The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

:4whip: Satanedme da ikke meget gang i den her log i disse tider, det må jeg vist hellere lave om på snarest. Klokken har netop rundet de midnat, så datoen er vist gået hen og blevet den 6 oktober. Ak kalenderen vidner om at der nu kun er 22 dage til, at jeg bliver et år ældre suk... :sneaky2: Nej det er mest en joke, for jeg har faktisk aldrig haft det bedre end, jeg har nu, dog har lært en ting...Hmmm ikke flere fyre i starten af tyverne.... :w00t: Det føler man sig sgu ikke yngre af.... Ikke fordi jeg ikke mener at jeg er ung af sind, men men men der er nu alligevel en forskel i tankegangen og vurderingerne af, hvad der er vigtigt. Det skal ikke forståes således, at jeg nu er klar til villa, vovhund og ligusterhæk. Tværtimod.. :blink: ´Det skal der vist en speciel mand til at overbevise mig om, nej jeg har vist lært ligesom Tulle også efterhånden har, at single livet kan have sine glæder.... :smilerock: (okay indrømmer der er sgu koldt om morgenen og om aften også og ingen til at varme mine kolde tæer.... :crybaby: ) :laugh: Nej pjat med det. Hvem gider også en 'umulius og spasser' som mig (ord fra min gamle maestro...he lååååååååves me :cooldance: eller? :wink: )

Det var sådan lidt om ingenting og vel mest et udtryk for at jeg sidder her på jobbet (ligenu) og er dødtræt, fordi jeg kører lige til grænsen og igen kæmper med et søvnunderskud, som så desværre gør, at jeg kan sove for evigt når jeg rammer weekenden. Da er jeg simpelthen så træt, at jeg ikke kan få sovet ud...Ja ja jeg skal geare ned og det lære jeg vel også med tiden, men jeg kan ikke sige nej...Har vi hørt grammofon pladen før...Hmmmm tsk tsk yeah

Træningen poster jeg imorgen aften. Den har nemlig været så ganske udmærket, bortset fra at jeg under dagens træning i AC boksestudie blev forstyrret af mødre med deres under, der bare rendte rundt mellem benene på mig alt imens jeg forsøgte at gafle mine ting ud af mit skab...

Nej jeg har intet imod unger, de skal bare ikke lige gå i vejen for mig eller råbe og skrige som åndssvage, så tolererer jeg dem til nød...

:innocent:

Åh ja Phil Collins...You know I love you.....in too deep.. Hvorfor spiller de altid sådan noget lort (elsker PC) når man er allermest til rotterne og har så desperat ondt af sig selv og føler at alle bare er imod een?

Åh det var sgu godt at få lettet de værste irritationer ovenpå en møg syg dag...Jeg er glad for mit job ja men der er så meget sladder omkring alt muligt at det har en enorm negativ effekt på mit humør. Jeg har tidligere været inde på det, og nu vender jeg emnet igen... Hvordan kan det være, at man bliver sat sammen med en fyr, blor fordi man kører afsted i samme bil med ham? Skal der virkelig ikke mere til før en kæmpe virksomhed snakker...Åbentbart ikke. Blev også mødt med et "Ved du hvem der kyssede hinanden tidligere idag" idag, da jeg mødte ind. NEJ DET VED JEG IKKE OG JEG ER FUCKING LIGEGLAD. Jeg mener, er der en lov, der siger at to kollegaer ikke må kysse hinanden?? Sorry for mit sure opstød men mange bække små gør altså en stor å, og jeg har bare cuttet alt hvad der hedder sådanne irelevante sladre ting...Kom til mig med facts og relevans ikke sådan noget flueknepperi, det er min tid sgu for kostbar til

Sov godt Mollere.

Danf (i rather bad mood men med lidt søvn så mon ikke jeg snart er på toppen igen)

:hmmm:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej det er mest en joke, for jeg har faktisk aldrig haft det bedre end, jeg har nu, dog har lært en ting...Hmmm ikke flere fyre i starten af tyverne.... :w00t: Det føler man sig sgu ikke yngre af.... Ikke fordi jeg ikke mener at jeg er ung af sind, men men men der er nu alligevel en forskel i tankegangen og vurderingerne af, hvad der er vigtigt. Det skal ikke forståes således, at jeg nu er klar til villa, vovhund og ligusterhæk. Tværtimod.. :blink: ´Det skal der vist en speciel mand til at overbevise mig om, nej jeg har vist lært ligesom Tulle også efterhånden har, at single livet kan have sine glæder.... :smilerock:

AMEN!!! :cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:4whip: Satanedme da ikke meget gang i den her log i disse tider, det må jeg vist hellere lave om på snarest. Klokken har netop rundet de midnat, så datoen er vist gået hen og blevet den 6 oktober. Ak kalenderen vidner om at der nu kun er 22 dage til, at jeg bliver et år ældre suk... :sneaky2: Nej det er mest en joke, for jeg har faktisk aldrig haft det bedre end, jeg har nu, dog har lært en ting...Hmmm ikke flere fyre i starten af tyverne.... :w00t: Det føler man sig sgu ikke yngre af.... Ikke fordi jeg ikke mener at jeg er ung af sind, men men men der er nu alligevel en forskel i tankegangen og vurderingerne af, hvad der er vigtigt. Det skal ikke forståes således, at jeg nu er klar til villa, vovhund og ligusterhæk. Tværtimod.. :blink: ´Det skal der vist en speciel mand til at overbevise mig om, nej jeg har vist lært ligesom Tulle også efterhånden har, at single livet kan have sine glæder.... :smilerock: (okay indrømmer der er sgu koldt om morgenen og om aften også og ingen til at varme mine kolde tæer.... :crybaby: ) :laugh: Nej pjat med det. Hvem gider også en 'umulius og spasser' som mig (ord fra min gamle maestro...he lååååååååves me :cooldance: eller? :wink: )

Det var sådan lidt om ingenting og vel mest et udtryk for at jeg sidder her på jobbet (ligenu) og er dødtræt, fordi jeg kører lige til grænsen og igen kæmper med et søvnunderskud, som så desværre gør, at jeg kan sove for evigt når jeg rammer weekenden. Da er jeg simpelthen så træt, at jeg ikke kan få sovet ud...Ja ja jeg skal geare ned og det lære jeg vel også med tiden, men jeg kan ikke sige nej...Har vi hørt grammofon pladen før...Hmmmm tsk tsk yeah

Træningen poster jeg imorgen aften. Den har nemlig været så ganske udmærket, bortset fra at jeg under dagens træning i AC boksestudie blev forstyrret af mødre med deres under, der bare rendte rundt mellem benene på mig alt imens jeg forsøgte at gafle mine ting ud af mit skab...

Nej jeg har intet imod unger, de skal bare ikke lige gå i vejen for mig eller råbe og skrige som åndssvage, så tolererer jeg dem til nød...

:innocent:

Åh ja Phil Collins...You know I love you.....in too deep.. Hvorfor spiller de altid sådan noget lort (elsker PC) når man er allermest til rotterne og har så desperat ondt af sig selv og føler at alle bare er imod een?

Åh det var sgu godt at få lettet de værste irritationer ovenpå en møg syg dag...Jeg er glad for mit job ja men der er så meget sladder omkring alt muligt at det har en enorm negativ effekt på mit humør. Jeg har tidligere været inde på det, og nu vender jeg emnet igen... Hvordan kan det være, at man bliver sat sammen med en fyr, blor fordi man kører afsted i samme bil med ham? Skal der virkelig ikke mere til før en kæmpe virksomhed snakker...Åbentbart ikke. Blev også mødt med et "Ved du hvem der kyssede hinanden tidligere idag" idag, da jeg mødte ind. NEJ DET VED JEG IKKE OG JEG ER FUCKING LIGEGLAD. Jeg mener, er der en lov, der siger at to kollegaer ikke må kysse hinanden?? Sorry for mit sure opstød men mange bække små gør altså en stor å, og jeg har bare cuttet alt hvad der hedder sådanne irelevante sladre ting...Kom til mig med facts og relevans ikke sådan noget flueknepperi, det er min tid sgu for kostbar til

Sov godt Mollere.

Danf (i rather bad mood men med lidt søvn så mon ikke jeg snart er på toppen igen)

:hmmm:

Så havde jeg husket rigtigt hva jeg havde læst, så bliver du snart ligeså "ung" som mig :wink:

Men håber du kan holde dig vågen på dit arbejde, nu når vi andre ikk kan sove herhjemme :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er mest en joke, for jeg har faktisk aldrig haft det bedre end, jeg har nu, dog har lært en ting...Hmmm ikke flere fyre i starten af tyverne.... Det føler man sig sgu ikke yngre af.... Ikke fordi jeg ikke mener at jeg er ung af sind, men men men der er nu alligevel en forskel i tankegangen og vurderingerne af, hvad der er vigtigt. Det skal ikke forståes således, at jeg nu er klar til villa, vovhund og ligusterhæk. Tværtimod.. ´Det skal der vist en speciel mand til at overbevise mig om, nej jeg har vist lært ligesom Tulle også efterhånden har, at single livet kan have sine glæder....

*Slettet*

Prøvede på at sige noget sødt og opmuntrende, men jeg er ikk så go' til det.. håber bare du har fået det bedre efter en nats skønhe's søvn.. fraggel! :wink:

Op på benerne igen søde og så er du klar igen.. :cooldance:

Edited by Lasse T
Link to comment
Share on other sites

Kom så pusser

op igen, smid phil collins ad h...... til og mød dine kollegaer med smil og åbent sind, vær overbærende, og fortæl ´dem at du straks vil informere dem om dit kærlighedsliv, hvis der sker ændringer, altså hvis de virkelig er interesseret i den slags ligegyldig information.... så tror jeg de stopper, hvis ikke må de ha det på den hårde måde.

Her var det så meningen at den "gamle" og satte skulle komme med en ny vinkel på debatten !!!! men NIKS ikke idag.. :sneaky2: Trøster mig med at mænd får hva de ber om ( hvis jeg skal retfærdiggøre noget som helst ) :4thumbup:

søde Julie, se så at få sovet, det dur ikke det der, du får sgu rynker og alt muligt hvis du ikke gearer ned :nono:

Link to comment
Share on other sites

-----LOG PAUSE--------

Finder ikke rigtig rytmen til at skrive træning osv ind mere. Der er ikke overskud til det, så jeg holder mig lige en Mol log pause og sniffer i jeres logs. I'm still here og loggen forbliver åben. Ligenu er der bare ikke lige tid eller gnist til det...

Ciao fra Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Neeeej, du kan da ikke allerede forlade os igen. Nu begyndte jeg jo at følge lidt med i miss-cardio-loggen.

Du har jo ikke været her længere end et gennemsnitligt gymnasie knald tager (Titte bøh).

Nå, men jeg må jo indse at du kommer og går som du vil, så skal vi ikke bare sige på gensyn, ciao

-Waits-

Link to comment
Share on other sites

Neeeej, du kan da ikke allerede forlade os igen. Nu begyndte jeg jo at følge lidt med i miss-cardio-loggen.

Du har jo ikke været her længere end et gennemsnitligt gymnasie knald tager (Titte bøh).

Nå, men jeg må jo indse at du kommer og går som du vil, så skal vi ikke bare sige på gensyn, ciao

-Waits-

Nej nej ven jeg er her stadigvæk, jeg skriver bare ikke så tit, mangler lige det der drive der skal til for at få det hele til at flyde, hvis du forstår hvad jeg mener.....hihi :w00t: gymnasieknald...den var go.

Link to comment
Share on other sites

Jokke, jokke...........................................

Nå ikke et eneste ord om spin...................

Her er åbenbart alt om fyre, alderssmerter (hov selv i din alder), slader (er det en kvindearbejdsplads?) og en masse andet snak.

Nu er du jo stadig i selvrealiserings- og karrierealderen, så der er masser af tid inden du når den ultimative redebyggealder. Prinsen på den hvide hest kommer sjældent og som regel kun i eventyrene, hvis han overhovedet findes. Nå man kan forstå du ikke er til "drengerøve" :w00t: eller er det bare en krisebemærkning inden næste runde i kærlighedskarusellen med de unge drenge. Ja nu er det nogle år siden jeg både fik villa og ligusterhæk (hvilket dog ikke betyder man er nødt til at leve et helt tilbagetrukket liv). Hver ting dog til sin tid (næsten). Nå det går nok altsammen selv om du nok ikke skal flirte for meget med kollegaer, hvis du skal undgå topplacering på sladerlisten (slader er sikkert underholdende bare ikke når det drejer sig om en selv). Vi mænd synes da osse der er en masse andre spændende ting at snakke om fx. sport, teknik (og kvinder).

Hvem fanden har inviteret dig indenfor...Og du kunne måske bladre et par sider tilbage hvis du som Cph'er ved hvordan man gør....Og hvis man så også kunne læse rigtigt, vil man (a ka du) kunne se, at jeg er en kvinde i min bedste alder.... Og prinsen på den hvide hest. ???? FUCK HAM LIGESOM MED FRYSETURENE, han findes ikke.... Mht sladder så var det rent faktisk produktchefen (EN MAND) der sladrede allermest, så det er nok ikke kun kvinder der sladrer. Ihvertfald ikke i Jylland...

Og nej jeg har ikke pms. Jeg blir bare irriteret, hvis folk dømmer mig udfra den sidste side i denne møglogbog.....

Bøvs :dry::sneaky2:

PS elsker faktisk Cph'ere :smile: just not you

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ja det må man sandelig sige... Det allersidste kan vi dog måske blive enige om (så brug dog viskelædderet hvis det går dig sådan på) - hvad med lidt søvn så du kan komme dog over dine problemer (man kan håbe det hjælper). Din alder havde jeg tjekket før. Du læser åbenbart noget helt andet i mit skriv, overfortolker og humør - ja måske din egen (ikke nødvendigvis andres). Lad os bare bruge høvlen fremover (den kan godt findes frem) and no visit deal.

Nu er det jo med skrift som det er med sms, det kan let misforståes, og jeg fandt hverken tonen nor dit skrevne særdeles morsomt... Og det må vel være en ærlig sag ikke sandt. Så ja kommunikationen der er vist ramt helt forbi, men tak for dit indlæg om mine problemer og god vind fremover i andre logs...

Ciao

Link to comment
Share on other sites

-----LOG PAUSE--------

Finder ikke rigtig rytmen til at skrive træning osv ind mere. Der er ikke overskud til det, så jeg holder mig lige en Mol log pause og sniffer i jeres logs. I'm still here og loggen forbliver åben. Ligenu er der bare ikke lige tid eller gnist til det...

Ciao fra Danf

æv æv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vræææll post-7545-1128881342.gif

Men ok jeg respekterer det sgu, du af alle er lovligt undskyldt. Du er en pige der gir sååå meget af dig selv, når du gir, og det skal man sgu blive udmattet af, Jeg glæder mig bare des mere til du igen er tunet ind på logføring.

kig forbi ok

knus knus knus

Link to comment
Share on other sites

Vræææll post-7545-1128881342.gif

Men ok jeg respekterer det sgu, du af alle er lovligt undskyldt. Du er en pige der gir sååå meget af dig selv, når du gir, og det skal man sgu blive udmattet af, Jeg glæder mig bare des mere til du igen er tunet ind på logføring.

kig forbi ok

knus knus knus

Kigge forbi, det kan jeg nok ikke lade være med.... :blush: Jeg er da lige inde og vende hver da for at se, hvadder sker :innocent:

Jeg har bare ikke rigtig haft overskudet til at skrive al min træning ind. Hver dag har jeg gået og sagt til mig selv at "I aften vil jeg skrive mine eskapader ind", men når det så kommer til stykket, så er der bare en blokering, og jeg kan ikke få nogle ord ned.

Det faktisk til trods for at min træning kører bedre end nogensinde, og at jeg oplever en lykke ved mine egne cycling timer, som jeg ikke har oplevet meget meget længe om overhovedet i år. Jeg har fundet min sande identitet på det område, og den som jeg er og gerne vil være efter en rodet og bøvlet periode uden faste rødder et sted og med et privatliv så miksed up, så jeg kunne danne grobund for en forfærdelig 48 timer dokumentar :laugh: Men alt det er jo passé nu. Altså privatlivet er stadig sådan lidt op og ned, som det altid har været, men spændende det er det jo altid..:wub: Siger hun og sender en varm tanke til Sjælland.... :tongue: Meeeen da dette jo er en træningslog med hang til lidt andet fnidder fnadder (som jo nok er det, der trækker flest læsere til) ja så må vi jo nok hellere holde os til denne kategori.

:4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Dette bringer mig så frem til træningen igår....

Blir bare nødt til at skrive den ind. Det gik nemlig bare skidegodt det hele... :laugh:

Mandag den 10 Oktober 2005

Cycling udholdenhed ved Jens Brahe

Tid 48 min

:4heart: gennemsnit: 152

:4heart: Max: 183

Super super time. En af de bedste jeg endnu har kørt i SATS. Der var ikke så meget udholdenhed over den, men Jens er helt sikkert en cykelrytter-medicinstud type, som jeg klistrer mig til fremover... :w00t: Især sidste 15 min af timen var alletiders. Her valgte Jens at beskrive os som en gruppe ryttere, hvor han så agerede hjælpe rytter. Han forklarede malerisk om navnene på asfalten, om duften af varm asfalt, om solen, der brændte i vores nakker osv osv. Alt det der bare virker så godt på mig. Jeg labbede det hele i mig og øv bøv så var timen sgu slut... :mad:

Løb på løbebånd

Tid 50 min

:4heart: gennemsnit 162

:4heart: max: 165

Ganske glimrende også og jeg løb med musikken for min cycling II time i ørerne og mærkede, hvordan hårene på armen rejste sig over det her endorfin rush, jeg bar løb på og ikke mindst det her fede musik, jeg havde planlagt at spille på min time...

Cycling II ved moi

Tid 49 min

:4heart: gennemsnit 171 :devil:

:4heart: max: 187

Min veninde var med på timen og bagefter kom hun hen og fortalte mig, at hun var helt høj, flyvende. Så følte hun sig som en hest så som noget andet...vildt en hest

:blink::laugh: Bare det at hun følte sig høj, gjorde mig selv høj... Hun var helt væk, men jeg kørte også en meget sansepræget time, med fokus på folks egne præstationer samt de her lukkede øjne og slukkede lys meget af tiden. Det virkede, hvad jeg jo egentlig godt vidste, men indtil nu ikke har benyttet så meget i SATS. Timen var primært opbygget omkring 10 min opvarmning, 20 min klatring og 20 min tempofyldt kørsel i forskellige tempi men hele tiden på lette ben dvs ingen angreb...

Dagens træning idag (tirsdag) skrives ind imorgen.

Godnat...

PS jeg tror at der er en grund til at jeg egentlig holder meget af MOL...Her behøver man ikke stå til regnskab for at man træner meget samt hvorfor...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Logupdate

Tirsdag den 11 oktober 2005

Halvanden times egen cycling træning (forberedelse til 24 timers event præsentation på lørdag i Horsens)

Fint program og totalt godt musik, jeg fik sat sammen der...Gåsehud...uhhhh

:4heart: Snit 149 (var trods alt af og på cyklen flere gange for lige at well sende en sms, ringe til én og hente vand :laugh:

Styrke af Bryst, triceps og skuldre.. Denne del af træningen gik i smadder, da tre fluer sværmede omkring mine bare svedige ben, så jeg blev splitterravende rasende og gav op på de sidste øvelser...

:sneaky2: Men efter et dejligt bad var de værste gener jo væk :tongue:

Btw: Sys jeg kører lidt rundt i dette nye mol og mine redigeringer virker ikke, men det kommer vel nok...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Så nåede vi endelig frem til :

Onsdag den 12 oktober 2005

Morgenspinning....Hårdt men godt lige at få løsnet benene.

Tid 45 min

Ingen data....

Herefter gennemtæring af event programmet til lørdag.

2+52 min

Ingen data (dumt for jeg kunne bare mærke min puls var godt bankende... herligt herligt)

Jeg fik myrekryb og tårefornemmelser over de sidste tre sange af mit program, og jeg venter spændt på folks reaktioner både fredag (hvor jeg kører det igennem i SATS for folkene på timen kl 17.35 (cyclingIII)) men også på at se hvad der sker i Horsens på lørdag. Enten elsker de mit Tribal stuff og mine bjerg jumps eller også hader de mig som pesten... :wink: Whatever!!! Jeg viser mit bedste. Jeg viser mig, og det stråler fra mig at jeg elsker det her program og den her musik, så det kan vist ikke gå helt galt.... :smile:

Ingen irriterende fluer idag, men jeg nåede ikke mere og tre cykel timer er vel okay... også selvom det er egen træning...Herefter var det hjem og ordne en masse stuff.

Boblende glad hun er idag..... Så end ikke situationen med det ældre ægtepar langsomt kørende midt på vejen, kunne bringe mit pis i kog...(sjov incident) Nej nej jeg var/er bare rigtig glad idag....

Jeg ved ikke hvorfor...Om det er den blå himmel, solen der skinner eller bare.....noget andet.... ja jeg ved det.....Cycling :innocent: What else....

:wink:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Er min log forstenet, gået død, flygtet til en anden planet :blink: Nææææææææææ :tongue: Den holder bare ferie, fordi jeg HAR SÅ TRAVLT MED ARBEJDE OG CYKEL TIMER. Men ligenu på den fede måde :w00t: Så jep jep Danfanatiker er her stadig and one of these days I will be back. Først vil jeg lige opdatere min spinninginstruktør liste. Noget som bare er for morsomt og ligegyldigt men ret underholdende...

Pr dags dato ser favoritterne således ud:

På en delt plads nummer 1 :devil:

Ulrik fra nox Århus OG NCA Tyskland

2: Chris Macdonald (har aldrig kørt ved manden, men fornemmer han er ret høvding agtig) :smile:

3: Mads Borup SATS Århus

4: Martin Westenholz Equinox Horsens/Vejle

5: Andy Faarvang FitnessDk Århus

6: Camilla SATS Cph

7: Jeanette Sørensen Vejle

8: Rikke K Pedersen Equinox Horsens

9: Jens Brahe SATS Århus

10:Ann Krejlgaard SATS Århus

11: Lille Lene FitnessFrederikshavn

12: Bobby Croshaw (for performance især)

Her bliver der altså lagt vægt på den træningsmæssige værdi samt instruktørens performance...

Jeg kunne sætte mange mange flere på listen. Men nu blev det lige til en top tolv :cooldance: Totalt irelevant. Og det er vist kendetegnende for undertegnede (ikke at jeg er irelevant, hope not men jeg forsøger ikke at være så seriøs all the time), tager tingene som de kommer. En dag ad gange. Sorry for den manglende træningsopdatering, men det her er sådan lige det, der er mest morsomt...

God aften til alle, og tak for nu. Vender snart tilbage :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Er min log forstenet, gået død, flygtet til en anden planet :blink: Nææææææææææ :tongue: Den holder bare ferie, fordi jeg HAR SÅ TRAVLT MED ARBEJDE OG CYKEL TIMER. Men ligenu på den fede måde :w00t: Så jep jep Danfanatiker er her stadig and one of these days I will be back. Først vil jeg lige opdatere min spinninginstruktør liste. Noget som bare er for morsomt og ligegyldigt men ret underholdende...

Pr dags dato ser favoritterne således ud:

På en delt plads nummer 1 :devil:

Ulrik fra nox Århus OG NCA Tyskland

2: Chris Macdonald (har aldrig kørt ved manden, men fornemmer han er ret høvding agtig) :smile:

3: Mads Borup SATS Århus

4: Martin Westenholz Equinox Horsens/Vejle

5: Andy Faarvang FitnessDk Århus

6: Camilla SATS Cph

7: Jeanette Sørensen Vejle

8: Rikke K Pedersen Equinox Horsens

9: Jens Brahe SATS Århus

10:Ann Krejlgaard SATS Århus

11: Lille Lene FitnessFrederikshavn

12: Bobby Croshaw (for performance især)

Her bliver der altså lagt vægt på den træningsmæssige værdi samt instruktørens performance...

Jeg kunne sætte mange mange flere på listen. Men nu blev det lige til en top tolv :cooldance: Totalt irelevant. Og det er vist kendetegnende for undertegnede (ikke at jeg er irelevant, hope not men jeg forsøger ikke at være så seriøs all the time), tager tingene som de kommer. En dag ad gange. Sorry for den manglende træningsopdatering, men det her er sådan lige det, der er mest morsomt...

God aften til alle, og tak for nu. Vender snart tilbage :smile:

Rart at vide, at du ik helt har droppet at føre log. Du er en stor inspiration for mange herinde, er jeg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 18 oktober 2005

Inspiration og inspiration :blush: Argh det ved jeg nu ikke. Sys mine træningsfilosofier osv har hængt lidt i bremsen på det sidste, så det har vist mest af alt være lidt snik snak om alt og ingenting, men når jeg sys jeg har noget voldsomt interessant at fortælle, så skal jeg nok vende tilbage. Iøvrigt burde det måske være min vurdering af 24 timers spinning eventet i Horsens sidste weekend. Jeg var ikke med på hold, men underviste selv en time og kørte med på timen ledet af Daniel Foder. I alt blev det til fire timers cycling i lørdags. To styks undervisning i SATS. Et styk undervisning i Horsens og et styk med kørsel ved Foder. :tongue: Og med en snit puls på min egen performance i Horsens som sagde 183 well ikke noget at sige til at jeg var underlig tilmode bagefter. Nu vil min ven Buje nok sige noget i retning af "Jamen Jullen det er du jo så hele tiden" :innocent: Måske....

Jeg priste mig lykkelig for IKKE at være på holdsiden, da jeg senere lå trygt og varmt under min dyne...Blev opdateret undervejs af Cyclingspinner, Rikkekim, Buje og Brian fra Nox Herning, som lige holdt mig orienteret om det skete, så bip indimellem natten igennem holdt mig lettere vågen.. :laugh: Hvad gør man ikke for at lide med sine venner... :4thumbup:

Søndagen blev brugt til lidt powerwalk og ellers totalt afslapning med film "MADAGASKAR" :w00t: F... den er sjov...Og så en bunke slik og kina stænger eller hva faen de hedder. Puhhhh følte mig godt fed men på den fede måde efterfølgende, og så sov jeg ellers som en lille baby lige til mandag morgen, der bare ikke var fair mod mig.. :dry:

Skulle aflevere Molly til Pava manden, så lige en lille spadsere tur til jobbet på 4 km, så tilbage og hente Molly dap dap dap 4 km.... Så i SATS og nappe 30 min på en stepmaskine og tre DYBT forskellige cycling timer heriblandt min egen. Og så hjem ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Goddammit jeg sov som en sten.....

Idag holdt jeg den på løb. Det går bedre med mit ben nu, så imorgen vil jeg prøve at tonse lidt hurtigere igennem. Mine ben var tunge ovenpå de sidste dages megen spinning, men det hjalp efter de første tyve min.... :raisebrow:

Ser frem til weekenden....God træning. Selskab med gode venner, pizza og bio jow jow jow jow dejligt dejligt... :4mewantfood: Og så er der jo også udsigt til noget andet interessant :smile::wub:

Og så er der jo snart 24 timers i Sæby....Stiller op med et blandet mandskab bestående af SATS folk, Equinox folk og mindsanten også FitnessDK folk. Ad samme grund hedder vi TEAM S.E.F. Det kan så også stå for SKØRE ELENDIGE FITNESSFOLK HIHI...

:w00t:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Godt at se der stadig er max gang i den! :4thumbup:

...Og du har fået smidt noget ufrivilligt powerwalk ind i programmet.. :tongue::cooldance:

Ja det var faktisk fedt, selvom PW nærmest blev til løb på turen tilbage til Molly, da jeg frygtede jeg ikke kunne nå at hente hende, så jeg sprintede nærmest afsted i min lange frakke og mine bamsestøvler. Må ha set noget latterligt ud :w00t: Men jeg fik hende hentet, og nu er hun vinterklar... :4thumbup: Og gang i den, det er der..Vist mere end nogensinde...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share