KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

ser sku godt ud...

du får da smadret dine tricepser... og patværket.... JA D HELE... sårn d skal gøres :devil:

Jeg gør hvad jeg kan... så må vi se om det rækker. :laugh:

Der er lidt op til de vægte i unge knøse går og løfter, og pga. knæ når jeg aldrig langt i squat, men så kompenserer vi bare ved at trykke den helt aw i patværk, hestesko, biceps og hvad ellers vi kan finde der trænger til at blive pint til døde på kroppen! :wink:

Har fri om 30 minutter, og så er det ellers direkte op og rykke i jernet! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

forresten v godt d måske ikk hører til i din log... så bare lige skriv i min... men hva mener du om de tegninger i jp...? a mohammed.... og muslimernes reaktion?

Hehe... don't even get me started. :devil:

Bare gå ned i Off-topic. Der er vel 4 - 5 tråde omhandlende netop det emne, og heri har jeg skrevet nogle indlæg. Der kan du læse hvad jeg mener om dét. :smile:

Link to comment
Share on other sites

ja du snakked godt nok om noget skidt med knæet... TRÆLS... men må sige at dine dips er devilsh :devil::devil::devil::devil::devil:

Arhh... så giftige er de sgu nu heller ikke. Min "partner in metal crime" Pauli (SaintPauli her på MOL) nappede vel i omegnen af 50 - 60 stykker til DM i Athletic Fitness 2005. Ikke at jeg regner med nogensinde at stille mig på en scene (dertil er jeg for svag), men hvis han kan reppe 50, så kan jeg fan'me også komme op i nærheden af de 30. Så målet må være 30, og når jeg det, begynder jeg at hænge vægte i fusserne. :devil:

Se SÅ bliver mine dips devilish! :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Arhh... så giftige er de sgu nu heller ikke. Min "partner in metal crime" Pauli (SaintPauli her på MOL) nappede vel i omegnen af 50 - 60 stykker til DM i Athletic Fitness 2005. Ikke at jeg regner med nogensinde at stille mig på en scene (dertil er jeg for svag), men hvis han kan reppe 50, så kan jeg fan'me også komme op i nærheden af de 30. Så målet må være 30, og når jeg det, begynder jeg at hænge vægte i fusserne. :devil:

Se SÅ bliver mine dips devilish! :superman::tongue:

:devil: når du kan ta 50 dips, så skal der sku en del vægt i fusserne... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 2. februar 2006

Chin-ups

4 @ BW

4 @ BW

3 @ BW

Barbell Squat:

4 @ 50 kg :cry: *

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 85 kg

Bent-over BB rows

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Standing Calf Raise

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 18 kg

7 @ 18 kg

6 @ 18 kg

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

* Noget værre lort. Knæet har drillet mig hele ugen, og lige som jeg hev vægtstangen ud på skuldrene og lagde vægten på benene kunne jeg mærke, at mit knæ ikke var begejstret for det. Det blev bestemt ikke bedre da jeg begyndte at reppe, og der kom knas under huden. :blink: Efter fire reps måtte jeg smide den ind igen og opgive squat'en. Noget værre fuckin' lort. "The one exercise you MUST do" - og så kan jeg ikke køre den pga. et dårligt højre knæ. :sneaky2: Nu må jeg give knæet en pause, og så må jeg se om det kan holde til at sidde i en slæde, leg press eller what-ever i mellemtiden. For de quads skal sgu da trænes, og leg extensions kørte heller ikke alt for godt. Der kunne jeg også tydeligt mærke det dumme knæ.

På den positive side synes seneskedehindebetændelsen i højre håndled dog at være forduftet igen lige så hurtigt som det kom. Det var dejligt. Og så har jeg for første gang nogensinde taget 2 x 4 chins lige i træk. Kunne mærke hvordan ryggen virkelig arbejdede, og det for første gang nogensinde i den øvelse. Herligt!! Kørte alle db curls supersettet mellem leg curl, calf raises og leg extensions. Men armene var mærket af tirsdagens træning, så 18'erne var tungere end normalt. Ikke desto mindre pinte jeg de stakkels biceps til sidste blodsdråbe. :tongue:

Efter træning var det hjem og lave aftensmad. En sammenkogt ret med kalvefars svitset, hvorefter der blev tilsat porrer, gulerødder og hvidkål. Det stod og simrede i en time sammen med lidt salt og peber, mens der til sidst blev kogt nogle pastaskruer som så blev rørt rundt sammen. Dét var ren guf for en sulten knægt der lige havde fået overstået ugens sidste træning.

Og til jer sportsinteresserede:

Det nye nummer af Sportsfan er på gaden nu. Tjek det ud i din nærmeste bladforhandler, og snig dig til at slå op på side 74 - 77. Den artikel omhandler Formel 1 (man kan også læse et preview hvis man følger mit link og scroller lidt ned på siden), og er skrevet af mig. :yahoo: Så ka' I se, at jeg kan andet end pinlige løft og provokerende retorik i off-topic. :yo:

Link to comment
Share on other sites

det har vi da aldrig været i tvivl om kære dig :wink: vi ved jo at du også er god til at slagte grise....

Tak for det. :smile:

Og ja - jeg kan såmænd godt adskille en bette gissebasse... :superman:

Men ynder mest at se den rotere over en halv olietønde med grillkul forneden, alt imens jeg smører den ind i en fedtet sovs - og min anden hånd har et fast greb om en håndgranat fra Otto Duborg. Se dét er fan'me noget jeg er go' til! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det. :smile:

Og ja - jeg kan såmænd godt adskille en bette gissebasse... :superman:

Men ynder mest at se den rotere over en halv olietønde med grillkul forneden, alt imens jeg smører den ind i en fedtet sovs - og min anden hånd har et fast greb om en håndgranat fra Otto Duborg. Se dét er fan'me noget jeg er go' til! :tongue:

det er vi vidst mange der er :tongue: bare sig til når du holder grillparty..ill be there...hehe :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det er vi vidst mange der er :tongue: bare sig til når du holder grillparty..ill be there...hehe :laugh:

Det varer nok lidt førend jeg får en fast base hvor jeg kan holde grillparty. Bor p.t. i et lejet hus i Grindsted hvor vi er opsagt pr. 1. april 2006, og lige nu headhunter Slagteriskolen i Roskilde min kæreste til en stilling som undervisningsdyrlæge dér, og da det er hendes drømmejob satser vi på at flytte til Djævleøen hvis de to parter kan lide hinanden når de har set hinanden an.

Så lige p.t. er der igen rod i butikken på hjemmefronten. Hvor skal vi bo i fremtiden osv.? Lede efter lejlighed i Midtjylland igen, eller satse på at rykke teltpælene op og flytte over Storebælt i løbet af foråret? Mange sjove muligheder... vi får se. :smile:

Indtil da vælger jeg at koncentrere mig om én ting: TRÆNING! :pumpin::showoff::dumbbell_lift::weight_lift: :4sport: :bruce:

Link to comment
Share on other sites

En rigtig god weekend med masser af tomme kalorier og afslapning. :laugh:

Lørdag aften blev det nemlig til en tur i BioCity i Esbjerg, hvor der sammen med kæresten blev fortæret både popcorn, sodavand, slik og "München" i sal 1. God film, anbefalelsesværdige 164 minutters underholdning.

Nu er vi dog i gang igen, og så skal den have smæk for alle skillinger de næste fire dage. Glæder mig til at se om jeg kan få den op over 14 dips i ét sæt i dag. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det skal være os roskildegensere (læs: mig) en glæde og modtage jer par Jyder her i Roskilde! :tongue: Jeg går på slagteriskolens grundforløb og kan anbefale stedet. :superman:

Jeg var der skam også selv tilbage i 2002, da jeg blev uddannet til tilsynstekniker, og har siden været på kursus og efteruddannelse på stedet et par gange. Så kender udmærket den skole og den dejlige restaurant Octavia som jeg spiste på 3 - 6 gange om dagen i den periode (ja, vi ansatte i Fødevarestyrelsen har/havde det noget bedre end slagterlærlingerne... :laugh: ). Kørte da også forbi skolen i 2003 på cykel, da jeg flere gange i løbet af en forlænget weekend i en varm sommer når jeg skulle proviantere bajere etc. nede fra Aldi, når jeg ikke stod inde på dyrskuepladsen og skrålede med til Metallica og Iron Maiden. :wink:

Nu får vi se. På onsdag skal hun til samtale, og så ved vi om vi skal rykke teltpælene op og til Sjælland. Om ikke andet, så bliver jeg i hvert fald fast inventar på Roskilde Festivalen hvert år hvis jeg kommer til at bo i området... og så må vi se om der er nogle tunge vægtgrotter i området man kan pine sig selv i. :devil:

Om en time er jeg færdig med job, og så skal vi over og træne pecs, delts og triceps. Prøvede lidt én-armede armstrækkere i lørdags for at imponere kæresten lidt. Det gik da, men det kan sagtens blive bedre - så må hellere lægge mig i selen og gi' den MAX gas i eftermiddag! :superman::tongue: (Hun sku' jo nødig smutte fordi jeg er en værre slapsvans... :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6. februar 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

5 @ 70 kg

6 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

16 @ BW PR

14 @ BW

14 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 8 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

5 @ 35 kg

5 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 16 kg

10 @ 18 kg

12 @ 18 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

Incline Crunch

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

Bænken var ikke helt i hopla i dag. Patværket ville ikke som jeg ville, hvorfor det blev lidt noget værre hø. Stilrent og strict var to ord mine pecs ikke kendte i dag... :dry:

Dips derimod var den helt store optur. :yahoo::wootdance: De fløj op og der var overskuuu' i alle tre sæt! :superman:

Military og incl. db press kørte også uden problemer, så der vil blive øget en lille smule i vægt på onsdag i disse to øvelser. Military bliver sikkert 5x5 @ 35 kg og incl. db press skal forsøges med 20'erne i det sidste sæt. Stille og rolig. :smile:

Maven var på en anden bænk med en helt anden hældningsgrad, så der blev jeg sgu sat til vægs af mig selv. Puha... de blev da ristede ret hurtigt. :crazy: Vi må håw' det bli'r bedr' i mår'en... :tongue:

Nu vil jeg hjem, lave mad mens den ondeste tråd tordner fra anlægget og glæde mig over at mit delmål på 20 dips i et sæt er indenfor rækkevidde. Hydraulikken i mine triceps er virkelig i fremgang, så Kongen siger bare "Bring it the FUCK on!" :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din pr i dips :superman:

Det ser også ud til at du er ved at uppe sæt-antallet i de store øvelser lidt...? :smile:

Tak for det. :smile: Når jeg når 30 bliver der hængt lodder i poterne! :tongue:

Og ja - hvis jeg skal nogen steder skal der jo noget vægt og volumen til. Dur ikke bare at trisse rundt med 3x8-10 stykker og tro jeg kommer til at ligne Arnie eller Ronnie efter et ½ år i centret to gange om ugen... :laugh::laugh: Så forsøger stille og roligt at smide lidt mere og lidt tungere ind hvor der er plads. Og hvor der ikke er plads, der LAVER jeg sgu plads. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det. :smile: Når jeg når 30 bliver der hængt lodder i poterne! :tongue:

Og ja - hvis jeg skal nogen steder skal der jo noget vægt og volumen til. Dur ikke bare at trisse rundt med 3x8-10 stykker og tro jeg kommer til at ligne Arnie eller Ronnie efter et ½ år i centret to gange om ugen... :laugh::laugh: Så forsøger stille og roligt at smide lidt mere og lidt tungere ind hvor der er plads. Og hvor der ikke er plads, der LAVER jeg sgu plads. :devil:

NEMLI' :devil: Og hvor der ikke er plads, der LAVER jeg sgu plads. :devil: det er en sætning til den lille bog... :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7. februar 2006

Chin-ups

4 @ BW

3 @ BW

3 @ BW

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 80 kg

10 @ 85 kg

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

9 @ 80 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

Dumbbell Hammercurl

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

10 @ 14½ kg

Fin træning med go' riv i ryggen v. både bb rows og dødløft. Fik kæwet som en tosse med toma213 herinde fra. Stod også og spottede ham lidt da han rev noget tungt squat aw. Mine bette tøseknæ kunne godt holde til de 3x12 i dag, men desværre kunne jeg også godt mærke knæet, heldigvis dog ikke værre end jeg sagtens kunne gennemføre - OGSÅ leg extensions. Så forhåbentlig holder det uden at skulle til doktormand osv...

Skønnest var det dog at blive færdig. 2 x arbejde og 2 x træning overstået. Halvvejs, for jeg har fri fredag. Så nu begynder jeg at kunne se lys for enden af tunnelen og dermed en laaaang weekend. :smile: Nu skal jeg bare hjem og varme resterne fra gårsdagens madlavning (millionbøf og ris/pasta er noget der rykker! :4mewantfood: ), bladre igennem dagens Ekstra Bladet og ellers bare flade ud på sofaen. Skal jo være klar til i morgen, for så skal bryst, skuldre, triceps og mave have en tur. Bliver spændende at se om jeg igen kan rive nogle seriøse dips ud af ærmet. Tror jeg vil forsøge at lave 3x15 i dips, eller også kører jeg bare træt i hvert sæt og så forhåbentlig en ny PR. :tongue: Vi får se...

Dagens chins var dog en kedelig omgang. Synes sgu ikke jeg har nogen fremgang... mon jeg nogensinde bliver dygtig til det pis? Det skal jeg fan'me blive. Vil have lats som Günther! :superman:

Link to comment
Share on other sites

heeh ja der skal jo kæwes en gang imellem... :4thumbup: ...

Ellers en feeee træning mæ go smæk på... :devil: ...

:dumbbell_lift::showoff:

Ja, der skal sgu trænes lidt mundtøj i ny og næ, og vi fik da også overstået træningen, omend den tog lidt længere tid end normalt, hehe... :laugh:

Sjovt at se hvor hurtigt ham gutten gik fra hvid til næsten blålilla i ansigtet da han bænkede de 2 x 180 kg. Øjnene var nær ved at falde ud af hovedet på ham! :crazy: De store drenge er syge, syyyyyyyge! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens chins var dog en kedelig omgang. Synes sgu ikke jeg har nogen fremgang... mon jeg nogensinde bliver dygtig til det pis? Det skal jeg fan'me blive. Vil have lats som Günther! :superman:

Heeeey CacoDeamoooon!!! :devil:

Kender Promblemet ALT for godt... syntes heller ik, at jeg bliver bedre til dén.. er vist bare ææææærgerlig på dét punkt :innocent::laugh:

...as always, Masser af griner læsning hér - TAAAAAK!! :4thumbup:

BLAAAACK MÆÆÆDL RADIOOOO

Respekt fra en sporadisk Online:

devil.gif - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Heeeey CacoDeamoooon!!! :devil:

Kender Promblemet ALT for godt... syntes heller ik, at jeg bliver bedre til dén.. er vist bare ææææærgerlig på dét punkt :innocent::laugh:

Ja, der er ikke andet for end, bogstavelig talt, at hænge i! :laugh: Det ska' sgu nok komme. :superman:

Iøvrigt må jeg hellere få opdateret min koncertkalender lidt:

Koncertkalender 2006

18/2-2006: Gorefest (NL) - Imperiet, Herning

28/3-2006: Fear Factory (US) - Train, Århus

11/4-2006: Hypocrisy (S), Soilwork (S), Crowbar (US) - Voxhall, Århus

15/4-2006: King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I) - Tobakken, Esbjerg

22/4-2006: Carpathian Forest (N) - Voxhall, Århus

07/5-2006: Nile (US) - Studenterhuset, Aalborg

(29/6 - 02/7 2006: Roskilde Festival: Metallica?)

(4/6-2006: Rock Am Ring w. METALLICA - Nürburgring, Tyskland)

3/8 - 5/8 - 2006: Wacken Open Air w. Emperor, Cannibal Corpse, Six Feet Under, Ministry, Atheist, Soilwork m.fl.

Nu må vi se om Metallica spiller på Roskilde Festival eller ej. Uanset hvad skal jeg da finde en måde at komme til at se dem på til sommer. Det bliver i så fald femte gang jeg skal svinge garnet til dem, så et lille jubilæum her i 2006 ville da ikke gøre noget som helst! :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share