ..og folk havde savnet mig...

Det blev ikke til mere, da der jo skulle vaskes en del ferie tøj samt laves timer til imorgen.

Konklusion.....FED FERIE MEN LÆKKERT AT VÆRE HJEMME IN THE STABLE IGEN. :wub:(indrømmer dog at hvis jeg fik chancen...såååå tog jeg afsted igen...åh nej det kan jeg jo ikke..Nyt job starter på torsdag. :laugh: )

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Rigtig pænt velkommen hjem, lækre, solbrune, toptrænede Danf. :4thumbup:

Ja, vejret her i den jyske hovedstad kan nok ikke måle sig med vejret i Mogan. Fik du prøvet en tur med bussen Mogan-Puerto Rico? Der kan man dæleme snakke om vild kørsel! :laugh::laugh:

Vi tog båden til Puerto Rico. Det var superfedt vejr.... :smile: Men jeg fik godtnok prøvet nogle sirlige veje oppe i bjergene i en gammel rusten varevogn :blink: Gys...Det er ikke for folk med sarte nerver, så det med at leje bil på Gran C :nonono: Ikke for mig da. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 28 januar 2007- En dag i mørke :blink:

For ganske vist er klokken en anelse over 14, og jeg har netop índtaget frokosten ( på bedste Spanien tid), men der er simpelthen så mørkt udenfor, og regnen truer...Overvejede endda at gå i sol i centret idag, men tænkte, at det simpelthen blev for SOLSVIN agtigt :w00t: Så det blev ved de to spinning timer og en times styrketræning bagefter. Ja du læste rigtigt. Bagefter....er normalt så smadret efter to spinning timer, at jeg slentrer ud i omklædningsrummet og kravler under bruseren ..godt brugt og klar til at slumre resten af søndagen væk....men idag skulle den have, og det fik den..På trods af det store fremmøde i centret, som nærmest gjorde den sammenhængende træning meget vanskeligt :crazy:

Mødte naturligvis en del kendte. :blahblah::blahblah: .heriblandt politikvinde C, som med sine flotte muskler får mine til at ligne Anders Ands :innocent: Sys ellers det går pænt fremad med min træning. Den er blevet meget mere funktionel med årene. Less is more you know...Ja okay nogle gange får den lige i overkanten, men det er jo når man bliver grebet af det. :tongue:

Nu lader jeg regn være regn og koncentrerer mig kortfattet om at fortælle lidt om træningen idag, og så står den på Nullermandsjagt resten af dagen...(hold da op stor lejlighed..Not)

En svag fornemmelse af tunge, trætte ben til morgen.. Det forsvandt dog hurtigt på første time, men sneg sig ind i stængerne på time to.

Spin Interval 1 ved mig (special guest fra SATS A) :bike:

Tid 55 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186

Rimeligt velfungerende time..Ikke en af mine bedste, men den var ok.

Spin Distance ved mig (en time præget af Justin Timberlake (ikke hele timen dog) :w00t: Uhh den nye cd er guuur..Købte den igår... :4jumpy: :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 162

:heartpump: Max 189

Brugte lidt lang tid på at få to nye herrer til at tie stille..Ja det tog mig faktisk 15 min med indirekte henvendelser, før jeg til sidst måtte skrue ned for musikken og bede dem vente med at diskutere til efter timen. :dry:

Styrketræning Ryg/mave :showoff:

Dette var dagens beretning herfra..Med ønsket om en god søndag til alle

Danf :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Aaaarrrj, dine muskler kan nu ikke være så ringe endda, Danf. Du så da ok ud, den ene gang, jeg har set dig i den virkelige verden, og hvis du er blevet mere muskuløs siden dengang... Synes du i øvrigt også, at mange cykeltrøjer er lavet til folk med minimalistiske biceps? Jeg fik en ny trøje til jul, og den er bare såååå stram omkring mine gunz! :crazy:

Hav nu en fed søndag, og pas på med alt det der sol. :smile:

M

Link to comment
Share on other sites

Aaaarrrj, dine muskler kan nu ikke være så ringe endda, Danf. Du så da ok ud, den ene gang, jeg har set dig i den virkelige verden, og hvis du er blevet mere muskuløs siden dengang... Synes du i øvrigt også, at mange cykeltrøjer er lavet til folk med minimalistiske biceps? Jeg fik en ny trøje til jul, og den er bare såååå stram omkring mine gunz! :crazy:

Hav nu en fed søndag, og pas på med alt det der sol. :smile:

M

Tjoo men siden dengang, har jeg tabt 2 kg og reduceret min fedt procent :smile: Så jeg er mere tilfreds end ever, men tilfreds bliver man jo nok aldrig.... :bigsmile:

:laugh: Det problem med cykeltrøjer kender jeg ikke til. Hos mig er det snarere omvendt. De hænger løst :w00t:

Og ja skal nok styre mig med sun :wink:

Link to comment
Share on other sites

Brugte lidt lang tid på at få to nye herrer til at tie stille..Ja det tog mig faktisk 15 min med indirekte henvendelser, før jeg til sidst måtte skrue ned for musikken og bede dem vente med at diskutere til efter timen.

Hej Søde Julie :4thumbup:

Dejligt at læse du har nydt din ferie :superman: dog er det vildt så hurtig tiden bare smutter når man er afsted :w00t: inden man ser sig om er det bare næsen hjemad igen :dry: og det må ikke være særligt fedt at komme fra varme og solskin hjem til en lille for frossen molly :nonono: oplevede selv her da det blev koldt at min dør sad fast og da jeg skulle afsted flåede jeg selvfølgelig døren op og tror du lortet ville lukke igen :devil: så kunne jeg køre 15 km. med armen i håndtaget og holde på den forbanede frosne dør :nonono: jeg havde krampe og vildt ondt i armen af at starte dagen med det stunt.jeg prøvede flere gange at smække døren og det hjalp bare ikke :cry: da jeg kørte ind på min parkerings plads i firmaet og skulle ud af bilen var døren LÅST

og det må have set sjovt ud da jeg bankede tuden i sideruden :laugh::laugh::laugh::laugh:

Der er ikke noget der kan pisse mig så meget af som nogle der taler på mine timer :devil: kan mærke jeg tænder helt vildt af men er dog også begyndt at skrue helt ned for musikken og fortælle dem at vi da gerne venter på at de bliver færdige med at snakke så vi andre kan komme videre og når de andre i lokalet begynder at skule fatter folk det meget hurtigt og holder deres kæft :devil::wink: og gør de ikke det får de at vide at jeg under ingen omstændigheder vil finde mig i at de sidder og snakker så hvis ikke de ønsker at køre med er de meget velkommen til at stå af og det er nu. har faktisk hørt en histiorie om en instruktør der forlod sin time fordi der ikke var nogle der ville fatte at det ikke er et spor morsomt som instruktør at få folk til at give sig selv maks når der sad nogle og ikke kunne holde der mund lukket :superman:

Dejligt at se du er tilbage her på mol du var savnet :wub:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 29 januar 2007

Av av av av av en god omgang massage af ryg og skulder af veninde H uddannet massør, så nu føles min krop som mere død end levende.. :crazy: Men ømt skal det være, før det bliver godt.....hun tog godt fat...

Træning bestod idag af:

Styrketræning af mave, bryst og skulder... Sprang triceps over da min skulder brokkede sig :dry::superman:

Løb 1 time. :4dog:

Kort men sådan kan det jo også være indimellem....

Danf

Link to comment
Share on other sites

Hej Søde Julie :4thumbup:

Dejligt at læse du har nydt din ferie :superman: dog er det vildt så hurtig tiden bare smutter når man er afsted :w00t: inden man ser sig om er det bare næsen hjemad igen :dry: og det må ikke være særligt fedt at komme fra varme og solskin hjem til en lille for frossen molly :nonono: oplevede selv her da det blev koldt at min dør sad fast og da jeg skulle afsted flåede jeg selvfølgelig døren op og tror du lortet ville lukke igen :devil: så kunne jeg køre 15 km. med armen i håndtaget og holde på den forbanede frosne dør :nonono: jeg havde krampe og vildt ondt i armen af at starte dagen med det stunt.jeg prøvede flere gange at smække døren og det hjalp bare ikke :cry: da jeg kørte ind på min parkerings plads i firmaet og skulle ud af bilen var døren LÅST

Bare total sødt indlæg K. Tak for det. :wub: Endnu mere dejligt er det, at du er tilbage på MOL igen. Det er ikke det samme uden dine spinning eskapader....

Den med bildøren, ville jeg gerne have set :w00t: Jeg fik trods alt lukket min igen...

Der er ikke noget der kan pisse mig så meget af som nogle der taler på mine timer :devil: kan mærke jeg tænder helt vildt af men er dog også begyndt at skrue helt ned for musikken og fortælle dem at vi da gerne venter på at de bliver færdige med at snakke så vi andre kan komme videre og når de andre i lokalet begynder at skule fatter folk det meget hurtigt og holder deres kæft :devil::wink: og gør de ikke det får de at vide at jeg under ingen omstændigheder vil finde mig i at de sidder og snakker så hvis ikke de ønsker at køre med er de meget velkommen til at stå af og det er nu. har faktisk hørt en histiorie om en instruktør der forlod sin time fordi der ikke var nogle der ville fatte at det ikke er et spor morsomt som instruktør at få folk til at give sig selv maks når der sad nogle og ikke kunne holde der mund lukket :superman:

Årh hvad... :4thumbup:

Dejligt at se du er tilbage her på mol du var savnet :wub:

Kenn

Som sagt...i lige måde søde...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt...i lige måde søde...

:blush: Tak

Altid rart med en rar og varm velkomst :superman: og tro mig det er gensidigt :wink:

Nå så kommer vi til din træning :w00t: eller mangel på samme ferien er slut og hvad sker der så ingen log pasning :nonono: håber at det kører for dig selvom det ikke sådan lige er at læse i din log :tongue:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

:blush: Tak

Altid rart med en rar og varm velkomst :superman: og tro mig det er gensidigt :wink:

Nå så kommer vi til din træning :w00t: eller mangel på samme ferien er slut og hvad sker der så ingen log pasning :nonono: håber at det kører for dig selvom det ikke sådan lige er at læse i din log :tongue:

Kenn

Hov hvad Kenn???? Jeg har skam opdateret den 29??? :w00t: Du holder virkelig stabilt æje med folk... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share