anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

HST - Onsdag d. 14 August 2002

8 reps level 2

Cardio

15 min @ 159| 243 kcal

Front Squat

2 sæt á 65kg

Leg Extension

2 sæt á 25(50)kg

Decline DB Press

2 sæt á 34kg

Incline BB Press

2 sæt á 65kg

DB Pullover

2 sæt á 28kg

BB Row

2 sæt á 60kg

Assisted Pullup

2 sæt á 35kg

Deadlift

2 sæt á 110kg

Upright Row

2 sæt á 40kg

Side Raise

2 sæt á 10kg | Jeg fortsatte uden pause med at lave 8 Rear Laterals. Formen var lidt dårlig, men det gav godt!

EZ Bar Curl

2 sæt á 35kg

Pressdown

2 sæt á 35kg

Standing Calf Raise

3 sæt á 60kg

Cable Crunch

2 sæt á 50kg

Tid

1t25… G-limrende

Konklusion

Jeg tror jeg er ved at blive stærk af det stads her! Vægtene føles lettere og lettere for hver gang!!! Jeg glæder mig til at køre HST for at gaine, jeg er sikker på at jeg kan hente en 4-5 kg over et par cykluser her!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HST - Fredag d. 16 August 2002

8 reps level 3

Cardio

10 min @ 159| 166 kcal (Havde lidt travlt.)

Front Squat

2 sæt á 67,5kg | Gik idag HELT ned og satte mig med en pause i bunden, jeg følte ikke umiddelbart noget forkert i mine knæ. Der var dog et par "Quarter-Squat" gutter der kiggede på mig som var jeg sindsyg! :D

Leg Extension

2 sæt á 26,25(52,5)kg

DB Press

2 sæt á 34kg

Incline BB Press

2 sæt á 67,5kg

DB Pullover

2 sæt á 30kg

BB Row

2 sæt á 62,5kg

Assisted Pullup

2 sæt á 32,5kg

Deadlift

2 sæt á 112,5kg

Upright Row

2 sæt á 42,5kg | Den begyndte at blive lidt tung her, skal muligvis nedjustere med 2,5 kg, venter lige og ser til på mandag.

Side Raise

2 sæt á 11kg

EZ Bar Curl

2 sæt á 37,5kg

Pressdown

2 sæt á 37,5kg

Standing Calf Raise

3 sæt á 62,5kg

Cable Crunch

2 sæt á 52,5kg

Tid

1t30… G-limrende

Konklusion

Ik' noget nyt under solen, det kører bare derudaf. En af de ting jeg vil rette på til næste gange er at hæve antalet af sær når reps'ne falder.

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 19 August 2002

8 reps level 4

Cardio

15 min @ 159| 257 kcal

Front Squat

2 sæt á 70kg | Det så lidt sjovt ud idag, lingte en stiv grønlænder. Vægten var ikke tung, jeg følte jeg havde kontrol, men det så HELT galt ud! :blink:

Leg Extension

2 sæt á 27,5(55)kg

Decline DB Press

2 sæt á 36kg

Incline BB Press

2 sæt á 70kg

DB Pullover

2 sæt á 32kg

BB Row

2 sæt á 65kg

Assisted Pullup

2 sæt á 30kg

Deadlift

2 sæt á 115kg

Upright Row

2 sæt á 45kg | Uha den var tung idag! Men der var også mange menensker, så vi tog øvelserne hvor der var plads, så Upright Row endte på en eller anden sær måde lige efter EZ Bar Curl… NOT CLEVER!

Side Raise

2 sæt á 12kg

EZ Bar Curl

2 sæt á 40kg

Pressdown

2 sæt á 40kg

Standing Calf Raise

3 sæt á 65kg

Cable Crunch

2 sæt á 55kg

Tid

1t30

Konklusion

Det gik godt, tempoet var ikke superhøjt, men vi havde også god tid idag. Jeg føler at jeg har vundet en del på styrkesiden af at løfte submaximale vægte. På næsten alle øvelser føles det slet ikke som om jeg kommer op og rammer failure på fredag, men vi får se.

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 21 August 2002

8 reps level 5

Træningen

Når man er på diæt og samtidig laver full bodyworkout OG det tilmed ligger meget tæt på ens før diæt RMs, er det IKKE smart at glemme et måltid. Slet ikke når det er DET måltid der er specielt bergent på at loade en med kulhydrater til den nært forstående træning! Jeg idømmer mig selv 14 dages cølibat for at være et fjols af format! :angry:

Cardio

15 min @ 159| 240 kcal

Front Squat

2 sæt á 72,5kg | Havde god kontrol, følte at jeg havde masser at gi' af.

Leg Extension

2 sæt á 28,75(57,5)kg

DB Press

2 sæt á 36kg | Her var energien allerede væk, jeg var tilmed også uden spotter idag, så jeg turde ikke at stole på mit (ikke eksisterende) held. Det blev kun til 6 reps på anden sæt. :(

Incline BB Press

2 sæt á 72,5kg | 6 reps på andet sæt. :(

DB Pullover

2 sæt á 34kg | Forfærdelig form, brugte min gluteus maximus som ballast til at få vægten op, DB Fucker tricket.

BB Row

2 sæt á 67,5kg |OK… Holdt ryggen lidt for højt, men ikke noget der betød noget.

Assisted Pullup

2 sæt á 27,5kg | Andet sæt var uden noget der mindede om form. Trak benene op under mig! <_<

Deadlift

2 sæt á 117,5kg | Sæt 2 blev til partials, havde ingen energi til at spænde op i maven.

Upright Row

2 sæt á 47,5kg | Sæt 1 ok. Sæt 2 :thumb_down:

Side Raise

2 sæt á 13kg

EZ Bar Curl

2 sæt á 42,5kg | Til grin!!! Jeg kan godt mærke forskel på gavnlig cheat og tabercheat… Idag var det 100% tabercheat! :ugone2far:

Pressdown

2 sæt á 42,5kg | Ville bare hjem her.

Standing Calf Raise

3 sæt á 67,5kg | Let nok, har på fornemmeren at jeg har undervurderet mine lægge hele vejen igennem.

Cable Crunch

2 sæt á 57,5kg | Til grin!!!

Tid

1t45 | Latterligt! Jeg var alene og burde ha' klaret det på MAX 1t10

Link to comment
Share on other sites

CHEER UP OLD BUGGAR - Det lyder som en mega skod dag, men du måske lige unde dig selv en god proviantering til næste træning så du psykisk kommer træningsmæssigt ovenpå igen ved næste træning.

Så skal det sgu nok gå alt sammen :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Diæt - Ugentlig mål - Fredag d. 23 August kl. 7.33

Jeg måler nu om fredagen, hvilket er meget naturligt da diæten slutter på en fredag… :)

Vægt: 96,5kg -5

Bryst: 119cm -1 (Når jeg tog en dyb indånding lå den på 122cm…)

Liv: 96cm -5,5

Hofte/Numse: 107cm -3

Ben: 68 -2

(NOTE: jeg runder op/ned til nærmeste 0,5.)

De her mål var så positive at jeg er SERIØST spændt op til aftenens/eftermiddagens træning!!! :devil:

Mine muskler er klasket fuldstændig sammen grundet glukose mangel, og derfor er det fantastisk at mit brystmål stadig er så højt!

Af andre ting kan nævnes, at jeg i mine daglige poses havde observeret at min arme så mere ens ud (Den venstre plejer at være 2 cm større!). Det kunne betyde to ting, min højre var vokset 2 cm (Ik særlig sandsynligt), eller min venstre var faldet 2 cm (mest sansynligt og ærgerligt)… Målingen viste følgende: Den venstre var faldet 1 cm… :( Men den højre var VOKSET 1 cm!!! :w00t: Så nu har jeg to symetriske arme på 42 cm!

Link to comment
Share on other sites

HST - Fredag d. 23 August 2002

8 reps level 6

Træningen

Her sørgede jeg BAAARE for at skovle mad indenbords!!! Lidt for meget tilmed, for min træning var rykket frem til kl. 14 så jeg skovlede lt maden indenbords før det! :) Var lidt overfyldt, men havde helt sikkert masser af energi! ;)

Det var jo MAX dag, så der følger kommentare om hvor jeg ramte max mm.

Cardio

15 min @ 159 | 249 kcal

Front Squat

2 sæt á 75kg | Det var ihvertfald IKKE min max, hverken på første eller andet sæt! Den kan jeg godt sætte 10kg op!

Leg Extension

2 sæt á 30(60)kg | Lige i underkanten +5kg

Decline DB Press

2 sæt á 38kg | PR! Første gang jeg skubber 38 kg dumbells, og så var det tilmed nemt!!! Jeg går efter 42kg på næste cyklus! :devil:

Incline BB Press

2 sæt á 75kg | Her ramte jeg min max på andet sæt.

DB Pullover

2 sæt á 36kg | Max aussi!

BB Row

2 sæt á 70kg |Det var lige under max 2,5kg. Kører Yates Row næste cyklus, den føles bedre, og kan køres tungere.

Assisted Pullup

2 sæt á 25kg | Langt fra max, men jeg har også tabt mig lidt undevejs. Næste cyklus bliver det weighted close grip pullups.

Deadlift

2 sæt á 120kg | Blev droppet! Jeg kan mærke at jeg skal passe lidt på min lænd endnu. :(

Upright Row

2 sæt á 50kg | For tung! -5kg!!!

Side Raise

2 sæt á 14kg | MAX! Jeg overvejer at sætte den 2 kg for bedre "feel".

EZ Bar Curl

2 sæt á 45kg | Det var en grim oplevelse! ;) -5kg

Pressdown

2 sæt á 45kg | Som det skulle være!

Standing Calf Raise

3 sæt á 70kg | Alt for let! +10kg IHVERTFALD!!!

Cable Crunch

2 sæt á 60kg | OK… Men -5kg for "feeel" ;)

Tid

1t30 | Fino!

Link to comment
Share on other sites

HST - Mandag d. 26 August 2002

5 reps level 1

Træningen

Det var let… Ikke så meget der! Men et lille eksempel på HVOR hurtigt det går med HST. Vi ventede på Incline bænken, og nåede at lave 4 øvelser før dem der brugte den var færdige med deres 3 sæt hver. Dvs deres 6 sæt kontra vores 16 sæt! :w00t:

Cardio

15 min @ 159 | 268 kcal | Min kondi er virkelig forbedret, min puls holdt sig langt nede det meste af tiden, og nåede først til sidst at toppe.

Front Squat

2 sæt á 77,5kg | Let… 5 reps er nemt at overskue!

Leg Extension

2 sæt á 31,25(62,5)kg

DB Press

2 sæt á 38kg | Næste cyklus vil jeg slet ikke køre flad bænk, kun Decline og Incline, de fungere bedre for mig.

Incline BB Press

2 sæt á 77,5kg | Let, som det burde være!

DB Pullover

2 sæt á 38kg | Det var let nok, men DB Pullover egner sig ikke til så lave reps.

BB Row

2 sæt á 72,5kg |Row, row, row your boat.

Assisted Pullup

2 sæt á 22,5kg

Deadlift

2 sæt á 122,5kg | Jeg kørte den EKSTREMT kontrolleret, med stangen tæt på skinnebenet. Jeg laver strækøvelser for lænd, glutes og hammies hver morgen og aften, jeg er overbevist omat det er manglende smidighed i bund positionen der gør at dødløft ikke er "mit" løft mere, og højst sandsynligt også psykisk pga min gamle sakde, men det SKAL jeg jo komme mig over på et elelr andet tidspunkt! :(

Upright Row

2 sæt á 47,5kg

Side Raise

2 sæt á 15kg | Hmmm… Denne øvelse egner sig HELLER ikke til lave reps.

EZ Bar Curl

2 sæt á 42,5kg | Perfekt form, ganske let.

Pressdown

2 sæt á 47,5kg

Standing Calf Raise

3 sæt á 72,5kg | Endnu en der bare ikke egner sig til lave reps.

Cable Crunch

2 sæt á 57,5kg | Og… Endnu en gang: IKKE egnet til lave reps!)

Tid

1t30 | Det gik glimrende, skyndte os ikke.

Link to comment
Share on other sites

Spændende at følge med fra sidelinien, du er jo ved at være oppe i de interessante cykluser :devil: - assisted pullups - køre du dem med 22,5 kg hængende fra bælte :o - pretty god damn impressive if you ask me

Æh… Hehehe… :bblush:

Det lige omvendt, det er en maskine det tager 22,5kg AF min vægt! :bblush:

Jeg er ikke så stærk til Wide Grips, det er derfor jeg skifter til Close Grips næste cyklus, der ville jeg nok (estimeret) kunne hænge 10kg på for 5-8 reps. WEIRD at der så stor forskel egentlig. :blink:

Link to comment
Share on other sites

HST - Onsdag d. 28 August 2002

5 reps level 2

Træningen

Hele dagen har jeg haft hovedpine, været træt og på ingen måde oplagt… Men det er sjovt som lige præcis DEN slags dage ofte ender med at blive de bedste træningsdage! KANON træning! Forklaring nedenfor. ;)

Cardio

15 min @ 159 | 262 kcal

Front Squat

2 sæt á 80kg

Leg Extension

2 sæt á 32(65)kg

Decline DB Press

2 sæt á 42kg | PR! Jeg skulle have presset 40 kg, men de vægte manglede sjovt nok idag, så jeg kastede mig over 42 kg istedet. På de første sæt havde jeg lidt balance problemer, men andet sæt kørte LEEET!!! Tror godt jeg kunne ha' lavet 8 reps. :devil:

Incline BB Press

2 sæt á 80kg

DB Pullover

2 sæt á 42kg | Let, men pointless… :(

BB Row

2 sæt á 75kg

Assisted Pullup

2 sæt á 20kg

Deadlift

2 sæt á 125kg | YEAH! Nu ejer jeg dødløft igen! Lidt beslutsomhed og lidt udstrækning før løftene gjorde forskellen. Simpelt… FOR ENGANG SKYLD!

Upright Row

2 sæt á 50kg | Knase lyde i skulderen… :blink:

Side Raise

2 sæt á 16kg | Jeg sætter denne her ned og fokusere mere på form.

EZ Bar Curl

2 sæt á 45kg | Hehehe… Fortrak ikke en mine, kørte den stille og roligt med MER end perfekt form. Riiigtig BAD MOFOO stil! :king:

Pressdown

2 sæt á 50kg | Når jeg er færdig med denne HS cyklus tror jeg at jeg skipper denne her for bestandig (Eller ihvertfald et GODT stykke tid.). Jeg føler ikke den egner sig som massebygger.

Standing Calf Raise

3 sæt á 85kg | Satte den 10kg ekstra op og lavede "toebounces" mellem sættene. Mine lægge er helt bestem den del af mig der har reageret DÅRLIGST! De er næsten væk. :cries:

Cable Crunch

2 sæt á 60kg | Og så lige nogen stomach vacuums mellem sættene til at slutte træningen af på! :mandance:

Tid

1t30 | Fino…

Link to comment
Share on other sites

Diæt - Ugentlig mål - Fredag d. 30 August kl. 7.33

Vægt: 96kg -5,5

Bryst: 118,5cm -1,5

Liv: 96cm -5,5

Hofte/Numse: 107cm -3

Ben: 67 -3

(NOTE: jeg runder op/ned til nærmeste 0,5.)

Denne uge har været rigtig dårlig rent diæt mæssigt, eller rettere sidste weekend gik helt bananas!!! Jeg vil være lidt mere efter mig selv nu! <_<

Jeg er nået til det punkt i diæten hvor jeg føler mig BETYDELIG mere fed end da jeg startede, alt er klasket sammen og min mave/sideben er gelé agtige. Om ca. 2 uger begynder det hele at se mere lyst ud! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige skimet din log igennem. Alt taget i betragtning med dine nuværende mål osv. så synes jeg det ser rigtig godt ud. jeg er samtidig også blevet nysgerrig om det er et billed af dig selv du bruger som logo eller er det bare en wannabe???

med dine mål kunne du jo godt se sådan ud eller hvad...

PS: hvis det ik er dig ka du så ik poste billed

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige skimet din log igennem. Alt taget i betragtning med dine nuværende mål osv. så synes jeg det ser rigtig godt ud. jeg er samtidig også blevet nysgerrig om det er et billed af dig selv du bruger som logo eller er det bare en wannabe???

med dine mål kunne du jo godt se sådan ud eller hvad...

PS: hvis det ik er dig ka du så ik poste billed

Mener du ikke at det er mig der er en wannabe? For det passer meget godt! :D

Det er ikke mig, og jeg havde faktisk postet billeder af mig selv først i loggen, men nu kan jeg se at de er blevet erstattet af røde krydser… <_<

Fortvivl ej, når jeg rammer de 90 - enten kg eller cm om livet ;) - så bliver der postet billeder! :wave:

Hvad er det nu liige "stomach vacuums" er?

Jeg har et lille link her, som illustrere det glimrende!

Stomach Vacuum

Hehehe… Charmerende øvelse ikke sandt! :tongue:

Anyways, det er vejen til en flad mave!!! :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Hov jeg havde jo helt glemt at poste fredagens træning.

HST - Fredag d. 30 August 2002

5 reps level 3

Træningen

Erh… Kan ikke helt huske om det var godt eller dårligt… Så det var nok godt, for hvis det var dårligt kunne jeg HELT sikkert huske det! :D

Cardio

15 min @ 159 | 248 kcal

Front Squat

2 sæt á 82,5kg

Leg Extension

2 sæt á 33,75(67,5)kg

DB Press

2 sæt á 38kg | Once again, 40'erne var væk, men denne gang nappede jeg en lidt mindre, bare for forandringens skyld.

Incline BB Press

2 sæt á 82,5kg

DB Pullover

2 sæt á 44kg

BB Row

2 sæt á 77,5kg | All to easy, jeg har enten 1) undervurederet mig selv eller 2) blevet stærker undervejs!!! Det plejede ikke at være SÅ let at smide næsten 80 kg omkring. Jeg er på 100kg inden årets udgang!!! :devil:

Assisted Pullup

2 sæt á 17,2kg

Deadlift

2 sæt á 127,5kg

Upright Row

2 sæt á 52,5kg

Side Raise

2 sæt á 17kg | Jeg lavede den ALLIGEVEL på 17kg, og det gik faktisk godt. Tager denne her FØR upright row næste gang.

EZ Bar Curl

2 sæt á 47,5kg

Pressdown

2 sæt á 52,5kg

Standing Calf Raise

3 sæt á 87,5kg

Cable Crunch

2 sæt á 62,5kg

Tid

1t40 | Jeg gik og hyggede mig, trænede uden partner idag. Desuden var der de mest grinern Celbrity Deathmatches på MTV, det tog en god del af min opmærksomhed!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share