The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Well hvor kom jeg til?? Den gode Britone holder jo skarpt øje med alt, hvad der rører sig af spin folk på mol, så man må vel hellere passe sin log, selvom man idag er træt ovenpå første nye arbejdsdag :sleeping:

Vi skruer tiden et par dage tilbage til:

Tirsdag den 30 januar 2007 let træning

Styrketræning af ryg og mave :showoff:

Spinning egen træning :bike:

52 min

Ingen data

Onsdag den 31 januar 2007 Min sidste fridag :crybaby::wink:

85 min Body and mind spinning som forberedelse til søndagens event i Scandinavian Center... :bike:

Så er den på plads :wub:

:heartpump: Snit 158

:heartpump: Max 180

Bagefter blev det til lidt :blahblah: med Spinamok omkring en potentiel maraton sidst på måneden.

Eftermiddagen blev brugt på:

Viby

Spin Basic v mig. :bike:

Tid 40 min

:heartpump: Snit 149

:heartpump: Max 170

Formodentlig en af mine bedste basis timer hidtil, og folk var tilfredse :4thumbup:

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 163

:heartpump: Max 187 :devil:

God time og når en fyr så ovenikøbet dikterer, at jeg må være DJ , ja så har jeg jo gjort mit bedste :wub: (DJ JULLEN :w00t: dog ikke, men musikken kørte max, og det var heller ikke dumt at slutte med Rage against the machine :devil: )

Udsolgt...Og den dobbelte tid i sol (UPS) havde sat sit præg på mit ansigt. RØD SOM EN TOMAT da der netop var kommet nye rør i, men havde solsvinet set det.... :nonono::4slap:

Død som en sild onsdag aften.... :dry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Torsdag den 1 februar 2007 Første dag på nyt job

De første dage et nyt sted er ALTID max forvirrende, man møder en masse mennesker, som man alligevel glemmer navnet på i samme sekund, de siger det osv osv osv. :blink: Men pyt...Dejligt sted og chefen er trods alt noget mere jordnær og menneskelig end den hystade, jeg havde i mit forrige job. No wonder at folk stopper derude konstant :wink:

Men tilbage til det, der betyder noget i min log..nemlig min træning.

Jeg havde satset på spinning i Scan ved Jakob, men skiftede hest i vadestedet og satsede på eks SATS buddy Niels i Viby. Jeg var nummer 1 på venteliste, og troede til det sidste at jeg kom med. Det gjorde jeg også, men fordi 2 personer havde logget sig ind til FITNESS og altså IKKE holdtræning, ja så gik der ged i computeren, og der var to der ikke kom på. 1. jeg var der som instruktør, og måtte jo pænt vige pladsen for en kunde...Det er fair nok, jeg gjorde det af mig selv. Pigen, der tog min cykel var helt rød i hovedet over, om jeg nu blev sur. Nej da...Selvom jeg skummede lidt indvendigt...Pyt..Der var en kunde mere, som heller ikke fik en cykel, og vi måtte så pænt luske af...Lidt irriterende når jeg nu var SÅ opsat på at cykle ved Niels :smile:

Jeg indtog et løbebånd og fik tæsket 40 min igennem. Benene føltes tunge og jeg gad ikke mere, da tallet rundede de 40. Luskede ind og tog en cykel til time to med Kristina. Der var der da ihvertfald plads til mig. Det var første gang ved Kristina, og det bliver ikke sidste. Fed opbygning, fed musik heribland U2, Dep Mode og andet mixmax....Skidegodt. Intet overflødigt jammer og masser af tung kørsel, som jeg mere og mere bliver tilhænger af. Lækker træning...God stemning....

Nu er der udsolgt... Ser jeg håndbold???? NÆÆÆÆÆ :tongue:

Træning i Viby:

Løb 40 min :4dog:

Spin Interval 1 ved Kristina :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 180

Snart weekend :wub: Tænk sig 1. dag på job og så længes man efter friheden-. :w00t: GROTESK JULIE..:Det er det bare.

Sender lige en tanke til Italien også :wub:

Kan I alle have en dejlig torsdag aften. Det der nu er tilbage...Sorry for den lidt usammenhængende logføring, men håber det er ok BRITONE :banana:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 1 februar 2007 Første dag på nyt job

Træning i Viby:

Løb 40 min :4dog:

Spin Interval 1 ved Kristina :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 161

:heartpump: Max 180

Jeg er imponeret over at du kan køre med så flot puls og så mere end en time :4thumbup: . Hvis jeg selv ligger lige så højt går det ikke godt ret længe. Kan ikke komme af med varmen og mister vejret :w00t: !

Hilsen Cykeldrengen

Edited by Cykeldrengen
Link to comment
Share on other sites

Jeg er imponeret over at du kan køre med så flot puls og så mere end en time :4thumbup: . Hvis jeg selv ligger lige så højt går det ikke godt ret længe. Kan ikke komme af med varmen og mister vejret :w00t: !

Hilsen Cykeldrengen

Det er faktisk meget lavt i forhold til, hvis jeg virkelig giver den gazzz og er topmotiveret :smile: What to say. Man er miljø skadet...eller cykelskadet. :laugh::w00t: Nevertheless så er det sådan, det er...Dejligt at se dig i logsene cykeldreng :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Burde vel opdatere de sidste dages træning og især idag med 2,5 timers højintensiv spinning, men GIDER BARE IKKE. Uoplagt, dehydreret og bare alt for træt så zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :blush:

Velkommen i klubben af folk, som er lidt zzzzzzzzzz for tiden :tongue: - jeg startede også nyt job midt i januar, og ville nok havde ønsket at jeg havde taget en pause mellem de to jobs...nyt job og i omegnen af 100 km løb om ugen gør også, at jeg sover rigtig godt om natten :laugh: Jeg træner jo om morgenen, og kan egentlig godt lide at være oppe før andre - har det sådan lidt 'baghjul til resten af verden' når jeg er i skoene omkring kl. 5.30 :wink: Til gengæld giver resten af verden mig baghjul når jeg falder i søvn til tv-avisen kl. 21 :laugh:

Edited by Mizzrasmussen
Link to comment
Share on other sites

Davz, Danf :smile:

Jeg forstår godt, at du er noget zzzz-agtig for tiden. Du har jo også altid så viiildt meget drøn på. :superman:

Husk nu at passe på dig selv, kære ven.

Jeg var lige inde og kukkulure :blink: i Scandinavian Center i dag, da jeg var dernede i andet ærinde. I er da rimeligt godt forsynet med maskiner, må man sige. Og så er det lyse og venlige lokaler. Helt klart et sted, jeg ville overveje, hvis jeg havde brug for et center (det har jeg så ikke, lige pt, da jeg ikke kan holde til mere træning, end jeg allerede får).

De cool´este hilsner fra Ox!

Link to comment
Share on other sites

Burde vel opdatere de sidste dages træning og især idag med 2,5 timers højintensiv spinning, men GIDER BARE IKKE. Uoplagt, dehydreret og bare alt for træt så zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :blush:

Dejligt at se du giver dig. Men du må altså også se at få hvilet lidt og passet på dig selv.

Har lige haft præcist samme tur som dig og der er bare ikke andet at gøre end at holde sig i ro to dage og få sovet og hvilet til du er overtræt/doventræt og ved at springe i luften for at spinne igen :4thumbup:

Btw.. måske jeg snart kommer til Århus igen.

Edited by Thomas E
Link to comment
Share on other sites

:blink: Ehhh lidt sjov mol idag, men vi vender os jo til alt.... :bigsmile:

Tid til at poste lidt træning på denne blæsende, kolde og grå vasketøjs søndag.....hvor jeg længtes efter forår, varme og solen der skinner varme stråler på mig.. :sun:

Må hellere få gang i den opdatering…vi skal jo lidt tilbage i tiden.

Lørdag den 3 februar 2007

Lidt forhastet træning, da jeg skulle ud på en længere tur senere på dagen.

Styrketræning :weight_lift:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 186

Søndag den 4 februar 2007

Psyko hård spinning dag. Body and Mind spinning krævede sit offer, men det er/var altid fedt…

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 166

:heartpump: Max 191

Body and Mind spinning 90 min ved mig :bike:

:heartpump: Snit 157

:heartpump: Max 193

Resten af dagen zzzzzzzzzzzzz

Mandag den 5 februar 2007

Ingen træning whatsoever :4eat:

Tirsdag den 6 februar 2007

Lidt la la cardio + styrke

Styrketræning :weight_lift:

Løb 45 min :4dog:

15 min kondicykel :bike:

Onsdag den 7 februar 2007

Mavetræning

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 41 min

:heartpump: Snit 152

:heartpump: Max 163

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 54 min

:heartpump: Snit 170 YEAH!!!

:heartpump: Max 192

Torsdag den 8 februar 2007

Ingen træning

Link to comment
Share on other sites

Mandag den 12 februar 2007

Mild resitutionstræning i SATS Århus. Av tunge og ømme ben...skulle måske nok ha' ladet være med at spinne, men blev lokket på besøg af veninde. Det var to meget forskellige timer, jeg fik kørt den dag. En Cycling II og en Udholdenhed ved veninde Ann. Anns time var bestemt den der var bedst ud fra betragtningen om, hvad jeg var til den dag. Oakenfold toner og lange pas i enkelttakt og mellemtakt. Simpelt og dejligt. Så jeg tog første time som opvarmning henimod Anns lækre time. :4thumbup:

Cycling II ved Louise S :bike:

Tid 45 min

Ikke nogen speciel høj puls

Cycling Udholdenhed ved Ann K :bike:

Tid 51 min

:heartpump: Snit 153

:heartpump: Max 175

Dagens bedste kommentar var fra en tidligere kollega i SATS omkring min vægt og udseende, for jo jeg har jo tabt mig en del i fedtmasse siden sidst, men det er jo altid dejligt at høre :innocent:

Tirsdag den 13 februar 2007

Rotex 30 min

Løb 20 min

Styrketræning (ja det ser sgu godt ud....) :superman:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 15 februar 2007

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

Snart weekend

:4jumpy:

Hmm lille input på en grå torsdag som iøvrigt indeholder en vis portion irritation over min nabo, som tilsyneladende opfører sig som om, at vort repos er en børnehaveinstitution, som hun så kan overplastre med hendes ungers skidragter og gummistøvler. Indimellem forvilder disse items sig over på min måtte for så at blive sparket ad h.. til af undertegnet :nono::rocketwhore: Ikke et ondt ord om børn og mødre, men please engang imellem tænk på os, der ingen har.. Vi skal kæmpe med opgange fyldt med barnevogne og cykelkældre spækket med børnetrailer m.m. (jeg skal).... :dead_banana: Der må da være plads til os alle....

Træning idag bestod af:

Løb 50 min :4dog:

Styrke mave og ryg. :weight_lift:

Ups mangler vist træningen for igår...så den må jeg hellere lige få postet.

Træning Onsdag den 14 februar 2007

Spin Basic ved mig :bike:

Tid 45 min

:heartpump: Snit 147

:heartpump: Max 164

Spin Interval 2 ved mig :bike:

Tid 52 min

:heartpump: Snit 165

:heartpump: Max 189

Sidste time fløj afsted og bagefter var det så :blahblah::bubblebath: i Vibys welness afdeling med spa og dampbad + sauna...

Til slut et par funderinger.

NU kan jeg se hvor underlig min NOKIA 3310 ser ud sammelignet med min lille slimline Samsung, men at skulle forære dette klenodie væk, vil være ren utopi :rolleyes:

Hvorfor bliver Nik og Jay ved med at lave musik?

Burde jeg købe en mindre sporttaske?

Hvorfor spiller de Nelly Furtado "All good things come to an end" på The Voice, hver gang jeg starter min bil ?

Vil Cola Zero overtage min trang til Cola light?

Ak ja spørgsmålene er mange... :banana:

Rigtig god aften derude :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Update på træning.

Fredag den 16 februar 2007

Nul træning og dagen foregik primært med job, frisørbesøg (og et nyt assymetrisk pandehår...jeg er bare ikke god til pandehår....men det er vel egentlig meget pænt) samt veninde besøg og spisning på randusiansk restaurant :beerchug::blahblah:

Lørdag den 17 februar 2007

Idag var der ræs på mht træningen. Jeg kunne godt mærke, at hviledagen igår faktisk havde givet mig lidt ekstra energi. Hvorvidt det var indtagelsen af lidt ekstra kalorier, som havde godt fat i min krop...tja det vides jo ikke :wub:

Meeen den fik lige lidt ekstra på spinningtimen idag, og imorgen får den endnu mere. Som regel er jeg altid hooked men i denne tid skal der bare ske mere og mere, så derfor er det nok også godtnok, at jeg får min lyst styret de næste tre weekenden. To weekender med maratons, alm timer, og så er der jo convention i Vejle.... :devil:

Men tilbage til dataene for idag:

Styrke af bryst, triceps og twistøvelser :superman:

Løb 30 min :4dog:

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

:heartpump: Snit 163

:heartpump: Max 189

Tilbage for nu er der kun at ønske jer allesammen en rigtig god weekend.....

Danf

Link to comment
Share on other sites

Forgreb frisøren sig på dit pandehår? :wink:

Det kan man godt sige ja. Hun lavede det ihvertfald iløbet af nul komma fem. Rent faktisk er jeg blevet meget glad for det...Sikkert fordi folk sys jeg ser yngre ud :tongue: men det må jo så være ensbetydende med, at man så gammel ud før :blink: Måske også det var på tide, at der skete lidt der....Har vist for vane bare at knalde det på i en hestehale og skrabe alt, hvad der ligner pandehår bagud...og det kan jeg jo ikke nu.... :music:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør knapt tænke på sådan en marathon-spinning. Pust! Støn! Det må dæleme være hårdt!

Men jeg hepper på dig, Danf.

Ja jeg tror også, at de næste tre weekender bliver barske med masser af spinning, så der skal køres noget kulhydrat ned iaften, for ligesom at lade op (selvom jeg ikke spiser så meget af den type mere) Energi skal der til....SÅDAN!

Link to comment
Share on other sites

Uh sys der er så mange ting at berette om, men måske man skulle tage tingene i den kronologiske rækkefølge, men hvor var det nu, jeg kom fra?? Megen opdatering er der jo ikke sket på det sidste....Hmmm :tomaatit:

F... skal jeg helt tilbage til sidste søndag... Hmm

Søndag den 18 februar 2007 Spinning og familiebesøg Jojo

Spin Interval 1 ved mig :bike:

Tid 53 min

Husker ikke data.

Spin Distance ved mig :bike:

Tid 52 min

Husker ikke data.

Resten af dagen forløb med :4eat::blahblah::beerchug: og almen hygge med forældrene, der var besøg fra nord.

Mandag den 19 februar 2007 Ikke specielt god træning

Løb 30 min + styrketræning. Ikke noget flow men kom da igennem det mest basale og nødvendige

Tirsdag den 20 februar 2007 Igen en sådan lidt træt træningsdag

Er det vinteren? Hmm mine ben er tunge og humøret lidt lavt, men det blev da til lidt løb og styrketræning.

Følte ikke rigtig at sveden kom så meget frem som ellers, og pulsen var styrtende lav.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share