KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

og det der idioti med at udøbte børn så ikke kommer til himmelen hvis de dør??!! dont even go there :devil:

Why not? :wink:

Det er jo rigtigt.

... at døbte børn så heller ikke gør, er jo så en anden sag. For faktum er: "Himmelen" eksisterer ikke. Det er noget en ostefabrikant har fundet på. :laugh:

(Hvis der virkelig VAR et liv efter døden, og det var lige så godt som "Himmelen" drømmes til at være, så var der langt flere selvmord i verden! :devil: )

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Why not? :wink:

Det er jo rigtigt.

... at døbte børn så heller ikke gør, er jo så en anden sag. For faktum er: "Himmelen" eksisterer ikke. Det er noget en ostefabrikant har fundet på. :laugh:

(Hvis der virkelig VAR et liv efter døden, og det var lige så godt som "Himmelen" drømmes til at være, så var der langt flere selvmord i verden! :devil: )

hvilken ostefabrikant var det lige der opfant himmelen? :laugh:

vi må heller drøfte himmel og helvede efter en 12-16 af de kvajepilsnere jeg skulle give :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Philadelphia. Gætter på det er Arla der står bag produktet.

Ser du slet ikke fjernsyn?! Man sku' tro du kom fra Norge... :nonono::w00t::tongue:

Bwaaaaahaaaaaaaaa - Dét er Fanneme iorden humor!!! :laugh: :4thumbup:

*dukker sig - for den omgang knepel-suppe der kommer min vej, via et stk Hyper angry Lillen* :tongue:

BTW - King Kent: Super Gutted for din makker dér... Har selv stået i samme crap situation .. :mad:

Stay true 2 yourself - EOD! - dét må være måden på dén omgang!

Respekt - LArs

Link to comment
Share on other sites

Philadelphia. Gætter på det er Arla der står bag produktet.

Ser du slet ikke fjernsyn?! Man sku' tro du kom fra Norge... :nonono::w00t::tongue:

Har også hørt de slet ingen fjernsyn har deropppe i det kolde nord...de sidder å hører radio mens de venter på at sneen skal forsvinde så de kan komme på toalettet...som selvfølgelig ikke er inde i stuehuset med indlagt vand.. :nonono: sølle tilstande der oppe..

Link to comment
Share on other sites

Bwaaaaahaaaaaaaaa - Dét er Fanneme iorden humor!!! :laugh: :4thumbup:

*dukker sig - for den omgang knepel-suppe der kommer min vej, via et stk Hyper angry Lillen* :tongue:

BTW - King Kent: Super Gutted for din makker dér... Har selv stået i samme crap situation .. :mad:

Stay true 2 yourself - EOD! - dét må være måden på dén omgang!

Respekt - LArs

Du spiller vist for begge hold du makker :bruce::bottom::gun2::dead_banana: :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 23. januar 2006

Barbell Bench Press:

10 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

11 @ BW

11 @ BW

10 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 2x8 kg

7 @ 2x10 kg

8 @ 2x10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 30 kg

5 @ 30 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

7 @ 32½ kg

Incline DB Bench Press

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x18 kg

8 @ 2x18 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Go' træning med 5x5 med 70 kg. i bænkpres, og det kun en uges tid efter jeg satte PR med dem. Herligt. Kan mærke patværket har det godt med at blive strukket ud, så nu skal der bare flere reps til i de enkelte set. Dips var også fint da jeg kom over 10 reps for første gang i laaaang tid, og i military kan skuldrene sgu godt lide 5x5. Der er kommet lidt flere kilo på, men også her var der masser af overskuuu' i dag, for jeg nappede lige et par ekstra reps i det sidste set for lige at presse det sidste juice ud af de forbandede delts! :tongue:

Fik kæwet lidt med toma213 herinde fra, samt min Formel-1 makker (var på tur med ham på Nürburgring i 2001, og igen på Spa-Francorchamps i 2002. Han er indædt Michael Schumacher fan, og han vandt begge løb, så han var rigelig tilfreds dengang) og hilste også på et par slagteriarbejdere som også arbejder på Danish Crown i Herning. Derfor en del mere sniksnak og kæwe end normalt, men det er cool nok. Egentlig fint nok lige at have nogen man kan fyre nogle hånlige bemærkninger afsted til i ny og næ, for ellers bliver træningen til tider lidt for seriøs. Der skal lidt galgenhumor ind i det også... :cool:

Nu vil jeg snart hjem, og forhåbentlig ligger der en pakke fra posten hvori der er nogle promo-cd'ere der skal anmeldes, deriblandt den nye skive med Sepultura. Det ku' være cool at stå og lave mad med en spritny Sepz-skive dundrende i baggrunden. Hell YEAH! :devil:

Link to comment
Share on other sites

heeh ja vi noen helveds kale.. eller.. host host... ej jeg skal til og køre med mindre pauser imellem sættene... og så sagde rene noget med at min triceps pushdown godt ku tåle at blive sat 5 kilo ned... så¨den blir kørt lidt mere rent... DIps,,, det skal der arbejdes på...

Men ja, du skal sku nok få fanget os... vent til sommer når vi FEDE mennsker skal cutte... :4thumbup: så løfter vi nok det samme...

ses jo nok til træning... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men ja, du skal sku nok få fanget os... vent til sommer når vi FEDE mennsker skal cutte... :4thumbup: så løfter vi nok det samme...

Jeg ska' sgu også selv cutte til sommer. Satser på at begynde så småt i marts måned. Min vægt har sneget sig op på omkring de 90 kg., og det sætter sig desværre mere på mavsen end andre steder, synes jeg. :dry: Derfor river jeg nok lige 6 - 8 kg. af i marts, april og maj måned. Så er der forhåbentlig lidt markeret patværk og måske kan jeg begynde at ane lidt flad mave. Ville være top-dollar! :cool:

Indtil da - masser af prots, tunge vægte og tung tråd!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 24. januar 2006

Chin-ups

4 @ BW

3 @ BW

3 @ BW :surrender:

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 80 kg

6 @ 85 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 42½ kg

Barbell Squat:

3 x 12 @ 50 kg

Standing Calf Raise

12 @ 50 kg

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

6 @ 18 kg

6 @ 18 kg

5 @ 18 kg :dumbbell_lift:

Hammer-curl

10 @ 14 kg

10 @ 14 kg

10 @ 14 kg

Fin træning med super pump på armene efter de ni sæt biceps curl. Alle sæt blev kørt supersettet mellem squat, calf raises og leg curl. Chin-ups var også en positiv oplevelse, da jeg så småt kan mærke fremgang. Der skulle måske heller ikke så meget til set ud fra udgangspunktet... :blush: , men ikke desto mindre herligt at begynde at kunne reppe lidt mere end bare 2 gange. :laugh:

Kom til at snakke med en lokalkendt i Herning, og han hævdede faaa'me at de har et center hvor der både undervises i boksning, kick-boxing, thai-boxing, karate, judo og... wait for it... KUNG-FU!! :bruce::ninja: Det må jeg ud og tjekke ud, for hvis dét passer - så ryger styrketræning altså ned på 2 gange om ugen til fordel for også et par ugers kampundervisning. Det ku' være fedt at lære at styre de lange stænger på den grumme måde! :devil:

Derefter var det hjem og høre den nye skive med Sepultura der hedder "Dante XXI" - den var nemlig med posten tirsdag. Glæd jer, tunge svin, til når den rammer butikkerne i marts måned. Endnu en gusten skive fra 'Brazils finest' :4band: :smilerock::strat:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 25. januar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

11 @ BW

11 @ BW

10 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 8 kg

8 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 30 kg

5 @ 30 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

6 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 16 kg

10 @ 18 kg

8 @ 18 kg :nonono:

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

+ lidt triceps-lir hvor jeg ligger på en bænk med håndvægte lodret over hovedet, og så ellers sænker underarmene ned til hovedet og op igen. Aner ikke hvad øvelsen hedder, men jeg måtte give fortabt efter 2 sæt af 10 x 6 kg i hver hånd da jeg opgraderede til 8 kg's vægte... vupti, sølle 8 reps og så var jeg færdig?! :blink: Havde da satset på 10'erne, men fuck det - ikke en øvelse jeg normalt laver. Mine hestesko må nøjes med dips og pushdown. Dips kører iøvrigt rigtig fint, og det var tæt ved at jeg havde nappet 12 i de to første sæt, og 11'eren i det sidste var der også nææææsten. Er ret overbevist om, at hvis jeg napper knap så mange sæt i bænkpres, så begynder antallet af dips så småt at ligne noget. Indtil videre presses der bare på!

Desværre måtte jeg IGEN indkassere en mindre skade. Den kom så småt i går og i dag er den så brudt ud i fuld flor. En gammel seneskedehindebetændelse er brudt ud i højre håndled, så den brokker sig rigtig meget hver gang jeg laver en øvelse der involverer at holde en vægt i hånden. :crazy: Jeg skider p.t. på det og presser på, men er godt klar over det ikke er løsningen. Vil bare ikke se løsningen i øjnene: total træningsstop i 3 mdr. Det gider jeg ikke nu hvor jeg lige er kommet i gang igen. :dry:

Og jeg som troede det eneste jeg skulle døje med var mine slatne knæ der ligeledes dikterer lav vægt i squat. Kong Kent er en fuckin' slidt gammel tosse, hvis krop bare ikke kan holde til noget som helst. :cry: Oh well... vi må håbe det bliver bedre i morgen. :tongue:

Nu skal der hjem og ædes. Har købt oksefars og ris, så mon ikke jeg lige får bikset en ordentlig gang millionbøf sammen med alt for mange ris. BULK!! :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26. januar 2006

Chin-ups

3 @ BW

2 @ BW

2 @ BW :nonono:

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

8 @ 85 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 42½ kg

10 @ 42½ kg

10 @ 42½ kg

10 @ 42½ kg

Seated Leg Extensions

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Standing Calf Raise

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

7 @ 18 kg

7 @ 18 kg

8 @ 18 kg

Hammer-curl

10 @ 14 kg

10 @ 14 kg

10 @ 14 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

VL'erne havde indtaget squat-tårnet, og synes ikke lige jeg ville bede dem om at pille de 120+ kg af stangen som de reppede med i squat, for at jeg lige kunne få 3x12x50 kg. :tongue: Så jeg kørte lige lidt leg extensions, for første gang nogensinde. Ikke den måde mine quads er vant til at blive pint, men faktisk ganske fint og ikke særlig hård ved knæene. Kan være jeg skulle implementere den øvelse og veksle lidt mellem den og squat, for mit højre knæ er altså stadig lidt skrøbeligt.

Skrøbeligt var også hvad min stakkels ryg og arme var i dag. Tirsdag er åbenbart ikke ret lang tid siden, for i chins var jeg IGEN latterlig. 3, 2, 2 ?! :blink::mad::nonono: Jeg må altså ligge mig i selen, for det går bare ikke. I curls var der dog ingen problemer i dag. De fløj op, og fortsætter trenden således indvier jeg sgu 20'erne engang i februar måned! :dumbbell_lift: (alle biceps curls blev supersettet mellem calf raises, leg curl og mave crunches).

Nu vil jeg hjem og varme det sidste millionbøf, koge en ordentlig slat ris og sætte en dejlig dvd på med Deicide, just udgivet med det dejlige navn "When London Burns" - en hel koncert fra 2004 + bonus-materiale. NICE!! :devil::devil::devil::devil:

4 træninger på 4 dage. Det røg lige på skroget! :superman: Go' weekend, tøsebørn. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

VL'erne havde indtaget squat-tårnet, og synes ikke lige jeg ville bede dem om at pille de 120+ kg af stangen som de reppede med i squat, for at jeg lige kunne få 3x12x50 kg. :tongue: Så jeg kørte lige lidt leg extensions, for første gang nogensinde. Ikke den måde mine quads er vant til at blive pint, men faktisk ganske fint og ikke særlig hård ved knæene. Kan være jeg skulle implementere den øvelse og veksle lidt mellem den og squat, for mit højre knæ er altså stadig lidt skrøbeligt.

Bad idea! Leg extensions er på ingen måde en øvelse der kan bruges som erstatning som squat. Har du problemer med knæene er det bedre at veksle mellem lette og tunge dage i squat. Iøvrigt forstår jeg ikke, at du ikke starter med squat. Personligt kunne jeg aldrig drømme om at dødløfte før squat. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bad idea! Leg extensions er på ingen måde en øvelse der kan bruges som erstatning som squat. Har du problemer med knæene er det bedre at veksle mellem lette og tunge dage i squat. Iøvrigt forstår jeg ikke, at du ikke starter med squat. Personligt kunne jeg aldrig drømme om at dødløfte før squat. :smile:

Ved godt det aldrig bliver nogen erstatning som sådan. Bare noget jeg sådan kan gå og fornøje mig med i ny og næ. Ang. squat, så kunne det da godt være jeg skulle hive benene op før ryggen, i hvert fald den ene øvelse. Har skam godt hørt at basisøvelserne (de store såsom squat, dødløft, bænkpres, chins, dips etc.) skal køres først i en træning, og det forsøger jeg også. Det er bare så dejlig nemt at fortsætte med ryggen når jeg starter med chins, for alle ryg-tingene står ét sted, mens ben-maskiner, squat-tårn osv. står i den anden ende af centret.

Men din anbefaling er skrevet ned, så lur mig om ikke det kunne være jeg nappede squat lige efter chins på tirsdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er det sgu snart weekend. Der er ikke nok grise, så vi stopper slagtning allerede kl. 14 i stedet for 15.20. Sådan lige 80 min. tidligere fri på en fredag... ikke så ringe endda! :yahoo:

Specielt når man ved tøsebarnet har lagkage etc. klar når jeg kommer hjem. Aner ikke hvorfor jeg skal forkæles, men det bliver jeg altså. Herligt. :wub:

I morgen skal vi så til Sverige... øh, pseudo-Sverige, undskyld. Vi skal nemlig til København og sidde på café og snakke med én af kærestens veninder fra Bornholm. Derefter noget hestesjov i Nordsjælland og til sidst aftensmad, hygge og overnatning hos et andet vennepar i Næstved. Den helt store svensker-tur... det ska' nok bli' 'hyyyyl. :yo::yo:

Håber lige jeg kan nå at drible ind i et par skumle cd-bikser derovre og rulle deres "brugte metal"-sektion igennem. Man ved aldrig hvornår man snubler over en glemt perle, en lille klassiker som én ikke vidste han havde og pantsatte for ussel mammon. Sådan har jeg fundet adskillige Metallica singler på vinyl i KBH da jeg var inde som soldat i '97, og datidens perlefund (inkl. en gatefold 2LP Ride The Lightning med alle autografer på!! :blink: ) gør, at jeg stadig nyder at ose et kvarters tid i disse butikker... :tongue:

Træning bliver der ikke meget af i weekenden. Måske et par gåture med tøsebarnet, men ikke noget nævneværdigt, medmindre jeg altså bliver helt hjernedød og tager løbeskoene på... U never know... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Personlige update:

Som medlem af den officielle Metallica fanklub MetClub.com har jeg vundet forhåndsret til at købe én af de 5000 eksemplarer af den seneste FanCan 5. Det er fan'me feeeee', for det er en rigtig goodie-bag for hard-core fans. :tongue:

Track-listen til den cd der medfølger (sammensat af ønskelisten hvor vi har stemt sange ind på skiven, ud fra de fire eksklusive shows Metallica spillede på "The Fillmore" i San Fransisco i maj måned sidste år, hvor det KUN var MetClub-medlemmer der kunne købe billetter, og hvor Metallica KUN spillede numre fra de fire første plader (Kill, Ride, Master, Justice)

Fan Can 5 CD: Live Rehearsals @ The Fillmore :

Hit The Lights from 5/21

Master of Puppets from 5/19

Harvester of Sorrow from 5/19

Welcome Home (Sanitarium) from 5/18

St. Anger from 5/21

Leper Messiah from 5/22

Phantom Lord from 5/21

Fade to Black from 5/21

Blackened from 5/21

One from 5/22

Breadfan from 5/19

Damage Inc. from 5/22

Og lidt lir på en DVD der også medfølger:

Fan Can 5 DVD Contents:

Main video:

Raiders

Jan. 19, 2003 - Oakland, CA - Network Coliseum Parking Lot

- Fuel

- Master of Puppets

- For Whom the Bell Tolls

- Sad But True

- Seek & Destroy

- Battery

Bonus footage:

ReLaunch Party @ HQ

July 6, 2002 - San Francisco, CA

- Creeping Death (w/ Bass Winner Andrew)

- Seek & Destroy (w/ Bass Winner Elena)

- Hit the Lights

- Leper Messiah

- No Remorse

- For Whom the Bell Tolls

Live Rehearsals @ The Fillmore

May 18, 2003 - San Francisco, CA

- The Four Horsemen

- Ride The Lightning

"Bootleg" footage from Kimo's

June 4, 2002 - San Francisco, CA

- Commando

- Today Your Love, Tomorrow the World

- 53rd & 3rd

- Now I Wanna Sniff Some Glue

Det hele er pakket ind i denne dejlige tønde:

post-7010-1138620466_thumb.jpg

Og der er da også lige en eksklusiv t-shirt med i tønden, samt lidt andre småting:

post-7010-1138620476.jpg post-7010-1138620482.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lækkert! :w00t::w00t: Lucas her fra MOL har også været så heldig at vinde muligheden for sådan en malerbøtte.. Det gad jeg satme også godt :bigsmile:

Har lige fyret en PM af til ham, men han har ikke svaret. Men lækkert nok han også nappede sådan en bøtte. Det er guf for kendere... :smile:

I den danske fraktion "Danish Militia" er der faktisk overraskende mange medlemmer der har vundet en malerbøtte, så der er adskillige danske hjem der skal tonse old-school Metallica ud af anlæggene i en nær fremtid. :devil:

Edit: Han svarede meget kort tid efter jeg skrev dette indlæg. :smile:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den og: "Bang that head that doesn't bang"! :king:

Et lækkert lille "pic" til Kongen: :tongue:

http://www.rosshalfin.co.uk/metallica/meta...a-colour274.jpg

Hej Lucas. Jeg har endnu ikke selv bestilt den, men gør det lige så snart jeg får mit link. Det ska' nok blive feeee'. Og whats up with that picture?! :crazy: Lars nøgen ved siden af Steve Harris fra Iron Maiden?! :blink: Some things are better left unseen by the public eye... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30. januar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg PR

6 @ 70 kg PR

6 @ 70 kg PR :smile:

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

12 @ BW

12 @ BW

13 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 8 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 30 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

6 @ 35 kg PR

Incline DB Bench Press

10 @ 16 kg

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

8 @ 50 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Rigtig god træning mandag. Masser af overskud i alle øvelser, inkl. bænkpres hvor jeg lige fik hevet en enkelt rep mere ud i de tre første sæt, og jeg tror faktisk endda der var power nok til at gøre det igen i fjerde sæt, men jeg lod være - for jeg ville have fem reps i det femte sæt også. :tongue:

Dips kørte overraskende godt, selvom håndleddet brokkede sig lidt med seneskedehindebetændelsen, men hydraulikken i hesteskoene fejlede absolut ingenting. Her går det også rigtig godt fremad. :superman:

Faktisk var der overskud hele vejen over. Maven var også nem, så jeg glæder mig allerede til onsdag når jeg skal igennem hele molevitten igen. Skal se hvordan de har restitueret. Plejer altid at være liiiidt svagere onsdag end mandag, men denne gang er der (tror jeg) et lille tegn på, at der måske er ved at komme lidt styrke i drengen. Jeg tror i hvert fald selv på det! :4flex: :laugh:

Bagefter var det hjem til en god, sund aftensmad. Stegt kyllingefilet med kogte gulerødder og broccoli til, krydret med en ristet rugbolle. Lige den rette mad efter træning. Prots og vitaminer - lige i skabet! :4eat:

I dag er det quad pain, burnin' back og smokin' guns... :devil::devil::devil::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 31. januar 2006

Chin-ups

4 @ BW

3 @ BW

3 @ BW :dry:

Barbell Squat:

3 x 12 @ 50 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 85 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Standing Calf Raise

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 18 kg

7 @ 18 kg

Hammer-curl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

Go' træning med masser af fart på. Chins blev supersettet med squat, hvorefter jeg dog kørte både DL og BOR som jeg plejer. Derefter var det igen fuld skrue på stængerne med calf raises, leg curl og til sidst leg extensions. Alle tre øvelser supersettet med curls og hammercurls. Det var 9 sæt direkte til biceps og så var Kongens åletynde arme fan'me også slidt op. De var jo i forvejen blevet advaret ved både chins og BOR, så da det sidste sæt med 18'erne var afleveret ved kasse 1 var der totalt udsolgt. Fy for pyffer! :laugh:

Derefter hurtigt hjem til kæresten. Jeg rørte farsen op med mel, æg, løg, salt og peber og stegte frikadellerne, mens hun lavede råkostsalat med gulerødder, appelsiner, rosiner, citronsaft etc. Heeeeerligt! :4mewantfood:

I dag må vi så se om ikke vi kan få ristet både patværk, hestesko og delts. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1. februar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

14 @ BW

12 @ BW

13 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 8 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 30 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

6 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 16 kg

10 @ 18 kg

9 @ 18 kg :dry:

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

+ 8 dips som skrub-af kaffe. :tongue:

Dips og DB Lateral Raises blev kørt supersettet, det samme gjorde triceps cable pushdown og mave crunches. Derfor kun 8 dips da jeg var færdig, for jeg havde lige givet triceps noget kul i pushdown, så der var ved at være pææænt udsolgt i hesteskoene til sidst. :blush:

Og så direkte hjem til kæresten. Her blev der lavet ovnstegte kyllingestykker, ovnstegte kartoffelskiver og gulerødder, krydret med lidt kogte bønner og et par ristede rugboller. :4mewantfood: Lige ned i skuffen. Ingen snacks eller tomme kalorier bagefter overhovedet! Det holdt jeg mig for god til, så forhåbentlig begynder det snart at kunne ses at både træning, kost OG søvn tages mere alvorligt end førhen... vil sgu ha' de striwer på patværket til sommer, og med lidt held er der også striber på maveskindet... altså af den go'e slags. :laugh:

I dag skal vi pine ben, ryg og arme - og derefter 3 dages pause henover weekenden. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share