S: Colnago Master-X-light med fuld DA


MR
 Share

Recommended Posts

Colnago Master-X-light sælges. Den er udstyret med 9-speed Dura Ace. Campagnolo Eurus G3 løbshjul. Mavic Open pro fælge bygget på DA nav og ultegra nav medfølger som træningshjul. Thomson Elite Saddelpind. Hvid flite saddel. Time Mag Ti pedalerne.

Har ridser på begge skiftere og bagfælgen på løbshjulene har slået sig en lille smule, det kan dog rettes op igen. Ellers er den rigtig pæn og kører som en drøm.

Giv et bud!

Cyklen kan beses og prøves i Århus C.

post-668-1125300307_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej Sindbad!

Jeg glemte vist at fortælle om størrelsen. Det er en størrelse 58cm, dvs at den passer til personer mellem 175 og 185. Cyklen er fra oktober 2001 og har kørt 2½sæson.

Campa hjul kører lige godt, hvad enten man smider det en Record serie fra Campa eller en DA serie fra DA. Man skal bare huske at have den rigtige kasette på.

Stigrebene har nogle ridser, ellers er den i rigtig flot stand, og kører som en drøm.

Eurus G3 hjulene har kun kørt lidt over en sæson og er fra 2004.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Jeg mangler virkelig en vinterlåge og tiden er ved at løbe ud for mig, nu skal det snart være! Det grænser til blasfemi og mit SU budget levner ikke plads til at jeg byder højere, men vil da gerne tilbyde dig 3000kr for herligheden.

Arh... :innocent: Det er lidt i underkanten af hvad jeg havde forventet.

Blasfemi...Det er blasfami at bruge denne skønhed som vinterracer :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share